Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9507)
Parodiaa
Muutetaan Espanjaan!
- Ei todellakaan muuteta, miten voit ehdottaa ensimmäisinä päivinä jotain noin törkeää!
Anna hali!
- Ai julkisella paikalla? En todellakaan ala täällä lääppimään, ihan noloa!
Toisitko mulle mukin.
- Joo, tottakai! Musta tuntuu niin hyvältä, että sä uskallat pyytää multa jotain ja musta se tuntuu luottamuksen osoitukselta. Ja mä näen miten hyvä olo sulle siitä tulee.
Ollaan tunnettu jo päivä, purista mus edes takapuolesta!
- En mä tunne, että voisin, mulla pitää olla enemmän tunteita.
Siis huoh tuo Elisa. Ei vaikuta, että olisi itsekään käsitellyt kaikkia aiempia suhteitaan, jos menee noin kipsiin siitä ettei toinen halua läheisyyttä parin päivän tuntemisen jälkeen. Eikä tuo painostus auta yhtään. Ylipäänsä oli hääpäivänä niin kumma ja sarkastinen, että ei ihme, jos menee aikaa, että puoliso lämpenee.
Kaikki eivät läimi takapuolta KOSKAAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tuo Elisa ehkä itse tehdä sen läheisyyden eteen jotakin.
Olis siellä nuotiolla kuin mennyt Matin viereen istumaan ja ottaisi kävellessä Mattia kädestä kiinni jne.
Mä ymmärrän, että kaikki ei halua seksiä ennen, kuin tuntee toista, itsekään en halua, mutta kädestä voi kyllä pitää .
Miksi nämä ei halaa toisiaan, kävele käsikädessä tai istu ihan kylki kyljessä.
Siinä on kosketusta, eikä seksiä heti tarvita.
Elisa sanoo, että seksiä kyllä saa, mutta ei hoivaavaa kosketusta, niin koskettelisi nyt itse.
NO KUN SE MATTI EI HALUA SITÄ KOSKETUSTA. Etkö sinä tuon vertaa ole seurannut ohjelmaa. Matti on itse tuonut asian myös ilmi, ettei ole siihen valmis, eli MATTI EI HALUA. Ja silloin Elisa ei voi eikä saa mennä väkisin toiseen koskemaan tai halailemaan.
Miten niin ei halua? Tottakai haluaa. Hän vain haluaa ensin kokea henkistä läheisyyttä, voidakseen edetä fyysiseen läheisyyteen.
Matti on varmasti huomannut aivan oikein olevansa kritiikin kohteena. Ihan sieltä alttarilta asti. Miksi edetä hakemaan läheisyyttä miinakentältä?
Musta tuntuu että Arttu on otettu kun Maikkarin tuotanto on jo todennut että hän on hyvä kameran edessä ja tulee hyvää tv:tä. Älkää unohtako että varmasti tuotannolliset syyt painaa parinmuodostuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Julia vaikuttaa todella lapselliselta ja ärsyttää, puhetapaa myöten. En jaksaisi olla hänen kanssaan esim. työparina.
Artun kelpuuttaisin (työ)kaveriksi, en kumppaniksi.
No, tulipahan sanottua.
Evvk. Jos kaipaatte työpaikallenne lisää työntekijöitä, niin tämä on väärä väylä.
Arttu on mielestäni edelleen Cillian Murphymäisellä tavalla komea mies :D
Vierailija kirjoitti:
Siis huoh tuo Elisa. Ei vaikuta, että olisi itsekään käsitellyt kaikkia aiempia suhteitaan, jos menee noin kipsiin siitä ettei toinen halua läheisyyttä parin päivän tuntemisen jälkeen. Eikä tuo painostus auta yhtään. Ylipäänsä oli hääpäivänä niin kumma ja sarkastinen, että ei ihme, jos menee aikaa, että puoliso lämpenee.
Kyllä. Jos olisi Matti saanut alttarilla edes kunnioittavan katseen tai lämpimän vastaanoton. Vaimo melkein työnsi luotaan tätä miestä siinä. Enpä lämpenis itsekään tämmöisen jälkeen. Ollenkaan. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi muodostaa asiantuntijakolmikko aiemmin mukana olleista asiantuntijoista, valitsisin Maaret Kallio, Elina Tanskanen, Marianna Stolbow. Jos voisi ottaa vielä neljännen, mukaan liittyisi tämän kauden Iida Mäkikallio.
Ihan hyviä nää on ja aliarvostettuja kenties, mut hei, Maaret ja Elina samaan tiimiin? Sit olis kyllä lässynläätä ja vaaleanpunaista arjen sanoitusta "näiden meidän parien" elämä tulvillaan...
Lässytyksistä huolimatta on tullut tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tuo Elisa ehkä itse tehdä sen läheisyyden eteen jotakin.
Olis siellä nuotiolla kuin mennyt Matin viereen istumaan ja ottaisi kävellessä Mattia kädestä kiinni jne.
Mä ymmärrän, että kaikki ei halua seksiä ennen, kuin tuntee toista, itsekään en halua, mutta kädestä voi kyllä pitää .
Miksi nämä ei halaa toisiaan, kävele käsikädessä tai istu ihan kylki kyljessä.
Siinä on kosketusta, eikä seksiä heti tarvita.
Elisa sanoo, että seksiä kyllä saa, mutta ei hoivaavaa kosketusta, niin koskettelisi nyt itse.
