Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9444)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä Elisa, erittäin hyökkäävä, kaikkitietävä päällepäsmäri. Ymmärrän miksi on yksin. Mies menee enempi vaan kuoreensa tuolla hiillostamisella..
Se ilme Matin silmissä siellä seksuaaliterapeutin sohvalla.
Varmaan katuu koko sydämestään, että lähti tähän ohjelmaan mukaan.
Mua säälittävä tuo mies ihan hirveesti.
Ahdisti itseäkin katsoa tuota kun näki toisen ahdingon niin selvästi. Ihan kuin äiti ja teinipoika jossain terapiassa missä äiti kertoo miten ne asiat on ja teini kuuntelee ahdistuneena vieressä eikä uskalla sanoa mitä oikeasti ajattelee.
No mutta Matti on kumminkin jo 41 vee! Kyllä hänen on otettava härkää sarvista ja mentävä läpi vaikeide
Kuka tuon naisen lähellä pystyy rentoutumaan??
Vierailija kirjoitti:
Tekoälykin tuntee Kanalan
🕊 Kari Kanalan tyylisiä viisauksia ja sanontoja
Parisuhteesta ja rakkaudesta:
"Rakkaus ei ole tunne, vaan tahtotila joka aamu pitää päättää rakastaa."
"Hyvässä parisuhteessa ei lasketa pisteitä siinä pelataan samassa joukkueessa."
"Kukaan ei ole täydellinen, mutta jokainen ansaitsee tulla rakastetuksi epätäydellisenäkin."
"Sanat voivat satuttaa tai parantaa valitse viisaasti, mitä suustasi päästät."
"Kuuntele enemmän kuin puhut. Rakkaus asuu hiljaisuudessakin."
Tulee mieleen fifty-sixty
Onko kukaan laskenut, montako kertaa Janne on maininnut rentouden ja huumorintajun?
On kyllä perässävedettävä tyyppi. En ymmärrä, miksi on hakenut koko ohjelmaan. Kaikki on lähtökohtaisesti ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei vitty mikä juntti toi Arttu on. Minäkin Juliana olisin tehnyt samoin.
Joku asetin exä käy täällä tehtailemassa nega-viestejä. Arttu vaikuttaa ihan tolkun tyypiltä. Julia sen sijaan pyörittää ikuista minä-minä-minä-levyä. Lähinnä naurahdan itse tuollaisille pienille huonosti muotoilullle kommenteille ulkonäöstäni. Julia tarvitsee kuukauden pohtimaan millainen sielunhaava tuli kun se sanoi että näytät hyvältä tummissa hiuksissa - koska se Julian logiikan mukaan tarkoitti sitä että hän ei näytä hyvältä nykyisen värisissä hiuksissa. Mikä draama-ankkuri!!! Juokse Arttu, juokse.
Vierailija kirjoitti:
Artun syvällinen keskustelu oli varmaan että haluis muuttaa yhdessä Imatralle ja on kaksi lasta eri äitien kans ja sitten J oli vain hold your horses tää oli tässä.
Imatralle mars niin ku olis jo tykkäät tästä kyllä niin ku minustaki sitte ainii muutes äitee asuu viereisessä talossa
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee toi nuotiokohtaus Nuuksiossa. Toinen kertoo, että hänelle ei aina ole ollut helppoa puhua kaikista tunneasioista. Niin vastauksena siihen tuimalla ilmeellä käsketään, että siitä asiasta pitää keskustella NYT! Mikä mahtava maaperä uskaltaa avautua vaikeista asioista. Apua sentään.
Ja koko kansan edessä edellisistä suhteistaan... jotain rajaa.
Kertoi, että ahdisti edellisenkin suhteen.
Jo kun luki Iltasanomista osallistujien esittelyt, tiesi, että Elisa on katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin käynyt Elisan kanssa jo kaikki asennot läpi. Homoko tuo sinitukka on? Himoitsee tuota terapeuttia?
Matti on kameroille sanonut muutamaan kertaan Elisan olevan viehättävä nainen. Jos Elisa olisi rauhallinen, herkkä ja sympaattinen persoona, kuten Matti, ja herttaisesti kehunut Matin lookkia hääpäivänä sen sijaan, että kritisoi sinistä tukkaa, niin suhteen tila kosketuksen osalta olisi tod.näk. toinen.
