Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (7474)

Vierailija
4601/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma analyysini Jannesta:

On varmasti introvertti ja ei ole ymmärtänyt kuinka raskasta on olla telkkarissa ja sosiaalisen, pulppuavan ekstovertin kanssa koko ajan. Mielestäni vaikuttaa pettyneeltä ja ärsyyntyneeltä koko ajan. Olisi ollut hauska tietää kuinka olisi reippautta ja jaksamista löytynyt, jos olisi mätsätty sillä tavalla sporttinen pari, jota oli ehkä toivonut. Mikä on kyllä huvittavaa, koska on itse äärimmäisen passiivinen eikä sporttisuus välity hänestä millään tavalla. Tokihan jokainen saa toivoa mitä haluaa. Tähän saakka nähty käyttäytyminen antaa hänestä huonon ja hieman juntin vaikutelman ja uskomatonta, kun vaikuttaa siltä ettei edes yritä. En ymmärrä miksi on lähtenyt mukaan, liekö niin epätoivoinen. Mutta jos ei skarppaa, ei kovin hyvää kuvaa itsestään anna deittimarkkinoille.

Katri vaikuttaa topakalta, hauskalta ja hyvältä tyypiltä. Toivottavasti l

Aina kun miehet toivovat sporttista naista, he toivovat hoikkaa - ihan sama, vaikka olisi sohvaperuna ja laihaläski. Samoin "itsestään huolta pitävä" tarkoittaa hoikkaa. Naisen persoonalla ei monelle miehelle ole väliä, mutta käytännössä toivotaan hoikkaa naista, joka on valmis mukautumaan miehen elämäntyyliin, eli tulee intoilemaan lätkästä ja kannattaa ehdottomasti samaa joukkuetta. Lätkäfanille miehelle kelpaa siis vaikka lätkää inhoava hoikka nainen, koska mies olettaa, että nainen mukautuu ja alkaa tykätä lätkästä.

Vierailija
4602/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanaahuone-keissin jälkeen minä olisin ollut jo valmis antamaan sormuksen takaisin sulhaselle. Ihmisillä on murretaustoistaan johtuen eri tapoja painottaa sanoja. Antaa huonon kuvan takertua tuollaiseen ja vielä jäädä inttämään asiasta. Aivan kuin Janne arvelisi, ettei Katri osaa lukea. Vai miksi inttää, että se ei ole Hanaahuone.

Tämä oli ihan uskomatonta negaamista ja riidanhaastoa Jannelta ja lisäksi aivan uskomattoman epäkohteliasta ja tahditonta. Itsekin olisin kyllä "morsiamena" tehnyt tuossa kohtaa päätöksen, että EI. En haluaisi elämääni tuollaista.

Pienestä se teilläkin on luovuttaminen kiinni. Samaa mieltä, että typerää puuttua toisen ilmaisuun, etenkin kun kuulosti olevan tosissaan, mutta toisaalta keskittyi samalla ajamiseen, mikä varmasti vei osaltaan huomion ja Katrihan oli ihan yhtä kamala inttäjä. Itseäni ainakin se Jannen väärin kuulema sana vaan huvitti, sillä voisihan autourheiluteemaisen Hanaa! -baariinkin joku ehkä perustaa. Keskustelunhan olisi voinut muutenkin ohjata vaikka väärinkuultuihin laulunsanoihin, mutta selkeästi Katrillekin oli tärkeintä vaan osoittaa olevansa oikeassa. Parista löytyy siis ainakin samankaltaista itsepäisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4603/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika radikaalia sanoa, ettei ylipaino ole koskaan viehättävää. Paljon on niitäkin, jotka tykkäävät isommista tyypeistä, miehistä ja naisista. Tässä tapauksessa Janne ei kyllä näytä viehättyvän Katrista, mutta sen taustalla voi olla paljon muutakin. 

