Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa mitä google antaa sinulle vastaukseksi.
ps. Olen itsekin osallistunut erääseen tietovisaan , eikä minulle maksettu siitä mitään.En tarvitse googlea tähän asiaan. Satun tietämään ihan työni kautta, miten asia menee. Kysypä sinä googlelta, mikä ero on tietovisalla ja realityohjelmalla. Et ole nyt ihan kartalla, mistä tässä puhutaan, kun vetoat tietovisaa, vaikka aiheena on reality.
Mikä se summa sitten on? En usko sinua, jollet kerro päiväkohtaista summaa.
Riippuu ohjelmasta ja monissa ohjelmissa myös siitä osallistujasta. Sopimusten sisällöt eivät luonnollisestikaan ole julkista tietoa. Tämän luulisi olen ihan perustasontietoa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ps. Olen itsekin osallistunut erääseen tietovisaan , eikä minulle maksettu siitä mitään.En tarvitse googlea tähän asiaan. Satun tietämään ihan työni kautta, miten asia menee. Kysypä sinä googlelta, mikä ero on tietovisalla ja realityohjelmalla. Et ole nyt ihan kartalla, mistä tässä puhutaan, kun vetoat tietovisaa, vaikka aiheena on reality.
Mikä saa sinut luulemaan, että se sinulle mahdollisesti kerrottu summa olisi varmuudella oikea? Jos siis uskosi on vain siitä kiinni, että sinulle heitetään anonyymilla nettipalstalla joku sattumanvarainen summa, joka oikeellisuutta et voi tarkistaa mistään.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ohjelmasta ja monissa ohjelmissa myös siitä osallistujasta. Sopimusten sisällöt eivät luonnollisestikaan ole julkista tietoa. Tämän luulisi olen ihan perustasontietoa
Miksi eivät ole julkista tietoa? Miksi tuollaista asiaa pitää salata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa miesmäisyydessä muka on ? Mulle tulee miesmaisyydestä mieleen, että on reipas, rehti, aikaansaava. Vain pelkkää positiivista.
Mulle tulee miesmäisyydestä mieleen ysärin Gladiaattoreista tuttu barbi. Se, että naista sanotaan miesmäiseksi ei ole koskaan positiivinen asia. Reippaus, rehtiys ja aikaansaavuus eivät ole mitenkään sukupuolisidonnaisia asioita. Niitä voi olla myös naisellinen ihminen.
Ystäväni on hoikka, mutta harteikas, romuluinen ja pitkä nainen, jolla on vielä matala ääni. Suree tätä suuresti, koska omien sanojensa mukaan näyttää mekoissa ja meikissä lähinnä transulta. Ei ole koskaan kokenut olevansa tarpeeksi nainen, vaan aina liian miesmäinen naiseksi. Miesmäisyys ei ole naisten tavoittelema tila omalle naiseudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa miesmäisyydessä muka on ? Mulle tulee miesmaisyydestä mieleen, että on reipas, rehti, aikaansaava. Vain pelkkää positiivista.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Vai on "miesmäinen nainen" naiselle pelkkä kehu. Miesmäisestä voi tulla mieleen myös kaljamahainen jörrykkä sohvanpohjalla ryystämäsäs kaljaa rikkinäinen ja vähän tahrainen fanipaita päällä.
Ei minulle ainakaan tule miesmaisesta naisesta mieleen muu, kun romulainen, ei niin kaunis nainen. Ei käy mielessä reipas ja rehti adjektiivit. Vai onko sun mielestä esim tämän kauden Janne noiden adjektiivien mukainen, eli aikaansaava, reipas ? No ei ole ja kuitenkin hän selvästi on mies. Ei miehet automaattisesti ole rehtejä ja aikaansaavia ja reippaita.
Eipä Janne olekaan miesmäinen vaikka onkin virallisesi mies.
Vierailija kirjoitti:
"Kumpikahan meistä osoittaa valmiiksi päättäneensä jotain?"
Tuotantotiimi ja asiantuntijat ovat tuon toisen keskustelijan kanssa samaa mieltä, koska muussa tapauksessa Artun kommentointeihin ei olisi puututtu niin isolla kädellä, että parin annetaan erota. Kyllä tässä on tuotannon tavoitteena tehdä ETA-jaksoja, jossa jännitetään ihan loppuun saakka miten käy, eikä heppoisin perustein sotketa ohjelman formaattia antamalla parien lyödä hanskoja tiskiin jostain pienestä "yhyy, se sano kerran, että mun hiusväri on huono :((("
T: mediatuotannossa työskentelevä
"Parin annetaan erota"
Hei kiitos kun "mediatuotannossa työskentelevänä" kerroit kaikille 15 minuuttistansa hakeville, ettei tv tuotantoihin kannata lähteä. Niissä viedään ihmiseltä itsemääräämisoikeus ja vangitaan väkivalloin mökkiin kaksin ihmisen kanssa jota ei haluaisi enää nähdä minuutinkaan vertaa.
Julia on niin ahdistukselle altis, että olisi vastuutonta pistää hänet tekemään mitään mikä hänelle ei just nyt tunnu kivalle. Selviää jos kuuntelet hänen podcastin.
Koska laki kieltää julkaisemasta työsopimusten yksityiskohtia. Et sinä jonkun Reiska rekkakuskin työsopimustakaan mistään julkisesti löydä.
Vierailija kirjoitti:
Koska laki kieltää julkaisemasta työsopimusten yksityiskohtia. Et sinä jonkun Reiska rekkakuskin työsopimustakaan mistään julkisesti löydä.
Mutta et sinäkään hae rekkakuskiksi, jollet tiedä palkkaa tai ainakin palkkahaitaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkyy selvästi että Julia kerää säälipisteitä katsojilta. Kun jo heti näin ohjelman alussa päättää ettei halua rakentaa tätä suhdetta vaan haluaa erota. Hän yrittää perustella kameralle eli meille katsojille että jättää homman koska kumppani on sanonut hänen isoa luurankotatuointia miesmäiseksi.
Onko täällä muuten paljonkin naisia jotka ovat tatuoineet ison luurangon tai pääkallon vartalonsa? Onko luuranko tai pääkallo teidän mielestä naisellinen aihe? Mitä se teille symbolisoi? Taiteessa se on yleinen kuoleman symboli.
Onko kuolema mielestäsi jotenkin miehekäs asia? Tatuoinneissa pääkallo ei useinkaan symboloi kuolemaa, vaan uusia alkuja.
Kallo = Kuolema = Miesmäsyys, tulee ihan mieleen Disneyn Mulanin kommentti naamioiduttuaan mieheksi ja miettiessään miten olla uskottava mies, toteaa muille miehille, että "Tiedäthän sä, että kun miehet kokoontuu yhteen, niin on ihan pakko tappaa joku." :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et sinäkään hae rekkakuskiksi, jollet tiedä palkkaa tai ainakin palkkahaitaria.
Et nyt selkeästi ymmärrä, mistä tässä puhutaan. Kyllä nuo palkkioiden suuruusluokat saa tietoonsa, kun osaa edes alkeet tiedonhausta. Ja viimeistään siellä hakuvaiheessa selviää, mikä maksettava korvaus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt selkeästi ymmärrä, mistä tässä puhutaan. Kyllä nuo palkkioiden suuruusluokat saa tietoonsa, kun osaa edes alkeet tiedonhausta. Ja viimeistään siellä hakuvaiheessa selviää, mikä maksettava korvaus on.
Ai nyt ne saakin jo tietoonsa. Just😂
Eikös Jannella ole kuva eksästä tuolla instassa, ihan tavallisen oloinen ja näköinen nainen, liikinnanohjaaja, mutta ei mikään "instabeibe" mitä täällä on Jannen haaveeksi väitetty. Ehkä Janne hakee jotain eksän kaltaista liikunnallista naista, mutta ei ole vielä täysin yli suhteesta.
