Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (1472)

Vierailija
441/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla lukea tätä ketjua, kun täällä spoilaillaan, blääh! 😭

Matti on NIIN symppis, voi ei! Vaikuttaa aidolta ja oikeasti hyvältä ihmiseltä. Terveen vaatimatonkin. Ihku.

Vierailija
442/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 50+ nainen ja jotenkin hieman kummastelen sitä, että niin paljon puhutaan (naiset varsinkin) näistä omista TARPEISTA ja vaatimuksista ja niiden kommunikoinnista jo noin paljon heti alussa. Onko miehet nykyään ihan kamalia, kun nuo asiat nousee esiin noin vahvasti?

Minua kiinnostaisi ensin ja eniten mitä meidän välilä on - kommunikaatio, arvot, keskustelut, yhteinen kiinnostava tekeminen ym. En minä tarvitse yhtään mitään heti alussa, vaan sen, että matchaa. Että tuntuu hyvältä ja synkkaa. Että molempia aidosti kiinnostaa. Se on hyvä alku ja jo paljon. Ja että käytttäydytään asiallisesti, ystävällisesti ja hyvin.

Siitä sitten lähdetään pikku hiljaa eteenpäin. Ei suhde ole mikään minä vaadin -projekti. Mutta ei myöskään tietenkään mikään hälläväliä hauskaa hetken -juttu.

Tosin onhan tämä sinkkumaailma ja deittailu nykyään outoa. Itselle tullut lähinnä seksiä haluavia ja en halua sitoutua -tyyppejä. Ja ne taas ei minua kiinnosta yhtään.

Onhan sinullakin siis tarpeita ja toiveita, joita sinun kannattaa pyrkiä seuraa hakiessa pitämään mielessä: toivoisit sitoutuvan miehen joka viettää kanssasi aikaa muuallakin kuin sängyssä. Silloin ei kannata lähteä kehittelemään juttua sellaisen miehen kanssa jota kiinnostaa lähinnä kevytsuhteilu. Sitten kun nuo peruspalikat saa kohdalleen eli molemmilla on kyky ja halu täyttää toisen tärkeimpiä toiveita, kannattaa lähteä rakentamaan juttua eteenpäin.

Tinderissä tulee useinkin vastaan profiileja joissa sanotaan jotain tällaista: "Etsin sielunkumppania" tai "Hakusessa nainen jonka kanssa ollaan hyvä tiimi". Mutta ei sitten sanallakaan kerrota minkälaiset ominaisuudet tekevät naisesta juuri ko. miehelle sen "sielunkumppanin" tai minkälaiseen tiimiin ollaan hakemassa jäsentä. Jos tunnistaisi joitakin omia tarpeitaan ja kertoisi niistä jotain niin toinen voisi ainakin yrittää arvioida yhteensopivuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti ja Mikko ovat ihania! Mä olen ihan rakastunut heihin 🥰

Naisista Iina ja Katri ovat myös ihania.

Laiheliini miehet ja pyöreät naiset. Okei.

Ja tämä tekopyhyys ettei ulkonäöllä ole merkitystä voitaisiin lopettaa. Ulkonäöllä todellakin on merkitystä. Ei tärkein asia, mutta ehdottomasti tärkeä asia. Kyllä omasta kumppanistaan täytyy viehättyä.

Vierailija
444/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti on NIIN symppis, voi ei! Vaikuttaa aidolta ja oikeasti hyvältä ihmiseltä. Terveen vaatimatonkin. Ihku.

Laittakaa kommentin alkuun maininta mitä jaksoa kommentoitte niin spoilereita pelkäävät voivat lukea ketjua valikoivasti. Tässä ketjussa on ainakin yksi kommentoija joka pysyttelee ilmaisjaksojen tahdissa. Toiseen ketjuun on ilmoittautunut kommentoijia jotka menevät Katsomo+ -tahdissa. 

Minäkin tykkään Matista ja toinen suosikkini on Mikko, ensimmäisen jakson perusteella.

Vierailija
445/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vodcastin jaksojen tekstejä ja oliko kolmas  jakso, jonka aiheena oli "Auts. Missä on Intohimon liekki?"

Hohhoijaa. Eli tulossa taas tätä samaa vanhaa virttä, kun ei sytytä. Se alkaa olla  niin väsynyt läppä, että ei ole kemiaa, kun on tunnettu kaks päivää. No jää nähtäväksi, onko millään parilla säpinää. Jos ei, niin tulossa tylsääkin tylsempi kausi. 

Lisäksi: eikö nämä osallistujat ole katsoneet aikaisempia kausia. Luulis, että he itsekin haluavat välttää niitä pahimpia kliseitä, joita jollotetaan joka jeesuksen kausi.

Vierailija
446/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä tekopyhyys ettei ulkonäöllä ole merkitystä voitaisiin lopettaa. Ulkonäöllä todellakin on merkitystä. Ei tärkein asia, mutta ehdottomasti tärkeä asia. Kyllä omasta kumppanistaan täytyy viehättyä.

Minä olen aina viehättynyt kumppanini ulkonäöstä kunhan olen ensin kerennyt ihastua henkilöön. Jos en ole vielä ihastunut niin ulkonäkö voi näyttää melkein miltä vain, eikä sillä ole tekemistä sen kanssa miltä henkilö näyttää sitten kun olen ihastunut. Veikkaan että monella jää onnellinen parisuhde löytymättä kun kumppania valitaan ulkonäkö edellä. 

Vierailija
447/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa kommentin alkuun maininta mitä jaksoa kommentoitte niin spoilereita pelkäävät voivat lukea ketjua valikoivasti. Tässä ketjussa on ainakin yksi kommentoija joka pysyttelee ilmaisjaksojen tahdissa. Toiseen ketjuun on ilmoittautunut kommentoijia jotka menevät Katsomo+ -tahdissa. 

Minäkin tykkään Matista ja toinen suosikkini on Mikko, ensimmäisen jakson perusteella.

Joo, voi esim. kommentin alkuun laittaa vaikka otsikoksi tyyliin : "SPOILER, jakso 2." 

Vierailija
448/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä rouvat ovat kyllä hyvinsyöneitä. Ja miehistä 3 hinteliä hiiriä. Siinä on hieman taiteilua aviovuoteessa.

Vierailija
449/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iina näyttää todella paljon ikäistään vanhemmalta.

Johtuu pukeutumis- ja hiustyylistä. Kyllä alle kolmekymppisenä voisi leikitellä pukeutumisella paljon rohkeammin! (Itse tosin leikittelen vielä näin melkein viisikymppisenäkin.)

Ehkä myös kaksoisleuasta ja huonosta ihosta.

Meinaat että nuorilla ei ole koskaan huono iho? Eikä lapsenpyöreyttä kasvoissa? Mietipä vielä uudestaan.

Vierailija
450/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu pukeutumis- ja hiustyylistä. Kyllä alle kolmekymppisenä voisi leikitellä pukeutumisella paljon rohkeammin! (Itse tosin leikittelen vielä näin melkein viisikymppisenäkin.)

Leikitellä, 😂 mitä hel. ve tt iä? Ootko joku päiväkodin saparopäinen tunikatäti joka leikittelee *rohkeasti* vaatteilla? 🤭

Vierailija
451/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti on komea, kelpais minulle.

With blue hair and all? Ick.

Vierailija
452/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelä mies + tukeva vaimo on kuin Puupää ja Justiina 🤣😂😅

Vierailija
453/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa ei seuraa Mattia instassa eikä Matti Elisaa, joten tuskin ovat yhtdessä tai edes tekemisissä.

Löytyykö osallistujien instat?? yritin löytää

Vierailija
454/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, Iltalehtikin näköjään spoilaa sarjan tapahtumia. Eipä tarvitse senkään nettisivuilla sitten käydä ennen kuin sarja on ohi. Eipä sillä että kovin usein kävisin muutenkaan.

Vierailija
455/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina viehättynyt kumppanini ulkonäöstä kunhan olen ensin kerennyt ihastua henkilöön. Jos en ole vielä ihastunut niin ulkonäkö voi näyttää melkein miltä vain, eikä sillä ole tekemistä sen kanssa miltä henkilö näyttää sitten kun olen ihastunut. Veikkaan että monella jää onnellinen parisuhde löytymättä kun kumppania valitaan ulkonäkö edellä. 

Samoin. Ehkä heillä itsellään on niin tyhjä sisin, että muissakin nähdään vain ulkokuori. 

Minusta muuten kaikki naiset ovat tällä kaudella todella kauniita. 

Vierailija
456/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, kun Janne oli lehdessä esittelyssä maininnut, että hän toivoo itselle sporttista naista (se tarkoittaa hoikkaa tai ehdottomasti korkeintaan normaalipainoista naista) ja hänelle on matchatty reilusti ylipainoinen Katri. Sitä paitsi on Jannella itselläänkin aika vähän ylipainoa suoraan sanottuna.

Kyllä ekan jakson lopussa kun miehet tapasivat toisensa, niin Janne näytti keskivartalosta kyllä reippaasti ylipainoiselta eli aika tekopyhää hakea sporttista ulkonäköä toiselta. Tosin Katrihan on sporttinen, alamäkipyöräilyä, ratsastusta ja koirien kans lenkkeilyä. Onko ylipaino osin myös työstressin tulosta kun aika vaativassa työssä.

Vierailija
457/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ja Mikko on jotenkin tosi laihoja. Sellaisia luikkuja.

sitten toiseen ketjuun haukkumaan miten suurin osa miehistä on ylipainoisia. Noilla normi 23~ bmi

Joo, minusta nämä molemmat ovat oikein hyvän näköisiä ja -painoisia. Oma BMI noin 22. Ei miehen tarvitse olla mikään överi korsto.

Vierailija
458/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla urheiluharrastusten vastapainona on sohva ja kokonainen fazerin sininen per ilta.

Vierailija
459/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 50+ nainen ja jotenkin hieman kummastelen sitä, että niin paljon puhutaan (naiset varsinkin) näistä omista TARPEISTA ja vaatimuksista ja niiden kommunikoinnista jo noin paljon heti alussa. Onko miehet nykyään ihan kamalia, kun nuo asiat nousee esiin noin vahvasti?

Minua kiinnostaisi ensin ja eniten mitä meidän välilä on - kommunikaatio, arvot, keskustelut, yhteinen kiinnostava tekeminen ym. En minä tarvitse yhtään mitään heti alussa, vaan sen, että matchaa. Että tuntuu hyvältä ja synkkaa. Että molempia aidosti kiinnostaa. Se on hyvä alku ja jo paljon. Ja että käytttäydytään asiallisesti, ystävällisesti ja hyvin.

Siitä sitten lähdetään pikku hiljaa eteenpäin. Ei suhde ole mikään minä vaadin -projekti. Mutta ei myöskään tietenkään mikään hälläväliä hauskaa hetken -juttu.

Tosin onhan tämä sinkkumaailma ja deittailu nykyään outoa. Itselle tullut lähinnä seksiä haluavia ja en halua sitoutua -tyypp

Mielenkiintoinen kommentti. Nyt kun mainitsit, on minulla mennyt useampi suhde pitkällä aikavälillä puihin koska olen keskittynyt siihen kuuluisaan kemiaan ja yhteensopivaan elämäntyyliin. Toisen kanssa on ollut kivaa, hauskaa ja mukavaa, mutta sitten jossain kohtaa tajuan että keskusteltaessa tietyistä asioista mies esittää kuuroa tai vaihtaa puheenaihetta. En saanut eräästä exästä kuuden vuoden aikana tiristettyä mielipidettään avioliitosta vaikka yritin keskustella monesti ja kysyin suoraan eikö hän vain halua naimisiin ollenkaan tai ei minun kanssani. En kirjaimellisesti saanut vastausta joten jäi mysteeriksi. Oma lukunsa on sitten miehet jotka alkavat kaasuvaloittaa, kieltävät asioiden tapahtuneen ja harjoittavat DARVO-metodia sen sijaan että asioista keskusteltaisiin ja yritettäisiin yhdessä ymmärtää toisiamme ja ratkaista tilanne. Enkä ole itsekään mikään raskas jankkaaja, mutta olen ainakin itse kokenut ihan tarpeeksi monta miestä jolle yhteinen elämä ja hyvä sellainen on sellaista olemassa olemista sen sijaan että haluaisi ymmärtää toisen sielunmaisemaa, arvoja tai ajatuksia jotenkin syvällisemmällä tasolla.

Vierailija
460/1472 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikitellä, 😂 mitä hel. ve tt iä? Ootko joku päiväkodin saparopäinen tunikatäti joka leikittelee *rohkeasti* vaatteilla? 🤭

Käytin muutaman minuutin sopivan sanan keksimiseen ja tämä oli paras mihin pystyin. Kerropa oman ehdotuksesi!

t. sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä