Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (15956)

Vierailija
15001/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julialle vaikuttaa olevan terve itsetunto. Tietää mitä haluaa ja uskaltaa selvästi laittaa rajan kumppanille, joka rikkoo hänen rajojaan ja loukkaa jatkuvasti. Julia ei lähde enempää haukkumaan, mutta kunnioittaa myös itseään. Juliasta näkee, että hän on käsitellyt vaikeat asiansa ja pystyy kunnioittamaan itseään ja Arttua ja torjuu hänet kunnioittavasti. 

Höpö höpö, ei ole yhtään kunnioittava eikä tunnista omaa ilkeyttään. Ihmiset sanoo kaikenlaista ja siitä voi asiallisen ystävällisesti huomauttaa, mutta hän vaan hokee viikosta toiseen asiasta. Ja mitä edes tapahtui vai tapahtuiko mitään? Lähinnä on nähty jäätävää käytöstä toki hömelöä Arttua kohtaan. Julia kiusaa, ei Arttu.

Vierailija
15002/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan ystävä Päivi näkee kyllä aika hyvin tilannetta ja yritti avata Elisalle miten kannattaisi/ ei kannattaisi toimia, mutta eihän kukaan voi toista, kaveriinsakaan muuttaa.

Elisan ystävä Päivi on mahtava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15003/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa suunnittelee juhannusperintetä, ihan vaan omien toiveiden@ tarpeiden mukaan.  Ei ole kuullut sanaa kompromissi koskaan.

Elisa pohti ensin, että haluaisi löytää toisen, jonka kanssa sitten loisi niitä yhteisiä juhannusperinteitä, mutta sitten tulee siihen tulokseen, että sittenhän ne olisi sen toisen perinteitä(vakka ne piti luoda yhdessä) ja hän ei nyt haluakkaan taas kerran taipua sen toisen tahtoon vaan luokin ihan omat perinteet :D

Elisa ei vaan pysty kenenkään kanssa yhteistyöhön. Kaikki on Elisan elämässä joko jonkun toisen luomia tai sitten hänen itsensä, mutta yhteiset ei Elisalle kelpaa. Ne kun sitten onkin yhtäkkiä vaan sen toisen.

Vierailija
15004/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo siitä Julian morsiuspuvusta näki ettei kyse ole normaalista ihmisestä. Puolalasti, vesirajaan asti paljastava tekele. Aivan järkky. Tuotantokin joutui blurraamaan haarovälin, kun Arttu kantoi hänet romanttisesti kynnyksen yli.

Ihanaa, että päästiin myrkyllisestä, luonnevikaisesta Juliasta eroon.

Miksi pitää demonisoida kumpikaan, Arttu tai Julia.

Kuka meistä on normaali? Et ole yhteydessä omaan pimeään puoleesi, jos väität voivasi kertoa meille, kuka on normaali ja kuka ei. Viallisia ollaan kaikki.

Vierailija
15005/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei pitäisi ottaa näitä ahdistuvia naisia ollenkaan. Antavat huonoa kuvaa koko naissukupuolesta. Toimivat täysin tunneperäisesti ja järki ja asiallisuus loistaa poissaolollaan.

Vierailija
15006/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisan ystävä Päivi näkee kyllä aika hyvin tilannetta ja yritti avata Elisalle miten kannattaisi/ ei kannattaisi toimia, mutta eihän kukaan voi toista, kaveriinsakaan muuttaa.

Kaamea tyypillinen "neuvoja" jonka oma elämä on luultavasti pelkkää kaaosta.

Vierailija
15007/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo siitä Julian morsiuspuvusta näki ettei kyse ole normaalista ihmisestä. Puolalasti, vesirajaan asti paljastava tekele. Aivan järkky. Tuotantokin joutui blurraamaan haarovälin, kun Arttu kantoi hänet romanttisesti kynnyksen yli.

Ihanaa, että päästiin myrkyllisestä, luonnevikaisesta Juliasta eroon.

Huh onko tällä palstalla Julian kiusaajia???

Vierailija
15008/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse käyttäytyisit, jos omia rajoja rikottaisiin? On asioita, joita ei kuulu kommentoida. Jos kommentoi noin törkeästi kumppanin ulkonäköä muutaman päivän tuntemisen jälkeen, niin se voi vahvasti ennakoida sitä, että toinen tulee jatkossakin rikkomaan sinun koskemattomuutta.

Vierailija
15009/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku sanois mulle, että mulla on väärän väriset hiukset, niin mitä sitten.. Se olisi jonkun toisen mielipide, itse pidän sellaisia hiuksia kuin haluan. Vaikea käsittää, että joku pahoittaa mielensä tuollaisesta.

Entä siitä, että olet tuntemattoman elämän rakkaus ja nyt sinun pitää muuttaa Imatralle, tavata perhe ja alkaa äidiksi toisille lapsille? Ihan varmasti tykkäisit Imatrasta kun vaan sinne muuttaisit ja näkisit paikan.

Miksi lähdit tähän ohjelmaan, jos et ole ollenkaan valmis tapaamaan tuntemattoman puolison, joka voisi olla elämäsi rakkaus?

Tai miksi lähdit mukaan, jos et ole valmis muuttamaan vaikkapa Imatralle? Tämä olisi pitänyt alleviivata hakemuksessa: en sitten muuta Turusta minnekään, varsinkaan Imatralle. Jos et myös suostu äitipuoleksi, minkä ymmärr

Niin. ihan samaa asiantuntijat ja tuotanto vaatii Katriltakin. Muuttoa jonnekin huitsin nevadaan kahden lapsen äitipuoleksi. Arttu sentään oli normaalin näköine, mitä taasen ei varmaan edes oma äiti voi sanoa Jannesta.

silti Katri ei lyö liinoja kiinni vaan suostuu ystävällisesti tutkimaan tilanteen mahdollisuudet.

Vierailija
15010/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei herrantähden mikä persenaama tuo Julia on! Suunpielet alaspäin natisee että ahdisti NÄHDÄ Arttu. Oikee hiutaleiden hiutale tää lyyli. 

Se on totta. Ei tosiaan kaunotar. Yhtä ilmeikäs kuin keilapallo. Jos yrittää hymyilläkin, poskipäihin tai silmiin ei syty hymy. Lattanaama.

Ja äänestä kuulee että narisemaan on tottunut.

Tämä oli osuva kuvaus. Julian hymy on irvistys. 

Mutta ei nyt itse aleta kiusaamaan.

Ei tässä kiusaamisesta ole kysymys vaan kiistattoman faktan, tosiasian toteamisesta.

Vierailija
15011/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku sanois mulle, että mulla on väärän väriset hiukset, niin mitä sitten.. Se olisi jonkun toisen mielipide, itse pidän sellaisia hiuksia kuin haluan. Vaikea käsittää, että joku pahoittaa mielensä tuollaisesta.

Kerran puoliso sanoi mulle et olis kiva jos sulla olis pitkät hiukset. Vastasin siihet et ai kun juuri ajattelin miten helppo olisi kaljuna. Sen silmät meni ihan lautasiksi pelästyksestä. Sen jälkeen sanoin ettei tarvi pelästyä mutta teen omille hiuksilleni ihan mitä haluan. 

Keskustelu päättyi siihen. Ei enää ehdotellut enkä leikannut. Enkä loukkaantunut.

Näin toimii hyväitsetuntoinen ihminen. Ymmärtää, ettei sen oman kullankaan suusta jokainen sana ole kultajyvä, muttei myöskään itse saa*anan suusta.

Turha loukkaantuminen on turhaa, ei ole pakko kilahtaa jokaisesta ajattelemattomasta erheestä.

Vierailija
15012/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta. Ei tosiaan kaunotar. Yhtä ilmeikäs kuin keilapallo. Jos yrittää hymyilläkin, poskipäihin tai silmiin ei syty hymy. Lattanaama.

Ja äänestä kuulee että narisemaan on tottunut.

Tämä oli osuva kuvaus. Julian hymy on irvistys. 

Totta.

Vierailija
15013/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Janne on heti diagnosoitava masentuneeksi, jos ei oo koko ajan hölöttävä tyyppi. Ihan tavallinen mies on.

Ei tässä mistään hölöttämisestä ole kyse vaan siitä kun se ei innostu mistään ja ankeuttaa kaiken. Se ei edes halunnut mennä (seksikkään) vaimonsa kanssa paljuun!

Nuo Katrin bikinit ei ole seksikäs. Siinä oikein korostetaan riippurintoja. Kun ylipainon myötä on isot rinnat, niin niitä pitäisi kohottavilla bikiineillä ottaa edukseen eikä korostaa niiden riippumista 

Olipas tökerö kommentti taas. Mielestäni bikinit oli nätit ja sopi hyvin Katrille. En nähnyt mitään riippuvaa. Ihmetyttää kuinka yksinkertaisia tälläisen kommentoijat ovat. Ei osata keskustella sarjan psykologisesta näkökulmasta

Tosi kivan väriset. Tekisi mieli hankkia samanlaiset.

Vierailija
15014/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, että mieshakijoita on niin vähän. Iinaa lukuunottamatta naiset on niin kamalia, ettei kukaan uskalla enää hakea. Tässä on yksi aggressiivinen raivotar, yksi ahdistuva prinsessa ja yksi kehopositiivisuuden ilmentymä. Kai niiden lukuisien naishakijoiden joukosta olisi löytynyt ihan tavallisia naisia. Iina on ihan tavallinen ja esiintyy niin edukseen.

Vierailija
15015/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, Päivi.

Jos olusit niin mahtava, niin olisit estänyt Elisaa osallistumasta koko ohjelmaan. Annoit hänen munata itsensä raskaimman kautta. Ja vielä ohjelman kuluessa briiffasit häntä täystuhoon. Ne eivät ole tosi ystävän tekoja.

Vierailija
15016/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse käyttäytyisit, jos omia rajoja rikottaisiin? On asioita, joita ei kuulu kommentoida. Jos kommentoi noin törkeästi kumppanin ulkonäköä muutaman päivän tuntemisen jälkeen, niin se voi vahvasti ennakoida sitä, että toinen tulee jatkossakin rikkomaan sinun koskemattomuutta.

Niin siis _miten_ törkeästi kommentoitiin? Sanoiko että olet ruma? SE olisi minusta törkeää, mut asioiden toteaminen ei. 

Olen itsekin ollut nuorempana tosi herkkä. Vaadin että mies ei käytä pas*a- sanaa, koska se oli "asia jota ei vain kuulunut sanoa". Meinasin pistää poikki, koska korvani rajat oli ylitetty, ja eihän minun sellaista tarvitse sietää. Ja olen tosissani, näin sen koin.Onneksi mies oli kärsivällinen ja odotteli että minä kasvoin. 

Vierailija
15017/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysin käsittämätöntä soopaa. Joku sanoo jotain. Vastataan, että noin ei sanota ja mennään eteenpäin. Ei sitä paisutella valtavaksi möröksi, josta jankataan seuraava kuukausi. Julia ei yrittänyt yhtään. Ei yhtään. Oli Artulle tosi kylmä ja tyly. Kumpi se kiusaaja on? Arttu vaikuttaa lähinnä innokkaalta koiranpennulta ei miltään rajojen rikkojalta ja ilkeältä kiusaajalta. Ei Julia voi narinallaan muuttaa sitä, mitä katsoja näkee. On aina parempi miettiä omaa käytöstä kuin jatkuvasti haukkua toista. Julia on vaan haukkunut Arttua ja Arttu ei ole sanonut mitään pahaa Juliasta. Arttu myös pyytelee anteeksi, vaikka ei oikein tajua, mitä edes teki. Mutta ei ne katsojatkaan tajuta, koska se kaikki oli vaan Julian päässä.

Vierailija
15018/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma mielipide että "asiantuntijat" kyllä "haistavat" nämä luonnevikaiset ja muut ahdistujat ja varmaan mielessään hihittelevät että onpa kiva seurata mitä näidenkin kahden välillä tapahtuu. En nimittäin usko pätkääkään että ohjelman tuottajilla on muu mielessä kuin saada draamaa ja katsojia. Jos sarjassa olisi pelkkää Iinaa ja Mikkoa niin katsojaluvut laskisivat. 

Eihän tällaisia Tainoja ja Julioita sattumalta valita. 

Vierailija
15019/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen menettänyt uskoni noihin asiantuntijoihin. Eihän ne yhtään yritä suitsia Elisan ja Julian käytöstä. Miten ne kehtaa edes olla tuossa? Noi miehet oikeasti voi saada trauman tästä.

Vierailija
15020/15956 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oma mielipide että "asiantuntijat" kyllä "haistavat" nämä luonnevikaiset ja muut ahdistujat ja varmaan mielessään hihittelevät että onpa kiva seurata mitä näidenkin kahden välillä tapahtuu. En nimittäin usko pätkääkään että ohjelman tuottajilla on muu mielessä kuin saada draamaa ja katsojia. Jos sarjassa olisi pelkkää Iinaa ja Mikkoa niin katsojaluvut laskisivat. 

Eihän tällaisia Tainoja ja Julioita sattumalta valita. 

Samaa mieltä, mutta onhan toi aika sadistista toimintaa. Vaikkei esim. Matti kokenut omien sanojensa mukaan, että olisi mennyt ihon alle Elisan sanomiset, niin kyllähän sen on pakko jossain tuntua. No, ehkä hän purkaa musiikkiin oloaan.