Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5809)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin uskon, että Janne on kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä. Katri on kuitenkin mukava, fiksu ja kivannäköinen. Sen pitäisi riittää Jannelle ja hänen kuuluisi olla tyytyväinen. Se on ihan Katrin itsensä päätettävissä, että haluaako hän jatkaa tutustumista kuvausten jälkeen. Ainakaan parempaa naista Janne tuskin löytää.
Mee ny v..uun trollaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti tais lähteä oikeesti liian kevyesti ja lähinnä musiikkibisnestä mainostaen ohjelmaan
Ainakaan "hää"biisi ei vakuuttanut miehen musiikillisesta neroudesta.
Tavoitteena on tietysti ollutkin hurmata katsojat persoonalla ja saada siten itselleen uusia kuuntelijoita ja faneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti tais lähteä oikeesti liian kevyesti ja lähinnä musiikkibisnestä mainostaen ohjelmaan
Tavoitteena on tietysti ollutkin hurmata katsojat persoonalla ja saada siten itselleen uusia kuuntelijoita ja faneja.
Ihan mutuna heitän että sadasta kaduntallaajasta ehkä (ja iso ehkä) yksi tietäisi hepun nimen.
Myöhäisherännäisenä tajusin vasta nyt, että Matti on vegaani ja Elisa lihaani. Olen itse pesco-ovo-vegetaristi, enkä haluaisi elää samassa taloudessa henkilön kanssa, joka kokkailee uunipaisteja ja grillailee pihvejä. Kaupassakin minun on ohitettava lihatiski ja grillipaistopiste nopeasti, kun kuvottaa.
Ja pitäisikö minun tottua tällaiseen löyhkään? Mielestäni ei.
En halua tottua muihinkaan ylenpalttisiin nega-tuoksuihin, kuten hajusteiden lotraamiseen, tupakoinnista puhumattakaan.
En tietysti voi tietää, tajusiko Mattikin arvoristiriidan jälkijunassa. Että tämän takia hänen ei tee (alitajuisesti) mieli lähentyä Elisaa. Myönnän, että kahvikerman käyttö saattoi olla pieni varoitusmerkki, mutta olisin itsekin voinut ohittaa sen. Koska saatan itsekin ottaa juustomaistiaisen tms.
Tiedän, että lihaanit ja sekaanit kimmastuvat viestistämi, mutta näin asia on. Ei voi mitään. Pitkässä liitossa olleet voivat (ehkä) muuttaa ruokavaliotaan erilaisiksi, erityisesti terveysperustein. Mutta toisilleen tuntemattomat eivät voi kuulua vastakkaisiin pooleihin, kun pohjalla on erilaiset arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mutuna heitän että sadasta kaduntallaajasta ehkä (ja iso ehkä) yksi tietäisi hepun nimen.
Mutuna heitän, että suomalaisista 1:100 000 on lähempänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi harvoin ajattelen, että asiantuntijat ovat tehneet jo alusta asti täysin väärän parituksen, mutta Matin ja Elisan kohdalla ihmettelen tosi paljon, miksi heidät on paritettu. Ikä täsmää ja molemmat vähän boheemeja ihmisiä, joo. Mutta mitä muuta? Ei kai näin pintapuolisten asiat riitä. Heistä näki ihan jo hääpäivänä, jos ei jopa alttarilla, että aivan erilaiset persoonat ja ei mitenkään hyvällä tavalla, että täydentäisivät toisiaan. Vai onko Elisa osannut vetää ihan toisenlaista kuvaa itsestään haastatteluissa?
Käy sääliksi molempia. Matti on tosi liikkis, hänelle olis pitänyt parittaa joku lempeä runotyttönen kuten aiemmilta kausilta Henna tai Miina. Elisallekin varmaan löytyisi joku sopiva puoliso, mutta hänen täytyisi työstää tuota kommunikaatiotyyliään ihan tosi paljon ensin. Tunnistan jännästi omiakin kipupisteitä tuosta hänen käytöksestään, että jyrätä
Mistä te tiedätte millainen kommunikaatio tyyli Matilla on kun ei kuvata? Ehkä hän ei kommunikoi ollenkaa?
Ja Elisa käy black metal keikoilla ja tasan tarkkaan tietää mikä bändi on Burzum.
Matti ja Elisa halasivat "yhteenmuuttojaksossa" ja olivat ihan lähekkäin häämatkakuvissa, joten on liioittelua väittää, että Matti ei kosketa lainkaan. Hän ei vain tee Elisan mieleisiä asioita Elisan mieleisessä tahdissa ja sehän ei moiselle drama queenille näytä sopivan. Surullista, miten aikuisen naisen itsetunto voi olla noin helposti särkyvä ja se kipu sitten purkautuu "suorastaan vihana" kuten Elisa itse asian ilmaisi.
Vierailija kirjoitti:
Matti ja Elisa halasivat "yhteenmuuttojaksossa" ja olivat ihan lähekkäin häämatkakuvissa, joten on liioittelua väittää, että Matti ei kosketa lainkaan. Hän ei vain tee Elisan mieleisiä asioita Elisan mieleisessä tahdissa ja sehän ei moiselle drama queenille näytä sopivan. Surullista, miten aikuisen naisen itsetunto voi olla noin helposti särkyvä ja se kipu sitten purkautuu "suorastaan vihana" kuten Elisa itse asian ilmaisi.
Kai ne nyt halaa kun ohjaaja pyytää. Kemiaa ei nyt vain ole, eikä sitä löydy vaikka palstamammat kuinka toivovat.
"Kaupassakin minun on ohitettava lihatiski ja grillipaistopiste nopeasti, kun kuvottaa. Ja pitäisikö minun tottua tällaiseen löyhkään? Mielestäni ei."
