Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (7207)

Vierailija
6921/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arttu on tässä oikeassa. Jokainen morsian on tässä sarjassa tatuoitu. Minusta tämä kertoo myös siitä, että ohjelmaan eivät edes hae tavalliset ja luonnolliset naiset. Tatuoinnit kertovat huomionkipeydestä ja minäminä-asenteesta. 

Minä kyllä kierrän kaukaa tekoripsiset, tekokynsiset, jne. Nainen (ja myös mies) on paras luonnollisena. Maltillinen hiustenvärjäys on OK, samoin meikki."

Minusta, minä... kuule ketään ei kiinnosta mistä sinä tykkäät.

Sinä itse olet tällainen minä minä mies joka haukkuu ja arvostelee muiden ulkonäköä. Nykyään on erittäin tavallista, että on tatointeja. Miehillä niitä näkee vielä enemmän. Myös ripsiä ym. näkee tosi paljon eli on tavallinen ilmiö. Ei ole mitään huomionkipeyttä! 

Kaltaisesi luonnollisesta tykkäävät seurailevat sitten niitä täysin muokattuja instabeibejä joiden luulevat olevan luonnollisia. Esim. Tarja Halonen on täysin luonnollinen tavallinen nainen, onko kauneusihanteesi mukainen? Niinpä 

Vierailija
6922/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmassa ei näy että Arttu olisi sanonut hartioita liian leveiksi hänen vaimolleen.

Kaikki on ehkä Julian tahallista väärää tulkintaa vain  kameraa varten, jotta saisi myötätuntoa katsojilta. Miksi ei puhu suoraan Artun kanssa tunteistaan?

. Ehkä todellinen syy eroon on esimerkiksi se että Artulla on lapsia joka  oli yllätys Julialle.

Järjestäjien pitäisi moneen kertaan etukäteen varmistaa että tulevan puolison lapset on O K

Julia tuskin on tässä ohjelmassa keräämässä säälipisteitä katsojilta. Miksi on niin vaikea myöntää, että Arttu on kommentoinut Juliaa rumasti? Arttu itsekin jo sen myönsi, joten mitä yrität saavuttaa tuolla Julian syyttelyllä? 

Arttu myönsi että on kommentoinut

Joku syyhän siinä on että Julia on reagoinut ikävästi tähän mennessä kaikkien miesystävä-ehdokkaidensa toimiin.

Se on varmaan oltava se vika niissä kaikissa miehissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6923/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo suuta sanoa että ole hiljaa haluan kuunnella luonnon rauhaa? Kameralle voi sitten toki valittaa jälkikäteen.

Entä jos Julia on sanonut jo satatuhatta kertaa, mutta mitään ei ole tapahtunut? Hän kertoi, että on sanonut Artulle useaan kertaa esim. ettei ole kiinnostunut penkkiurheilusta. Silti Arttu oli jatkanut lätkästä jauhamista. Tähän tarttuivat asiantuntijatkin. Vaikea hiljentää ihmistä, joka ei ymmärrä edes suoraa puhetta. Yleensähän pelkistä eleistä on helppo lukea haluaako toinen jutella vai olla hiljaa. 

Vierailija
6924/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syyhän siinä on että Julia on reagoinut ikävästi tähän mennessä kaikkien miesystävä-ehdokkaidensa toimiin.

Se on varmaan oltava se vika niissä kaikissa miehissä.

Mistäs lähteestä tuo "tieto" on peräisin? Eikö tullut mieleen, että ne aiemman miehet ovat voineet kohdella Juliaa paskasti ja juuri siksi Julia on niin herkkä ulkonäkökommenteille? Kun tarpeeksi paljon rikotaan, tulee herkemmäksi särkymään. 

Vierailija
6925/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Arttu on tässä oikeassa. Jokainen morsian on tässä sarjassa tatuoitu. Minusta tämä kertoo myös siitä, että ohjelmaan eivät edes hae tavalliset ja luonnolliset naiset. Tatuoinnit kertovat huomionkipeydestä ja minäminä-asenteesta. 