No ei ole mitenkään "radikaalia", vaan ihan maalaisjärkeä. Toki on olemassa yksittäistapauksia, jotka viehättyvät ylipainosta, mutta yleisellä tasolla ylipaino on ihan terveydellinen ja henkinenkin ongelma, mikä ei ole viehättävää. Ja monet ylipainoiset naiset sanovat itseään "kurvikkaiksi", vaikka on iso ero kurvikkaan ja ylipainoisen/lihavan välillä. Jennifer Lopez on kurvikas, mutta ei ylipainoinen. Katri on ylipainoinen, ei kurvikas. Tuo ehkä hieman offtopic, mutta you got the point....  Usein ylipainoiset myös "päätyvät" seurustelemaan toisten ylipainoisten kanssa, koska ei ole tsäänssejä muuhun ja sitten sitä rationalisoidaan (tai valehdellaan) itselleen siten, että ylipaino onkin seksikästä. ltselleen valehtelu on aika yleinen ongelma.

Vierailija
4604/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ennekin ollut mukana osallistujia joista miespuolisot eivät ole kiinnostuneet, ei siitä pitäis tuollaista seksuaalista hyökkäystä aloittaa. Miksi tällaisia keskusteluja on edes kuvattu? Entä jos asetelmat olis toisinpäin, että mies tivaa miksi ei läheisyys onnistu? Näytettäisiinkö silloin haastatteluja että pitäis jos saada.

Jos roolit olisi toisin päin, paskamyrsky oli valtava.

Ylipäätään tuollainen vaatiminen ja painostaminen ei varmasti ole oikea tapa kasvattaa läheisyyttä. Häidenkin jälkeen kotonaan Matti halasi. He ovat ihan erityylisiä persoonia. Matti varmaan lämpenee hitaasti ja Elisalla on sellainen pian tosi toimiin tyyli. Matti on lempeän ja nuorekkaan oloinen, Elisa taas kovempi ja jotenkin tätimäinen.

Taas kerran asiantuntijat ei miettineet persoonia. Molemmilla omanlaisensa tyyli ja samanikäisiä, paritetaan nää. Siihen ne yhtäläisyydet sit loppuikin

Vierailija
4605/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanaahuone-keissin jälkeen minä olisin ollut jo valmis antamaan sormuksen takaisin sulhaselle. Ihmisillä on murretaustoistaan johtuen eri tapoja painottaa sanoja. Antaa huonon kuvan takertua tuollaiseen ja vielä jäädä inttämään asiasta. Aivan kuin Janne arvelisi, ettei Katri osaa lukea. Vai miksi inttää, että se ei ole Hanaahuone.

Tämä oli ihan uskomatonta negaamista ja riidanhaastoa Jannelta ja lisäksi aivan uskomattoman epäkohteliasta ja tahditonta. Itsekin olisin kyllä "morsiamena" tehnyt tuossa kohtaa päätöksen, että EI. En haluaisi elämääni tuollaista.

Pienestä se teilläkin on luovuttaminen kiinni. Samaa mieltä, että typerää puuttua toisen ilmaisuun, etenkin kun kuulosti olevan tosissaan, mutta toisaalta keskittyi samalla ajamiseen, mikä varmasti vei osaltaan huomion ja Katrihan oli ihan yhtä k

Olet väärässä. Tuollainen jänkyttäminen ja toiselle naljailu TOISTUVASTI ei todellakaan ole minkään keskittymisen aiheuttama lipsahdus. Katsos kun moni ihminen ei käyttäytyisi noin lainkaan. Normaalin kohtelias ihminen ei lähtisi korjaamaan pienen lukuvirheen saati murteen takia "väärin" ääntävää, ja jos joku murteeseen kiinnittäisikin huomiota, niin ainoa korrekti tapa voisi olla joku "Hanaahuone, ihanalta kuulostaa toi sun murre". Toista lyttäävä käytös on OIKEASTI red flag. Ei ole kyse siitä, että "luovuttaa pienestä", jos ei halua elämäänsä epäkohteliasta ihmistä. Aikuisella on ollut vuosia aikaa opetella käyttäytymään - jos ei ole oppinut, ei ilmeisesti halua oppiakaan.

