Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16273)

Vierailija
14441/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin subjektiivinen analyysi miehistä:

Arttu: parhaimman näköinen. en käsitä miten oli niin urpo, että hääyönä(?) alkaa heittää "muutat sit Imatralle". Ziisus - tilannetaju on niin hukassa.

Janne: hermo menis tähän mieheen. Käy töissä ja kattoo lätkää, Ei nhalua tehdä mitään missään. Mikä sinällään täysin fine, mutta silloin kumppaniksi pitää mätstä joku samanlainen, joka ei halua, mennäå ja tehdä ja kokea.

Matti: Sininen tukka meh. Aivan liian vähän asioita sanoittava, ääneen puhuva. En kestäis yhtään. Ja siis jos hän ei viikkojen (?) jälkeenkään edes koske, hiplaa... argh

Mikko: ulkonäöllisesti ei meikäläisen tyyppi. Järkyttävä risuparta, jonka voisi kyllä tuunata. Kaikista (miehistä) eniten analysoinut itseään ja elämäänsä, propsit siitä.

Vierailija
14442/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No minusta Matti on todella feminiininen. Ei yhtä paljon kuin Michael Monroen tyyli, mutta sinne suuntaan vähäsen. Ei mikään laatikkoleukainen Ridge."

Niin eri tavalla me näemme toiset ihmiset. Minun mielestäni Michael Monroe ei ole yhtään feminiininen, vaikka tyyli on näyttävä, vaatteet koristeellisia ja koruja on paljon jne. 

Matti on minusta mielenkiintoinen mies. Hänen vaatekaappinsa ehkä kaipaisi pientä päivitystä, mutta jos tuo on hänen tyylinsä, niin olkoon. Ne punaiset housut (verkkarin näköiset?) mua silti vähän ahdistaa 🤭

Tänä vuonna on muuten puitu paljon vähemmän kenenkään pukeutumisia kuin aiemmin. Muistan ainakin parin miehen saaneen paljonkin kommenttia "tyylittömistä" vaatteistaan edellisillä kausilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14443/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siinä kohtaa ylipäätään, kun joku kirjoittaa "sinä" ollaan jo aivan hakoteillä."

Tuossa luki "sinun vastauksestasi" jnpp, on aivan eri asia. Sinua emme näe, mutta kaikki näkevät sinun kirjoituksesi.

No ei minun kirjoituksesta tule ilmi, että olen muovinen ja pinnallinen. Miksi toisesta pitää kirjoittaa noin. Sinänsä älytöntä herjaa, koska satun olemaan se 170/59 nainen, joka alkoi tapailla 130 painoista miestä. Niin pikkasen loukkasi, että olisin pinnallinen enkä osaa katsoa toisen sisintä. Analysoin ihan Jannen näkökulmasta katsottuna kylläkin miten hän ehkä koki tuon prosessin.

Käy läpi näitä kirjoituksia. Ne on yleisellä tasolla kirjoitettuja tyyliin "tästä vastauksesta tulee mieleen" harva kirjoittaa "sinun vastauksesta näkee, että ihmiset ovat nykyään ..." Niitäkin on joskus,  mutta ne voivat olla / ovat ikäviä tai loukkaavia ja niistä

Olet oikeassa, omalta puoleltani yleistin liikaa ja pyydän anteeksi.

Vierailija
14444/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hääyönä(?) alkaa heittää "muutat sit Imatralle". Ziisus - tilannetaju on niin hukassa."

Olen eri mieltä siitä, että  tämä olisi erityisen tilannetajuton. Mielestäni tämän voi tulkita romanttisesti ja sillä tavalla, että tuo toinen ihan oikeasti haluaa minut kotiinsa <3

Se että haluaa toisen muuttavan luokseen ei mielestäni ole tällaisessa parisuhdeohjelmassa negatiiviseksi katsottava asia. Oltiin Artusta mitä muuta mieltä tahansa, niin tätä en näe pahana.

Vierailija
14445/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehen näkökulmasta Janne on ihan Russell Crowen näkönen.

Vierailija
14446/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään ei ole sanottu, että Janne hakee hoikkaa naista.Voi olla, että pieni ylipaino ja kurvit on hänelle ok. Mutta esim. painoindeksit 28 - 30 on ihan eri asia kuin painoindeksit 35 - 37. Joka tapauksessa, kaveri ei itse vaikuta kovin aktiiviselta, vaikka varmaan salilla käykin. 

Koska Janne ei itse vaikuta siltä, että viettäisi kovin liikunnallista ja aktiivista elämää, kun jopa suklaakäärepaperin vieminen roskiin on vaivalloista ja riidan aiheuttavaa puuhaa, niin kyllä tuo sporttisen kumppanin toivominen vaikuttaa pinnalliselta kiertoilmaukselta, että hoikkaa toivoi eikä aktiivista naista.

Jannella itselläkään ei ole kovin pienet kurvit ja ylipaino.

Janne varmaan toivoisi, että nainen vain lenkkeilisi ja siivoisi kämppää ja Janne itse saisi sitä kuuluisaa omaa aika sohvalla lätkää se

Totta että kuka vain saa toivoa mitä vain, ei ole kiellettyä.

Mutta se on vain niin äärimmäisen noloa, jos täysikäinen ihminen on niin epärealistinen ajatuksissaan. Tekisi mieli sanoa: kasva jo aikuiseksi Rakkaus ei katso ulkomuotoa kuin vain pieneltä osin!

Vierailija
14447/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäköhän takia Iinan ja Mikon suhdetta pidetään hienosti toimivana. Itse näen 2 munankuorilla kävelevää ja varovasti puhuvaa sinänsä fiksua ihmistä joiden välillä ei ole vetovoimaa. Propsit siitä että eivät riitele vaan toteavat lopussa todennäköisesti että kipinää ei ollut.

Samaa mieltä!

Vierailija
14448/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään ei ole sanottu, että Janne hakee hoikkaa naista.Voi olla, että pieni ylipaino ja kurvit on hänelle ok. Mutta esim. painoindeksit 28 - 30 on ihan eri asia kuin painoindeksit 35 - 37. Joka tapauksessa, kaveri ei itse vaikuta kovin aktiiviselta, vaikka varmaan salilla käykin. 

Koska Janne ei itse vaikuta siltä, että viettäisi kovin liikunnallista ja aktiivista elämää, kun jopa suklaakäärepaperin vieminen roskiin on vaivalloista ja riidan aiheuttavaa puuhaa, niin kyllä tuo sporttisen kumppanin toivominen vaikuttaa pinnalliselta kiertoilmaukselta, että hoikkaa toivoi eikä aktiivista naista.

Jannella itselläkään ei ole kovin pienet kurvit ja ylipaino.

Janne varmaan toivoisi, että nainen vain lenkkeilisi ja siivoisi kämppää ja Janne itse s

Mutta edelleen, mitä se sinulta pois on, jos toinen näyttää tuollaisen puolen itsestään? Hyvähän se itse asiassa on, että tämä tuli jo ilmi ennen kuin hän menee Tinderiin vonkaamaan. 

Vierailija
14449/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän meriiteillä jotkut luulee, että Janne voi sieltä sohvannurkasta vaatia tai odotella sporttibarbien vielä hakevan hänet. Se mitä toivoo pitäisi kuitenkin osata suhteuttaa omaan itseen jollain tavalla. Kyllä minäkin voisin mennä miljonäärin tai Jason Momoan kanssa naimisiin. Heihin tuskin törmään omissa piireissä. 

Realismi pitää olla kuitenkin. Usein näkee näitä isompia miehiä jotka ajattelevat, että se 20v instamalli on mun tyyppiä ja muu ei käy. Sitten ihmetellään sohvan nurkassa, mikä siinä on kun tavallinen mies ei kelpaa. Seuraksi ja lopulta kaljatölkki ja katkeruus, kun naiset on niin nirsoja ja hankalia.

