Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tärkeää, että se mistä puhutaan kameroille myös näytetään. Nämä asiat käsiteltäisiin asiantuntijoiden kanssa ohjelmassa. Ei niin että kaikki jää pelkästään kameroille puhumisen varaan.
En arvosta sitä, että puhutaan selän takana eikä suoraan. Aiemmilla kausillakin ollut tätä ja jotkut saaneet vasta ohjelman tultua ulos tietää mitä on puhuttu. Heidän näkemys tapahtumista on ollut eri. Puhun nyt ohjelmasta yleisellä tasolla
Miten sä voit näyttää asian, joka ei ole kuvanauhalla? Ei näitä kuvata 24/7, vaan kamera taltioi hyvin minimaalisen osan heidän päiväänsä. Silloin ei voi jokaista yksityiskohtaa erikseen avata katsojille kuvan kanssa, vaan katsojien pitää tajuta, että saavat vain se, mitä osallistujat kertovat. Tämä ei ole mikään oikeudenistunto, jossa pitää saada tasapuolisesti molempien näkemys. Tämä on käsikirjoitettua tv-viihdettä
Sitten ne asiat jätetään ohjelmasta pois eikä mustamaalata ketään julkisesti viihteen nimissä.
Ennen näytettiin ne jutut mistä kameroille puhuttiin.Tämä on tv-ohjelma kuvatkoon kuten ennen mitä tapahtuu. Ei vaan selfievidoita ja puhuvia päitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä :D ? Jos minä olisin vaikka autonasentaja, ja mieheni sanoisi ammattiani miesmäiseksi, niin MIKSI ihmeessä loukkaantuisin?
En ymmärrä ammattiloukkaantujia. Varsinkaan tähän ohjelmaan ei missään nimessä pidä lähteä, jos on kiusaamistaustaa ja herkkä tulkitsemaan asioita pahiten päin.
///
Mutta kun kyse ei ollut ammatista, vaan ULKONÄÖSTÄ. Et varmasti olisi loukkaantumatta, jos mies, jonka kanssa olet treffeillä toteaisi: "Sulla on tosi miesmäiset hartiat" tms.
Mitä vikaa miesmäisissä hartioissa on?
Ei mitään. Kuinka vajaata porukkaa täällä on, kun ette tajua, että kukaan nainen ei halua kuulla olevansa miesmäinen?
Sitten ne asiat jätetään ohjelmasta pois eikä mustamaalata ketään julkisesti viihteen nimissä.
Ennen näytettiin ne jutut mistä kameroille puhuttiin.Tämä on tv-ohjelma kuvatkoon kuten ennen mitä tapahtuu. Ei vaan selfievidoita ja puhuvia päitä
Maailma muuttuu, lapsonen. Se, mikä myi 10 vuotta sitten, ei myy enää. Ohjelmat tehdään sellaiseksi, mikä kerää katsojia. Näyttää toimivan, kun nytkin on monta sataa sivua puhetta juuri tuosta kohtauksesta siinä missä esim. Iinan ja Mikon herttainen yhdessäolo on jäänyt hyvin minimaaliselle huomiolle.
Mikä sen laivan nimi on, jolla Iina ja Markku seilasivat Ahvenanmaalle ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä :D ? Jos minä olisin vaikka autonasentaja, ja mieheni sanoisi ammattiani miesmäiseksi, niin MIKSI ihmeessä loukkaantuisin?
En ymmärrä ammattiloukkaantujia. Varsinkaan tähän ohjelmaan ei missään nimessä pidä lähteä, jos on kiusaamistaustaa ja herkkä tulkitsemaan asioita pahiten päin.
///
Mutta kun kyse ei ollut ammatista, vaan ULKONÄÖSTÄ. Et varmasti olisi loukkaantumatta, jos mies, jonka kanssa olet treffeillä toteaisi: "Sulla on tosi miesmäiset hartiat" tms.
Ja muutenkin on turha puhua, että jos minun mies.....no sä varmaan olet ollut sen miehesi kanssa kauemmin yhdessä kuin kaksi päivää?? Oma mies on ihan eri, kuin vasta tavattu vieras ihminen. Sitä omalta ukolta sietää sellaistakin, mitä ei vieraalta siedä.
Ja kyllä pitää nykypäivänä olla rajoittunut jos joku autonasentaja on "miesmäinen ammatti". Tai jos vaihdat tuulilaseja olet "miesmäinen tai miesmäisessä ammatissa"
Toissakauden Pauliina oli rakennusinsinööri, eikä kukaan höpöttänyt yhtään mitään, että se olisi ollut "miesmäinen ammatti". Ihmetyttää, että joku Artun ikäinen ihminen jakaa noin jyrkästi ammatteja miesten ja naisten hommiin.