NO KUN SE MATTI EI HALUA SITÄ KOSKETUSTA. Etkö sinä tuon vertaa ole seurannut ohjelmaa. Matti on itse tuonut asian myös ilmi, ettei ole siihen valmis, eli MATTI EI HALUA. Ja silloin Elisa ei voi eikä saa mennä väkisin toiseen koskemaan tai halailemaan.
Miten niin ei halua? Tottakai haluaa. Hän vain haluaa ensin kokea henkistä läheisyyttä, voidakseen edetä fyysiseen läheisyyteen.
Niin, eli EI HALUA. (vielä, mutta sillä nyt ei ole merkitystä tässä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä Elisa, erittäin hyökkäävä, kaikkitietävä päällepäsmäri. Ymmärrän miksi on yksin. Mies menee enempi vaan kuoreensa tuolla hiillostamisella..
Se ilme Matin silmissä siellä seksuaaliterapeutin sohvalla.
Varmaan katuu koko sydämestään, että lähti tähän ohjelmaan mukaan.
Mua säälittävä tuo mies ihan hirveesti.
Ahdisti itseäkin katsoa tuota kun näki toisen ahdingon niin selvästi. Ihan kuin äiti ja teinipoika jossain terapiassa missä äiti kertoo miten ne asiat on ja teini kuuntelee ahdistuneena vieressä eikä uskalla sanoa mitä oikeasti ajattelee.
No mutta Matti on kumminkin jo 41 vee! Kyllä hänen on otettava härkää sarvista ja mentävä läpi vaikeiden kokemusten/tunteiden! Matti todella näyttää jääneen sisäisesti lapseksi tunne-elämän ja kosketuksen osalta. Matilla on joku trauma, mikä estää häntä rentoutumasta naisen lähellä.
Ja älkää taas haukkuko Elisaa riivinraudaksi ja noita-akaksi! Ihan väärin syyllistää viestintuoja, joka onnistui paljastamaan/triggeröimään Matin vajavuuden esille. Ei siksi, että toisen puutteita pitäisi ilkkua, vaan siksi, että selvästikään ei ollut itse tiedostanut ongelman olemassaoloa! Ensin pitää tehdä diagnoosi, sitten vasta hoidetaan.
Ohjelma on ankea, koska emme saa Kanalan viisauksia kuulla. Ne tekisi terää.
Rakkaus on kuin tähti. ~ Joskus se tuikkii valoisasti, joskus se on nopea ja ohitsekiitävä kuin tähdenlento~
Vierailija kirjoitti:
SIis tämä! Jos kaikki aiemmat suhteet ovatkin kaatuneet sen MIELETTÖMÄN alkuhuuman jälkeen, niin olisiko tämä hyvä hetki toimia toisin?
Ai kauhee toi nuotiokohtaus Nuuksiossa. Toinen kertoo, että hänelle ei aina ole ollut helppoa puhua kaikista tunneasioista. Niin vastauksena siihen tuimalla ilmeellä käsketään, että siitä asiasta pitää keskustella NYT! Mikä mahtava maaperä uskaltaa avautua vaikeista asioista. Apua sentään.
Artun syvällinen keskustelu oli varmaan että haluis muuttaa yhdessä Imatralle ja on kaksi lasta eri äitien kans ja sitten J oli vain hold your horses tää oli tässä.
Matti kyllä omaa pitkän pinnan ja yrittää muotoilla viestinsä kauniisti. Olisi voinut sanoa, että kiitti v€#€%sti, kun parititte minut tällaisen luonnevikaisen haahkan kanssa. Käytän palautusoikeuteni nyt. Kiitti moi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei, kun siitä pitää puhun NYT!"
Tää oli kyllä aika kylmää kyytiä. Samaten se,
kun E naurahtaa noiden vaativien lauseidensa perään. Mutta näen kyllä myös hänessä vahvoja traumoja, ja ehkä nousee kelpaamattomuuden tunteita ym. pintaan, mikä sitten näkyy hyökkäävyytenä. Ai kamala, samaistun osittain, mutta toivon kypsyväni tästä. Osaan itsekin olla tosi häijy, kun menee ns. siilipuolustus riittävästi päälle
Elisan jatkuva muuttaminenkin kielii ongelmasta. Nainen tarvisi terapiaa. Tuskin on onnellinen itsensä kanssa.
Artun toistuvat maininnat siitä että on ehkä puhunut ja paljastanut liikaa liian aikaisin kuulostavat siltä, että on kertonut olevansa sarjamurhaaja tms :D Ihan kuin You-sarjassa Joe paljastaa tekosensa naisystävilleen.
Tekoälykin tuntee Kanalan
🕊 Kari Kanalan tyylisiä viisauksia ja sanontoja
Parisuhteesta ja rakkaudesta:
"Rakkaus ei ole tunne, vaan tahtotila joka aamu pitää päättää rakastaa."
"Hyvässä parisuhteessa ei lasketa pisteitä siinä pelataan samassa joukkueessa."
"Kukaan ei ole täydellinen, mutta jokainen ansaitsee tulla rakastetuksi epätäydellisenäkin."
"Sanat voivat satuttaa tai parantaa valitse viisaasti, mitä suustasi päästät."
"Kuuntele enemmän kuin puhut. Rakkaus asuu hiljaisuudessakin."
Matti on kameroille sanonut muutamaan kertaan Elisan olevan viehättävä nainen. Jos Elisa olisi rauhallinen, herkkä ja sympaattinen persoona, kuten Matti, ja herttaisesti kehunut Matin lookkia hääpäivänä sen sijaan, että kritisoi sinistä tukkaa, niin suhteen tila kosketuksen osalta olisi tod.näk. toinen.