Katri on hyvä nainen. Toki jos kemiaa ei synny niin sille ei voi mitään. Mutta ei kannata toivo myöskään epärealistisia asioita. 

Näin miehen näkökulmasta täytyy kommentoida tähän väliin etten usko että moni mies ihan realistisesti ajattelee tolla tavalla jostain "instabeibeistä" tms. kyse voi olla esimerkiksi Jannen kohdalla vain preferenssistä, eli sattuu syttymään petiiteistä luonnonlaihoista naisista. Paino kun on muutenkin yleensä ihan geeneistä kiinni. Ihminen saa viehättyä mistä viehättyy.

Vaikea on ylläpitää suhdetta missä vaimo ei ole fyysisesti haluttava.

Vierailija
14450/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri ei vaan sytytä miestä, kun on niin sairaalloisen lihava. Ei voi katsoa tai koskea kun ällöttää. Se on syy. Mutta ei sitä ääneen voi sanoa.

Vierailija
14451/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siinä kohtaa ylipäätään, kun joku kirjoittaa "sinä" ollaan jo aivan hakoteillä."

Tuossa luki "sinun vastauksestasi" jnpp, on aivan eri asia. Sinua emme näe, mutta kaikki näkevät sinun kirjoituksesi.

No ei minun kirjoituksesta tule ilmi, että olen muovinen ja pinnallinen. Miksi toisesta pitää kirjoittaa noin. Sinänsä älytöntä herjaa, koska satun olemaan se 170/59 nainen, joka alkoi tapailla 130 painoista miestä. Niin pikkasen loukkasi, että olisin pinnallinen enkä osaa katsoa toisen sisintä. Analysoin ihan Jannen näkökulmasta katsottuna kylläkin miten hän ehkä koki tuon prosessin.

Käy läpi näitä kirjoituksia. Ne on yleisellä tasolla kirjoitettuja tyyliin "tästä vastauksesta tulee mieleen" harva kirjoittaa "sinun vastauksesta näkee, että ihmiset ovat nykyään ..." Niitäkin on joskus,  mutta ne v

Olet oikeassa, omalta puoleltani yleistin liikaa ja pyydän anteeksi.

Kiitos ja anteeksi täältäkin jos loukkasi.

Vierailija
14452/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli jo ensitapaamisesta lähtien jannenn naamasta selvillä

Vierailija
14453/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No minusta Matti on todella feminiininen. Ei yhtä paljon kuin Michael Monroen tyyli, mutta sinne suuntaan vähäsen. Ei mikään laatikkoleukainen Ridge."

Niin eri tavalla me näemme toiset ihmiset. Minun mielestäni Michael Monroe ei ole yhtään feminiininen, vaikka tyyli on näyttävä, vaatteet koristeellisia ja koruja on paljon jne. 

Matti on minusta mielenkiintoinen mies. Hänen vaatekaappinsa ehkä kaipaisi pientä päivitystä, mutta jos tuo on hänen tyylinsä, niin olkoon. Ne punaiset housut (verkkarin näköiset?) mua silti vähän ahdistaa 🤭

Tänä vuonna on muuten puitu paljon vähemmän kenenkään pukeutumisia kuin aiemmin. Muistan ainakin parin miehen saaneen paljonkin kommenttia "tyylittömistä" vaatteistaan edellisillä kausilla. 

Voi hyvänen aika sentään. Siitähän on vuosikymmenet heitetty vitsiä, kuinka sukkahousuheviä soittaneet, meikatut, jätkät olivat niin naisellisia, että rekkakuskit vahingossa kävivät iskemässä heitä. Kun ilmiö alkoi. Mutta hyvä niin, jos heidät nähdään nykyään äijinä, yhden osa-alueen vaikuttamistyö on tehty ja eivät ainakaan Suomessa saa sitten enää turpiinsa.

Vierailija
14454/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"hääyönä(?) alkaa heittää "muutat sit Imatralle". Ziisus - tilannetaju on niin hukassa."