Onkohan Artun mielestä miessairaanhoitaja sitten naisnainen ja naismaisessa ammatissa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
///
Mitä vikaa miesmäisissä hartioissa on?
Mitä vikaa siinä on, jos sanotaan Artun olevan neitimäinen hinteline naismaisine piirteineen?
Artusta on vaikea sanoa mitään varmaa, koska Artun sanomisia ei juuri näytetä. Saattaa kuitenkin olla, että Artulla on joku asperger tms., eikä hän osaa lukea Julian tunteita tai sanomisia. Sosiaalinen älykkyys puuttuu. Kanoottiretkellä tai lätkästä puhuessaan ei ymmärrä, mitä Julia ajattelee. Voi myös olla, että ulkonäkökommenteilla ei tarkoittanut mitään erityistä, Arttu ei vain tajua, mitä voi sanoa ääneen. Ja kun Artulla on vajausta sosiaalisessa älyssä, hän korvaa ymmärryksen opituilla viisauksilla, kuten "olemme sielunkumppaneita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
///
Ja muutenkin on turha puhua, että jos minun mies.....no sä varmaan olet ollut sen miehesi kanssa kauemmin yhdessä kuin kaksi päivää?? Oma mies on ihan eri, kuin vasta tavattu vieras ihminen. Sitä omalta ukolta sietää sellaistakin, mitä ei vieraalta siedä.
Ja kyllä pitää nykypäivänä olla rajoittunut jos joku autonasentaja on "miesmäinen am
Ei ole Arttu kommentoinut Julian ammattia. Nuo puheet ovat palstalaisten juttuja. Arttu kommentoi Julian ulkonäköä mm. tatuointeja ja leveitä hartioita.
Mitä vikaa miesmäisyydessä muka on ? Mulle tulee miesmaisyydestä mieleen, että on reipas, rehti, aikaansaava. Vain pelkkää positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tärkeää, että se mistä puhutaan kameroille myös näytetään. Nämä asiat käsiteltäisiin asiantuntijoiden kanssa ohjelmassa. Ei niin että kaikki jää pelkästään kameroille puhumisen varaan.
En arvosta sitä, että puhutaan selän takana eikä suoraan. Aiemmilla kausillakin ollut tätä ja jotkut saaneet vasta ohjelman tultua ulos tietää mitä on puhuttu. Heidän näkemys tapahtumista on ollut eri. Puhun nyt ohjelmasta yleisellä tasolla
Miten sä voit näyttää asian, joka ei ole kuvanauhalla? Ei näitä kuvata 24/7, vaan kamera taltioi hyvin minimaalisen osan heidän päiväänsä. Silloin ei voi jokaista yksityiskohtaa erikseen avata katsojille kuvan kanssa, vaan katsojien pitää tajuta, että saavat vain se, mitä osallistujat kertovat. Tämä ei ole mikään oikeudenistunto, jossa pitää saada tasapuolisesti molempien
Ei ketään ole mustamaalattu. Arttu ihan itse sanoi ne asiat, joista oli puhetta. Myönsi sen itsekin. Miksi Julia ei olisi saanut puhua Artun sanomisista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa miesmäisyydessä muka on ? Mulle tulee miesmaisyydestä mieleen, että on reipas, rehti, aikaansaava. Vain pelkkää positiivista.
Mulle tulee miesmäisyydestä mieleen ysärin Gladiaattoreista tuttu barbi. Se, että naista sanotaan miesmäiseksi ei ole koskaan positiivinen asia. Reippaus, rehtiys ja aikaansaavuus eivät ole mitenkään sukupuolisidonnaisia asioita. Niitä voi olla myös naisellinen ihminen.
Ja kun Artulla on vajausta sosiaalisessa älyssä, hän korvaa ymmärryksen opituilla viisauksilla, kuten "olemme sielunkumppaneita".