Minä kyllä kierrän kaukaa tekoripsiset, tekokynsiset, jne. Nainen (ja myös mies) on paras luonnollisena. Maltillinen hiustenvärjäys on OK, samoin meikki."

Sinä itse olet tällainen minä minä mies joka haukkuu ja arvostelee muiden ulkonäköä. Nykyään on erittäin tavallista, että on tatointeja. Miehillä niitä näkee vielä enemmän. Myös ripsiä ym. näkee tosi paljon eli on tavallinen ilmiö. Ei ole mitään huomionkipeyttä! 

Kaltaisesi luonnollisesta tykkäävät seurailevat sitten niitä täysin muokattuja instabeibejä joiden luulevat olevan luonnollisia. Esim. Tarja Halonen on täysin lu

Arttu hieno mies, kun uskaltaa sanoa, että tykkää luonnonkauniista naisista ja että sellaiset ovat kauneimpia. Se on tänäpäivänä Rohkeutta.

Tarja Halosesta olis tuskin irtoripsillä ja botoksillakaan saanut muuta kuin irvikuvan aikaiseksi. 

Vierailija
6926/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artulta puuttuu olennaisilta osin kyky lukea ihmisiä. Melontaretkellä koko Julia keho suorastaan huusi, että hän haluaa olla hiljaa. Silti tämä herra ei tajunnut.....

Vierailija
6927/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi luonnollisesta tykkäävät seurailevat sitten niitä täysin muokattuja instabeibejä joiden luulevat ol

Niin, ulkonäön takiahan Tarja pressaksi valittiinkin :D

Vierailija
6928/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en arvostele Arttua yksistään siitä, että sanoo miten tummat hiukset voisivat sopia paremmin. Oon minäkin sanonut joskus vastaava muille. Arvostelen kokonaisuutta, niitä pieniä muruja mitä rivien välistä ymmärtää ja ennen kaikkea kokonaisuutta missä mukana myös Maajussi Stina keissi sekä se miten Arttu on kahden pienen lapsen isä, eri naisille lapset. 

Kokonaisuutta katsellessa mitä hyvää Artussa on, kun tietää hänestä enemmän? Ei tule mieleen.

Arttuhan jaksossa seiska myöntää sanoneensa ne ulkonäköjutut. Julia ei vaikuta sellaiselta, joka valehtelisi julkisesti asioista.

Ja tuijottaja taas on aiemminkin paljastunut valehtelijaksi. Sellaisiakin ihmisiä on, jotka eivät pidä sanomatta jättämistä valehteluna, vaikka olisi miten merkittävästä asiasta kyse, kuten lapsista.

Vierailija
6929/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken olennaisen ihmisestä, että on valmis pimittämään oman lapsensa siihen asti, että saa toisen ihastumaan itseensä. Sellaiselle ihmiselle on ihan turha odottaa luottamusta siihen, ettei käyttäyisi muutenkin kuin käsipää. 

Vierailija
6930/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa päässyt vihdoin Matin lähelle porealtaassa. Pilaa tietysti senkin töksäyttämällä näin lähellä toisiamme emme ole kertaakaan aiemmin olleet. Jeesus mikä törppö.

Nyt tulee niin elävästi mieleen oma ex-mieheni. Hän oli jatkuvasti sitä mieltä, etten huomioi häntä tarpeeksi kosketuksin. Hän toki vonkasi myös seksiä. Ongelma vain oli, että kun kosketin, hän joko väisti tai murjaisi jotakin tuonkaltaista "oooho, oletko nyt ihan varma, että uskallat olla noin lähellä". En tiedä mitä se oikeasti oli, mutta minulle se näyttäytyi niin, että pointti oli vain hallita ja sanella miten käyttäydyn ja milloin. Ja sitten lytätä. Kun hän halusi kosketusta tai seksiä, minulla ei ollut samaa oikeutta valita sille aikaa ja paikkaa.

Mun ex oli vielä "parempi" tapaus. Seksiä oli vain silloin, kun hän sitä halusi ja jos yritin kieltäytyä, joko loukkaantui, kuin pikkupoika ja murjotti tai sitten yritti ja vonkas niin kauan, että viimein luovutin. Mutta parasta oli se, jos minä olisin joskus halunnut seksiä niin koskaan ei käynyt. Hän joko sanoi, että sä oot ihan "härällä" (maalta oli tuo mies ja tuo kai tarkoittaa sitä, että kun lehmä on "härällä" niin sille hommattiin härkä astumaan se. Nykyään tietenkin keinosiementäjä, mutta sanonta kai säilynyt vanhoilta ajoilta) ja joskus jopa huusi NEE*KEREITÄ apuun, jos olisin halunnut seksiä. Ei saatana. 

Vierailija
6931/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkyy selvästi että Julia kerää säälipisteitä katsojilta. Kun jo heti  näin ohjelman alussa päättää ettei halua rakentaa tätä suhdetta vaan haluaa erota. Hän yrittää perustella kameralle eli meille katsojille että jättää homman koska kumppani on  sanonut hänen isoa luurankotatuointia miesmäiseksi.

Onko täällä muuten paljonkin naisia jotka ovat tatuoineet ison luurangon tai pääkallon vartalonsa? Onko luuranko tai pääkallo teidän mielestä naisellinen aihe? Mitä se teille symbolisoi? Taiteessa se on yleinen kuoleman symboli. 

Vierailija
6932/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi luonnollisesta tykkäävät seurailevat sitten niitä täysin muokattuja instabeibejä joiden luulevat olevan luonnollisia. Esim. Tarja Halonen on täysin lu

Olkoon vaan tavallista mutta 90% miestenkin tatuoinneista on minun mielestäni noloja, rumia ja kertovat sellaisesta laumasieluisuudesta. Joku tribaalikaan ei ikääntynyt kovin hyvin, sama kohtalo näillä hihoilla ja kaulatatuoinneilla. Yleensäkin mies joka viettää selvästi enemmän aikaa peilin edessä kuin minä on mulle no-no. Teinipojat aside, omanikin tuoksuu kilometrin päähän hajusteille ja tukka on kuin lasikuitua. Jospa se siitä vielä kypsyy.

Vierailija
6933/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näkyy selvästi että Julia kerää säälipisteitä katsojilta. Kun jo heti  näin ohjelman alussa päättää ettei halua rakentaa tätä suhdetta vaan haluaa erota. Hän yrittää perustella kameralle eli meille katsojille että jättää homman koska kumppani on  sanonut hänen isoa luurankotatuointia miesmäiseksi.

Onko täällä muuten paljonkin naisia jotka ovat tatuoineet ison luurangon tai pääkallon vartalonsa? Onko luuranko tai pääkallo teidän mielestä naisellinen aihe? Mitä se teille symbolisoi? Taiteessa se on yleinen kuoleman symboli. 

Miksi tatuoinnit pitäisi määritellä miesmäisiksi  tai naisellisiksi? Minusta tuollainen ajattelu on todella lapsellista. Tatuoinnit ovat vain kuvioita, ei niiden perusteella määritellä kenenkään naisellisuutta. 

Tässä pieni ote siitä, mitä pääkallo voi symboloida (lähde: Ink Eddy Symboliset tatuoinnit): Pääkallo puolestaan voi olla tulkittu symbolina katoavuudelle, mutta myös uuden syntymän ja uusien alkujen merkkinä

Vierailija
6934/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten monella tapaa voi ymmärtää kommentin "Sun hartiat on enemmän miesmäiset kuin naiselliset"? 

Niin missä jaksossa Arttu sanoi noin? Mennyt ihan ohi.

No sille en voi mitään, että sinulta menee puolet ohjelmasta ohi. Se ei kuitenkaan muuta sitä asiaa, että Arttu on vahvistanut Julian kommentit. Ei kannata vängätä vastaan, kun kyse on nyt vain siitä, että sinä et ole ollut hereillä. 

