Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6990)
Tiedättekö ketkä olisivat ihana pari? Matti ja menneiden kausien Juudit. Siinä olisi herkkyyttä, taiteellisuutta, hyväksyntää, lempeyttä ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei Jannella ja Katrilla mitään "tasoeroa" ole, mitä täällä nyt höpötetään. Molemmat ihan tavallisia, ylipainoisia suomalaisia kuten sadattuhannet muut tässä maassa.
Kyllä on tasoeroa. Katri on ulkoisesti nätimpi kuin Janne, vaikka onkin enemmän ylipainoa. Katri tienaa enemmän kuin Janne ja on hyvässä vakituisessa työssä hätäkeskus päivystäjänä ja on lapseton. Jannella on kaksi lasta ja keskipalkkainen työ vakuutusmyyjänä. Katrilla on kivat vapaa-ajan harrastukset, Janne fanittaa lätkää.
Parempaa kumppania kuin Katri Janne tuskin löytää
Voiskohan tämä "Yllättikö!" lopettaa kommentoinnin. Hänellä ei näytä olevan mitään kerrottavaa.
Mitä te höpötetty? Olen samaa mieltä tämän keskustelijan kanssa tästä tärkeästä asiasta:
Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Mun mielestä Jannen kuuluisi olla tyytyväinen Katriin. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin tuon Artun milloin vain. Hyvännäköinen, reipas, suora, kommunikoiva. Julian kaltainen ihminen esim. työkaverina olisi painajainen. Saisi pelätä koko ajan mitä voi tänään sanoa. Onko vaikka lyijykynä sana joka viittaa johonkin 10 vuotta sitten koettuun ahdistavaan asiaan. Pitäisi vaan kehua ja ylistää ettei vaan tule itku. Toivon hänelle kaikkea hyvää mutta hieman pitäisi tehdä töitä itsensä kanssa.
No hyvä! Sitten ei varmaan tarvitse enää realityissä juosta.
Joko Julialle on kumppani löytynyt? Mites kokemusasiantuntija business -onko podcastit saaneet jatkoa?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi tuollainen tilanne että puoliso on vapaalla kun itse on lädössä aamulla lasten kanssa kouluun ja töihin, niin olisi aivan ihana jos toinen silti heräisi auttelemaan aamutoimissa, toivottamaan mukavaa päivää yms. Toisten lähdettyä voi sitten vielä jatkaa unia jos väsyttää. Tämä näin vanhemman näkökulmasta.
Kannattaa muistaa, että Katri tekee kaksi vuorotyötä. Itse olen tehnyt kolmevuorotyötä ja silloin kun on mahdollisuus nukkua aamulla pitkään, niin todellakin haluan nukkua.
Monena kautena on saatu nähdä se, kuinka naiset itkee, ahdistuu, tarvitsee terapiaa ja omaa aikaa kumppanista suurinpiirtein heti tapaamisen jälkeen... Eivät ole kyllä hakijat itseään tunteneet yhtään kun ovat ohjelmaan hakeutuneet. Hääpäivän ilo on nopeasti unohdettu ja eletään suurinpiirtein jotain painajaista. Ehkä tarkemmat psykologiset testit hakijoille olisi tarpeen... Itse tunnen itseni niin hyvin, etten ikinä olisi lähtenyt kumppania tuolla formaatilla etsimään.
miksi Katrin työssä ei voi käyttää sormuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä edes mitään todisteita tai videomateriaalia, että Arttu olisi haukkunut? Tässä on nyt taas kuultu vain yhtä osapuolta ja tuomittu sen perusteella
Ei ole edelleenkään yhtään videomateriaalia, ainoastaan Julian versio ja tulkinta asiasta. Arttua on haukuttu täällä monta sivua narsistiksi ja vaikka mitä, mutta yhtä ainuttakaan näistä Artun haukkumisista ei ole kuitenkaan saatu nauhalle?
No onhan nauhalla se kun Arttu sanoo että jos Julian vahvatahtoisuutta ja itsenäisyyttä lähtee rikkomaan, niin hän hajoaa murusiksi. Kenellä tulee edes mieleen tuollaisia ajatuksia toisista ihmisistä? Toisen käytös voi ärsyttää ja silloin voi toki tulla sanottua ilkeästi keneltä vaan - mutta että laskelmoi tarkoituksella rikkovansa juuri tapaamansa toi
Olet vahva mutta myös heikko. En tiedä sanoiko noin, mutta tuntui olevan itseään toteuttava ennuste tai tarkkaäköinen luonnehdinta.
Vahvuutta ei ole lähteä ovet paukkuen. Vahvuutta on keskustella asiat läpi ja lähteä sitten jos ei yhteistä säveltä löydy. Sain eilen sen käsityksen, että saarella käynyt psykologikin jututti osapuolet yksitellen..
Itse kyllä vaivaantuisin, jos toinen olisi koko ajan kehumassa ulkonäköä. Tulisi mieleen, että se on ainoa tärkeä asia minussa. Ja sitten tuo sisäinen kauneus, ei sitä vielä alttarilla voi huomata. Liiallinen kehumienkaan ei ole hyvä, eikä tietenkään haukkuminenkaan.
Ei oo helppoa :'D
Vahvuutta on myös jättäytyä pois julkisesta ruotimisesta tyyliin she said-he said, ei se niin mennyt, itse sanoit silloin..jne.
Jahka joku osapuolista jättää tuon syyttelyleikin väliin loppuun saakka, niin minä vedän asiasta johtopäätökseni.
Tietenkään ei saa toisen ulkonäköä arvostella ja annettava tilaa.
Hämmentää miksi Julia ei käy tätä heistä kuvatuissa hetkissä läpi. Pyydä tilaa. Olivat esim. ravintolassa asiaa olisi voitu käydä enemmän läpi. Noissa kuvaushetkissä Julia on aina hiljaa ja murjottaa. Varmaan kiusallista sille metsäkylpytyypille. Ei voi tietää mitä toinen ajattelee jos sitä ei sano. Arttulla kun ei näytä sosiaalista silmää olevan
Nyt on vaan hänen versio tapahtumista kameroille puhuttuna. Katsoja ei tiedä miten nuo tilanteet on tapahtuneet, se valaisisi paljon. Murenee palasiksi, tarkoittiko sitä että hän on tosi herkillä koko ajan Artun mielestä. Jos menneisyys painaa paljon, ei ohjelma taida olla paras paikka. Tulee Taina mieleen. En ymmärrä miksi kumpaakaan on valittu.
Ja mitä keskusteluun tulee, kaikenmaailman psykopaatti analyysit ja vihjaillut fyysisestä väkivallasta ym. pitää jättää pois. Tuskin tulisi telkkarista jos sellaista olisi tapahtunut. On vain tv-ohjelma klipit. Analyysit on sitten lääkärien asioita pitkällisten tutkimusten jälkeen
Toivomme Artun seuraaville sokkotreffeille seuraavanlaista unelmaista naista:
- Sä muutat nyt Arttu Ouluun. Kyllä sulle joku työ sieltä löytyy. Oon jo tuonu sulle sängyn kierrätyskeskuksesta.
- Tykkäsin enemmän kun sul oli tossa kuvassa enemmän tukkaa. Tykkään kyllä enemmän miehistä joilla on kunnolliset ja vaalennetut hiukset.
- Sä oot tommonen naismainen mies. Sulla on pienet kaposet hartiat ja naismainen peppu.
- Olisin kyllä toivonut paljon lihaksikkaampaa miestä.
- voisin halutessani rikkoo sut palasiks.
Blaa blaa blaa blaa blaa ai mitä sanoit en kuule kuin oman ääneni blaa blaa blaa blaa ootas kun tuun huutamaan siihen vessan oven eteen että kuulet pöntölle blaa blaa blaa
Vierailija kirjoitti:
Luulis, että puhelimeen vastaillessa ei sormuksesta ole haittaa.
Ymmärrän, että hoitotyössä ei sormuksia ja kynsilakkaa käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Voiskohan tämä "Yllättikö!" lopettaa kommentoinnin. Hänellä ei näytä olevan mitään kerrottavaa.
Onneksi sinun kommenttisi on todella sisältörikas ja monipolvinen kertomus, jossa on paljon mielenkiintoisia ja yllättäviä käänteitä.
https://112.fi/-/uratarina-ylipaivystaja-katri
Se miksei Katri "voi" käyttää töissään sormusta johtuu luultavasti ihan vaan ohjelmasta. En mä ainakaan menis sormus sormessa töihin jos olisin mukana tuollaisessa ohjelmassa, joutuisi selittelemään jotain epämääräistä kun tuskin saa kertoa työkavereilleen, että on mukana ETA:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te höpötetty? Olen samaa mieltä tämän keskustelijan kanssa tästä tärkeästä asiasta:
Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Mun mielestä Jannen kuuluisi olla tyytyväinen Katriin. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.
Se, että sinä olet rakastunut Katriin, ei tarkoita, että Katri sopii Jannelle. Jannen ja Katrin suurin ongelma on heidän eritahtisuutensa. Janne ei voi olla tyytyväinen naiseen, joka on liian nopeatempoinen ja spontaani Jannen kaltaiselle hidastempoiselle ja hieman laiskanpulskealle miehelle. Toinen ongelma tässä suhteessa on Katrin ärsyyntyminen Jannen lapsista. Lapset ovat normaalille isälle numero yksi ja naiseen, joka ei siedä lapsia, ei voi olla tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jannella ja Katrilla mitään "tasoeroa" ole, mitä täällä nyt höpötetään. Molemmat ihan tavallisia, ylipainoisia suomalaisia kuten sadattuhannet muut tässä maassa.
Kyllä on tasoeroa. Katri on ulkoisesti nätimpi kuin Janne, vaikka onkin enemmän ylipainoa. Katri tienaa enemmän kuin Janne ja on hyvässä vakituisessa työssä hätäkeskus päivystäjänä ja on lapseton. Jannella on kaksi lasta ja keskipalkkainen työ vakuutusmyyjänä. Katrilla on kivat vapaa-ajan harrastukset, Janne fanittaa lätkää.
Parempaa kumppania kuin Katri Janne tuskin löytää
Hätäkeskuspäivystäjä on kyllä myös aivan keskipalkkainen.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa. Katri on ymmärtääkseni hätäkeskuspäivystäjä. Työnään siis vastata puhelimeen ja antaa ohjeita soittajille. Miten siinä on merkitystä sillä, onko sormus sormessa vai ei?
Mitäpä jos sitten aktiivisesti avaisi keskustelua asioista mitkä itseä kiinnostaa?