Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (7474)

Vierailija
4641/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Artun Julian ulkonäön arvostelu on kyllä ihan turhaa. Tuohan on ihan hyvännäköinen nainen. Ei itseä ne töherryksetkään niin haittaisi. Jotenkin nään, että tää liitto ei tuu toimimaan.

Näinpä, mitä jos Julia olisi heti kommentoinut että sinähän Arttu muutat sitten Turkuun ja jatkanut toteamalla että sä oot kyllä aika naismainen ja tuollaiset kapeat hartiatkin, tykkään enemmän tatuoiduista blondeista miehistä. 

Arttu on Cillian Murphymäisellä tavalla komea 😃

Millä "silmällä" katsottuna?

Vierailija
4642/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt, miksi minä en kelpuuttaisi Jannea kumppaniksi. 

-etsii sporttista trophy-vaimoa, vaikka itse on sohvaperuna

- ei ole kiinnostunut ollenkaan siitä, mistä kumppani pitää

- on laiska ja flegmaattinen

- ei osaa keskustella, vaan ynähtelee

- ei pidä julkisista hellyydenosoituksista

- pitää olohuoneessa pelipaitoja (pelipaidat kuuluvat miesluolaan) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4643/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisasta tulee mieleen takavuosien Heidi (Heidi ja Oskari). Minäminäminä... huoh! Sitä paitsi jos hänen ensimmäiset lauseet ovat olleet ettei värjätyt hiukset sytytä tai että "Järkytyin sun hiustenväristä!" niin miten tostakin pääsee yli. 

Vierailija
4644/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän Elisaa on nähnyt ja näkemäänsä sulatellut, sitä järkyttävämmältä hänen käytöksensä tuntuu. 

Parhaiten tilanteesta saa (taas) käsityksen kun miettii sukupuoliroolit toisin päin: asiantuntijat olisivat viheltäneet pelin poikki, jos mies ahdistelisi naista tuohon tapaan. Asiantuntijat ovat jälleen epäreiluja ja pihalla, kuten viime vuonnakin, eivätkä tee mitään vaikka toinen on hirveän loukkaava ja hyökkäävä ja painostaa fyysiseen kontaktiin. Ällöttävää!

Pidän Elisan käytöstä henkisenä väkivaltana, joka menee pahasti ja törkeästi toisen seksuaalisuuden alueelle. Yksi ohjelman kaikkien aikojen kauheimpia kohtauksia oli kutosjakson nuotiotapahtumat: ensin naamalle tunkeminen ja vittuilu sahauskohdassa, kun Matti kommentoi olevan raskasta. Sitten kammottava hyökkäys läheisyysaiheesta, jossa Elisa täysin mitätöi Matin tunteet ja oman vastuunsa, sekä diagnosoi hänet traumatisoituneeksi, vaikka itse kä

Ei mitään hienotunteisuutta. Elisa ei ole naisellinen vaan käskyttäjä.

Vierailija
4645/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne ehkä kiinnostaisi julkiset hellyydenosoitukset toivomansa sporttimallin kanssa. Ei vaan tajunnut, että sellaiset naiset tuskin viehättyy hänestä 

Vierailija
4646/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitteko, kuinka Arttu oikein äh-ähkäisi, kun kantoi Julian kynnyksen yli ? Tuotanto oli blurrannut Julian haarovälin, kun ,iian lyhyt morsiuspuku paljasti liikaa.

Vierailija
4647/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella nopeasti lapsetkin on otettu mukaan suhteeseen, kun osalla ne oli jo siellä ensitapaamisella ja Jannekin puhui tyyliin, että seuraavalla kerralla heidän tavatessaan Katri näkee sitten hänen lapsensakin. Tosin tarkoittiko se keskustelu samalla sitä, ettei hekään tule asumaan yhdessä?

Odotan sitä ensimmäistä kautta, kun parin naispuolisella on lapsia. Voi sitä vaatimusten määrää mitä tällä palstalla asetetaan miehelle

Vierailija
4648/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulitteko, kuinka Arttu oikein äh-ähkäisi, kun kantoi Julian kynnyksen yli ? Tuotanto oli blurrannut Julian haarovälin, kun ,iian lyhyt morsiuspuku paljasti liikaa.