Älyssä muutenkin vajausta.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sulle naismaisuudesta sitten mieleen velttous, valheellisuus ja saaamattomuus? Vai miksi nuo adjektiivit ovat mielestäsi jotenkin miesmäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi vaan olla yleistä, ettemme me ihmisinä tunne itseämme, siitä sitten virheelliset kuvaukset muille, osa sitä mitä haluaisimme olla, osa sitä mitä "kuuluisi" olla ja ehkä pieni osa sitä mitä itse ainakin kuvittelemme olevan. Siitähän se syntyy nätti väärinkäsitys heti kättelyssä😆
Pitäisköhän enskarien hakuvaiheeseen ottaa mukaan valheenpaljastustesti. Mutta kyllä Elisasta näki selkeästi ihan esittelyjaksosta, että on vähän takakireä tiukkis eikä mikään hersyvän leikkisän kupliva persoona, että miten voi asiantuntijat olla niin puusilmiä, etteivät ole tällaisia honanneet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkyy selvästi että Julia kerää säälipisteitä katsojilta. Kun jo heti näin ohjelman alussa päättää ettei halua rakentaa tätä suhdetta vaan haluaa erota. Hän yrittää perustella kameralle eli meille katsojille että jättää homman koska kumppani on sanonut hänen isoa luurankotatuointia miesmäiseksi.
Onko täällä muuten paljonkin naisia jotka ovat tatuoineet ison luurangon tai pääkallon vartalonsa? Onko luuranko tai pääkallo teidän mielestä naisellinen aihe? Mitä se teille symbolisoi? Taiteessa se on yleinen kuoleman symboli.
Minä käsitin, että hartiat Julialla ovat Artun mukaan miesmäiset, ei tatuointi, joka muuten ei kyllä sekään ollut Artun mieleen. Yhtä kaikki, mielestäni tällaiset arvioinnit Artun osalta ovat epäasiallisia tässä vaiheessa suhdetta, vaikka Artun mielestä ehkä olivatkin totta.
Vierailija kirjoitti:
Miesmäinen nainen on joko rekkalesbo tai hormoneilla kyllästetty DDR:n kuulantyöntäjä. Tyypillisesti naiset eivät halua olla kumpaakaan noista.
Vierailija kirjoitti:
"Arttu on tässä oikeassa. Jokainen morsian on tässä sarjassa tatuoitu. Minusta tämä kertoo myös siitä, että ohjelmaan eivät edes hae tavalliset ja luonnolliset naiset. Tatuoinnit kertovat huomionkipeydestä ja minäminä-asenteesta.
Minä kyllä kierrän kaukaa tekoripsiset, tekokynsiset, jne. Nainen (ja myös mies) on paras luonnollisena. Maltillinen hiustenvärjäys on OK, samoin meikki."
Minusta, minä... kuule ketään ei kiinnosta mistä sinä tykkäät.
Sinä itse olet tällainen minä minä mies joka haukkuu ja arvostelee muiden ulkonäköä. Nykyään on erittäin tavallista, että on tatointeja. Miehillä niitä näkee vielä enemmän. Myös ripsiä ym. näkee tosi paljon eli on tavallinen ilmiö. Ei ole mitään huomionkipeyttä!
Kaltaisesi luonnollisesta tykkäävät seurailevat sitten niitä täysin muokattuja instabeibejä joiden luulevat olevan luonnollisia. Esim. Tarja Halonen on täysin lu
Joo ja Maajussin morsiamessa oli tämä luonnonkaunis Pia, niin sai puolisoehdokkaaksi ihan ihme tyyppejä. Jos olisi ollut meikattu ja laitettu ja irtoripset niin jopas olisi varmaan kirjeitä ropissut, mutta nyt kun oli luonnontilassa, sai pari ja nekin ihan nou nou.
Pialla on upeat hiukset ja meikeillä hänestä saisi kaunottaren. Miehet monesti ylistää luonnollisuutta, mutta eivät itsekään huoli täysin luonnollista naista. Laitettu pitää olla, mutta niin, ettei mies sitä huomaa, vaan luulee, että toinen on ihan natura vaikka nainen olisi laittanut naamaansa pari tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen laivan nimi on, jolla Iina ja Markku seilasivat Ahvenanmaalle ?
Se ei ole Markku vaan Mikko.
Vierailija kirjoitti:
Olen miesmäinen nainen, eikä minua haittaa jos joku muukin sen toteaa. Olen pitkä ja aika lihaksikas. En ole siihen varsinaisesti pyrkinyt, vaan elämäntapani on luonnostaan aktiivinen ja varmaan se kuuluisa "sporttinen". Pukeudun myös aika rennosti, enkä jaksa kummemmin ehostautua. Ihan naiseksi ja heteroksi kuitenkin identifioidun.
Eniten tietysti toivoisin, että mitään miesmäistä tai naismaista ei olisi edes olemassa. Vain erilaisia miehiä ja naisia, ihmisiä. Vielä ei kuitenkaan olla siinä pisteessä, joten sama sitten olla vaikka miesmäinen nainen.
Siis yleensähän se on juuri näin, kunnes terapia on käyty. Tsägällä saattaa löytyä joku tasapainoinen. Ja nyt sitten tässäkin hänelle osui tuollainen.