Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Kommentit (1421)
Oliko se just Ilta-Lehdessä, kun joku kommentoi Elisan Oh nou huudahdusta, että Matilla olisi ollut enemmän aihetta todeta noin, kun rouva ilmestyy hedelmäkori päässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkeaa asiantuntijoilta ottaa näin ylipainoisia mukaan.
En viitsi nyt nimeltä mainita. Olen itsekin kehopositiivinen ajatuksiltani, mutta noin reilu ylipaino vaikuttaa kyllä väistämättä elämään. Hienoa toki, että harrastaa liikuntaa aktiivisesti.
Iina kuitenkin on oikein herttaisen oloinen pienestä pyöreydestä huolimatta.
Luulen, että tarkoituksella koska itse Hanna Myllymaa on ylipainoinen ja Lisännyt edelleen painoaan.Jotta hän ei olisi ainoa huomiota herättävä. Mutta täytyy sanoa että he jotka ovat pullukoita ovat tosi rohkeita kun haluavat asettua valokeilaan kun pitää tietää mistä katsojat puhuvat.
Kyllä siitä puhutaan vain av:lla ja varmaan jossain elämänkoulupiireissä. Livenä en ole keskustellut yhdenkään ihmisen kanssa osallistujien painoista. En ikinä. Sellainen ei yksinkertaisesti kuulu puheenaiheisiin kenenkään kohdalla, ellei henkilö itse ota asiaa puheeksi. Eikä edes minkään kohteliaisuuden vuoksi, vaan koska siinä ei ole mitään kiinnostavaa.
Enkä takuulla ole ainut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iina näyttää todella paljon ikäistään vanhemmalta.
Johtuu pukeutumis- ja hiustyylistä. Kyllä alle kolmekymppisenä voisi leikitellä pukeutumisella paljon rohkeammin! (Itse tosin leikittelen vielä näin melkein viisikymppisenäkin.)
Ehkä myös kaksoisleuasta ja huonosta ihosta.
Meinaat että nuorilla ei ole koskaan huono iho? Eikä lapsenpyöreyttä kasvoissa? Mietipä vielä uudestaan.
En tarkoita nyt mitään finnejä, vaan rosoisuutta. Nuoruuden kuulaus ja hehku puuttuu. Lienee seurausta elintavoista (vyötäröä löytyy).
Vierailija kirjoitti:
Miten tällä kaudella tuntuu, että naiset nyt vievät ja miehet ovat jotenkin kaikki nössöjä. Sen yhden miesosallistujan kultainen noutaja oli ihana <3
Usein tuntuu olevan näin, että tämän ikäiset sinkkunaiset ovat määrätietoisia, pärjääviä, topakoita ja toimeentulevia. Sit usein saman ikäiset sinkkumiehet ovat jostain syystä vähän nyhveröitä, perässä vedettäviä, tohveleita. Varmaan juuri siitä syystä kummatkin osapuolet ovat sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun Janne oli lehdessä esittelyssä maininnut, että hän toivoo itselle sporttista naista (se tarkoittaa hoikkaa tai ehdottomasti korkeintaan normaalipainoista naista) ja hänelle on matchatty reilusti ylipainoinen Katri. Sitä paitsi on Jannella itselläänkin aika vähän ylipainoa suoraan sanottuna.
Kyllä ekan jakson lopussa kun miehet tapasivat toisensa, niin Janne näytti keskivartalosta kyllä reippaasti ylipainoiselta eli aika tekopyhää hakea sporttista ulkonäköä toiselta. Tosin Katrihan on sporttinen, alamäkipyöräilyä, ratsastusta ja koirien kans lenkkeilyä. Onko ylipaino osin myös työstressin tulosta kun aika vaativassa työssä.