Minulla ei ole mitään erilaisia ruokavalioita tai vegaaniutta vastaan mutta en ymmärrä tällaista tarkoituksellista nyrpistelyä muiden ruokia kohtaan. Se ei ole sen parempaa jos sitä harrastaa vagaani lihansyöntiä kohtaan kuin jos sitä harrastaa lihansyöjä kasvisruokia kohtaan. Junttia ja suvaitsematonta se on aina.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin uskon, että Janne on kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä. Katri on kuitenkin mukava, fiksu ja kivannäköinen. Sen pitäisi riittää Jannelle ja hänen kuuluisi olla tyytyväinen. Se on ihan Katrin itsensä päätettävissä, että haluaako hän jatkaa tutustumista kuvausten jälkeen. Ainakaan parempaa naista Janne tuskin löytää.
Miksi ihmeessä jankutat tätä yhtä ja samaa asiaa aivan samoilla sanoilla päivästä toiseen? Ellet ole suorastaan Katri tai hänen äitinsä, niin ainakin selvästi koet olevasi kuin hän, eli omakehu haisee.
Vierailija kirjoitti:
Myöhäisherännäisenä tajusin vasta nyt, että Matti on vegaani ja Elisa lihaani. Olen itse pesco-ovo-vegetaristi, enkä haluaisi elää samassa taloudessa henkilön kanssa, joka kokkailee uunipaisteja ja grillailee pihvejä. Kaupassakin minun on ohitettava lihatiski ja grillipaistopiste nopeasti, kun kuvottaa.
En halua tottua muihinkaan ylenpalttisiin nega-tuoksuihin, kuten hajusteiden lotraamiseen, tupakoinnista puhumattakaan.
En tietysti voi tietää, tajusiko Mattikin arvoristiriidan jälkijunassa. Että tämän takia hänen ei tee (alitajuisesti) mieli lähentyä Elisaa. Myönnän, että kahvikerman käyttö saattoi olla pieni varoitusmerkki, mutta olisin itsekin voinut ohittaa sen. Koska saatan itsekin ottaa juustomaistiaisen tms.
Tiedän, että lihaanit ja sekaanit kimmastuvat viestistämi, mutta näin asia on. Ei voi mitään. Pitkässä liitossa
"Matti on vegaani ja Elisa vihaani"....VIHAANI...mistä te hihhulit oikein keksitte näitä hulluuksia?....cissit, vihaanit, ja ketä meitä nyt oli....:D
Vierailija kirjoitti:
Arttu saa kiittää että ohjelmassa on myös Janne. Muuten hänet olisi haukuttu jo miljoonakertaa enemmän täällä lyttyyn.
Minusta haukkumista on ollut tällä palstalla jokaisen osallistujan suhteen jo ihan tarpeeksi. Kysymys teille haukkujat: kun sanotte, että ohjelman osallistujat eivät toimi oikein / näytä oikeanlaiselta ja haukutte heidät maanrakoon, niin onko tämä osallistujien irviminen, mitä te teette, sitten sen enempää oikein? Just asking...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että lihaanit ja sekaanit kimmastuvat viestistämi, mutta
Siis lihaani...LIHAANI!!!! Katso nyt, meinasin jo itsekin alkaa seota tästä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kai ne nyt halaa kun ohjaaja pyytää. Kemiaa ei nyt vain ole, eikä sitä löydy vaikka palstamammat kuinka toivovat.
Ei tässä kemiasta mitään puhuttu, vaan siitä, kosketetaanko vähän vai ei ollenkaan. Älä ole huolissasi, ei mulla non-mammalla ainakaan ole mitään harhakäsitystä siitä, että heillä olisi minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta. Toivon vain, että Matti olisi selvinnyt tästä ihmiskokeesta ehjin nahoin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kemiasta mitään puhuttu, vaan siitä, kosketetaanko vähän vai ei ollenkaan. Älä ole huolissasi, ei mulla non-mammalla ainakaan ole mitään harhakäsitystä siitä, että heillä olisi minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta. Toivon vain, että Matti olisi selvinnyt tästä ihmiskokeesta ehjin nahoin ulos.
Mikis pitäisi koskea jos toinen ei kiinnosta....
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen pasco-ovo vegetaristi - syön vain mustekalaa! :) calamares, bures!
t: Kommodoori (merivartiosto ja kansainväliset tehtävät, nyk. eläkkeellä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen pasco-ovo vegetaristi - syön vain mustekalaa! :) calamares, bures!
t: Kommodoori (merivartiosto ja kansainväliset tehtävät, nyk. eläkkeellä)
Taas yksi trolli. Korjoittaisit edes oikein tuon "tittelisi".
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että lihaanit ja sekaanit kimmastuvat viestistämi, mutta näin asia on. Ei voi mitään. Pitkässä liitossa
Eihän Matti vegaani ole! Häissä Elisa kysyi Matilta onko se vegaani ja Matti sanoi että ei vaan ihan vaan kasvissyöjä.
Vierailija kirjoitti:
"Kaupassakin minun on ohitettava lihatiski ja grillipaistopiste nopeasti, kun kuvottaa. Ja pitäisikö minun tottua tällaiseen löyhkään? Mielestäni ei."
Minulla ei ole mitään erilaisia ruokavalioita tai vegaaniutta vastaan mutta en ymmärrä tällaista tarkoituksellista nyrpistelyä muiden ruokia kohtaan. Se ei ole sen parempaa jos sitä harrastaa vagaani lihansyöntiä kohtaan kuin jos sitä harrastaa lihansyöjä kasvisruokia kohtaan. Junttia ja suvaitsematonta se on aina.
Oletko kuullut aistityliherkkyydestä?