Taisi olla ainoa joka ylipäätään kantoi

Vierailija
4649/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olivat ne järkyttäneet kommentit jotka Arttu on Julialle sanonut?

Ainakin rakas vaimoni, tarjous muuttaa asumaan luokseen Imatralle, ehdotus kantaa Julian laukkuja metsässä, pyyntö tulla ihan vaan vierailemaan mökillään/luonaan Imatralla, toteamus, että on yleensä pitänyt luonnollisista naisista ja vierastanut tatuointeja, mutta Julialle ne sopii, ja saahan ne tarvittaessa vaatteilla peitettyä, nähtyään Juliasta kuvan ruskeahiuksisena todennut, että Julialle sopii myös ruskea hiusten väri, lisäksi todennut pitävänsä Julian hartioista, kertonut ihastuneensa, kehunut kauniiksi. Mitähän vielä, mutta Julia oli tuen tarpeessa jo kuultuaan, että hänelle valitulla puolisolla onkin lapsia ja sen, että tämä asuu Imatralla. Ahdistuu, luovuttaa, uhriutuu, mököttää, välttää itse vastuuta ja syyllistää toista aivan kaikesta, joten selvää on, ettei Julian alun alkaenkaan olisi pitänyt lähteä mukaan ohjelmaan.

Vierailija
4650/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne oli leikkauttanut muka trendikkään ananastukan. Ei vaan tehnyt hänestä yhtään hottista. Oliko veljensä siinä miesseurueessa, joka briiffasi häntä ennen hääseremoniaa ? Myös jotenkin rehvakkuudessaan vastenmielinen kuvatus.

Vierailija
4651/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama näkkärillä.

Surffitukka m:llä.

Kodin hirmutar.

Melkoinen kavalkadi...

Vierailija
4652/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän Elisaa on nähnyt ja näkemäänsä sulatellut, sitä järkyttävämmältä hänen käytöksensä tuntuu. 

Parhaiten tilanteesta saa (taas) käsityksen kun miettii sukupuoliroolit toisin päin: asiantuntijat olisivat viheltäneet pelin poikki, jos mies ahdistelisi naista tuohon tapaan. Asiantuntijat ovat jälleen epäreiluja ja pihalla, kuten viime vuonnakin, eivätkä tee mitään vaikka toinen on hirveän loukkaava ja hyökkäävä ja painostaa fyysiseen kontaktiin. Ällöttävää!

Pidän Elisan käytöstä henkisenä väkivaltana, joka menee pahasti ja törkeästi toisen seksuaalisuuden alueelle. Yksi ohjelman kaikkien aikojen kauheimpia kohtauksia oli kutosjakson nuotiotapahtumat: ensin naamalle tunkeminen ja vittuilu sahauskohdassa, kun Matti kommentoi olevan raskasta. Sitten kammottava hyökkäys läheisyysaiheesta, jossa Elisa täysin mitätöi Matin tunteet ja oman vastuunsa, sekä diagnosoi hänet traumatisoituneeksi, vaikka itse kä

Kauhean voimakas defenssi Elisalla kun pitää siirtää syy Matin haluttomuuteen hänestä itsestään Mattiin ja niihin Elisan keksimiin traumoihin. Millainen ihminen vain syyttää ja väittää traumatisoituneeksi uutta tuttavuutta, jos tämä ei haluakaan kosketusta? Eikö miehellä ole Elisan mielestä oikeutta päättää ketä haluaa koskea? Miksi on niin mahdotonta ajatella, että toinen ei ehkä halua koskea juuri sinua

Sopiiko Elisalle, että seuraavaksi hänelle paritetaan Danny tai Jorma Uotinen ja tämän kanssa on sitten syytä alkaa kosketella, koska kosketus on hänen tapansa kommunikoida? Olehan sitten valmis ottamaan vastaan vastaavaa painostusta ja räyhäämistä ellei kosketus innosta!

