Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9603)
Emmää tykkää.. Mää lähen ny ipan pelii. Mää tykkään ipasta moro
Vierailija kirjoitti:
Elisa on kuin terapeutti Matille.
Terapeutti helvetistä.
Vai onko sinun mielestäsi tuo terapeuttista puhetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä et Julia tajus jo ajoissa, et Artussa on jotain hyvin outoa
Mutta miten asiantuntijat ei sitä ole tajunneet? Taitaa olla hämmentävin tyyppi ohjelman historiassa.
Julia on todellinen susi lammasten vaatteissa, kun on niin hyvin saanut teidät manipuloitua. Oikein nauttii siitä vallan tunteesta, minkä saa tylyttäessään Arttua samaan aikaan kun on täysin välinpitämätön tämän tunteista ja tietää saavansa sympatiapisteet uhriutumisellaan. Tuntuu vaan käyttäneen Arttua ja ohjelmaa hyväkseen saadakseen jonkun kiinnostumaan itsestään, kun kuvaili miten käyttää avonaisia minimekkoja, joihin pukeutumisessa kaipaisi miestä avuksi. Olisiko jopa mielessä joku tietty henkilö, jonka huomion on halunnut herättää?
Kaksi päärynää päällekkäin, ylempään liimailtu tummiia hiuskarvoja. Alempi päärynä röhnöttää sohvalla ja on mielestään kovin sporttinen. :)))
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, täydellistä tilannetajuttomuutta miesterapeutilta pakottaa Janne ja Katri halailemaan. Oli niin vaivaannuttavaa kaikille, jopa katsojalle.
Minuutin halaaminen ei voi olla noin vastenmielistä jos ei se toinen ole pahin vihamies.
Janne on oudon estynyt.
Jos Arttu juttelisi kuten Janne...esim. Kertun ja Jannen halaustehtävän jälkeen.
Voi ristus, sitä Jonnan vuodatusta 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia ei ole selvästikään päässyt irti aiemman suhteen aiheuttamasta traumasta. Siksi takertuu kaikkeen sanomiseen ja vääntää sen negatiiviseksi arvosteluksi.
Toiset oppii kokemuksistaan ja osaavat välttää vaaranmerkit. Tyhmäähän se olisi toistaa samat virheet uudelleen.
Toiset myös käsittelisivät traumansa ennen kuin lähtee julkisesti tämmöiseen ohjelmaan kipuilemaan luulotautinsa kanssa.
Noniin Matti etkö nyt voisi läimäistä Elisaa muutaman kerran perseelle? Ei voi olla niin vaikeaa.
Ei niitä ongelmia voi olla alussa noin paljon.
Epämiellyttävä ohjelma toivottavasti jatkossa poistuu maikkarilta kokonaan
Mikä tuota Elisaa vaivaa? Ihan kauhea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vaikuttaa tähän mennessä olevan riitaisin ja epäonnistunein kausi, mitä olen nähnyt, raskasta katseltavaa, kun pareilla ei näytä olevan minkäänlaista aitoa kemiaa, lukuun ottamatta Mikkoa ja Iinaa.
No eikö viime kaudella ollut 2/3 pareista taputeltu jo häämatkalla, ja se viimeinenkin oli nähtävissä jo kaukaa epäonnistuneeksi? Siihen nähden tämä vuosi on onnistuneempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia ei ole selvästikään päässyt irti aiemman suhteen aiheuttamasta traumasta. Siksi takertuu kaikkeen sanomiseen ja vääntää sen negatiiviseksi arvosteluksi.
Toiset oppii kokemuksistaan ja osaavat välttää vaaranmerkit. Tyhmäähän se olisi toistaa samat virheet uudelleen.
Joskus saattaa myös nähdä vaaroja siellä, missä niitä ei oikeastaan ole. Juuri siksi, että menneisyyden traumat puskevat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ongelmia voi olla alussa noin paljon.
Ei todellakaan saisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä Elisa, erittäin hyökkäävä, kaikkitietävä päällepäsmäri. Ymmärrän miksi on yksin. Mies menee enempi vaan kuoreensa tuolla hiillostamisella..
Se ilme Matin silmissä siellä seksuaaliterapeutin sohvalla.
Varmaan katuu koko sydämestään, että lähti tähän ohjelmaan mukaan.
Mua säälittävä tuo mies ihan hirveesti.
SItä ahdistuksen määrää. Pahinta on katsella, kun Matti näyttää syyllistetyltä, vaikkei hän ole tehnyt mitään väärin. Elisa käyttää henkistä väkivaltaa Mattia kohtaan.
Ja kaikille niille, jotka täällä aina toistelee #miesvihanäkyväksi tiedoksi, että olen nainen ja ajattelen, että Matti on tässä suhteessa se, joka pitäisi pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Arttu juttelisi kuten Janne...esim. Kertun ja Jannen halaustehtävän jälkeen.
Voi ristus, sitä Jonnan vuodatusta 😱
Todellakin. Sitä paitsi Mattikin latelee kohteliasuuksia ja korulauseita, joista Arttua on syytetty, eikä Matti edes selvästi tarkoita mitä sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu vaikuttaa tosi lapselliselta jotenkin niin ei ihme ettei julia kestänyt.
Haastateltiinko eka jaksossa Artun äitiä? Hallitsevat ja lastensa asioihin puuttuvat äidit ovat pahasta, niin lapsille kuin heidän puolisoilleen. Ei hyvä kuvio.
Onkohan asia noin? Muutamasta minuutista näin päättelin?
Hääjaksosta jäi mieleen että ilmeisestikin Artun äiti neuvoi ottamaan ihan rauhallisesti tutustumisen tms, tuli mieleen että onkohan lähipiirillä tiedossa että Artulla on taipumus edetä liian nopeasti.
Ei apua miten vaativia ja raskaita minun tunteen ja minun tarpeet jankuttaja nuo Elisa ja Julia ovat. Eihän tuollaista ihmistä kestä normaali ihminen tuntia kauempaa.
Itse olisin käynyt Elisan kanssa jo kaikki asennot läpi. Homoko tuo sinitukka on? Himoitsee tuota terapeuttia?
Tämä vaikuttaa tähän mennessä olevan riitaisin ja epäonnistunein kausi, mitä olen nähnyt, raskasta katseltavaa, kun pareilla ei näytä olevan minkäänlaista aitoa kemiaa, lukuun ottamatta Mikkoa ja Iinaa.