Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6713)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh, tämä teini on ollut parisuhteessa 24 vuotta. Yhteensä 3 miehen kanssa. Ja JOKAINEN parisuhde on alkanut sekä fyysisellä että henkisellä yhteydellä.
Tämä aikuinen on ollut parisuhteessa yhteensä 35 vuotta. Kolme ensimmäistä miehen kanssa, jonka kanssa oli ensin se fyysinen ja henkinen yhteys. 32 viimeisintä miehen kanssa, jota ei tullut alkuun mieleenkään katsella sillä silmällä. Yhteys ei ollut sen enempää fyysinen kuin henkinenkään. Nykyään se ei tietysti voisi olla kumpaakaan juuri enempää.
Hienoa, että teillä asia kääntyi noin! Olen eri, mutta pakko kysyä, että jos kerran ei ollut henkistä EIKÄ fyysistä yhteyttä, niin mikä teillä oli syynä suhteen aloittamiseen? Itse en oikein hahmota, mihin muuhun suhde voisi perustua,
En ole sama, mutta me ainakin oltiin ensin työkavereita. Silloin ei ollut sitä henkistä saati fyysistä yhteyttä. Sitten kun oltiin samassa projektissa, alkoi muodostua se henkinen yhteys ja kun alettiin tapailla tuli lisäksi fyysinen. Kaikki parit eivät ole kohdanneet tinderissä tai baarissa.
Joku väitti naisten valinnan olleen virhe. Minusta virhevalintoja tälle kaudelle ovat: Arttu, Janne, Elisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Elisasta tekee taiteilijan? Se että sanoi olevansa vai että oli pensseli kädessä esittelyvideolla? Matti sentään esitti oman biisin häissä 🤔. Arkkitehti ei kai ole taiteellinen ammatti, eikös se ole enempi tekniikkalaji.
Taiteellinen, ei taiteilija. Maalaaminen on taidetta, jos et vielä tiennyt. Ja kyllä arkkitehtuuriinkin vaaditaan myös taiteellista silmää, ei pelkkää teknistä ymmärrystä. Taloissa aikas olennainen seikka on myös se talon ulkonäkö.
Ei Elisa arkkitehti ole eikä sellaiseksi tule.
Elisa kuule valmistuu arkkitehdiksi ihan näinä kuukausina.
Höpö höpö
Ai sullako on parempaa tietoa asiasta?
Artun kannattaisi nyt keskittyä lasten kasvatukseen ja jättäytyä jatkossa pois rakkausrealityista ja muutenkin jättää naiset hetkeksi rauhaan.
Elisan kannattaisi yhä käsitellä tunnetaitojaan terapiassa. Hänelle sopisi kyllä joku muusikko, mutta mielummin sellanen vähän karskimpi, parrakas nahkatakkiäijä, joka ei pelästyisi Elisan suoruutta.
Matille varmasti löytyy kumppani ohjelman ulkopuoleltakin ja valinnanvaraa riittää.
Katrille menevä ja toimelias mies. Esim. joku rehti ja hyväsydäminen poliisi tai palomies sopisi hyvin.
Janne tarvitsee aikaa toipua erostaan ja hänen on hyvä keskittyä nyt lapsiin ja miettiä mitä oikeasti suhteelta haluaa ja mikä on realistista.
Julialle edellisen kauden Waltterin kaltainen kiltti mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo Mikkokin nyt alkaa ei ole tunteita -mieheksi niin en katso tätä ohjelmaa enää ikinä. Ei se vaan toimi että muut valitsee sulle puolison.
Onko Mikossa sitten näkynyt tällaisia merkkejä Iinan kanssa? Itse katson ilmaistahdissa, niin en ole vielä huomannut.
Sanoi, ettei tunne mitään. En tiedä mitä tarkoitti, hän on kovin analyyttinen koko ajan. Onhan heillä suukkoja ja kosketuksia, mutta en tiedä ovatko fiilikset vain lämpimät ja kaverilliset.
Täällä tuomitaan Artun puheet kiusaamisena ja ties minä, mutta onko ohjelmassa oikeasti edes kuultu mitä ja miten Arttu todellisuudessa sanoi? Siis muuten kuin Julian kertoma ja oletettavasti hänen vähintään jollain tapaa värittynyt tulkinta asioista?