Artussa on varmaan jotain piilevää vikaa kun Julia on niin tympeenä. TV-ruudulla ei ole näkynyt.

Vierailija
6935/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kuolema mielestäsi jotenkin miehekäs asia? Tatuoinneissa pääkallo ei useinkaan symboloi kuolemaa, vaan uusia alkuja. 

Vierailija
6936/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt sen kanoottihomman. Kun ottaa huomioon muut red flagit, kanoottiretki näyttää tältä:

Julia kertoo, että vähän hirvittää, kun on tapaturma-altis, mitenkähän käy.

Arttu kertoo olevansa kokenut meloja.

Meloessa Julia on omassa dissosiaatiossaan, koska hermosto ei koe olevansa turvassa (saattaa johtua kokonaan Artusta tai vedessä liikkuminen pahentaa). 

Kun tullaan rantaan, Arttu suorittaa sen minimaalinen tapaturman, mihin sai ideansa Julian haastattelusta ennen melontaa. 

Arttu uhriutuu siitä, ettei Julia kysynyt hänen vointiaan. 

Vierailija
6937/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arttu hieno mies, kun uskaltaa sanoa, että tykkää luonnonkauniista naisista ja että sellaiset ovat kauneimpia. Se on tänäpäivänä Rohkeutta.

Tarja Halosesta olis tuskin irtoripsillä ja botoksillakaan saanut muuta kuin irvikuvan aikaiseksi. "

Puhuit juuri itsesi pussiin. Tarjahan nimenomaan sellainen luonnollinen nainen joka ei käytä ripsiä ym. 

Väitätä tykkääväsi luonnollisista ja että he ovat kauneimpia, mutta samalla haukut irvikuvaksi. Olet yhtä selkeä kuin Arttu

Maailma ei tarvitse kaltaistasi miestä kertomaan mitä kukakin saa olla. Ei kiinnosta sun seksistiset mielipiteet

Vierailija
6938/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artulta puuttuu olennaisilta osin kyky lukea ihmisiä. Melontaretkellä koko Julia keho suorastaan huusi, että hän haluaa olla hiljaa. Silti tämä herra ei tajunnut.....

Julia oli koko melontaretken ajan aivan raivo pinkeänä. Ehkä Arttu yritti keventää tunnelmaa näyttämällä pikkulintua pesässään.

Vierailija
6939/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä :D ? Jos minä olisin vaikka autonasentaja, ja mieheni sanoisi ammattiani miesmäiseksi, niin MIKSI ihmeessä loukkaantuisin?

En ymmärrä ammattiloukkaantujia. Varsinkaan tähän ohjelmaan ei missään nimessä pidä lähteä, jos on kiusaamistaustaa ja herkkä tulkitsemaan asioita pahiten päin.

///

Mutta kun kyse ei ollut ammatista, vaan ULKONÄÖSTÄ. Et varmasti olisi loukkaantumatta, jos mies, jonka kanssa olet treffeillä toteaisi: "Sulla on tosi miesmäiset hartiat" tms. 

Mitä vikaa miesmäisissä hartioissa on?

Vierailija
6940/7207 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista, että kuvittelet osallistujien olevan tässä mukana katsojien takia. Ihan kuin sinä tai minä olisimme näille random-ihmisille niin merkityksellisiä, että meitä varten pitäisi valehdella asioista, jotka se toinen osapuolikin on jo myöntänyt sanoneensa. Sillä, onko pääkalllo jonkun mielestä miehekäs aihe vai ei (omasta mielestäni se ei ole mitenkään sidoksissa mieheyteen tai naiseuteen), ei ole mitään väliä. Olennaista on se, että kukaan fiksu mies ei sano naiselle ääneen, että tämä on miehekäs. Jokainen alkeet naisista tietätävä ymmärtää, ettei kukaan nainen ota tuollaista tölväisyä positiivisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi