Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa miten ilmaisen toiselle että haluan seurustella hänen kanssaan?!? (olen siis mies)

Vierailija
09.12.2024 |

Tapaan yhden hiukan vanhemman naisen lounaan merkeissä jo kolmatta kertaa. Hän on kertonut pitävänsä minusta mutta en ole seurustellut ennen enkä tiedä miten etenen jutun kanssa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa noilla tiedoilla kyllä on varmaa, että hänkin haluaa jatkaa kanssasi. Sanot vaan tälleen, niin ei jää mitään epäselvää:

Tykkään susta paljon ja haluaisin olla sun kanssa yhdessä. Haluaisitko olla mun tyttöystävä?

Vierailija
2/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa noilla tiedoilla kyllä on varmaa, että hänkin haluaa jatkaa kanssasi. Sanot vaan tälleen, niin ei jää mitään epäselvää:

Tykkään susta paljon ja haluaisin olla sun kanssa yhdessä. Haluaisitko olla mun tyttöystävä?

Paitsi että hän on postdoc-tutkija ja minä fuksi. Ollaan siis molemmat yliopistolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät, että oletkin tulkinnut hänen lämpimät tunteensa väärin, voit kysyä varovaisemmin, jotenkin näin:

En ole täysin varma tunnetko samoin

Vierailija
4/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon "alaks olee?" toimii aina.

Vierailija
5/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähestyisin asiaa helikopterilla. Yritä yhdistää se seuraavaan yhteiseen ruokailuun.

Vierailija
6/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kukkapuska ja siinä käyntikortti ja tapaamispaikka ja aika. Kaikki riippuu sitten vastapuolesta. Jos ei heti tärppää, toista tätä määräaika viikottain kunnes kyllästyt.

Vierailija
7/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähestyisin asiaa helikopterilla. Yritä yhdistää se seuraavaan yhteiseen ruokailuun.

Tarkoitatko sellaista prnoon liittyvää helikopteria?

Vierailija
8/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karski alkuihmistyyli: "Se nyt on vaan sillä lailla, että me aletaan seurustelemaan."

Vierailija
9/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii yhteen minkä ruokalajin kanssa tahansa. 

Vierailija
10/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii yhteen minkä ruokalajin kanssa tahansa. 

Kuumien keittojen kanssa tietysti kannattaa olla varovainen, ettei keitto roisku ja tule palovammoja. 

Vierailija
11/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurustelusta usein edes mitenkään suoraan sovita. Havaitaan vain että ollaan jatkuvasti yhdessä eikä haluta katsella muita. Niin se useimmilla menee.

Vierailija
12/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lounastapaamista on aika vähän. Itselle tulisi noin vähällä tuntemisella seurusteluehdotus puun takaa. Ensin kannattaa ottaa teidän välit puheenaiheeksi. Ja yritä tulkita viestienne sävystä naisen kiinnostuksen taso, miten paljon ja mitä viestittelette näkemisen jälkeen. Laittaako toinen esim. sydämiä tai flirttaileeko. Oletteko suudelleet tai pitäneet kädestä kiinni, tai enemmän? Jutelkaa myös mitä ylipäätään haluatte elämältä. Osoita, että olet kiinnostunut/ihastunut. Älä hätäile. 

Vierailija
13/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme lounastapaamista on aika vähän. Itselle tulisi noin vähällä tuntemisella seurusteluehdotus puun takaa. Ensin kannattaa ottaa teidän välit puheenaiheeksi. Ja yritä tulkita viestienne sävystä naisen kiinnostuksen taso, miten paljon ja mitä viestittelette näkemisen jälkeen. Laittaako toinen esim. sydämiä tai flirttaileeko. Oletteko suudelleet tai pitäneet kädestä kiinni, tai enemmän? Jutelkaa myös mitä ylipäätään haluatte elämältä. Osoita, että olet kiinnostunut/ihastunut. Älä hätäile. 

Olenhan osoittanut olevani kiinnostunut pyytämällä hänet syömään. Mailitse ollaan sovittu lähinnä ajasta ja paikasta mutta hän on kertonut olevansa sinkku. Tässä on vielä se että hän on FT ja uraputkessa ja siis ylemmän tason nainen ja minä taas opiskelija.

Vierailija
14/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätiköi!

Pyydä nainen ulos jonnekin muualle kuin syömään. Esim. keilaamaan, leffaan, kävelylle, laskettelemaan.

Tutustu vaikka kaverina jonkun aikaa. Kyllä ne tunteet siitä syvenee naisellakin, jos on syvetäkseen.

ÄLÄ pyydä 3 tapaamisen jälkeen, että alatte seurustella. Lähinnä säikäyttäisi - ainakin mut.

Eli tutustu, tutustu ja tutustu.

Sit kun ootte nähnyt enemmän, niin järjestä vaikka naiselle illallinen kotonasi + katsokaa joku yhdessä valittu leffa.

Vierailija
15/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tutustumista lisää. En ole kyllä hyvä neuvoja, kun en tiedä miten nykyään toimitaan, sinkkuna viimeksi 20 vuotta sitten... Mutta toivotan tsemppiä!

Vierailija
16/34 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon "alaks olee?" toimii aina.

Voi käyttää myös vaihtoehtoista sananmuotoa: "Ruvetaaks me oleen?" Kynis.mies

Vierailija
17/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut hänelle mitään. Kyllä aikuinen nainen tietää mitä mies ajaa takaa eikä minulla ole mitään aikomusta jäädä friend zonelle.

Vierailija
18/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mela rohkeesti pöytään. Siitä se lähtee.

Vierailija
19/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan seurustella kanssasi". Tuolla tavalla.

Vierailija
20/34 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sanot että olisi kiva viettää vähän enemmänkin aikaa yhdessä kuin lounaalla, lähdetkö museoon/ leffaan / keilaamaan / luistelemaan viikonloppuna?