Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7081)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://112.fi/-/uratarina-ylipaivystaja-katri
Se miksei Katri "voi" käyttää töissään sormusta johtuu luultavasti ihan vaan ohjelmasta. En mä ainakaan menis sormus sormessa töihin jos olisin mukana tuollaisessa ohjelmassa, joutuisi selittelemään jotain epämääräistä kun tuskin saa kertoa työkavereilleen, että on mukana ETA:ssa.
Tämä on se syy tietenkin.
Jep. Samoin kun joku sherlokki katsoi instasta, että ei ole Matilla nyt uusissa julkaisuissa sormusta, eli eivät ole enää yhdessä. No eivät tietysti olekaan, mutta ei puuttuva sormus siitä kerro yhtään mitään. Eihän ohjelmassa olisi mitään järkeä, jos saisivat heti julistaa kaiken kaikille. Ensin salataan ohjelmassa oleminen siinä määrin kuin mahdollista, ja sitten vielä lopputulos.
Instatulkitsijat ovat aina koomisia. "Ne ei seuraa toisiaan somessa, joten ne ei enää ole yhdessä". Ihan kuin sen seuraamisen kanssa ei voisi odottaa siihen asti, että ohjelma on tullut kokonaan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on Artun mainitsema naisen miesmäisyys Julian kohdalla? En ole havainnut sellaista.
Varmaan ammatti. Valassa jo lupasi vaihtaa appivanhempien autoon tuulilasin ja oliko muutakin.
Muutenhan Julia on hyvinkin naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on Artun mainitsema naisen miesmäisyys Julian kohdalla? En ole havainnut sellaista.
Varmaan ammatti. Valassa jo lupasi vaihtaa appivanhempien autoon tuulilasin ja oliko muutakin.
Miesmäisyys-kommentti liittyi Julian hartioihin. Julia sanoi, että Arttu oli kommentoinut Julialla olevan leveät hartiat eli Julia on enemmän miesmäinen kuin naisellinen.
Arttu on oikein mukava ihminen Ei ole minun nähden sanonut mitään loukkaavaa, kyllä sen siististi ihmisestä jos hän tuntisi vastenmielisyyttä Juliana kohtaan Arttu ei todellakaan ole "narsisti" niinkuin joku toinen ( ehkä itse Julia) täällä väittää.
En voi käsittää lainkaan noita Julian teennäisiä , liioiteltuja ja kenties vääristeleviä ja liioittelevia valituksia. Miksi hän ei ota väärinkäsityksiä lainkaan puheeksi puolisonsa kanssa? Puhuu vain kameralle toisen selän takana. Eli hän ei halua lainkaan käsitellä asioita tai parantaa suhdetta.
Miksi tuommoinen ihminen otetaan ylipäätään ohjelmaan? Ohjelmaan tulee ottaa vain kypsempiä ihmisiä jotka osaa puhua tunteistaan suoraan eikä vain syyttelevästi puhu toisesta pahaa salaa kameralle- ilman että toinen pystyy kertomaan omaa näkökulmansa siitä miten asiat oikeasti meni ja mitä hän oikeasti sanoi.
En usko esimerkiksi että Arttu olisi väittänyt Julian hartioita liian kapeiksi hänen vaimolleen .
Kiroileehan se Juuliakin ; Harmitus on hel vetillisen suuri.
Huomasitteko, että Arttu rupesi puhumaan SISÄISESTÄ kauneudesta heti sen jälkeen, kun hänelle selvisi, että Julia loukaantui ulkonäön arvostelusta?
Vierailija kirjoitti:
Arttu on oikein mukava ihminen Ei ole minun nähden sanonut mitään loukkaavaa, kyllä sen siististi ihmisestä jos hän tuntisi vastenmielisyyttä Juliana kohtaan Arttu ei todellakaan ole "narsisti" niinkuin joku toinen ( ehkä itse Julia) täällä väittää.
En voi käsittää lainkaan noita Julian teennäisiä , liioiteltuja ja kenties vääristeleviä ja liioittelevia valituksia. Miksi hän ei ota väärinkäsityksiä lainkaan puheeksi puolisonsa kanssa? Puhuu vain kameralle toisen selän takana. Eli hän ei halua lainkaan käsitellä asioita tai parantaa suhdetta.
Miksi tuommoinen ihminen otetaan ylipäätään ohjelmaan? Ohjelmaan tulee ottaa vain kypsempiä ihmisiä jotka osaa puhua tunteistaan suoraan eikä vain syyttelevästi puhu toisesta pahaa salaa kameralle- ilman että toinen pystyy kertomaan omaa näkökulmansa siitä miten asiat oikeasti meni ja mitä hän oikeasti sanoi.
En usko esimerkiksi e
Moi Arttu!
Vierailija kirjoitti:
En usko esimerkiksi e
Ja mikähän se näkökulma mahtaa olla, jos kommentoit, että toinen näyttää miesmäiseltä?
Vierailija kirjoitti:
En usko esimerkiksi e
Olet oikeassa: Arttu kommentoi Julian hartioita leveiksi.
Tulee mieleen kuin pieni lapsi, joka on saanut joululahjaksi nuken ja sitten luettelee nukelle ääneen sen ominaisuuksia. Sulla on tommoset siniset silmät vaikka mä tykkään enemmän ruskeista. Sun nää kädet on tämmöset vaikka mä tykkään enemmän erilaisista.
Vierailija kirjoitti:
En usko esimerkiksi e
Kyllä Arttu sai kertoa oman näkökulmansa. Toisen haukkuminen vaan ei muuksi muutu, vaikka miten selittelisi, ettei tarkoittanut pahalla jne.
Ei saa käydä vessassa rauhassa voi tarkoittaa myös sitä, että ollaan jatkuvasti yhdessä ja samassa hotellihuoneessa. Usein noissa vessoissa paperiseinät ja sänky/sohva siinä vieressä. Kiusallista
Tässäkin olisin toivonut, että Julia olisi avannut mitä tällä tarkoittaa. Monihan on jo häämatkalla sanonut, että kaipaa omaa tilaa lähtenyt vaikka kävelylle yksin
Vierailija kirjoitti:
Elisa päässyt vihdoin Matin lähelle porealtaassa. Pilaa tietysti senkin töksäyttämällä näin lähellä toisiamme emme ole kertaakaan aiemmin olleet. Jeesus mikä törppö.
Nyt tulee niin elävästi mieleen oma ex-mieheni. Hän oli jatkuvasti sitä mieltä, etten huomioi häntä tarpeeksi kosketuksin. Hän toki vonkasi myös seksiä. Ongelma vain oli, että kun kosketin, hän joko väisti tai murjaisi jotakin tuonkaltaista "oooho, oletko nyt ihan varma, että uskallat olla noin lähellä". En tiedä mitä se oikeasti oli, mutta minulle se näyttäytyi niin, että pointti oli vain hallita ja sanella miten käyttäydyn ja milloin. Ja sitten lytätä. Kun hän halusi kosketusta tai seksiä, minulla ei ollut samaa oikeutta valita sille aikaa ja paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa käydä vessassa rauhassa voi tarkoittaa myös sitä, että ollaan jatkuvasti yhdessä ja samassa hotellihuoneessa. Usein noissa vessoissa paperiseinät ja sänky/sohva siinä vieressä. Kiusallista
Tässäkin olisin toivonut, että Julia olisi avannut mitä tällä tarkoittaa. Monihan on jo häämatkalla sanonut, että kaipaa omaa tilaa lähtenyt vaikka kävelylle yksin
Kyllä siellä paperiseinävessassakin saa käydä rauhassa, kun toinen osaa pitää turpansa kiinni edes sen aikaa. Laittaa vaikka kuulokkeista musiikkia korville niin ei vessaäänet kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesmäisyys-kommentti liittyi Julian hartioihin. Julia sanoi, että Arttu oli kommentoinut Julialla olevan leveät hartiat eli Julia on enemmän miesmäinen kuin naisellinen.
En ymmärrä, miten jonkun mielestä tällainenkin kommentointi on ihan normaalia. Vaikka emme tiedä, minkälainen tilanne on ollut ja mitä ihan sanatarkkaan on sanottu, niin en voi millään keksiä, miten hartioiden kommentointi olisi voinut tulla kenellekään mieleen. Ja jos Julian tulkinta on ollut tämä, eli hän on ollut loukkaantunut ja jonkun mielestä turhaan, miten tuosta vääntäisi väärinymmärryksen ja sen sijaan kehun? Siis onnistuuhan se totta kai väkisin, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en arvostele Arttua yksistään siitä, että sanoo miten tummat hiukset voisivat sopia paremmin. Oon minäkin sanonut joskus vastaava muille. Arvostelen kokonaisuutta, niitä pieniä muruja mitä rivien välistä ymmärtää ja ennen kaikkea kokonaisuutta missä mukana myös Maajussi Stina keissi sekä se miten Arttu on kahden pienen lapsen isä, eri naisille lapset.