Vierailija
4606/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntui parin välillä olevan ihan hyvin, kunnes Katri illallisella yllättäen aloittikin valituksensa.

Minkä v..un valituksen. Katri ihmeen kauan jaksoikin tuollaista "katotaan"- kommunikaatiota.

Äijähän on täysi mölli ja puhumaton jököttäjä.

Koita sellaisen kanssa nyt jutella kun vastaukset on yksitavuisia äännähdyksiä.

Ei se siitäkään parane, että alkaa keskustella asiasta juuri yhteisellä illallisella ja pilata sekin mukava aika. Tilannetajun puutetta ja oman ärsyyntymisen purkamista väärään aikaan. Jos ja kun yksittäiset äännähdykset ärsyttävät niin siitä sanotaan siinä paikassa kun tuota äännähtelyä tapahtuu. Ei valittavasti naukuen kiertäen kaartaen vaan selkeästi ja asiallisesti ja niin, että toinen sen siinä hetkessä tajuaa. Silloin kun toinen toistuvasti sanoo "katsotaan". 

Katson ohjelmaa telkkarin mukaan. Kylpylästä senverran, että  jos itse on sanonut, että jää vain lepäämään, menen yksin kylpylään en osaisi ajatella illallisella harmituksestani alkavan jutella. Olisin sanonut sen jo päivällä kun tulin huoneeseen: "sanoin sinulle kyllä itse, että voit jäädä tänne, mutta nyt huomasin, että tämä asia jäikin minua vaivaamaan". Tässä ottaa silloin itse vastuun sanomisistaan ja ei tule marttyyrin kuvaa tai toiselle niin voimakasta vastareaktioita miksi sitten sanoit jos et tarkoittanut. Asiasta voidaan jutella heti kun se on tapahtunut. Yleensäkin jälkeenpäin sopimattomaan aikaan puretut harmitukset ovat yleensä niitä hedelmättömämpiä.  

Itse olen sitten niin yksioikoinen naisihminen, että jos mies sanoisi, että jää sinä vain lepäämään, voin mennä sinne yksin niin uskoisin. Jos mies sitten päivän päätteeksi rauhallisen juttelun, hyvän aterian ja viinin ohessa alkaisikin puhua, että vaikka minä silloin aamulla niin sanoinkin, niin en sitä kuitenkaan oikeastaan tarkoittanut ja olen nyt hiukan loukkaantunut kun et sinä...olisi kyllä, että mitä sinä nyt oikein puhut. Miettikääpä itse jos olisi ollutkin Janne, joka olisi ollut kuin Katri nyt. Aikamoista moitetta olisi saanut niskaansa. 

Vierailija
4607/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että Jannea häiritsee Katrin ylipaino . Koska onhan Janne itsekin varsin pullukka ja hän on kuitenkin jo 36-vuotias kahden lapsen isä. Kun on noin paljon elämänkokemusta, niin silloin kumppanin ulkonäöllä ei ole merkitystä samalla tavalla kuin vaikkapa parikymppisenä.

Kyllä tuo Janne on tosiaan varsin pullukka, mutta ei ylipainossa läheskään sillä tasolla millä vaimo on. Ja näytettiihän herkkujen maistuvan. Tuon ikäisenä eli 35 ikäluokassa henkilö toivoo vielä löytävänsä kumppanin, joka ei ruokatavoiltaan veisi itseäänkin väärään suuntaan. 

Vierailija
4608/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että Jannea häiritsee Katrin ylipaino . Koska onhan Janne itsekin varsin pullukka ja hän on kuitenkin jo 36-vuotias kahden lapsen isä. Kun on noin paljon elämänkokemusta, niin silloin kumppanin ulkonäöllä ei ole merkitystä samalla tavalla kuin vaikkapa parikymppisenä.