Artun seuraajissa ja seurattavissa on kasa instabeibetilejä, vähäpukeisia naisia. Tää om aina redflag, jos miehellä on oma instabeibehaaremi kuolattavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ilmeisesti työelämässä. Nimittäin jos olisit, tietäisit, että monesti se palkka on neuvoteltavissa. Hyvin moni työnantaja jopa kysyy palkkatoivetta.
Vierailija kirjoitti:
Tai osallistujan pitäisi tarkentaa esim "minulle on ok, jos kumppanilla on lapsia, jos lapsi on Max 2 ja he ovat vähintään alakouluikäisiä ja saman kumppanin kanssa tehtyjä"
Tämä ei ole niin yksiselitteistä. Itselläni ratkaisee kokonaisuus, ei yksittäiset asiat, sillä täydellistä kumppania ei ole olemassa. En voisi sanoa ehdotonta eitä mihinkään, sillä nuorena niitä oli pitkät listat, mutta elämä on opettanut suhteuttamaan asioita.
Elisa on tylyttäjä ja minä minä ihminen. Aina naama norsun reikänä.
Mietin, millainen mies häntä jaksaisi katsella ja kuunnella. Tai edes ystävä. Tosi raskaan oloinen, teeskentelevän oloinen ja paskantärkeä ihan koko ajan.
Olis ollu kiva saada jotakin keskusteluntynkää esille Artusta ja Juliasta. Kasvonaamiotöhrinnän jälkeen Julia on pysynyt mykkänä. Ihmettelen, ettei yhtään osaa pitää puoliaan. Kuin viistoistakesäisen olis pistetty deittailemaan. Toisen typerät puheet voi laittaa ruotuun ja laittaa jauhot suuhun ihan nätistikin. Edes ohjelman takia voisi yrittää kaivaa työkalupakistaan erilaisten ihmisten kanssa kohtaamista, vaikka tietää, ettei jatku. Nyt näytti siltä, kuin teini olisi saanut raivarit eikä halua edes katsoa sinnepäin, ikinä! Valintavirhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ihan hirveän vaikea ei ole esim. kysyä joltain, joka on ollut ohjelmassa mukana. Se, että tieto ei ole julkista (eli googlaamalla löydettävissä) ei tarkoita, että tieto olisi jossain sinetin takana täysin saavuttamattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle, jolla on tarve valkopestä Arttua:
Selitä, miksi Iinalla, Katrilla ja Elisalla ei ole tarvetta pistää välejä poikki kumppaniinsa?
Autan alkuun: Ulkonäköä ei ole kommentoitu....
Mikä kysymys tuo nyt on. Eikö oleellisempi kysymys olisi että montako poltettua siltaa Artulla on historiassa ja montako Julialla?
Onko niin vaikeaa ottaa huomioon sitä mahdollisuutta että Julia on taustastaan johtuen vaan liian estynyt, varovainen ja pessimistinen.
Julia on kokenut kiusaamista, ja se on selkeästi jättänyt jälkensä. Luulen, että hän loukkaantuisi ihan mistä vaan. Ehkä kannattaisi työstää tuota omaa epävarmuutta, ennen kuin etsii ylipäätään suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on mielestäsi hauskaa? Aika monella meistä aikuisista on tiedossa asioita, jotka eivät kuitenkaan ole julkisia. En minä ainakaan huutele ympäri kyliä esim. lasteni syntymäaikoja, mutta halutessaan ne kyllä saa selville.
eri
Ei ole oikein, eikä rakentavaa murjottaa ja nakella niskojaan kuulokkeet päässä ja sitten puhua selän takana kitkeränä. Mieti nyt itsekin; vieraasta ihmisestä tuhahtaa telkkarissa ettei "vessassakaan saa rauhassa käydä", sen jälkeen kun on itse pannut toisen siihen asemaan ettei se tiedä mistä kiikastaa ja yrittää ja yrittää hiki hatussa keventää tunnelmaa kaivaen itseään tietämättään vaan syvemmälle suohon. Tehdä toista naurunalaiseksi ja avata yksipuolisella tilityksellään ovea tällaiselle haukkumiselle ja julkiselle tuomitsemiselle.
Näin.