Olen eri mieltä siitä, että  tämä olisi erityisen tilannetajuton. Mielestäni tämän voi tulkita romanttisesti ja sillä tavalla, että tuo toinen ihan oikeasti haluaa minut kotiinsa <3

Se että haluaa toisen muuttavan luokseen ei mielestäni ole tällaisessa parisuhdeohjelmassa negatiiviseksi katsottava asia. Oltiin Artusta mitä muuta mieltä tahansa, niin tätä en näe pahana.

Näytettiinkö tätäkään taas? 🙄 Oikeassa kohdassa sanottuna se on vähän jopa flirttailun tyylistä, muttakun ei voi tietää, niin huonosti editoitu tämä pari. Mitään olennaista ei näytetty... Toki ymmärrän kyllä Juliaakin, koska Suomessa miehet pitää jarrua ja vastailee "no katselen rauhassa haluanko lapsia " mies 39v. Tai "tarvisin vähän lisäaikaa" mies 32v -No paljonko? "5 vuotta!" Niin tätä höykytystä läpikäyneenä Julia ehkä pelästyi letkautuksesta. Missä muuten oli asiantuntijat? (Seuraan sitä Tiluksilla Facessa, niin nekin "asiantuntijat" olis parempia! 🤭 Käykää katsomassa..)

Vierailija
14455/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannella on ainakin kivoja vihreitä vaatteita, niissä on kissaeläin rinnassa. 😃

Vierailija
14456/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri ei vaan sytytä miestä, kun on niin sairaalloisen lihava. Ei voi katsoa tai koskea kun ällöttää. Se on syy. Mutta ei sitä ääneen voi sanoa.

Aivan.

Mutta kuka selittää, miksi olivat sitten lusikassa, jos Katri on luotaantyöntävä? Tätä minä en tajua.

Vierailija
14457/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan.

Mutta kuka selittää, miksi olivat sitten lusikassa, jos Katri on luotaantyöntävä? Tätä minä en tajua.

Janne ei voinut kunnolla halata minuuttia Katrin kanssa. Inhotti. Tuo nukkuminen on eri asia, vartalotyynykin otetaan halaukseen, ei siihen syttymistä tarvita. Nukkuminen ei ole haluamista, ainoastaan nukkumista. Katri on tyyny. 

Vierailija
14458/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika sentään. Siitähän on vuosikymmenet heitetty vitsiä, kuinka sukkahousuheviä soittaneet, meik

Matin habitus, kun ensi kerran näin kunnolla,  sai mulla aikaan mielleyhtymän Jukka Rintalaan. Jotain samaa koin ja näin. Mutta silti Matti on varmasti hetero. Niin uskon.

Vierailija
14459/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Matin habitus, kun ensi kerran näin kunnolla,  sai mulla aikaan mielleyhtymän Jukka Rintalaan. Jotain samaa koin ja näin. Mutta silti Matti on varmasti hetero. Niin uskon.''

Joku vertasi aiemmin Mattia Woody Harrelsoniin, sekin oli ainakin ulkonäöllisesti hyvä vertaus.

Vierailija
14460/16273 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Matin habitus, kun ensi kerran näin kunnolla,  sai mulla aikaan mielleyhtymän Jukka Rintalaan. Jotain samaa koin ja näin. Mutta silti Matti on varmasti hetero. Niin uskon.''

Joku vertasi aiemmin Mattia Woody Harrelsoniin, sekin oli ainakin ulkonäöllisesti hyvä vertaus.

😂

Itse koen, että Harrelson on niin macho, että en yllättyisi, jos tulisi joku skandaali, että puhunut ikävästi naisista. Matti taas ei uskaltaisi puhua kenestäkään pahaa.

Matti on vähän semmoinen onko lintu vai kala -tyyppi. Toisaalta kuuma ja fiksu jne mutta toisaalta pelottaisi, murtuuko heti jos ymmärtää naisen puheesta jotain väärin ym. Lisäksi en ole saanut hänestä mitään mielipiteitä irti. Ehkä energia on mennyt painekattilan valvomiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme