Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16269)
''Janne ei voinut kunnolla halata minuuttia Katrin kanssa. Inhotti. Tuo nukkuminen on eri asia, vartalotyynykin otetaan halaukseen, ei siihen syttymistä tarvita. Nukkuminen ei ole haluamista, ainoastaan nukkumista. Katri on tyyny.''
Jos Janne näin inhottavasti suhtautuu Katriin, niin ei ole kyllä kovin hyvää mainosta Jannelle. Jannehan on muuten valitellut Katrin koirista, että tunkevat Katrin lähelle (jossain lehtijutussa luki spoilerina). Eihän Jannea luulisi jurppivan se, jos haluaa pysyä etäällä Katrista. Mutta ehkä Katrin koirat aistivat Jannessa jotain hämärää.
Vierailija kirjoitti:
Mattoveitsi-Elisa vaikuttaa erittäin hankalalta ihmiseltä. Sääliksi käy läheisiä. Eiku. Sehän leikkaa ne nipsnaps tosta noin vaan pois elämästä jos ei mennä ja tehdä just niinku Elisa haluaa.
Minua ärsytti,että oli leikattu pois se osuus, että selittikö mistä aiheista on laittanut ihmisiä pois. Siitä olisi ollut kiva kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä keskustelua kun seuraa, tulee mieleen kysymys: koetteko todellakin näiden klippien perusteella tuntevanne osallistujat noin hyvin?
Klippi tai ohjelma tai ihan elävä elämä: ihmisestä saa AINA jonkinlaisen ensivaikutelman. Elämä on opettanut, että se ensivaikutelma yleensä pitää aika hyvin paikkansa. Toki joskus on poikkeuksia, mutta kyllä se niin on, että se fiilis mikä ihmisestä alkuun tulee, on yleensä se oikea.
Jos joku vaikuttaa tyyppinä kireältä ja hyökkäävältä, hän on sellainen. Jos toinen taas kivalta ja nauravaiselta, se pätee jatkossakin. JNE... Yleensä se vaan näin on.
Tässä ohjelmassa on nähty ihan riittävästi, jotta tyypeistä voi muodostaa oman käsityksensä, vaikkei koko henkilöä tunnekaan.
...
Millä tavoin konkreettisesti olet nähnyt, että räjähtävä on sydämeltään hyvä?
Olen eri, mutta minulla oli lapsena opettaja, joka alkuun pelotti monia, koska hän sanoi asioista suoraan ja piti tiukkaa kuria, saattoi huutaakin. Kuitenkin, kun hänet oppi tuntemaan, hän oli reilu, tasapuolinen, huumorintajuinen ja piti aidosti kaikista lapsista.
''Olen eri, mutta minulla oli lapsena opettaja, joka alkuun pelotti monia, koska hän sanoi asioista suoraan ja piti tiukkaa kuria, saattoi huutaakin. Kuitenkin, kun hänet oppi tuntemaan, hän oli reilu, tasapuolinen, huumorintajuinen ja piti aidosti kaikista lapsista. ''
Toihan voi olla sellainen ammattirooli, voi olla ihan käteväkin opettajana. Muistan, kun oli yläasteella pari ''pelottavaa'' opettajaa, niin heidän tunneilla oli tosi hiljaista ja rauhallista, yksikään teini ei hyppinyt heidän nenille.
Mä kyllä tykkään Elisasta. Hän on oma itsensä ja se on aina hyvä asia. Hän ei esitä mitään. Mitä pahaa tässä on?
Ja miettikää kuinka tylsä sarja tämä olisi jos kaikki parit olisivat hiljaisia ja analyyttisia niinkuin Mikko ja Iina.
"Elisa muuten ei ole maskuliininen vaan pieni ja hento nainen, mutta hänen kiukun alla oleva juurisyy (suru) tulee pihalle maskuliinisena tulivuoren ejakulaationa."
Oli hyvin sanottu. Usein unohdamme, että vihan ja kiukun alla on muita, herkempiä tunteita, joita näennäinen viha ja kiukku peittää. Ihmisen on pelottavampaa näyttää vaikkapa just suruaan, niin hän voi sen sijaan näyttää vihaiselta.
Auttaa hieman paremmin sietämään vaikeita ihmisiä, kun tietää että heillä on kova ja surkea elämä siellä takana.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkään Elisasta. Hän on oma itsensä ja se on aina hyvä asia. Hän ei esitä mitään. Mitä pahaa tässä on?
Ja miettikää kuinka tylsä sarja tämä olisi jos kaikki parit olisivat hiljaisia ja analyyttisia niinkuin Mikko ja Iina.
Minusta se että on oma itsensä ei ole automaattisesti hyvä asia. Vai tykkäätkö siitäkin, kun murhaaja on oma murhaava itsensä? Ei ihminen voi miten tahansa käyttäytyä. Kyllä Elisassakin silti hyvät puolet varmasti on, en halua demonisoida häntäkään.