En nyt ota kantaa juuri Katriin, mutta moni nainen on ylipainoinen urheilun harrastamisesta huolimatta juuri työstressin ja unen puutteen vuoksi. Sekä työstressi että unen puute kerää kortisolia kehoon niin paljon että lihoo vaikka urheilisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tällä kaudella tuntuu, että naiset nyt vievät ja miehet ovat jotenkin kaikki nössöjä. Sen yhden miesosallistujan kultainen noutaja oli ihana <3
Usein tuntuu olevan näin, että tämän ikäiset sinkkunaiset ovat määrätietoisia, pärjääviä, topakoita ja toimeentulevia. Sit usein saman ikäiset sinkkumiehet ovat jostain syystä vähän nyhveröitä, perässä vedettäviä, tohveleita. Varmaan juuri siitä syystä kummatkin osapuolet ovat sinkkuina.
Tässä on kuitenkin mielenkiintoinen dynamiikka sikäli, että usein nämä peräss vedettävät nyhverömiehet kokee vetoa juuri määrätietoisiin ja topakoihin naisiin. Että sikäli näiden välille syntyy kyllä usein suhteita. Mutta tuohon dynamiikkaan kuuluu sitten se, että nainen siinä pettyy. Kun topakka pärjääväkin nainen haluaisi olla suhteessa se heikompi osapuoli, siis heikompi sikäli, että mies ottaisi ohjat ja mies olisi se määrätietoisempi ja nainen voisi eräällä tavalla heittäytyä vietäväksi ja suojeltavaksi. Ja nämä nyhverömiehet hakee naiselta sitä samaa. Ei vain toimi.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vodcastin jaksojen tekstejä ja oliko kolmas jakso, jonka aiheena oli "Auts. Missä on Intohimon liekki?"
Hohhoijaa. Eli tulossa taas tätä samaa vanhaa virttä, kun ei sytytä. Se alkaa olla niin väsynyt läppä, että ei ole kemiaa, kun on tunnettu kaks päivää. No jää nähtäväksi, onko millään parilla säpinää. Jos ei, niin tulossa tylsääkin tylsempi kausi.
Lisäksi: eikö nämä osallistujat ole katsoneet aikaisempia kausia. Luulis, että he itsekin haluavat välttää niitä pahimpia kliseitä, joita jollotetaan joka jeesuksen kausi.
Osallistujiin luultavasti kohdistuu aika kovat paineet siitä intohimon syttymisestä. Mieti omalle kohdalle että alat tapailla täysin tuntematonta ihmistä tv-ohjelmassa, jossa on tarkoitus löytää elämänkumppani. Tuotantotiimi haluaa tietysti mahdollisimman paljon romantiikkaa joten kyselevät varmaan koko ajan onko jo tunteita herännyt. Sanomattakin tiedät että ohjelman katsojat odottavat kieli pitkällä sitä samaa - varsinkin jos olet itse katsonut ohjelmaa aiemmin. Sen lisäksi vielä se täysin tuntematon kumppani luultavasti toivoo että ihastut häneen nopeasti. Varsinkin jos hän on jo sattunut ihastumaan sinuun. Kotijoukot saattavat olla sitä mieltä että moisiin ohjelmiin ei pitäisi mennä mukaan ja heidänkin kannaltaan olisi kiva jos rakkaus syttyisi ja osallistumisen voitaisiin nähdä kannattaneen.
En tiedä mitä pitäisi tapahtua jotta tästä aiheesta ei syntyisi mitään keskustelua parien välillä, tai tuotannon ja osallistujien välillä.
Mikko vaikuttaa oudolta hyypiöltä, mutta taitaa olla kuitenkin jämäkkä ukko.
Iina on Vihreä. Ollut aluevaltuustossa. Olisi kiva puhua persua sen kanssa, ihan vain ärsyttääkseen.
Elisa vaikuttaa tiukkapipolta.
Katri ja Janne ovat paksu pariskunta. Siinä on sängyt kovilla kun nuo panee.
Kaikki naiset tatuoituja. Inhottavaa. Isoja tatskoja pitkin koipia.
Odottelen herkullisia riitoja ja vastakkainasetteluja.
Saako itkeä. Tulin neljä jaksoa katsottuani tänne ja täällä puhutaan vain painosta. Joo, paino on yksi asia puolisossa, koska me ihmiset emme ole kaasuja tai aineettomia ja painottomia, mutta kai nyt on muutakin mistä voisi painon lisäksi puhua?
Vaikka se, että Elisa jäi mulle tässä vaiheessa tosi kolkoksi ja etäiseksi. Saiko joku hänestä jonkun fiiliksen? Paitsi sen, että on normaalipainoinen.
Katri on ihan OK kaikkine kiloineenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vodcastin jaksojen tekstejä ja oliko kolmas jakso, jonka aiheena oli "Auts. Missä on Intohimon liekki?"
Hohhoijaa. Eli tulossa taas tätä samaa vanhaa virttä, kun ei sytytä. Se alkaa olla niin väsynyt läppä, että ei ole kemiaa, kun on tunnettu kaks päivää. No jää nähtäväksi, onko millään parilla säpinää. Jos ei, niin tulossa tylsääkin tylsempi kausi.
Lisäksi: eikö nämä osallistujat ole katsoneet aikaisempia kausia. Luulis, että he itsekin haluavat välttää niitä pahimpia kliseitä, joita jollotetaan joka jeesuksen kausi.
Osallistujiin luultavasti kohdistuu aika kovat paineet siitä intohimon syttymisestä. Mieti omalle kohdalle että alat tapailla täysin tuntematonta ihmistä tv-ohjelmassa, jossa on tarkoitus löytää elämänkumppani. Tuotantotiimi haluaa tietysti mahdollisimman paljon romantiikkaa jo
Kyllä. Voihan sitä itse kukin ajatella vaikka jotain todella neutraalia, etäistä naapuria tai työkaveria. Nyt teistä onkin yhtäkkiä tehty match ja pitäisi tyhjästä taikoa romantiikkaa. Kaiken kansan pällistellessä ja ihmetellessä, miten se nyt noin tahmeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Mikko vaikuttaa oudolta hyypiöltä, mutta taitaa olla kuitenkin jämäkkä ukko.
Iina on Vihreä. Ollut aluevaltuustossa. Olisi kiva puhua persua sen kanssa, ihan vain ärsyttääkseen.
Elisa vaikuttaa tiukkapipolta.
Katri ja Janne ovat paksu pariskunta. Siinä on sängyt kovilla kun nuo panee.
Kaikki naiset tatuoituja. Inhottavaa. Isoja tatskoja pitkin koipia.
Odottelen herkullisia riitoja ja vastakkainasetteluja.
Futon on tukeva peti. Suosittelen teille kaikille jotka sellaista tarvitsette rouvanne kanssa köyriessä.
Vierailija kirjoitti:
Saako itkeä. Tulin neljä jaksoa katsottuani tänne ja täällä puhutaan vain painosta. Joo, paino on yksi asia puolisossa, koska me ihmiset emme ole kaasuja tai aineettomia ja painottomia, mutta kai nyt on muutakin mistä voisi painon lisäksi puhua?
Vaikka se, että Elisa jäi mulle tässä vaiheessa tosi kolkoksi ja etäiseksi. Saiko joku hänestä jonkun fiiliksen? Paitsi sen, että on normaalipainoinen.
Sullahan melkoinen suoratoistopalvelu on, jos olet jo neljä jaksoa nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kristallipallosta sinä sen neljännen jakson olet katsonut?
Kirjoitin tuolla aiemmin kommentit ensimmäisestä jaksosta. Eipä siinä vielä henkilöihin hirmu syvälle päässyt, mutta voin olla varovaisen samaa mieltä kanssasi Elisan etäisyydestä. Vaikuttaa sellaiselta asialliselta ja aavistuksen "jämähtäneeltä", vaikka toisaalta ennakkohaastattelussa ilmi tullut jatkuva muuttaminen ja alan vaihtaminen viittaavat siihen että hänessä olisi muitakin puolia. Samoin taideharrastus ja flow-tilaan hakeutuminen. Ehkä hän on introvertti ja persoonallisuus tulee esiin sitten hitaammin?
Jos mies asuu Itä-Suomessa, jossa hänellä on lapsi ja jossa hän oletettavasti on myös täyspäiväisessä työssä, ja lisäksi hänellä on lapsi Länsi-rannikolla, niin miten hänellä on aikaa naiselle, joka asuu vielä ihan eri suunnalla Suomea? Miten tuo logistiikka toimii?
Maajussille morsian -ohjelman valintajaksossa nähtiin dramaattinen käänne, kun paljastui, että Stiinan ihastuksen kohteella Artulla on lapsi, vaikka Stiina oli ilmoittanut jo esittelyvideollaan, ettei lapsi sovi hänen kuvioihinsa. IS:n Ruuturaati pui tilanteen perin pohjin: Mitä järkeä on valehdella näin isosta asiasta tai ylipäätään hakea ohjelmaan, jos kriteerit eivät täyty? Miksi Stiina on asiassa niin ehdoton ja miksi hän lopulta valitsi Artun, vaikka oli suunnattoman pettynyt Artun valehteluun? Ruuturaati perkaa maajussien valinnat. Lopuksi paljastuu, kuinka Stiinalle ja Artulle lopulta kävi!"
Tuo Arttu on ollut vuonna 2021 ko. ohjelmassa mukana Maajussi-Stiinan puolisoehdokkaana. Ollut siis etsimässä puolisoa vuonna 2021 yhden lapsen isänä, sitten saanut toisenkin lapsen ja etsii taas vuonna 2025 puolisoa kahden lapsen isänä. Täytyy olla pieniä lapsia, toinen asuu Imatralla ja toinen Länsi-Rannikolla. Oli valmis muuttamaan Imatralta Stiinan luo Kuopion lähelle pienen lapsen isänä, että sellainen "haluan olla maailman paras isä lapsilleni" -tyyppi. Pysyisin kaukana. Jätti tosiaan myös kertomatta Stiinalle, että hänellä ylipäänsä on lapsi vaikka Stiina ei missään nimessä halunnut puolisoehdokkailla olevan lapsia. Ei kuulosta Arttu kovin luotettavalta.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/2df17efc-f206-4be3-8d45-4419ecf…
" Olin ehkä järkyttynyt Matin sinisestä tukasta. En ole miesten värikkäiden hiusten ystävä, enkä irokeesien ystävä, Elisa kertoi ja lisäsi.
Ihan hyvä fiilis. Ei tullut voimakasta ei-reaktiota, eikä voimakasta ehdottomasti kyllä, lähdetään -reaktiota, hän jatkaa jaksossa"
Eli se on moro tälle pariskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti ja Mikko ovat ihania! Mä olen ihan rakastunut heihin 🥰
Naisista Iina ja Katri ovat myös ihania.
Laiheliini miehet ja pyöreät naiset. Okei.
Ja tämä tekopyhyys ettei ulkonäöllä ole merkitystä voitaisiin lopettaa. Ulkonäöllä todellakin on merkitystä. Ei tärkein asia, mutta ehdottomasti tärkeä asia. Kyllä omasta kumppanistaan täytyy viehättyä.
Minä olen aina viehättynyt kumppanini ulkonäöstä kunhan olen ensin kerennyt ihastua henkilöön. Jos en ole vielä ihastunut niin ulkonäkö voi näyttää melkein miltä vain, eikä sillä ole tekemistä sen kanssa miltä henkilö näyttää sitten kun olen ihastunut. Veikkaan että monella jää onnellinen parisuhde löytymättä kun kumppania valitaan ulkonäkö edellä.
Totta, minullekin on käynyt monta kertaa näin. Joskus myös niin, että ensin olen ihastunut ulkonäköön, mutta se voi mennä kummin päin vaan, joskus voi ihastua luonteeseen ensin ja sitten se ulkonäkökin alkaa miellyttää.
Hirveitä tatuointeja Elisalla käsivarressa tuossa Iltalehdessä olevassa hääkuvassa! Yök yök yök miten rumia!
Se, että sinä et henkilökohtaisesti tykkää laihemmista miehistä tai pulleammista naisista ei tarkoita ettei joku muu pitäisi.