Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6713)
Janne on raskas nuorena uupunut sohvapotaatti. Arttu on kuin jokin hahmo tv-elokuvasta, jossa ulkoavaruuden olento on istutettu ihmisen kroppaan ja hän koettaa esittää normaalia.
Mä en kestäis jos koko ajan pitäis pohtia jotain "syvällisiä". Tai jos koko ajan toinen tykittäis kysymyksiä, joihin pitäis keksiä jotain älykästä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me uskalletaan sanoa toisenu ulkonäöstä näin 20 v. jälkeen eikä kumpikaan loukkaannu. Tunnetaan kyllä toisemme niin hyvin.
Tämä taisi tulla nyt ihan väärään ketjuun.
Taitaapi vaan olla yleistä, ettemme me ihmisinä tunne itseämme, siitä sitten virheelliset kuvaukset muille, osa sitä mitä haluaisimme olla, osa sitä mitä "kuuluisi" olla ja ehkä pieni osa sitä mitä itse ainakin kuvittelemme olevan. Siitähän se syntyy nätti väärinkäsitys heti kättelyssä😆
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestäis jos koko ajan pitäis pohtia jotain "syvällisiä". Tai jos koko ajan toinen tykittäis kysymyksiä, joihin pitäis keksiä jotain älykästä vastausta.
Minä rakastaisin sitä. Oppisin uutta, pysyisi mieli vireenä, olisin stimuloitunut. Meitä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Elisa on minä-minä-prinsessa, ruma luonne.
Kaunis ja fiksu. Ei ihme, ettei tuollainen urpo kaverina herätä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ei ole siunattu älyllä, mutta kyllähän tekin toisenne löydätte.
Voisko joku kertoo lyhyesti Elisan taustasta?.
Voi ei, Mattia käy kyllä sääliksi. Itselle sopis just tollanen hidas eteneminen fyysisesti, niin ihan ahdistaa kattoo kun Elisa tolleen painostaa. Elisalla ihan väärä lähestymistapa, eihän se nyt tolleen saa Mattia lähemmäs vaan just etäämmäs.
Vierailija kirjoitti:
Tämän perusteella kyllä mitä on näytetty Julia ylireagoi aika vahvasti. Esim tatuoinneista ihmiset nyt vaan on eri mieltä.
Kysehän ei ole siitä mitä mieltä on, vaan siitä miten KÄYTTÄYTYY JA PUHUU toiselle.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Artun haukkumista. Ihan normaali, symppis kaveri. Julia ehkä otti nokkiinsa liian herkästi.
Jos joku arvostelisi naisellisuuttasi = "olet miehekäs", hartioitasi, pituuttasi, jne. pitäisit häntä siis symppiksenä. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Elisa ois valmis avaa portit Matille makuukammarissa mutta ei niin ei. Eiköhän Joku Jännämies hoida tämän roolin kun Matti pudonnut pois....
Eihän nuo pitkätukat ymmärrä naisten päälle.. itse n*isin illat, aamut ja lounastauoillakin, ei tarttis puutteessa noin kauniin naisen olla.
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi vaan olla yleistä, ettemme me ihmisinä tunne itseämme, siitä sitten virheelliset kuvaukset muille, osa sitä mitä haluaisimme olla, osa sitä mitä "kuuluisi" olla ja ehkä pieni osa sitä mitä itse ainakin kuvittelemme olevan. Siitähän se syntyy nätti väärinkäsitys heti kättelyssä😆
Elisa tuskin tajuaa näkemäänsä, vaikka katsoisi ohjelmaa. Ei voi myöntää itselleen mikä riivinrauta todellisuudessa on.
- Melo tai joudu rantaan!
- Puhu heti, äläkä myöhemmin!
On kuin joku eläkkeelle kohta jäävä kansakoulun kääkkäope läksyttämässä oppilasta, joka ei oikeastaan ole tehnyt mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
ETA-Pariskuntia, joiden *epäonnistumista* ihmettelen, ja joiden energiat kävi erittäin luonnollisesti yksiin:
Salla ja Lauri
Henni ja Miikka
Lisäisin tuohon vielä:
Waltteri & Julia
Pauliina &Matti
Aleksi &Riia
Assi&Otto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me uskalletaan sanoa toisenu ulkonäöstä näin 20 v. jälkeen eikä kumpikaan loukkaannu. Tunnetaan kyllä toisemme niin hyvin.
Tämä taisi tulla nyt ihan väärään ketjuun.
Aivan ja kyllä minä ainakin loukkaantuisin, jos mies arvostelisi ulkonäköäni vaikka on oltu yhdessä 47 vuotta. Enkä usko, että mieskään ilahtuisi, jos haukkuisin hänen ulkonäköään.
Varsinkin, kun siihen ei ole mitään syytä, kuten ei esim Julian ulkonäön haukkumiseenkaan ole.
Jos Julia ei saa käydä vessassakaan rauhassa, Artulla on iso huomion tarve. Ja taitaa olla eksyksissä koko tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa ois valmis avaa portit Matille makuukammarissa mutta ei niin ei. Eiköhän Joku Jännämies hoida tämän roolin kun Matti pudonnut pois....
Eihän nuo pitkätukat ymmärrä naisten päälle.. itse n*isin illat, aamut ja lounastauoillakin, ei tarttis puutteessa noin kauniin naisen olla.
Mä taas ottaisin Matin etenkin jos hän on aseksuaali.
eri
Aivan varmasti ei ole Arttu kirjaimellisesti sanonut juuri kuten Julia kokee hänen sanoneen. Tähän ohjelmaan valitut ovat kuitenkin jokainen käynyt läpi melkoisen seulan. Veikkaan, että nämä valitut ihmiset ovat kaikki melko fiksuja. Julia vain on vielä kovin nuori ja ilmeisesti elämän kokemuksensa vuoksi ulkonäöstään todella epävarma, vaikka on todella sievä. Eiköhän tässä ole vain joku epäonninen väärinymmärrys käynyt. Harmi, kun siitä ei sitten ilmeisesti päästy yli.
Jotenkin vaikuttaa muutenkin siltä, että muidenkaan parien alkutaival ei tunnu olevan kovin ruusuinen.
Elisa on minä-minä-prinsessa, ruma luonne.