Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (22307)

Vierailija
11701/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän toi Julian juttu oikeasti oli? Oli muuten korostetun kiire päästä artusta eroon. Valapuheet ei ollu reilassa tekoihin nähden. Toki Arttu on jotenkin lapsekas ja vähän noh typerys noissa kanssakäymisissä, mutta oli juliakin aika ehdoton. Tiedäpä sitten. 

Minäpä kerron: Lapset. Ei käy. 

Vierailija
11702/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset käyttäytyy noin. Eli äkkiä irti. Ei enää kavereitakaan. Hyvin selkeä toimintamalli.

Miksi pitäisi olla kaveri jonkun tuntemattoman tyypin kanssa, joka asuu eri paikkakunnalla eikä kommunikaatiokaan suju eikä ole mitään yhteistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11703/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää itse: haluaisitteko viettää loppuelämänne ja perustaa perheen sellaisen kallun kanssa, jonka kanssa aina joutuu miettimään "eikun se oikeasti tarkoitti hyvää" ja pelkäämään muidenkin seurassa, mitä sammakkoja sieltä oikein tulee?  Vai ihmisen, joka on oppinut alkeelliset käyttäytymistaidot ihan niin kuin kaikki muutkin? 

Joo, Arttu on voinut tarkoittaa hyvää, mutta tuo olisi silti minulle niin iso turn-off että tekisin myös itse Juliat.

Mikä on kallu?

Vierailija
11704/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastohommien palkka on juurikin tuo 3k ja siihen yötyöstä lisät päälle. Mutta jos on logistiikka-alalla ja tekee nimenomaan ilta ja yötöitä, niin mieleen tulee rekkakuskin työ. Niinhän niitä rekkoja lähtee tien päälle nimenomaan iltaisin. Ja heillä on paremmat palkat. Yli suomalaisen miestenkin keskipalkkojen 

No, eipä usein ole 3 k varastomiehen palkka. Tiedän tasan tarkkaan koska itse olen ollut hommissa. Palkka liikkuu kokolailla tuossa hieman alle 2,5 k paikkeilla säännöllisessä päivätyössä.

"TES:n mukaan logistiikkatyöntekijän taulukkopalkka (1.1.2024) on alkaen 2 380 € kuukaudessa ja tuntipalkka alkaen 14,66 € tuntia kohti. "

Paska liksa.

Kuitti ja kiitos yrityksestä.

Vierailija
11705/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juliako on käyttätynyt hyvin. Kaikkea muuta. Haukkuu toisen henkilön toistuvasti täysin. Karmea nainen suoraan sanottuna

Julian ystävänä varoisin puheitani hänen seurassaan, sillä ohjelmassa nähty käytös selän takana haukkumisesta ja syyttelystä kertoo kyllä siitä, että muillekin esittää yhtä, mutta selän takana ajattelee ja puhuu toista. Pätee muihinkin ihmisiin, jotka tuollaista tekee."

Nämäpä juuri. Tutustuin naiseen jolla mitkään suhteet ei olleet koskaan onnistuneet. Aluksi säälin häntä kun kaikki aina olleet vain ilkeitä ja aina rajoja rikottu. Kuuntelin ja koitin ymmärtää. Kunnes huomasin, että aina puhui negatiivisesti muista ja tarttui kaikkeen pieneenkin, mitä tuolla tarkoitit aseenteella. Alkoi jännittää hänen seurassa, että mitä uskaltaa sanoa ja miten päin olla. Kehuin hänen pipoaan. Selän takana kertoi yhteiselle kaverille, että haukuin hänen hiuksiaan rumiksi, miksi muuten olisin kehunut niitä peittävää hattua.

En siis luota vaan yhden sanaan siitä mitä/miten on sanottu. Moni asia on tulkintakysymys.

Julia vaikuttaa olevan aika herkillä ja Arttu taas kömpelö. Toivottavasti saivat ohjelmasta apua asioiden käsittelyyn

Vierailija
11706/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli muuten mieleen, kun täällä niin paljon muistellaan Arttua haukkuen hänen valehdelleen lapsiasiassa Maajussille ohjelmassa. Tällä kaudella yksi farmille päässeistä naisista on myös jättänyt kirjeessään kertomatta ollenkaan lapsestaan. Vasta ohjelmassa nähdyillä treffeillä kertoo, että hänellä on lapsi ja tämän olevan erityislapsi. Myös sen kertoo, että lapsen isä ei ole mukana lapsen elämässä. Lapsihan ei edes asunut Artun kanssa. Joo tottakai Arttu valehteli lapsi asiassa, mutta naisen valehtelu jopa lapsen kanssa asumisesta tunnutaan täällä naiskirjoittajien piirissä hyväksyttävän

Tämä on enskareiden ketju, mene maajussien ketjuun valittamaan. Julialla ei ole lapsia.

