Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5809)
Haluaisin kovasti ajatella, ettei kehon mallilla ole väliä parisuhdetta muodostettaessa, mutta kyllä sillä vain on.
Itselläni paino on aikuisiällä sahannut, ja välillä olen painanut yli sata kiloa, ja silloin ei ole kyllä miehiltä juuri huomiota tullut. Olen toki silloinkin seuraksi kelvannut, kun olen sosiaalinen, iloinen ja huumorintajuinen. Mutta mitään romanttisempaa kiinnostusta ei ole tullut, kun olen ollut merkittävästi ylipainoinen. Edes niiltä, jotka ovat itse reilusti ylipainoisia. Toisaalta jo 15 kilon pudottaminen on muuttanut asiaa oleellisesti. Lievä ylipaino ei tunnu monia miehiä haittaavan. Mutta lihavaa puolisoa eivät halua.
On hyvä asia, että erilaisia kehoja nykyään tuodaan esille ja kehutaan. Mutta matkaa on vielä edessä. Kyllä se merkittävä ylipaino vielä nykyäänkin aika paljon rajoittaa parisuhteen muodostamista.
Kyllä sarjan huonostikäyttäytyvät ihmiset on ihan varmasti vain manipuloitu näyttämään huonostikäyttäytyviltä. Ja hyvinkäyttäytyvät hyvinkäyttäytyviltä. Eiku!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sarjan huonostikäyttäytyvät ihmiset on ihan varmasti vain manipuloitu näyttämään huonostikäyttäytyviltä. Ja hyvinkäyttäytyvät hyvinkäyttäytyviltä. Eiku!
Taustalla on salaliitto ja esim. Jannea pyydettiin alkaa jankuttamaan HANAAHUONEesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Janne sairastaa tietämättään uniapneaa, kun on noin aamuväsähtänyt?
Uniapneassa on ennen kaikkea päiväväsymystä. Niin on Jannella tuota ylipainoa uniapnea yht syytä, mutta niin sitä uniapnean riskitekijää on Katrillakin enemmänkin.
Mitä se Katriin kuuluu, kun kerran Janne on se väsynyt, eikä Katri :D
Ei Katrin kohdalla tarvitse miettiä uniapneaa, kun toinen on virkeä ja energinen. Katri oikesti on aika energinen ja liikkuu sujuvasti, vaikka painoa on. Janne on köntys ja pönäkkä Katriin verraten.
Katrilla voi olla riskitekijää enemmän, mutta eihän Katrilla ole uniapneaan viittaavia oireita, kuten Jannella on. Taitaa aina väsyttää, kun on vähän äreä koko ajan ja kovasti huokasuttaakin koko ajan.
<
Kauheaa luettavaa. Palstalaiset tietää kenen munissa kihelmöi ja kellä on uniapnea 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Janne löytää uuden kumppanin. Vastahan hän on ollut vuoden verran sinkkuna. Kun hänellä on eronneena miehenä lapsia, niin sitä on paljon eronneita naisia, joilla on myös lapsia. Ehkä parin pojan äiti voisi kiinnostua, kun silloin pojille olisi ainakin innokas pihalätkän maalivahti ja treeneissä kaukalon reunalla seuraaja. Vesi jäänä jalkojen alla sopii joillekin paremmin kuin kylpylän poreissa.
Kyllä uuden kumppanin voi löytää, mutta ei kukaan yh kiinnostu miehestä vain siksi, että miehelläkin on lapsia.
Ei nämä yksinhuoltajaäidit ole kovin kovaa valuuttaa lapsineen lapsettomien sinkku miesten markkinoilla
En tiedä Maajusseissakin yksi jussi selvästi on kiinnostunein yh:sta koska tämä on
Aivan. Kun nainen on nätti ja hoikka, ei miestä haittaa vaikka hänellä olisi 5 lasta eri isille. No, ei ainakaan aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa on rock, hevi ja punk.
Mattia kuvaa hänet omat sanansa: "Itkuinen tilitys olisi lähinnä genreni, erot ja rakastumiset ovat ikiaiheita, joista tiedän paljon". (https://www.ess.fi/paikalliset/3988244)
Ja kun noista puheista on sentään lähes 5 vuotta, on selvää, että Matin rakkaustraumat ovat muuttuneet osaksi hänen persoonaansa. Tai sitten hän vain on Toivottoman (pun intended) emo.
Onpas Matti komia tässä artikkelissa!
- minusta Matti on ihan saman näköinen kuin ohjelmassakin. Vaikka onhan tuossa kuvassa retusoitu ihoa ym. ja on tietty nuorempi.
Nyt on taas tuo oma hiusväri. Ehkä Matti romantikkona halusi häihin 'something old, something new, something borrowed, something blue'.
Olen kauhukseni havainnut, että olen naispuolinen Janne, huokailuineen kaikkineen. No, lapsia ei ole ja lätkäfanitus puuttuu, mutta huumori on yhtä huonoa, painoa on liikaa ja sanon melkein kaikkeen ensin että kattellaan, mikä useimmiten tarkoittaa että emmää.
Kuitenkin mulla on yli 20 vuoden parisuhde, jossa molemmat tuntuvat olevan tyytyväisiä, eikä elämä ole pelkkää sohvalla möllöttämistä. Ja oikeasti olen kiinnostunut monista asioista ja tekemisistä, tarvitsen vain vähän aikaa niiden prosessoimiseen.
Tämä näin ot, mutta lohdutukseksi muillekin, että voi olla vähän "huonompi" ihminen muiden silmissä ja silti oikein hyvän kumppanin kanssa onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä.
Katrin kehonmalli kertoo, että siirtyminen päivätyöhön sulattaisi kiloja aika nopeasti. Kaikkien keho ei kestä yötyötä. Tuo näyttää korkealta kortisolilta. Tietysti auttaisi varmaan sekin, ettei tarvitsisi kohdata ihmiskohtaloita joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kauhukseni havainnut, että olen naispuolinen Janne, huokailuineen kaikkineen. No, lapsia ei ole ja lätkäfanitus puuttuu, mutta huumori on yhtä huonoa, painoa on liikaa ja sanon melkein kaikkeen ensin että kattellaan, mikä useimmiten tarkoittaa että emmää.
Kuitenkin mulla on yli 20 vuoden parisuhde, jossa molemmat tuntuvat olevan tyytyväisiä, eikä elämä ole pelkkää sohvalla möllöttämistä. Ja oikeasti olen kiinnostunut monista asioista ja tekemisistä, tarvitsen vain vähän aikaa niiden prosessoimiseen.
Tämä näin ot, mutta lohdutukseksi muillekin, että voi olla vähän "huonompi" ihminen muiden silmissä ja silti oikein hyvän kumppanin kanssa onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä.
Joo. Mutta kun tuolla tyylillä lähtee muodostamaan parisuhdetta, on realistista ettei saa kiinnostusta kovin monelta, joka ei ole itse puolikuollut mölli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt vaan ihan ohimennen ja tämä on pikkumaista tiedän: mutta kaikille joilla niitä tatuointeja on- me joilla niitä ei ole, eikä niistä pidetä, me ei vain niistä pidetä. Minä esimerkiksi en voi käsittää, miksi joku haluaa piirtää jotain kuvioita ihoon? Ne näyttävät varsinkin naisilla rumilta ja pilaavat koko kehon. Ei ne rakkauden esteenä ole, mutta niistä ei silti tarvitse väkisin pitää. Tatuoiduilla on joku kuvitelma, että kaikkien pitää niistä pitää. Ennen niitä oli vain merimiehillä ja prostituoiduilla. Jos mun rakkaalla ois sellainen valmiina, ok, mutta jos se haluaisi niitä koko ajan lisää, meillä olis joku perustavaa laatua oleva erinäkemys kyllä, enkä jaksaisi innostua "oo kun hieno". Tää nyt Julialle. Ehkä olen sitten sitä ikäporukkaa, johon Julia viittasi. Ovat vaan sitte
Isot, näyttävät tatuoinnit ovat eri asia kuin joku pieni, huomaamaton muistokuva. En kyllä itse ottaisi sellaistakaan.
Voin kertoa ensinäkemältä, että en viehättyisi henkilöstä, jonka kehoa peittävät värikkäät kestopiirrokset.
Tietääkö kukaan, onko asiantuntija Joonas Pesonen naimisissa? Ainakin on sormus vas nimettömässä. Onko hänellä lapsia?
Oliko Janne yhtä flegu hääpukua valitessa ja hääpäivän aamuna pukeutuessaan?
Vai oliko silloin havaittavissa innostusta ja positiivista odotusta?
Huokailiko Janne jutellessaan bestmaneilleen?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, onko asiantuntija Joonas Pesonen naimisissa? Ainakin on sormus vas nimettömässä. Onko hänellä lapsia?
No mitäpä lottoat? Hommo sai juuri uuden kirjansa Penisyklopedia painosta.
https://www.instagram.com/stories/pesojoonas/3732406167419391955/
Vierailija kirjoitti:
Joonas: Vapaa-ajalla harrastan heteromiehiä. Työkseni homostelen. (instan biosta)
Olet oikeassa, noin Raamatussa sanotaan, että jokaisesta turhasta sanasta tuomitaan.
Mutta onko Katri vakaumuksellinen kristitty? Ehkei mennä nyt teologisiin asioihin.
Harvassa on ihmiset jotka eivät koskaan puhu mitään turhaa, hieman nyt väännät asioita sivuraiteelleen.
Joo tuskin Katri on vakaumuksellinen kristitty, mutta jo ennen kuin minusta tuli vakaumuksellinen kristitty, koin vastenmielisenä turhan puhumisen ja varsinkin turhan vänkäämisen. Silloin se oli mielipiteeni, nyt arvoni, mutta halusin vain tuoda esiin, että jollekin se voi olla arvo, mutta mielipiteenäkin se on melko yleinen ja sitä voi sitten miettiä tuleeko monet mielipiteistämmekin arvoista. Eli tiedät että jokin on pahasta vaikket tiedä miksi se on tieto eikä vain mielipide. Yksi tällainen on vaikkapa: älä tapa, se on pahaa. Monilla on tällainen mielipide, vai onko se sittenkin tieto..
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt vaan ihan ohimennen ja tämä on pikkumaista tiedän: mutta kaikille joilla niitä tatuointeja on- me joilla niitä ei ole, eikä niistä pidetä, me ei vain niistä pidetä. Minä esimerkiksi en voi käsittää, miksi joku haluaa piirtää jotain kuvioita ihoon? Ne näyttävät varsinkin naisilla rumilta ja pilaavat koko kehon. Ei ne rakkauden esteenä ole, mutta niistä ei silti tarvitse väkisin pitää. Tatuoiduilla on joku kuvitelma, että kaikkien pitää niistä pitää. Ennen niitä oli vain merimiehillä ja prostituoiduilla. Jos mun rakkaalla ois sellainen valmiina, ok, mutta jos se haluaisi niitä koko ajan lisää, meillä olis joku perustavaa laatua oleva erinäkemys kyllä, enkä jaksaisi innostua "oo kun hieno". Tää nyt Julialle. Ehkä olen sitten sitä ikäporukkaa, johon Julia viittasi. Ovat vaan sitten Artun kanssa liian erilaiset ihmiset. Arttu ei halua tatuointeja ja Julia ei halua asua Imatralla.No match : D.
Kyllä Julia tämän tietää ja me muutkin tatuoidut. Julia pohti asiaa jo hääjaksossa, että jos ei tatuoinnit miellytä.
Sun kirjoituksessa pidin tuosta itsereflektiosta liittyen pikkumaisuuteen. Niin tatuoinnit kuin pikkumaisuus ovat kyllä helposti niitä deal breaker-ominaisuuksia, joiden suhteen pitää olla todella rehellinen puolin ja toisin. Se on minusta myös tosi kunnioittava tapa suhtautua näihin perustavanlaatuisiin eroavaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
"Miten voi kuvata persoonaa, kun kaikilla on samanlaiset tatuoinnit? Joku kukka tai eläin jalassa tai kädessä, mitä se kertoo muuta kuin että sadoillatuhansilla on sama persoonallisuus"
En tunne ketään joilla olisi samanlaisia tatuointeja. Tuolla logiikalla kaikilla tatuoimattomillakin on täsmälleen sama persoona, eli ei mitään!
Ero on siinä, että tatuoidut ei kokoajan v*ttuile ja mollaa niitä joilla tatuointeja ei ole. Eli voisi olettaa olevan avoimempia ihmisiä ja rohkeampia kun uskaltaa tehdä jotain pysyvää, vaikka kaikki ei tykkää. Yleensä ihmiset arvostelee muissa sitä mihin oma uskallus ei riitä. On täällä Matin tukkaakin haukkuttu, en ymmärä mitä jonkun ventovieraan hiukset kenellekään kuuluu. Ahdasmielistä
Mitä nuo luurangot ja pääkallot, mitä näillä morsmaikuilla on, sitten kertoo persoonasta? Mulle kertoo vaan, että ovat hengellisesti kuolleita. Mutta kuuntelen kyllä muidenkin näkemyksiä asiasta.
Aluksi ei tosiaankaan haittaa, jos yksinhuoltajaäidillä on ne 5 lasta. Lisäelättäjäksi harvempi lapseton sinkkumies haluaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Janne yhtä flegu hääpukua valitessa ja hääpäivän aamuna pukeutuessaan?
Vai oliko silloin havaittavissa innostusta ja positiivista odotusta?
Huokailiko Janne jutellessaan bestmaneilleen?
Heillähän oli rento tunnelma ennen häitä ja kaverit kehuivat Jannen huumorintajua. Ei ole juuri ohjelmassa huumoria häneltä näkynyt.
Häissä olivat jo vakavampina pihalla ja Janne sanoi, että luotetaan prosessiin. Ilmeistä päätellen, oli muutakin puhuttu. Janne vaan taisi tuumata heti, että ei tuu mitään. Häät meni ihan hyvin, mutta siellä eivät tosiaan olleet kahdestaan
Mitä se Katriin kuuluu, kun kerran Janne on se väsynyt, eikä Katri :D
Ei Katrin kohdalla tarvitse miettiä uniapneaa, kun toinen on virkeä ja energinen. Katri oikesti on aika energinen ja liikkuu sujuvasti, vaikka painoa on. Janne on köntys ja pönäkkä Katriin verraten.
Katrilla voi olla riskitekijää enemmän, mutta eihän Katrilla ole uniapneaan viittaavia oireita, kuten Jannella on. Taitaa aina väsyttää, kun on vähän äreä koko ajan ja kovasti huokasuttaakin koko ajan.