Kokonaisuutta katsellessa mitä hyvää Artussa on, kun tietää hänestä enemmän? Ei tule mieleen.
Sulla unohtuu, että nuo on vasta tavanneet. Tottakai esim. hyvälle ystävälle voi sanoa suoraan, että "tuo paita ei oikein sovi sinulle" tai "sulle sopi paremmin se tumma tukka". Mutta ei tuollaisia lauota tuntemattomalle ihmiselle, jonka on vasta tavannut ja johon on tarkoitus tehdä sellainen vaikutus, että se tuntematon haluaa kanssasi parisuhteen.
Ei kyllä tulis mieleen sanoa ystävällekään että sulle sopisi paremmin tummat hiukset.
Artusta tulee paljon mieleen isäni, jolla on todettu asperger. Laukoo tavallisten ihmisten mielestä tökeröitä ja loukkaavia kommentteja eikä oikeasti ymmärrä, että ne satuttavat muita. Perustelu "Minä kerroin vain mielipiteeni". Myös tuo, että pajattaa jatkuvasti omia asioitaan eikä ollenkaan ymmärrä, ettei toista kiinnosta, kuulostaa tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en arvostele Arttua yksistään siitä, että sanoo miten tummat hiukset voisivat sopia paremmin. Oon minäkin sanonut joskus vastaava muille. Arvostelen kokonaisuutta, niitä pieniä muruja mitä rivien välistä ymmärtää ja ennen kaikkea kokonaisuutta missä mukana myös Maajussi Stina keissi sekä se miten Arttu on kahden pienen lapsen isä, eri naisille lapset.
Kokonaisuutta katsellessa mitä hyvää Artussa on, kun tietää hänestä enemmän? Ei tule mieleen.
Oletko oikeasti sanonut ihmiselle, jonka olet tavannut pari päivää sitten, etttä "Sulle sopisi paremmin toisen väriset hiukset"?
Sanoiko Arttu sanatarkasti noin? Ehkä sanoi, että "Sulle sopii tummat hiukset tosi hyvin"?
Julia on voinut tulkita, ja muisti tekee tepposensa. Eli kun kuulee jonkun negatiivisena, ne sanatkin kääntyy siihen suuntaan.
Enkä väitä että Julia valehtelee, voihan se Arttu ollakin narsisti. Mutta ei välttämättä. Me ei oikeasti tiedetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla unohtuu, että nuo on vasta tavanneet. Tottakai esim. hyvälle ystävälle voi sanoa suoraan, että "tuo paita ei oikein sovi sinulle" tai "sulle sopi paremmin se tumma tukka". Mutta ei tuollaisia lauota tuntemattomalle ihmiselle, jonka on vasta tavannut ja johon on tarkoitus tehdä sellainen vaikutus, että se tuntematon haluaa kanssasi parisuhteen.
Riippuu tilanteesta. Ystävän tuntee niin hyvin, että tietää, voiko hänelle sanoa tuollaista. Joskushan ystävä jopa toivoo mielipidettä hiusten väristä, vaatteesta jne. Mutta tuntemattomalle tuollaisen laukominen on tyhmää, koska et voi tietää, miten se tuntematon asian ottaa. Yleensä huonosti.
Käsittääkseni Arttu sanoi että Julian tatuoinnit joissa hyvin iso luuranko ja pääkallo , on sellaisia kuoleman symboleja jotka enemmän miesmäisiä kuin naismaisia.
Niitä nähdään enemmän miehillä kun naisilla. Tottahan se on.
Jep. Samoin kun joku sherlokki katsoi instasta, että ei ole Matilla nyt uusissa julkaisuissa sormusta, eli eivät ole enää yhdessä. No eivät tietysti olekaan, mutta ei puuttuva sormus siitä kerro yhtään mitään. Eihän ohjelmassa olisi mitään järkeä, jos saisivat heti julistaa kaiken kaikille. Ensin salataan ohjelmassa oleminen siinä määrin kuin mahdollista, ja sitten vielä lopputulos.