Minusta olisi ihana katsoa "tylsää" sarjaa, missä kaikki parit olisivat fiksuja ja hyväkäytöksisiä <3 En kaipaa draamaa tällaisessa ohjelmassa ollenkaan, se ennemminkin surettaa.
Maskuliinisuus ja feminiinisyys on myös energiaa, eikä liity välttämättä kokoon tai ulkonäköön.
Maskuliiniseksi mielletään tekevää tämä tapahtuu nyt tyyliä, mitä Elisassa on.
Matti on hyvin androgyyni ja kaunis mies. Hänen rauhallinen mietiskelevä energia taas on klassisesti mielletty feminiiniseksi.
Joka tapauksessa erikoinen paritus. Miten ihmeessä. Puhuivat meidän punkkareista. Elisalla on lähinnä pukeutumistyyli erikoisempi, persoona ei ole mitenkään tateellisen oloinen. Matti taas on boheemimpi ja hänelle sopisi ehkä paremmin se herkkä runotyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän meriiteillä jotkut luulee, että Janne voi sieltä sohvannurkasta vaatia tai odotella sporttibarbien vielä hakevan hänet. Se mitä toivoo pitäisi kuitenkin osata suhteuttaa omaan itseen jollain tavalla. Kyllä minäkin voisin mennä miljonäärin tai Jason Momoan kanssa naimisiin. Heihin tuskin törmään omissa piireissä.
Realismi pitää olla kuitenkin. Usein näkee näitä isompia miehiä jotka ajattelevat, että se 20v instamalli on mun tyyppiä ja muu ei käy. Sitten ihmetellään sohvan nurkassa, mikä siinä on kun tavallinen mies ei kelpaa. Seuraksi ja lopulta kaljatölkki ja katkeruus, kun naiset on niin nirsoja ja hankalia.
Katri on hyvä nainen. Toki jos kemiaa ei synny niin sille ei voi mitään. Mutta ei kannata toivo myöskään epärealistisia asioita.
Näin miehen näkökulmasta täytyy kommentoida tähän väl
Paino ei ole geeneissä.
Ja kyllä se on yhtä vaikea naisen viehättyä lihavasta miehestä.
Ja harva lihava ja sohvaperunanainen silti kuvittelee, että onnistuu nappaamaan sporttisen ja atleettisen miehen, kun sillä miehellä on niitä samantyyppisiä, eli sporttisia ja kurvikkaita naisiakin tarjolla.
Jannella voi olla vaikeuksia iskeä se hoikka ja sporttinen nainen, koska sillä naisella on monta muutakin ottajaa.
Mutta kuten sanottua toivoa saa vaikka kuuta taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Elisa on tainnut niistä s-palvontasessioistaan saanut räyhähengen sieluunsa.
Vierailija kirjoitti:
''Janne ei voinut kunnolla halata minuuttia Katrin kanssa. Inhotti. Tuo nukkuminen on eri asia, vartalotyynykin otetaan halaukseen, ei siihen syttymistä tarvita. Nukkuminen ei ole haluamista, ainoastaan nukkumista. Katri on tyyny.''
Jos Janne näin inhottavasti suhtautuu Katriin, niin ei ole kyllä kovin hyvää mainosta Jannelle. Jannehan on muuten valitellut Katrin koirista, että tunkevat Katrin lähelle (jossain lehtijutussa luki spoilerina). Eihän Jannea luulisi jurppivan se, jos haluaa pysyä etäällä Katrista. Mutta ehkä Katrin koirat aistivat Jannessa jotain hämärää.
Koiraparat yrittää suojelle Katria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No minusta Matti on todella feminiininen. Ei yhtä paljon kuin Michael Monroen tyyli, mutta sinne suuntaan vähäsen. Ei mikään laatikkoleukainen Ridge."
Niin eri tavalla me näemme toiset ihmiset. Minun mielestäni Michael Monroe ei ole yhtään feminiininen, vaikka tyyli on näyttävä, vaatteet koristeellisia ja koruja on paljon jne.
Matti on minusta mielenkiintoinen mies. Hänen vaatekaappinsa ehkä kaipaisi pientä päivitystä, mutta jos tuo on hänen tyylinsä, niin olkoon. Ne punaiset housut (verkkarin näköiset?) mua silti vähän ahdistaa 🤭
Tänä vuonna on muuten puitu paljon vähemmän kenenkään pukeutumisia kuin aiemmin. Muistan ainakin parin miehen saaneen paljonkin kommenttia "tyylittömistä" vaatteistaan edellisillä kausilla.
Jannella on ainakin kivoja vihreitä vaatteita, niissä on kissaeläin rinnassa. 😃
Se on jännä, itse näen miehen henkisen feminiiniyden hyvänä asiana, on lempeyttä ja tunneälykkyyttä. Vaattetuskaan ei haittaisi, jos olisi vähän feminiinistä. Mutta jos eleet ja maneerit ovat h o m omaisia, se vie kiinnostuksen pohjamutiin. Matilla ei niitä ole, on positiivinen ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraparat yrittää suojelle Katria.
Anekdoottisesti olen ymmärtänyt, että miehet vähän vierastaa koira-naisia. Just sellaisia, jonka koira änkeää sänkyyn tai sohvalle ja pahimmassa tapauksessa murisee miehelle. Omakin mies oli aikoinaan vähän varautunut kun minulla on (pieni) villakoira mutta niinpä tassujalka valloitti sydämensä :D Nykyään mies on se heikko lenkki joka antaa kalkkunaviipaleen tehdessään itselleen leipää ja pyytää koiran kainaloonsa nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No minusta Matti on todella feminiininen. Ei yhtä paljon kuin Michael Monroen tyyli, mutta sinne suuntaan vähäsen. Ei mikään laatikkoleukainen Ridge."
Niin eri tavalla me näemme toiset ihmiset. Minun mielestäni Michael Monroe ei ole yhtään feminiininen, vaikka tyyli on näyttävä, vaatteet koristeellisia ja koruja on paljon jne.
Matti on minusta mielenkiintoinen mies. Hänen vaatekaappinsa ehkä kaipaisi pientä päivitystä, mutta jos tuo on hänen tyylinsä, niin olkoon. Ne punaiset housut (verkkarin näköiset?) mua silti vähän ahdistaa 🤭
Tänä vuonna on muuten puitu paljon vähemmän kenenkään pukeutumisia kuin aiemmin. Muistan ainakin parin miehen saaneen paljonkin kommenttia "tyylittömistä" vaatteistaan edellisillä kausilla.
Jannella on ainakin kivoja vihreitä vaatteita, niissä on kiss
Se on jännä, itse näen miehen henkisen feminiiniyden hyvänä asiana, on lempeyttä ja tunneälykkyyttä. Vaattetuskaan ei haittaisi, jos olisi vähän feminiinistä. Mutta jos eleet ja maneerit ovat h o m omaisia, se vie kiinnostuksen pohjamutiin. Matilla ei niitä ole, on positiivinen ilmestys.
Matilla itselleni paras tyyli. Luonne myös 👌🏻 ja kaikki muu. Arttua pidin aluksi komeimpana, sitten laski pisteet ja vk sitten jakson jälkeen jo säälittää, kun on Julia aika kova. Jannen paidat seinillå 🙈 apua, nolottaisi... naisilla kaikilla ihania vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
"Elisa muuten ei ole maskuliininen vaan pieni ja hento nainen, mutta hänen kiukun alla oleva juurisyy (suru) tulee pihalle maskuliinisena tulivuoren ejakulaationa."
Oli hyvin sanottu. Usein unohdamme, että vihan ja kiukun alla on muita, herkempiä tunteita, joita näennäinen viha ja kiukku peittää. Ihmisen on pelottavampaa näyttää vaikkapa just suruaan, niin hän voi sen sijaan näyttää vihaiselta.
Auttaa hieman paremmin sietämään vaikeita ihmisiä, kun tietää että heillä on kova ja surkea elämä siellä takana.
Vaihdan sanan surkea surulliseksi, näytti turhan ilkeältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs juttu tämä on? Missä on sanottu, että harrastaa okkultismiä?
Miksi Jannea ällöttäisi Katrin läskit mutta ei omat? Kyllä kai omatkin läskit veisi halut jos läski ällöttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs juttu tämä on? Missä on sanottu, että harrastaa okkultismiä?
Joku tässä ketjussa kirjoitti muistavansa Elisan kaason Päivin jostain saatananpalvontayhteyksistä, tai näin ainakin sen viestin ymmärsin. Mutta ei kai Elisa itse niissä mukana ole ollut.
Vaikea kuvitella, että ihminen joka käyttäytyy jatkuvasti passiivis-aggressiivisesti ja hyökkäävästi, olisikin kuitenkin jotenkin mystisesti hurjan mukava "oikeasti".
Ihmisissä on toki erilaisia puolia, mutta jos saan jostakusta sellaisen ensivaikutelman että hänen kanssaan joutuu varomaan, en koe vähäisintäkään mielenkiintoa ottaa henkilöstä enempää selvää.
Mattoveitsi-Elisa vaikuttaa erittäin hankalalta ihmiseltä. Sääliksi käy läheisiä. Eiku. Sehän leikkaa ne nipsnaps tosta noin vaan pois elämästä jos ei mennä ja tehdä just niinku Elisa haluaa.