Vierailija kirjoitti:
Joku väitti naisten valinnan olleen virhe. Minusta virhevalintoja tälle kaudelle ovat: Arttu, Janne, Elisa.
Myös Julia ja Katri. Ehdottomasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo Mikkokin nyt alkaa ei ole tunteita -mieheksi niin en katso tätä ohjelmaa enää ikinä. Ei se vaan toimi että muut valitsee sulle puolison.
Onko Mikossa sitten näkynyt tällaisia merkkejä Iinan kanssa? Itse katson ilmaistahdissa, niin en ole vielä huomannut.
Sanoi, ettei tunne mitään. En tiedä mitä tarkoitti, hän on kovin analyyttinen koko ajan. Onhan heillä suukkoja ja kosketuksia, mutta en tiedä ovatko fiilikset vain lämpimät ja kaverilliset.
Mun kommentti paljon aikaisemmin sai vain paljon alapeukutuksia, kun sanoin, että Mikon aiempi kokemus rakkaudettomuudesta tulee kaatamaan tämän suhteen. Ja nythän käy juuri niin. Että mitäs mä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Arttu olisi tuumannut, jos Julia olisi todennut esim. "Sä oot aika hintelä mieheksi. Et yhtään miehekäs" tai "Tykkään enemmän blondeista kuin tummatukkaisista" Olisko nekin vain "läpällä" heitettyä vitsihuumoria?
Aivan, en jaksa ottaa vakavasti näitä jankkaajia jotka haukkuvat kumppaninsa ulkonäköä ja ovat ok sen kanssa että heitä haukutaan. Hyvä kun löytävät toisensa, useimmilla ihmisillä on onneksi käytöstavat.
En yhtään ihmettele että nykyisin 90% kokee tulevansa kiusatuksi. Muistan omassa teini-iässä kun rinnakkaisluokalla oli Mari. Kiva ja oikein nätti tyttö. Pojat kulki sen perässä kuin koiranpennut. Marille tuli ysillä jonkinlainen kriisi ja hän alkoi olla jotenkin dramaattinen ja itkuinen. Juteltiin tietysti paljon asiasta. Ja hän koki että pojat kiusaa kun huutelee että "hyvä peppu" ja muuta vastaavaa. Me muut tytöt olisi mielellään otettu se ihailu vastaan.
No, myöhemmin selvisi että kriisi oli murrosikää yhdistettynä siihen että ysillä alkoi selvitä ettei harrastuksesta tulekaan elinkeino, eikä urheiluopisto olekaan todennäköinen suunta ysin jälkeen. Eikä Marikaan enää pidä itseään kiusattuna.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuomitaan Artun puheet kiusaamisena ja ties minä, mutta onko ohjelmassa oikeasti edes kuultu mitä ja miten Arttu todellisuudessa sanoi? Siis muuten kuin Julian kertoma ja oletettavasti hänen vähintään jollain tapaa värittynyt tulkinta asioista?
Siis tämä!
Vierailija kirjoitti:
Artun kannattaisi nyt keskittyä lasten kasvatukseen ja jättäytyä jatkossa pois rakkausrealityista ja muutenkin jättää naiset hetkeksi rauhaan.
Elisan kannattaisi yhä käsitellä tunnetaitojaan terapiassa. Hänelle sopisi kyllä joku muusikko, mutta mielummin sellanen vähän karskimpi, parrakas nahkatakkiäijä, joka ei pelästyisi Elisan suoruutta.
Matille varmasti löytyy kumppani ohjelman ulkopuoleltakin ja valinnanvaraa riittää.
Katrille menevä ja toimelias mies. Esim. joku rehti ja hyväsydäminen poliisi tai palomies sopisi hyvin.
Janne tarvitsee aikaa toipua erostaan ja hänen on hyvä keskittyä nyt lapsiin ja miettiä mitä oikeasti suhteelta haluaa ja mikä on realistista.
Julialle edellisen kauden Waltterin kaltainen kiltti mies.
Oletko oikeasti sitä mieltä, ettei Julialle olisi tarpeen jonkinlainen apu henkisten solmujensa käsittelyyn?
Jossain vaiheessa luin, että Elisan facebookissa oli toukokuulta teksti, että on lopettanut opiskelun Tampereen yliopistossa. Häneltä ei ole kuin kanditutkielma julkaistu, joten tuskin on jatkanut opintojaan. Tai on tullut opinto-oikeusaika täyteen.
Enkä ole kateellinen. Olen ihan valmistunut maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi suorastaan kummallista, että kun olen itse päättänyt laittaa silmiini tuuuheat mustat tekoripset, niin suuttuisin verisesti jos joku hymähtäisi niistä vaikka että "nuo ripset on kuin mummin lypsylehmä Tuulikilla"
Minusta olisi hyvin kummallista, jos joku kommentoisi tuolla tavoin. Eikö sinulle ole opetettu minkäänlaisia käytöstapoja? Kyllähän sen pitäisi olla ihan perustason asia, että ketään ei haukuta. Normaalisti tuo opetetaan jo pikkulapsille.
Varsinkin tilanteessa, jossa yritetään solmia parisuhde. Pitkäaikaiselle kumppanille voi sitten sanoa (en tosin tiedä mitä tästä kostuu), että en tykkää tosta sun villapaidasta ja että edellinen hiustyyli oli kivempi.
En pidä ystävinäkään ihmisiä, joille vidduilu on välittämistä tyyliin "vihreä tukka, Kermitinkö teurastit päähäsi?"
Mulle eräs mummeli yritti kirpputorilla myydä kaunista paitaa saatesanoilla "Saisit tällä tuon mahasi piiloon, kun se on aika iso". Arvatkaa ostinko, vaikka paita oli kaunis ja hinta hyvä.
Eräs mies yritti tehdä vaikutusta haukkumalla mun harrastuksen. Arvatkaa, olinko missään tekemisissä enää tuon miehen kanssa, vaikka sitä ennen kiinnosti.
Ystävä haukkui tapahtuman, johon pyysin hänet mukaan ja johon hän vapaaehtoisesti lähti, tylsäksi ja turhaksi ajankuluksi ja marisi jatkuvasti. Arvatkaa, kutsuinko häntä enää mukaan minnekään tapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella sivulla aiot hokea eri sanoin samaa asiaa. Arttu myönsi 7. jaksossa kommentoineensa Julian ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Arttu olisi tuumannut, jos Julia olisi todennut esim. "Sä oot aika hintelä mieheksi. Et yhtään miehekäs" tai "Tykkään enemmän blondeista kuin tummatukkaisista" Olisko nekin vain "läpällä" heitettyä vitsihuumoria?
Aivan, en jaksa ottaa vakavasti näitä jankkaajia jotka haukkuvat kumppaninsa ulkonäköä ja ovat ok sen kanssa että heitä haukutaan. Hyvä kun löytävät toisensa, useimmilla ihmisillä on onneksi käytöstavat.
En yhtään ihmettele että nykyisin 90% kokee tulevansa kiusatuksi. Muistan omassa teini-iässä kun rinnakkaisluokalla oli Mari. Kiva ja oikein nätti tyttö. Pojat kulki sen perässä kuin koiranpennut. Marille tuli ysillä jonkinlainen kriisi ja hän alkoi olla jotenkin dramaattinen ja itkuinen. Juteltiin tietysti paljon asiasta. Ja hän koki että
Hyvän pepun huutelu ihmiselle, joka ei halua niitä kuulla, on nykyään seksuaalista häirintää. Jos haluat testata, ala huudella tuota töissä työkavereille, harrastuspaikoilla muille harrastaville ja kaupan jonossa edessä oleville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella sivulla aiot hokea eri sanoin samaa asiaa. Arttu myönsi 7. jaksossa kommentoineensa Julian ulkonäköä.
ok eli kuinka kertoi sitä kommentoineensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että nykyisin 90% kokee tulevansa kiusatuksi. Muistan omassa teini-iässä kun rinnakkaisluokalla oli Mari. Kiva ja oikein nätti tyttö. Pojat kulki sen perässä kuin koiranpennut. Marille tuli ysillä jonkinlainen kriisi ja hän alkoi olla jotenkin dramaattinen ja itkuinen. Juteltiin tietysti paljon asiasta. Ja hän koki että
Onko miehekkääksi naiseksi ja leveähartiseksi arvostelu ja sen kommentointi, että on liian lyhyt, sinusta tosiaankin asiallista.
Mitä ihmettä aikuinen nainen lähettää miehelle viestin, että lasten äänet aamutoimissa häiritsivät häntä. Tuon voi oikeasti tehdä vain joku teinityttö. Itsekkyys on huipussaan