Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta katos tuota Jannea! Ei kyllä hänellä ihan kaikki kotona jos ajattelee, että voisi koskaan saada kauniimpaa naista kuin Katri on, joka on mielestäni jo tosi upee. Janne itse laiskimus maksimus, jolla ainakin 30kg liikapainoa luulee olevansa Adonis. Nauraa tässä vaan voi.
Sinkkumiehille on tyypillistä, että halutaan kumppanilta ominaisuuksia, joita itsellä ei kuitenkaan ole. Samoin noissa deittisovelluksissa on yh-isiä, jotka haluavat itselleen lapsettoman naisen.
Kyllä aina saa haluta. Eri asia sitten saako. Mutta kyllä aina se kompensaatio pitää jostain olla, esim. paksu lompakko.
Se on juuri noin. Jotain pitää itse pystyä tuomaan pöytään. Jos vaatimuksia, pitää olla jotain toista kiinnostavaa. Perinteisesti miehet ovat kompensoineet puuttuvaa ulkonäköä rahalla, mikä selittää miksi geriatrisilla miljonääreillä käy flaksi.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000011466093.html
Tuossa artikkelissa ainakin lukee, että Julian ja Artun sekä Katrin ja Jannen häät ovat sujuneet hyvin.
Osaako joku kertoa, että onko seuraavassa jaksossa kaikkien neljän parin häät vai ensin kahden parin häät ja sitten viikon päästä kahdet häät?
Ensin kaksi ja sitten kaksi. MTVn katsomosta näkee ilmaiseksi kolme ensimmäistä jaksoa eli intro sekä häät kahdessa erässä.
"Sinkkumiehille on tyypillistä, että halutaan kumppanilta ominaisuuksia, joita itsellä ei kuitenkaan ole. Samoin noissa deittisovelluksissa on yh-isiä, jotka haluavat itselleen lapsettoman naisen."
Jep ja sitten itketään mikä on kun tavallinen mies ei kelpaa. Laitellaan instan 20v nuoremille naisille kaunis oot viestejä ja syytetään sitten naisia tylyiksi kun setämiehelle ei vastata. Oman ikäisistä voisi seuraa löytyä, jos osaisi käyttäytyä.
Asiantuntijat eivät tunnu huomioivan ulkonäköasioita. Toisaalta, jos joku haluaa "sporttisen" kumppanin vaikka itse ei ole hoikka on vaikea lukea rivien välistä mitä tarkoittaa.
No toivottavasti heillä alkaa sujumaan paremmin ja tässä on vaan takeruttu johonkin sanavalintaan. Katri ansaitsee kyllä hyvää kohtelua.
Se on juuri noin. Jotain pitää itse pystyä tuomaan pöytään. Jos vaatimuksia, pitää olla jotain toista kiinnostavaa. Perinteisesti miehet ovat kompensoineet puuttuvaa ulkonäköä rahalla, mikä selittää miksi geriatrisilla miljonääreillä käy flaksi.
Niinpä,
katsokaa vaikka tapauksia Jungner, Sukari, Harkimo , Lampela jne..kaikki ukot aika..hmmm...ulkonäkörajoitteisia..ja silti löytyy A-luokan näköisiä pimuja kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Joko joku selvitti varmasti Elisan "arkkitehtiopiskelija"- statuksen?
Minua häiritsee myös tämänkaltainen mahdollinen vedätys. Ihme, kun Elisa itse tai kukaan Elisan lähipiiristä ei vielä ole asiaa selventänyt täällä...
Minä tunnen Elisan ja hän ihan oikeasti opiskelee arkkitehdiksi ihan oikeassa yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee myös tämänkaltainen mahdollinen vedätys. Ihme, kun Elisa itse tai kukaan Elisan lähipiiristä ei vielä ole asiaa selventänyt täällä...
Minä tunnen Elisan ja hän ihan oikeasti opiskelee arkkitehdiksi ihan oikeassa yliopistossa.
Mutta silti et viitsinyt selventää, että missä yliopistossa ja kuinka monetta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, kun jäi vaivaamaan. Se Elisan kaaso. Se nainen, joka tuntui kovasti tunkevan esiin. Kovin tutun näköinen, mutta... Kukahan tämä Päivi on?
Tuollaisia räväköitä naisia tuntuu olevan joka nurkan takana. Ei siis välttämättä ole muualta tunnettu.
Googlatkaa Päivi Niemi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti et viitsinyt selventää, että missä yliopistossa ja kuinka monetta vuotta.
En, koska se ei sulle kuulu millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Elisa on tekniikan kandidaatti ja lopettanut opinnot Tampereen yliopistossa 2025. Facebookinsa mukaan.
Ei siis viimeistele arkkitehdin opintojaan. Eli ihan höpön pöpöä häneltä. Tai oikeammin suoranainen vale. Tällaista toimintaa en voi ymmärtää.
(Elisa löytyy koko nimellään Päivi Niemen FB;n kaverilistalta).
Tossa ylhäällä just joku kirjoitti noin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei siis ole.
Miksi joku valehtelisi ohjelmassa opinnoistaan. Kaikki eivät kerro kaikkea somessa. Vaikka ei julkisesti lue jotain, ei tarkoita ettei asia ole niin.
Ohjelma saisi kyllä edetä nopeammin pari jaksoa viikossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittanut 2016, kohta mennyt 10 vuotta. Mikä kestää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku valehtelisi ohjelmassa opinnoistaan. Kaikki eivät kerro kaikkea somessa. Vaikka ei julkisesti lue jotain, ei tarkoita ettei asia ole niin.
Ohjelma saisi kyllä edetä nopeammin pari jaksoa viikossa
Niin, miksikähän ihmiset valehtelevat ja kaunistelevat totuutta itsestään somessa ja julkkiksena? Tämäpä onkin vasta mielenkiintoista ja ihan uutta🙄
Viime kaudella jankattiin sen (nimi unohtunut) opettajan opinnoista ja nyt Elisan opinnoista. Hankkikaa elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei siis ole.
En tiedä millaisessa maailmassa sinä elät ja millainen on sinun tuttavapiiri jos on tapana tälläisistä asioista valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei siis ole.
En tiedä millaisessa maailmassa sinä elät ja millainen on sinun tuttavapiiri jos on tapana tälläisistä a
Elän sellaisessa maailmassa, jossa minun ei tarvitse olla some -ja julkkistyrkky. Näin ollen minun ei tarvitse myöskään valehdella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei siis ole.
En tiedä millaisessa maailmassa sinä elät ja millainen
Ja sä olet nyt varma että Elisa valehtelee :D
Katri on todella lihava, onko kaikki täällä yhtä lihavia vai mikä ihmeen Katrin puolustusarmejia täällä on liikkeellä? Vaikka pullukka olisikin ok Jannelle puolisona niin Katri on vaan todella lihava, vaikka sporttinen onkin. Ja eiköhän asiantuntijoille Janne ole sanonut että millaista naista oikeasti haluaa
Vierailija kirjoitti:
Katri on todella lihava, onko kaikki täällä yhtä lihavia vai mikä ihmeen Katrin puolustusarmejia täällä on liikkeellä? Vaikka pullukka olisikin ok Jannelle puolisona niin Katri on vaan todella lihava, vaikka sporttinen onkin. Ja eiköhän asiantuntijoille Janne ole sanonut että millaista naista oikeasti haluaa
Jodelista luin että Katri entinen koulukiusaaja, varmaan kaverit palstailemassa
Kyllä aina saa haluta. Eri asia sitten saako. Mutta kyllä aina se kompensaatio pitää jostain olla, esim. paksu lompakko.