Vierailija
4653/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ennekin ollut mukana osallistujia joista miespuolisot eivät ole kiinnostuneet, ei siitä pitäis tuollaista seksuaalista hyökkäystä aloittaa. Miksi tällaisia keskusteluja on edes kuvattu? Entä jos asetelmat olis toisinpäin, että mies tivaa miksi ei läheisyys onnistu? Näytettäisiinkö silloin haastatteluja että pitäis jos saada.

Kyllä on näytetty. Tuulan Miikka kuvitteli olevansa vieraan ihmisen kanssa heti kuin aivan tavallisessa avioliitossa ja intiimiä läheisyyttä olisi pitänyt saada. Yhtään ei ymmärtänyt, miksi Tuula ei siihen heti kyennyt.

Kyllä Tuula olisi ollut heti haarat levällään jo hääyönä, JOS Miikan ulkonäkö olisi miellyttänyt. Mutta Tuulapa ei lämmennyt Miikalle, siksi pysyi myös haarat kiinni. Turha selitellä mistään että Tuula ei vain kykene petipuuhiin vieraan ihmisen kanss

Vaikka sinä olisit heti haarat auki sun mielestä hyvännäköiselle ihmiselle, niin se ei tarkoita että kaikki toimii niin. Mun on tullut tapailtua monen näköisiä ihmisiä, aivan super komeita\kauniita, joiden perään muutkin huokaili, kuin myös ei niin viehättäviä mm. aknearpisia, rumat hiukset + kauhea pukeutusmistyyli, useampia ylipainoisia sekä yhtä sairaalloisen ylipainoista jne. ja noi kokemukset on näyttänyt että ei ne hyvännäköiset ole mitenkään erikoisempia ihmisiä, voivat olla aivan kusipäitä, tylsiä sängyssä(!) tai tosi tyhmiä. Siksi toisten ulkonäkö ei saa mua enää innostumaan. Oikeasti pitää saada selville minkälainen se tyyppi on ennen kuin haarat aukeaa.

Vierailija
4654/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman nimi ei ole AV-mammalle sulhanen, vaan tarkoituksena on löytää Jannelle (ja Katrille) sopivat kumppanit. Silloin on täysin yhdentekevää, mitä AV-mamma Jannesta ajattelee.

Vierailija
4655/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku millä lihaksilla toi Janne on ajatellu, että joku sporttinainen ihastuisi häneen, sohvaperuna löllykkään? Ei voi ymmärtää. 

Vierailija
4656/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matista ja Elisasta tulee mieleen viimekauden Hai ja Anna. Nainen tivaa ja vaatii, mies yrittää vaan sopeutua tilanteeseen ja viedä ohjelman jotenkin loppuun. 

Missä se Jannen mahtava huumorintaju ja hauskuus on mistä kaverinsa puhuvat häissään? Jos on pitkä vaatimuslista toisille, tämä ohjelma on ihan väärä paikka.

Olen itsekin introvertti ja tykkään hitaista aamuista. Seurassa ja matkoilla kuitenkin sopeudun aikaseen rytmiin ja tekemisiin vaikka se väsyttäisin. Sen verran voi aikuinen tehdä, että on kohtelias ja yrittää muidenkin viihtyvyyden puolesta. Kotona saa sitten omaa aikaa ja rauhaa taas. 

Ohjelmassahan ei sitä välttämättä saa kotonaankaan omaa rauhaa jos yhteen muuttavat. Eri asia kuin jossain lomamatkalla ja sitten palata rauhassa omaan kotiin. Ymmärräthän, että nyt ei ole kyseessä vain yksi viikko. 

Muistan kun olin viikon samassa hotellihuoneessa ja aktiviteeteissa tutun ihmisen kanssa. Oli loppupuolella jo vähällä voimat loppua yhdessäoloon ja siinä ja siinä. Kyllä tosiaan oli ihanaa päästä yksin kotiin. Janneahan voi jo stressata se häämatkan jälkeinen tilanne kuinka sopivat asumisensa ja yhteisen aikansa. Ei siinä, että väsyneenä yrittää lomalla sinnitellä, mutta kun se jatkuukin pidempään. Väsymys kerääntyy ja aikaiset ylösnoussut jatkuvat. Jannellahan voi olla tilanne, että itse miettii, ettei jatkoa tule, mutta miten selvitä pakollisista kuvioista. On eri olla se, kuten nyt esimerkiksi Katri, jos ajattelee suhteesta tulevan vielä jotain kuin se, joka miltei tietää, ettei tule. Raskaampaa jälkimäiselle. 

Vierailija
4657/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman nimi ei ole AV-mammalle sulhanen, vaan tarkoituksena on löytää Jannelle (ja Katrille) sopivat kumppanit. Silloin on täysin yhdentekevää, mitä AV-mamma Jannesta ajattelee.

AV-mammoilla on kyllä jo kumppanit. Mutta Jannea auttaakseeni tässä on ne syyt, jotka karkottavat ne mahdolliset kumppanit pois. 

Vierailija
4658/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että onkohan vaan niin vaikeaa sanoa toiselle ettei hän viehätä sinua fyysisesti? Ei vaan ole kemiaa, ei sytytä. Sitten nämä tuntemukset kääritään joko korulauseisiin "en ole ihan vielä sillä tasolla, että tuntisin fyysistä viehätystä" tai sitten ahdistutaan ja etsitään kaikenmoisia syitä, joista voi ilmoittaa "liiton" päättyvän siihen.

Itse tunnen useita todella loistavia tyyppejä joiden kanssa on mukava viettää vapaa-aikaa, mutta intiimiä kanssakäymistä en välillemme voisi kuvitella lainkaan.  

Vierailija
4659/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olivat ne järkyttäneet kommentit jotka Arttu on Julialle sanonut?

Ainakin rakas vaimoni, tarjous muuttaa asumaan luokseen Imatralle, ehdotus kantaa Julian laukkuja metsässä, pyyntö tulla ihan vaan vierailemaan mökillään/luonaan Imatralla, toteamus, että on yleensä pitänyt luonnollisista naisista ja vierastanut tatuointeja, mutta Julialle ne sopii, ja saahan ne tarvittaessa vaatteilla peitettyä, nähtyään Juliasta kuvan ruskeahiuksisena todennut, että Julialle sopii myös ruskea hiusten väri, lisäksi todennut pitävänsä Julian hartioista, kertonut ihastuneensa, kehunut kauniiksi. Mitähän vielä, mutta Julia oli tuen tarpeessa jo kuultuaan, että hänelle valitulla puolisolla onkin lapsia ja sen, että tämä asuu Imatralla. Ahdistuu, luovuttaa, uhriutuu, mököttää, välttää itse vastuuta ja syyllistää toista aivan kaikesta, joten selvää on, ettei Julian alun alkaenkaan oli

🤯 Yritetään ymmärtää dementoitunutta, muisti jo todella heikossa hapessa. 

Vierailija
4660/7473 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käytetään toista ihmistä hyväksi sen ajkaa, kun "voi panna". Itse en olisi ihmisen kanssa vain sen takia, että sitä voi panna. Täytyy kuitenkin sen verran olla kunnioitusta toista ihmistä kohtaa.  Jos tietää, ettei voi tosta sietää, niin voi kyllä jättää sen "panemisenkin" hänen kanssaan. ihminen, joka ajattelee noin, kuin tuossa edellisessä kommentissa, ei kunnioita toisia ihmisiä, vaan käyttää heitä härskisti hyväkseen.  Hyvin rumaa ja ala-arvoista käytösitä. En ikinä huolisi omaksi kumppaniksi noin ajattelevaa ihmistä, enkä oikein ystäväksikään. "

Minäkään en jotenkin kestä nykyajassa tällaista ajattelua. Miksei voi sanoa heti suoraan, että etsii suhteesta tällaista, pahinta on valehtelu ja toisen hyväksikäyttö. :(