Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Kommentit (1481)
Miten te jaksatte taas ihmetellä ihmisten painoa ja ulkonäköä? Eikös tässäkin pitäisi olla pointtina juuri se, ettei ulkonäön perusteella valita puolisoita ...
Iina ja Mikko eivät tule jatkamaan yhdessä ohjelman jälkeen. Etenkin Mikosta tuli fiilis että hän haluaa vaan petikaverin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkeaa asiantuntijoilta ottaa näin ylipainoisia mukaan.
En viitsi nyt nimeltä mainita. Olen itsekin kehopositiivinen ajatuksiltani, mutta noin reilu ylipaino vaikuttaa kyllä väistämättä elämään. Hienoa toki, että harrastaa liikuntaa aktiivisesti.
Iina kuitenkin on oikein herttaisen oloinen pienestä pyöreydestä huolimatta.
Luulen, että tarkoituksella koska itse Hanna Myllymaa on ylipainoinen ja Lisännyt edelleen painoaan.Jotta hän ei olisi ainoa huomiota herättävä. Mutta täytyy sanoa että he jotka ovat pullukoita ovat tosi rohkeita kun haluavat asettua valokeilaan kun pitää tietää mistä katsojat puhuvat.
Tässä katsojassa Katri kyllä herättää ihailua enemmän kuin mitään muita tunteita/puheita. Itse en pysyisi ollenkaan hänen vauhdissaan vaikka olen koolt
No ei tuollaisiin kiloihin kovin terveillä elämäntavoilla päästä.
Vierailija kirjoitti:
Elisa ei seuraa Mattia instassa eikä Matti Elisaa, joten tuskin ovat yhtdessä tai edes tekemisissä.
Tai sitten hämäävät
Vierailija kirjoitti:
Yksi neuroepätyypillinen pari. Ainakin yksi.
Juu. Se ainoa mielenkiintoinen ja kivakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkeaa asiantuntijoilta ottaa näin ylipainoisia mukaan.
Iina kuitenkin on oikein herttaisen oloinen pienestä pyöreydestä huolimatta.
Luulen, että tarkoituksella koska itse Hanna Myllymaa on ylipainoinen ja Lisännyt edelleen painoaan.Jotta hän ei olisi ainoa huomiota herättävä. Mutta täytyy sanoa että he jotka ovat pullukoita ovat tosi rohkeita kun haluavat asettua valokeilaan kun pitää tietää mistä katsojat puhuvat.
Aika kaukaa haettu ajatus, että Myllymaa ottaisi pullukoita mukaan näyttääkseen itse laihemmalta😂 Siitä olen samaa mieltä, että rohkeutta tähän ohjelmaan osallistuminen vaatii. Eipä meilläkään olisi mitään vatvottavaa, jos ei ohjelmaan kukaan uskaltaisi hakea. Esim. itse en pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se sininen tukka sillä yhdellä miehellä ei ole paha :D Näin ne maut eroaa. Olen itse taiteilijaluonne, niin ehkä vaikuttaa?
Onhan se tasa-arvoista, että välillä miehelläkin on sininen asennetukka. Ei tämä ole pelkästään naisten yksinoikeus.
Huvittaa, kun Janne oli lehdessä esittelyssä maininnut, että hän toivoo itselle sporttista naista (se tarkoittaa hoikkaa tai ehdottomasti korkeintaan normaalipainoista naista) ja hänelle on matchatty reilusti ylipainoinen Katri. Sitä paitsi on Jannella itselläänkin aika vähän ylipainoa suoraan sanottuna.
Onneksi ei ole enää Kari Kanalaa ja sitä toista naista!
Ekan jakson perusteella: minusta Mikon pariksi olisi sopinut paremmin Julia! Yhteisiä kiinnostuksen kohteita (rakennusala) ja molemmat hyvällä tavalla normeista poikkeavia, joten arvostaisivat luultavasti tätä ominaisuutta toisissaan. Molemmilla myös traumaattinen kokemus taustalla ja sen tuomaa syvyyttä persoonallisuudessa. Mikko ja hänelle pariksi valittu Iina eivät ole mielestäni samalla aaltopituudella mutta Mikko ja Julia voisivat olla. Julian pari Arttu taas ei vaikuta sopivalta Julialle.
Toivon ettei sarjaan ole yritetty käsikirjoittaa juonikuviota, jossa ihastutaan jonkun toisen pariin, kuten ulkomaisissa versioissa joskus käy. Mutta jos olisi niin Mikko ja Julia sopisi tällaiseksi uusiopariksi.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun Janne oli lehdessä esittelyssä maininnut, että hän toivoo itselle sporttista naista (se tarkoittaa hoikkaa tai ehdottomasti korkeintaan normaalipainoista naista) ja hänelle on matchatty reilusti ylipainoinen Katri. Sitä paitsi on Jannella itselläänkin aika vähän ylipainoa suoraan sanottuna.
Entä jos Janne onkin tarkoittanut sitä mitä sanoi, eli urheilullista? Ensimmäisessä jaksossa ei ainakaan vaikuttanut erityisen vaativalta tai kohtuuttomalta.
Matti ja Mikko on jotenkin tosi laihoja. Sellaisia luikkuja.
Olen jo 50+ nainen ja jotenkin hieman kummastelen sitä, että niin paljon puhutaan (naiset varsinkin) näistä omista TARPEISTA ja vaatimuksista ja niiden kommunikoinnista jo noin paljon heti alussa. Onko miehet nykyään ihan kamalia, kun nuo asiat nousee esiin noin vahvasti?
Minua kiinnostaisi ensin ja eniten mitä meidän välilä on - kommunikaatio, arvot, keskustelut, yhteinen kiinnostava tekeminen ym. En minä tarvitse yhtään mitään heti alussa, vaan sen, että matchaa. Että tuntuu hyvältä ja synkkaa. Että molempia aidosti kiinnostaa. Se on hyvä alku ja jo paljon. Ja että käytttäydytään asiallisesti, ystävällisesti ja hyvin.
Siitä sitten lähdetään pikku hiljaa eteenpäin. Ei suhde ole mikään minä vaadin -projekti. Mutta ei myöskään tietenkään mikään hälläväliä hauskaa hetken -juttu.
Tosin onhan tämä sinkkumaailma ja deittailu nykyään outoa. Itselle tullut lähinnä seksiä haluavia ja en halua sitoutua -tyyppejä. Ja ne taas ei minua kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Iina näyttää todella paljon ikäistään vanhemmalta.
Johtuu pukeutumis- ja hiustyylistä. Kyllä alle kolmekymppisenä voisi leikitellä pukeutumisella paljon rohkeammin! (Itse tosin leikittelen vielä näin melkein viisikymppisenäkin.)
Vierailija kirjoitti:
Matti ja Mikko on jotenkin tosi laihoja. Sellaisia luikkuja.
sitten toiseen ketjuun haukkumaan miten suurin osa miehistä on ylipainoisia. Noilla normi 23~ bmi
Matti on komea, kelpais minulle.
Matti ja Mikko ovat ihania! Mä olen ihan rakastunut heihin 🥰
Naisista Iina ja Katri ovat myös ihania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iina näyttää todella paljon ikäistään vanhemmalta.
Johtuu pukeutumis- ja hiustyylistä. Kyllä alle kolmekymppisenä voisi leikitellä pukeutumisella paljon rohkeammin! (Itse tosin leikittelen vielä näin melkein viisikymppisenäkin.)
Ehkä myös kaksoisleuasta ja huonosta ihosta.
Tässä katsojassa Katri kyllä herättää ihailua enemmän kuin mitään muita tunteita/puheita. Itse en pysyisi ollenkaan hänen vauhdissaan vaikka olen kooltani pienempi. Sopii ohjelmaan oikein hyvin! Siitä olen samaa mieltä että kovin epäterveitä elämäntapoja en haluaisi osallistujilla nähdä ja uskon myös ettei sellaisia ihmisiä ohjelmaan oteta.