Elisa on Nainen, eikä mikään Hiiri, kuten tuo sinitukka
On ihan helmiä sioille, että Jannelle on etsitty pitkäpinnainen vaimo. Ei otettu huomioon, että joskus syy on siinä pinnan venyttäjässä eikä kilahtelijassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Elisa on ilkeä."
Ja näittekö, miten halveksiva ilme oli siinä Joonaksen vastaanotolla tällä naisella.
Tämä kausi on kyllä pohjanoteeraus.
Nämä ilmeet vaikuttaa ihan siltä kuin ei pystyisi kontrolloimaan ilmeitään ja tunteitaan. Pelottavaa. Minun olisi vaikea olla tuollaisen kanssa joka menee tunteenpuuskien mukana että jopa peruskohteliaisuus unohtuu.
Ihmettelin kun asiantuntijat eivät sitä siinä sen enempää noteeranneet, vaikka viha kohdistui tilanteessa selkeästi myös heihin. Tällä menolla seuraavalla kaudella joku alkaa räksyttämään asiantuntijoille.
Luulenpa, että jos Elisalle näyttäisi jälkikäteen videolta asiantuntijoiden luona tuon nuotiokohtauksen, niin hän yllättyisi miten jyräävältä siinä vaikuttaa.
Viihdeohjelma. Joka ei edes ole sitä. Viihteen tarkoitus on viihdyttää, mitä tekee tämä? Todelliset suhteet luodaan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis huoh tuo Elisa. Ei vaikuta, että olisi itsekään käsitellyt kaikkia aiempia suhteitaan, jos menee noin kipsiin siitä ettei toinen halua läheisyyttä parin päivän tuntemisen jälkeen. Eikä tuo painostus auta yhtään. Ylipäänsä oli hääpäivänä niin kumma ja sarkastinen, että ei ihme, jos menee aikaa, että puoliso lämpenee.
Kyllä. Jos olisi Matti saanut alttarilla edes kunnioittavan katseen tai lämpimän vastaanoton. Vaimo melkein työnsi luotaan tätä miestä siinä. Enpä lämpenis itsekään tämmöisen jälkeen. Ollenkaan. Ikinä.
Jep. Matti on todella lehmänhermoinen, kun jaksaa olla sanomatta tuolle pirttihirmulle pahemmin. Itse olisin kyllä antanut jo Elisan kuulla just nämä, että ensin on ihmeellinen, kiroileva, luotaan poistyöntävä tiukkapipo-tekohekottelija hääpäivänä, ja sitten kun ei Matti tuon jälkeen olekaan koskemassa ja kiinni tuossa riivinraudassa, tämä läksyttää asiasta toisen ihan henkihieveriin.
Vähintään asiantuntijat olis voinu sanoa Elisalle jotain vähän napakammin, varsinkin jos näkivät hänen käytöksensä jo hääpäivänä. Taidetaan haluta vaan draamaa Elisan muodossa, Matin kustannuksella. Free Matti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä Elisa, erittäin hyökkäävä, kaikkitietävä päällepäsmäri. Ymmärrän miksi on yksin. Mies menee enempi vaan kuoreensa tuolla hiillostamisella..
Se ilme Matin silmissä siellä seksuaaliterapeutin sohvalla.
Varmaan katuu koko sydämestään, että lähti tähän ohjelmaan mukaan.
Mua säälittävä tuo mies ihan hirveesti.
Ahdisti itseäkin katsoa tuota kun näki toisen ahdingon niin selvästi. Ihan kuin äiti ja teinipoika jossain terapiassa missä äiti kertoo miten ne asiat on ja teini kuuntelee ahdistuneena vieressä eikä uskalla sanoa mitä oikeasti ajattelee.
No mutta Matti on kumminkin jo 41 vee! Kyllä hänen on otettava härkää sarvista ja mentävä läpi vaikeide
Hyvin kommentoitu. Ihme hiiriä otetaan ohjelmaan, oisin luullut hom*ksi.. ehkei tiedä vielä itse.
Janne edustaa noin 50 prosenttia 35-55 vuotiaista miehistä. Syödään makkaraa ja löhötään sohvalla ja ollaan yltiöpäisen kiimmostuneita jääkiekosta.
Muistakaa, että formaatti on karsinut jo hakuvaiheessa esim julkisuuden hakuiset ihmiset yms. Tuskin siellä on paljon jannea kummempia vaihtoehtoja ollut.
Fakta on se, että vaikka kuinka on viihdeformaatti niin et sä voi mitään känniurpoa naittaa kellekkään tietoisestia. Niitä känkourpoja ja ties mitä ongelmaisia on myös erittäin paljon miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis huoh tuo Elisa. Ei vaikuta, että olisi itsekään käsitellyt kaikkia aiempia suhteitaan, jos menee noin kipsiin siitä ettei toinen halua läheisyyttä parin päivän tuntemisen jälkeen. Eikä tuo painostus auta yhtään. Ylipäänsä oli hääpäivänä niin kumma ja sarkastinen, että ei ihme, jos menee aikaa, että puoliso lämpenee.
SIis tämä! Jos kaikki aiemmat suhteet ovatkin kaatuneet sen MIELETTÖMÄN alkuhuuman jälkeen, niin olisiko tämä hyvä hetki toimia toisin?
Parempihan se alkuhuuma on kuin ei huumaa ollenkaan.
Elisa oli järkyttävä. Ei kuullut eikä kuunnellut mitään mitä Matti erittäin hyvin ja selkeästi selitti (en koe että tekemäsi oletukset minusta ovat totta tms), vaikka muija hyökkää kuin katujyrä ja jankkaa omaa juttuaan ilman keskustelua.
Korvaan sattui myös se, että Elisa kertoi Matin sanoneen ettei ole romanttisia tunteita, siksi ei kosketa, mutta tästä huolimatta se miksietkosketa, minähaluanettäkosketat, sinullaonvaikeahistoria,sinäetosaakäsitelläläheisyyttä ja mun teki mieli huutaa että sehän on kertonut sinulle ettei ole romanttisia fiiliksiä vielä! Ei halua koskettaa sua, ole hiljaa!
Elisalla on pakottava tarve laittaa Matin keksittyjen traumojen syyksi sen, ettei Matti vaan ole kiinnostunut hyökkäävästä riivinraudasta.
Artussa on jotain samaa kuin siinä Aussien intialaiskundissa, joka vaan innostuneena hoki samoja fraaseja ihan sama mitä ympärillä tapahtui. Se oli yhtä outoa, että henkilö ei vaan kykene vastaanottamaan mitään mitä toinen sanoo eikä tulkitse eleitä, vaan pyörittää omaa juttuaan. Artusta ja intialaisesta on yhtä vaikea sanoa, vetävävätkö showta, ovatko oikeasti todella tyhmiä, vai mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä miten kaiken uhriutumisen, valituksen, syyttelyn ja vaatimisen jälkeen Elisa vaan kehuu itseään asiantuntijalle tyyliin, että osaa todella hyvin suhtautua torjutuksi tulemiseen.
Elisa hyvin onnistui itsereflektoinnissa. No ei sitten ollenkaan. Se vaatisi paljon enemmän itsensä tarkastelua. Nyt Elisa tarkastelee vaan muita eli Mattia.
Jos Elisa olisi ollut rehellinen itselleen, hän olisi vastannut torjumisen tunteeseen, että tämä on uutta minulle ja se herättää minussa sitä, tätä ja tota tunnetta. Sen sijaan Elisa kehuu itseään kuinka hyvin osaa ottaa vastaan torjunnan NYKYÄÄN. En edes halua tietää millaisen itkupotkuraivarin on aiemmin saanut vastaavassa tilanteessa. Elisa kokee naiseutensa katoavan jos toinen ei lääpi ja läppäyttele persukselle. Pitkässä parisuhteessa väistämättä tulee kuivia kausia, eikä siinä kummankaan sukupuoli surkastu.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että jos Elisalle näyttäisi jälkikäteen videolta asiantuntijoiden luona tuon nuotiokohtauksen, niin hän yllättyisi miten jyräävältä siinä vaikuttaa.
Luulen, että tietää. Hänhän sanoi tunteneensa asiasta jopa vihaa. Kauhea ihminen.
Ja näittekö, miten halveksiva ilme oli siinä Joonaksen vastaanotolla tällä naisella.
Tämä kausi on kyllä pohjanoteeraus.