Kyllä tuo Janne on tosiaan varsin pullukka, mutta ei ylipainossa läheskään sillä tasolla millä vaimo on. Ja näytettiihän herkkujen maistuvan. Tuon ikäisenä eli 35 ikäluokassa henkilö toivoo vielä löytävänsä kumppanin, joka ei ruokatavoiltaan veisi itseäänkin väärään suuntaan.

Eiköhän jokainen itse vastaa omista ruokatavoistaan. Ei se puoliso sitä ruokaa kurkusta alas ahda. Voisivat hyvin vaikka laihduttaa yhdessä.

Vierailija
4609/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma analyysini Jannesta:

Olisi ollut hauska tietää kuinka olisi reippautta ja jaksamista löytynyt, jos olisi mätsätty sillä tavalla sporttinen pari, jota oli ehkä toivonut. Mikä on kyllä huvittavaa, koska on itse äärimmäisen passiivinen eikä sporttisuus välity hänestä millään tavalla. 

No musta hän on oikein sporttinen penkkiurheilija-siihen kuuluu toki keskiolut ja sen tuomat piirteet.

Vierailija
4610/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne on kyllä todella vastenmielinen käytökseltään. Miten Katri jaksaa katsella tuollaista, en ymmärrä. Hän yrittää ja yrittää,mutta toinen saa väkisin väännetyt " kohteliaisuudetkin " kuulostamaan sellaiselta, että parempi kuin ei olisi sanonut mitään. Ainakin kutosjaksossa, kun Katri on laittanut sapuskaa. 

Mietin myös, miksi tällainen henkilö on haluttu ohjelmaan? Onko Janne ollut haastatteluissa ihan eri mies? Tällaisia möllöttäjiä Suomi on kyllä pullollaan, mutta mikä erotti Jannen muista möllöttäjistä? En tajua. Lisäksi tuore ero ja kaksi lasta. Tosiaan josko ensi kerralla olisi kausi, jossa vaikka ihan perusjannut valitsisi parit, mutta tarkotus olis löytää oikeasti matchit. Eikö silläkin konseptilla saisi katsojia? 

Vierailija
4611/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella on ollut vuosia aikaa opetella käyttäytymään - jos ei ole oppinut, ei ilmeisesti halua oppiakaan.

Milloin ajattelit aloittaa?

Vierailija
4612/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ennekin ollut mukana osallistujia joista miespuolisot eivät ole kiinnostuneet, ei siitä pitäis tuollaista seksuaalista hyökkäystä aloittaa. Miksi tällaisia keskusteluja on edes kuvattu? Entä jos asetelmat olis toisinpäin, että mies tivaa miksi ei läheisyys onnistu? Näytettäisiinkö silloin haastatteluja että pitäis jos saada.

Kyllä on näytetty. Tuulan Miikka kuvitteli olevansa vieraan ihmisen kanssa heti kuin aivan tavallisessa avioliitossa ja intiimiä läheisyyttä olisi pitänyt saada. Yhtään ei ymmärtänyt, miksi Tuula ei siihen heti kyennyt.

Vierailija
4613/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen itse vastaa omista ruokatavoistaan. Ei se puoliso sitä ruokaa kurkusta alas ahda. Voisivat hyvin vaikka laihduttaa yhdessä.

Sitä syömään kumppanin kanssa useasti samanlaista ruokaa ja jos herkut kuuluvat siihen olennaisesti, niin painoa tulee kummallekin. Jos laihdutus on mielessä, niin olisi luullut sitä tehneen jo itsensä edetessä tässä hakuprosessissa. Silloin olisi motivaatiota yrittää näyttää paremmalta. Aika usea itse myös on saanut inspiraation painonpudotukseen sinkkuaikana parin etsinnän ollessa mielessä. Onhan tunnettua, ett pariuduttua monella tulee muutama kilo lisää 

Vierailija
4614/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on näytetty. Tuulan Miikka kuvitteli olevansa vieraan ihmisen kanssa heti kuin aivan tavallisessa avioliitossa ja intiimiä läheisyyttä olisi pitänyt saada. Yhtään ei ymmärtänyt, miksi Tuula ei siihen heti kyennyt.

Olisi sopinut Eliisan kans

Vierailija
4615/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni vitsi, jossa totta toinen puoli. Turkulaiset ovat olleet tässäkin ohjelmassa hankalia. 

Vierailija
4616/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannea häiritse k a i k k i. On lähtenyt ihan väärään ohjelmaan.  

Vierailija
4617/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te muut oikein elätte tuon ylipainonne kanssa. Itse omasta henkilökohtaisesta kokemuksestani kuin myös sivusta seuranneena ystävän ja työkaverin kohdalla moni ylipainoinen nainen on kovin suosittu miesten parissa. Toki minulla sattuu olemaan nämä kokemukset sellaisten ihmisten kohdalla, jotka ovat muutenkin erittäin kauniita, ehostavat, aurinkoisia, avoimia ja menestyneitä. Jatkuvasti saa miehiä kauniisti käännyttää pois. Eli ei se ylipaino tunnu haittaavan kuin osaa ihmisistä.

Vierailija
4618/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä joka jakson katsonut, mutta mitä ikävää Arttu on siis oikeasti sanonut? Siis sellaista, mikä olisi tullut kameralle asti, eikä Julian suodattimien läpi selostaen

Entä miksi kukaan ei ihmettele Julian toimintaa, joka jätti leikin kesken häämatkan jälkeen?

Entä mitä viitteitä on Eliisan s.palvonnasta? Vieras lahko minulle, niin en nää merkkejä.

Vierailija
4619/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne pettyi kun saikin lihavan vaimon, vaikka toiveissa oli hoikka nainen. No eipä tuo Jannekaan kyllä mikään mieskarkki silmälle ole. Punakka ja pönäkkä. Kankea, jäykkä, huumorintajuton, flegmaattinen, passiivinen, jaksamaton vätys. Jos minä olisin Katri, olisin lähtenyt karkuun sillä sekunnilla, kun olisin kuullut että kaiken kukkuraksi tällä möllillä on kaksi lasta. Ja sitten joutuisin Jannen pieneen kaksioon aloittelemaan "avioliittoa", kun lapset pyörii jaloissa ja avioparin makkarikin on jossain olohuoneessa vai eteisessä....?? Eli ei yhtään omaa rauhaa. Oi luoja mikä painajainen. 

Vierailija
4620/7474 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri sanoi ihan kauniisti, että olisi ollut iloinen, jos Janne olisi lähtenyt kylpylään mukaan. Vähintä mitä häämatkalla voisi toiselta toivoa. 

Ei sanonut mitenkään kauniisti, vaan ikävän naljailevasti. Muutenkin Katrilla on tapana puhua siihen tyyliin. Pahinta oli, että aloitti sen valituksensa vastauksena toiselle, joka oli juuri tyytyväisenä kehunut kaikkea. Täydellistä tilannetajuttomuutta, tai tahallista halua latistaa toisenkin mieliala, kun itseä ärsytti. Se olevinaan itsereflektiokin kuulosti siltä, ettei todellisuudessa halunnut ymmärtää miten itsekin olisi voinut toimia toisin, vaan sellaiselta uhriutuvalta, ehkä se vika sitten on minussa-lauseelta, jota ei taas todellisuudessa tarkoittanut.

Sanoisin, että paremminkin täydellistä tilannetajuttomuutta Jannelta. Pari on juuri vasta tavannut ja olisi tarkoitus tutustua tällä matkalla, niin äijä sen kun vain naljailee joka asiasta ja kaipaa "vähän omaa aikaa" sekä "haluaa nukkua". Sitten vielä kehtaa kertoa, miten hienosti päivä on mennyt. Mikä ääliö!!