Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16289)
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkin uudistuksen tähän Suomi-versioon haluaisin niin sen että olisi VIHDOINKIN uskallusta puhua fyysisestä vetovoimasta ja sen puutteesta. Ei enää "selittämättömiä" ahdistuksia ja negatiivisuuden kierteitä ja "entisten suhteiden painolastia" yms. kiertelyä, vaan kertakaikkiaan uskallettaisiin ottaa selvää että kiikastaako tämä nyt siitä että toinen osapuoli ei vain ulkoisesti viehätä eikä herätä fyysistä vetovoimaa, vaikka muuten olisi sopiva.
Jos kerrankin joku osallistuja sanoisi kameralle että tilanne on nyt se, että ihminen on oikein mukava ja fiksu ja hauska ja hänen seurassaan on mukavaa, mutta ulkoisesti hän ei viehätä mua yhtään, arvostan häntä mutten tunne minkäänlaista vetovoimaa. Koko katsova kansa ymmärtäisi heti. Mutta ei. Juuri tämä osa-alue on sellainen että ei saa sanoa mitään, ei saa sanoa mitään ulkonäköön liittyvää, ei ohjelmassa eikä etenkään Vauva-foorumilla, ei! Pitää esittää jotain ihme
Tai entäpä formaatti, johon otettaisiin x-määrä naimahaluisia.
Jokaiselle annettaisiin ääninäytteet, kuvat, tuoksut, kropat ja luonneanalyysit sekä toiveet nähtäville.
Sen jälkeen katsotaan osuvatko ketkään yhteen. Jos useampia, voi kohdata pimeässä huoneessa. Jos vielä joku heistä tuntuu hyvältä, tavataan alttarilla.
Ja vasta alttarilla oikeastaan selviää, ketkä ovat valinneet toisensa.
Tai sitten formaattia voi laajentaa. Seniori-ikäiset. Erityisryhmät. Heille toki enemmän joustoa ja tukea, mutta kansa tykkäisi varmasti aitoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisko olla sitten, että Elisalla on Napoleon-kompleksi?
Elisa on Pikku Myy.
Elisa ei ole pikku myy, liian tyly ollakseen millään tavalla sympaattinen 😅
Tähän tulisi minimaalinen huumorikulma mukaan jos pituutta olisi sellaiset 140 cm ja liehuisi punaisissa mekoissaan kiukkuisena.
Punaisia mekkojahan sillä on ainakin kaksi.
Ja kiukkuinen se on koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisko olla sitten, että Elisalla on Napoleon-kompleksi?
Ei ole. Naiselle on etua siroudesta. Moni mies haaveilee pienestä ja laihasta naisesta.
Luulen että Arttukin innostui lyhyestä kumppanista, Julia vain jostain syystä luuli haukuksi.
Hänhän kutsui leveäksi ja miehekkääksi jne jne. Arttuhan se luuli, että ok puhetta naista kohtaan.
Minulta on ihan mennyt ohi, missä jaksossa kutsui leveäksi?
No ei yhtään missään, trolli valehtelee taas.
Vierailija kirjoitti:
"Ja jos nuo naiset olisi yrittäneet sitoa Artun itseensä vaivalla niin miksi liitot on loppuneet jo alkuvaiheessa? sanoiko joku, että jopa jo raskausaikana. Millainen mies jättää raskaana olevan naisensa? ja jos lähtijä on ollut nainen, ei hän silloin kovin ole yrittänyt Arttua lapsella sitoa, kun on kerran lähtenyt."
Tässä kommentissa ei ole mitään loogista kulkua. Käännä toisinpäin niin ymmärrät epäjohdonmukaisuutesi.
Jos tuo mies olisi yrittänyt sitoa naisen itseensä vaivalla niin miksi liitot loppuneet alkuvaiheessa. Millainen nainen jättää miehen raskausaikana ja jos lähtijä on ollut Arttu niin silloin hän ei ole kovin yrittänyt sitoa naista kun on kerran lähtenyt.
Ei päätä ei häntää.
Eihän sen missään kommenteissa ole päätä eikä häntää, yrittää vain väkisin mustamaalata Artusta narsistia tai psykopaattia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti te kaksi jotka täällä keskennänne tappelette jauhaen samaa Julia vs Arttu 💩 sivukaupalla. Pitkiö se taas aloittaa. Lopettivat jo kesällä lopettakaa tekin.
Olette he tai lähipiiriä, vaikea uskoa tuntemattomien telkkarityyppien asioiden nostattavan tuollaisen sodan muuten. Menkää vaikka kahdestaan jonnekin muualle tappelemaan.
Ohjelmassa on muitakin pareja. En usko, että Elisa ja Matti ovat olleet missään tekemisissä ohjelman jälkeen. Mattia varmaan naiset lähestyneet. Kuinka kauan Katrin jannen suhde jatkuu on kyllä kiinnostavaa nähdä.
Artun puolustajia on ainakin 3 tai 4 eri ihmistä. Artun haukkujia on yksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen etelän ihmisiä ja tarkoitan mitä sanon: Artusta ei tarvi enää puhua.
Et kai sinä sitä päätä kenestä puhutaan. Jankuttaa ei kuitenkaan tarvitse.
Nykyämmät ovat kiukkuisia tuossa kolmissakymmenissä ja sen kieppeillä koska biologinen kello tikittää, lapsi olisi tervetullut, mutta ollaan täysin kyvyttömiä löytämään kunnollinen isäkandidaatti, yleensäkin kaikki ihmissuhteet miesten kanssa ovat VAI-KEI-TA.
Vierailija kirjoitti:
Nykyämmät ovat kiukkuisia tuossa kolmissakymmenissä ja sen kieppeillä koska biologinen kello tikittää, lapsi olisi tervetullut, mutta ollaan täysin kyvyttömiä löytämään kunnollinen isäkandidaatti, yleensäkin kaikki ihmissuhteet miesten kanssa ovat VAI-KEI-TA.
Elisakin voisi olla erilainen äitinä, nyt on vain viulunkielenkireä "kosketusta" vailla oleva akka.
Vierailija kirjoitti:
Vasta naisporukalla mietittiin, että jos kukin eroaisimme, emme koskaan enää asuisi miesten kanssa. Mukavan naisen tai useamman kanssa taas jokainen sanoi voivansa kyllä asua. Miehiltä vaan oli tarve sille, mitä luonto vaatii.
Ja syy tähän oli kaikilla sama. Miehet sotkevat, eivät kanna vastuuta, ovat perässävedettäviä ja haluavat koko ajan äidillistä hoivaa. Aikanaisia tuollainen vaan jo vi%u%%aa. Nuoret ehkä jaksavat.
"Eihän vetovoima riipu pelkästä ulkonäöstä. Joku voi olla omasta mielestä hyvännäköinenkin, mutta silti ei kemiat kohtaa eikä hormonit hyrrää. Ja päinvastoinkin voi käydä, eli se jonka pärstäkerroin ei ulkoisesti miellytä, saattaa vetää puoleensa kuin magneetti. Kokemusta on molemmista tapauksista. Sen ulkonäön voi hyvin jättää tästä yhtälöstä pois ja puhua vain vetovoimasta ja seksuaalisesta kemiasta."
Pitkä lainaus mutta täyttä asiaa. Itse hoksasin vasta yli nelikymppisenä, että vetovoima ja kiva ulkonäkö ovat aivan eri asioita. Tunnen vetovoimaa hyvin erinäköisiä ihmisiä kohtaan kuin millaisia mainitsisin ns. ihanneulkonäkölistauksissa (jos niitä tekisin).
Vetovoima on asia, jota ei voi selittää, eikä sanoiksi pukea. Sitä ei pystytä kartoittamaan minkäänlaisilla testeillä. Siksi se on asia, joka jää kysymysmerkiksi näissä sokkoparitusohjelmissa.
Kuvien näyttäminen tai paidan haistelu ei riitä, äänellä varustettu video antaisi jo enemmän tietoa. Mutta sittenhän kyse ei olisi enää samasta formaatista.
Mua ainakin suututtaa jos mun viestejä joku poistaisi, enkä todellakaan itse poista toisten kirjoituksia.
Eikös Suomessa ole sananvapaus?
Miksi
"Vasta naisporukalla mietittiin, että jos kukin eroaisimme, emme koskaan enää asuisi miesten kanssa... ...ja syy tähän oli kaikilla sama. Miehet sotkevat, eivät kanna vastuuta, ovat perässävedettäviä ja haluavat koko ajan äidillistä hoivaa"
Olen sanonut samaa, että koskaan en enää asuisi saman katon alla, jos ero tulisi, mutta ei mulla nuo perustelut oikein osu, sillä mieheni ei ole mitään noista. Hyvä, aktiivinen ja osallistuva mies on, mutta jostain syystä haluaisin silti asua yksin. Olenkin päätellyt, että syyn täytyy olla vain minussa itsessäni.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin suututtaa jos mun viestejä joku poistaisi, enkä todellakaan itse poista toisten kirjoituksia.
Miksi
Oletko tätä uutta sukupolvea, joka ei tiedä mikä on rajat ja säännöt? Täälläkin on säännöt, joiden mukaan toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi
Täällä on säännöt kirjoitteluun. Saman jankutus, kunnianloukkaukset ym. roskaposti on kielletty.
Jos esim. haukutaan ja ilkeillään voi viesti lähteä. Vaikka se olisikin jonkun "mielipide" Tuo rahajankkaajakin rikkoo sääntöjä, kun ei reppana osaa omaa ketjua tehdä asioille jotka ei tähän keskusteluun kuulu.
Välillä joku kirjoittaa aiheen vierestä, se on inhimillistä. Mutta se, että katsellaan nenänvartta pitkin vitunköyhät -asenteella, ei ole ok. Ja tiedoksi rahanjankkaajalle: etkö ole koskaan kuullut, että oikein äveriäät ihmiset eivät juurikaan rahasta keskustele. En tiedä missä piireissä pyörit, jos tämmöinen puhe on mielestäsi ok asennetta, naljailla työmarkkinatuella ym.
Mut kuka ne säännöt on laatinut?Jotkut ylläpitäjätkö?
Vai onko ne yleiset kaikkia mielipidekirjoittelua koskevat lakisäätääteiset säännöt?
Nämä on kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen etelän ihmisiä ja tarkoitan mitä sanon: Artusta ei tarvi enää puhua.
Et kai sinä sitä päätä kenestä puhutaan. Jankuttaa ei kuitenkaan tarvitse.
Niinhän siinä sanottiinkin, mutta et sitten viitsinyt kopioida alkuperäistä viestiä.
Oon Kanarialla ja Matilla on täällä keikka. Aloin epäilee että koko ETA osallistuminen on ollut hänelle musiikkiruran promoa? Sehän selittäisi miksei ole yhtään ole ollut Elisasta silleen kiinnostunut, eihän rundille nyt voi naimisissa olevana lähtee?
Vierailija kirjoitti:
Mut kuka ne säännöt on laatinut?Jotkut ylläpitäjätkö?
Vai onko ne yleiset kaikkia mielipidekirjoittelua koskevat lakisäätääteiset säännöt?
Nämä on kaksi eri asiaa.
Mitä ihmettä nyt taas. Ei Internet toimi jonkun maan lakien mukaan, kun mistäpäin maailmaa vain voi kommentoida. Lue ne säännöt niin tiedät. Sanomakonserni. Onhan Facebookillakin yhteisösäännöt,eikä kukaan ala jankuttaan onko nämä Mooseksen kivitaulujen lakeihin hakattu.
Punaisia mekkojahan sillä on ainakin kaksi.