Ai nyt ei saakaan tehdä analyysia tilanteesta, kun en ole haukkumassa Artun käytöstä maajusseille ohjelmassa. Niin eihän se sovi ollenkaan 

Vierailija
11707/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastohommien palkka on juurikin tuo 3k ja siihen yötyöstä lisät päälle. Mutta jos on logistiikka-alalla ja tekee nimenomaan ilta ja yötöitä, niin mieleen tulee rekkakuskin työ. Niinhän niitä rekkoja lähtee tien päälle nimenomaan iltaisin. Ja heillä on paremmat palkat. Yli suomalaisen miestenkin keskipalkkojen 

Arttuko rekkakuski???LOL...ei varmasti ole.

Vierailija
11708/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on aikuismaisempi kuin Iina. Ehkä se on kuitenkin hyväksi.

Mikä ihme se on? Mikko on 6 vuotta vanhempi kuin Iina.

Ai on vai, sori, mä en kattonu ikätietoja. No sitten. Niillähän on tosiaan noinkin paljon ikäeroa.

Vierailija
11709/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset käyttäytyy noin. Eli äkkiä irti. Ei enää kavereitakaan. Hyvin selkeä toimintamalli.

Miksi pitäisi olla kaveri jonkun tuntemattoman tyypin kanssa, joka asuu eri paikkakunnalla eikä kommunikaatiokaan suju eikä ole mitään yhteistä? 

Miksi toisaalta pitäis katkaista KOKONAAN välit?

Vierailija
11710/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää itse: haluaisitteko viettää loppuelämänne ja perustaa perheen sellaisen kallun kanssa, jonka kanssa aina joutuu miettimään "eikun se oikeasti tarkoitti hyvää" ja pelkäämään muidenkin seurassa, mitä sammakkoja sieltä oikein tulee?  Vai ihmisen, joka on oppinut alkeelliset käyttäytymistaidot ihan niin kuin kaikki muutkin? 

Joo, Arttu on voinut tarkoittaa hyvää, mutta tuo olisi silti minulle niin iso turn-off että tekisin myös itse Juliat.

Mikä on kallu?

Kallu on elämänkoululainen, elämänkallu. Sana jota käytetään viittaamaan tietyn tyyppisiin henkilöihin esim. sivistymättömiin.

Vierailija
11711/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli juuri ketju siitä, miten mies vahingossa (tahallaan) rikkoo naisen tavaroita. Moni uskoo selitykset kömpelyydestä ja vahingoista, mutta jotenkin niitä ei koskaan tapahdu muille tai muiden aikana tai omille tavaroille. Ihan samoin täällä yritetään selittää Artun puheet sosiaalisella kömpelyydellä. Ihan höpöä. 

Vierailija
11712/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakaan ei ole aikaa eikä kapasiteettia olla yhteyksissä, jos en saa itse siitä mitään mielihyvää tai yhteenkuuluvuuden tunnetta. En ole mikään ystäväpalvelu. 

Vierailija
11713/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eipä usein ole 3 k varastomiehen palkka. Tiedän tasan tarkkaan koska itse olen ollut hommissa. Palkka liikkuu kokolailla tuossa hieman alle 2,5 k paikkeilla säännöllisessä päivätyössä.

"TES:n mukaan logistiikkatyöntekijän taulukkopalkka (1.1.2024) on alkaen 2 380 € kuukaudessa ja tuntipalkka alkaen 14,66 € tuntia kohti. "

Paska liksa.

Kuitti ja kiitos yrityksestä.

Kun googlaa logistiikka alan palkat. Varastotyöntekijän mediaanipalkka  miehet 2871 € ja naiset 2606 €. Tuolla monta muutakin tehtävänimikettä palkkoineen. Kuljettajilla 3370 €

Vierailija
11714/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus: Nyt ihan oikeasti! "Jos olisit hieman pidempi niin ylettäisit keittiön yläkaapeillekin helpommin".

Voi teitä nuoria naisia. En olisi tullut toimeen kenenkään miehen kanssa, jos en osaisi nauraa heidän humoristisille pikku piikeille vaikka juuri pituudesta. 

Niinpä. Kunhan tulee lisää ikää, jokainen tajuaa, että  täydellistä ihmistä ei ole. Ja on päiviä kun toinen nyt vaan sattuu puhumaan typeriäkin. Elämä venyttää ymmärrystä. Rakkaus on raju matka. Julia on viellä opetteluiässä. Noin nuorena olin itsekin aika ehdoton.

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän haluan viettää aikaa idioottien kanssa, kun maailma on täynnä muitakin. 

No missä ne muut on? Ne pitää sitten itse hoitaa siihen eikä lähteä tällaisiin haasteisiin.

Vierailija
11715/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun googlaa logistiikka alan palkat. Varastotyöntekijän mediaanipalkka  miehet 2871 € ja naiset 2606 €. Tuolla monta muutakin tehtävänimikettä palkkoineen. Kuljettajilla 3370 €

Kai tomppeli tajuat että noissa on lisät mukana. Peruspalkka on paska.

Vierailija
11716/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakaan ei ole aikaa eikä kapasiteettia olla yhteyksissä, jos en saa itse siitä mitään mielihyvää tai yhteenkuuluvuuden tunnetta. En ole mikään ystäväpalvelu. 

Tämäpä se on just tänä päivänä se asenne. Vain minä itse. Viis ystävyyksistä. Jos ollaan tekemisissä, ollaan hyötymistarkoituksessa. Kiitos vastauksesta.

Vierailija
11717/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kallu?

Kallu on elämänkoululainen, elämänkallu. Sana jota käytetään viittaamaan tietyn tyyppisiin henkilöihin esim. sivistymättömiin.

Ahaa ok. Kiitos vastauksesta. Tuntematon termi.

Vierailija
11718/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli muuten mieleen, kun täällä niin paljon muistellaan Arttua haukkuen hänen valehdelleen lapsiasiassa Maajussille ohjelmassa. Tällä kaudella yksi farmille päässeistä naisista on myös jättänyt kirjeessään kertomatta ollenkaan lapsestaan. Vasta ohjelmassa nähdyillä treffeillä kertoo, että hänellä on lapsi ja tämän olevan erityislapsi. Myös sen kertoo, että lapsen isä ei ole mukana lapsen elämässä. Lapsihan ei edes asunut Artun kanssa. Joo tottakai Arttu valehteli lapsi asiassa, mutta naisen valehtelu jopa lapsen kanssa asumisesta tunnutaan täällä naiskirjoittajien piirissä hyväksyttävän

Tämä on enskareiden ketju, mene maajussien ketjuun valittamaan. Julialla ei ole lapsia.

Ai nyt ei saakaan tehdä analyysia tilanteesta, kun en ole haukkumassa Artun käytöstä maajusseille ohjel

Samaan kiinnitin huomiota. Keskustelu täynnä Arttua syyttävää puhetta koskien ko. ohjelmaa, mutta kun otetaan esiin toinen ihan vastaava esimerkki samasta ohjelmasta, jossa tällä kertaa nainen oli jättänyt kertomatta lapsestaan, niin yhtäkkiä aiheesta ei enää saisikaan puhua. Tosiasia kuitenkin on, ettei Arttu ole valehdellut tai pimittänyt mitään yhtään sen enempää kuin se nainenkaan. Tässä nyt puheena olevassakin ohjelmassa tuonut lapsensa avoimesti esiin ja ollut heistä ylpeä, joten siihenkin teemaan liittyvät syytökset voi unohtaa.

Vierailija
11719/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus: Nyt ihan oikeasti! "Jos olisit hieman pidempi niin ylettäisit keittiön yläkaapeillekin helpommin".

Voi teitä nuoria naisia. En olisi tullut toimeen kenenkään miehen kanssa, jos en osaisi nauraa heidän humoristisille pikku piikeille vaikka juuri pituudesta. 

No jep. Ei kaikki ole aina niin vakavaa. Nykyisin vaan taidetaan olla prinsessoja, ja vaaditaan miehiltä pokkuroivaa kohtelua, punainen matto eikä pienintäkään virhettä sallita?

Nyt luulette että me vanhemmat rouvat ollaan onnettomia kun ollaan jouduttu sietämään kaikenlaita, mut suuressa kuvassa se on pikemminkin päinvastoin. Ei, kukaan ei saa sikailla, eikä oikeasti huonoa kohtelua pidä sallia ja sietää, mutta jokaisesta sammakosta ei kannata vetää oikeuteen. Ei ole niin vakavaa oikeasti.

Vierailija
11720/22307 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Julia vaikuttaa olevan aika herkillä ja Arttu taas kömpelö. Toivottavasti saivat ohjelmasta apua asioiden käsittelyyn"

No eivät taida saada. Näissä aina kiukkuajaa paapotaan ja hän saa ymmärrystä. Toinen osapuoli kivitetään huolella.

Jos apua oikeasti annettaisiin, laitettaisiin nämä kiukkuajat katsomaan kunnolla peiliin ja tuettaisiin oikealla tavalla heidän kumppaneitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän