Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7976)
Kyllä se vähän niin tuntuu olevan, että kun ollaan mitä rehellisesti ollaan eli eläimiä, niin kasvava ylipainoepidemia vähentää pariutumista. On eri asia, jos on jo rakastuttu ja vähän elämän varrella tulee elämää vyötärölle (hyvin isot muutokset on tässäkin asia erikseen). Uudessa suhteessa viehätys on hyvin tärkeää, ja tämänkin keskustelun myötä käy selväksi, että suurinta osaa ei merkittävä ylipaino houkuta. Mikä vaikeuttaa tutustumista puolin ja toisin. Lisäksi hormonitoiminta muuttuu merkittävästä ylipainosta, mikä voi vaikeuttaa sitä, että kenestäkään edes itsekään kiinnostuisi, miehillä madaltuu testotasot jne.
Pidetään itsestämme huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Julia ja Matti voineet viihtyä yhdessä? Molemmissa luonteen pehmeyttä ja lempeyttä.
Homma kaatuisi siihen että he ovat silti täysin eri maailmasta. Mutta jos Arttu olisi arkkitehti niin hyvinkin heistä tulisi pari!
Tämä lause on nyt täysin irroitettu asiayhteydestään, mutta Julian ja Artun kohdalla voi kyllä sanoa, että ovat täysin eri maailmasta, kun toinen asuu Turussa ja toinen Imatralla. Ajatelkaapa tosiaan, jos Arttu olisikin turkulainen ja vielä ammatiltaan arkkitehti, niin lapsistakin huolimatta Julian ja useimpien palstalaistenkin suhtautuminen olisi varmasti aivan eri.
Tämä on jo noiden asuinpaikkojen vuoksi ihan älytön match. Toinen asuu lasten takia Imatralla, eli 100% varmasti ei tule muuttamaan sieltä pois - eli nyt sitten ainoa keino saada suhde onnistumaan, on se, että lapseton osapuoli eli nainen jättää oman elämänsä ja muuttaa jonnekin Imatralle, jossa ei takuulla löydy mitään kiinnostavaa työtä. Jokainen vähänkin järkevä tajuaa, ettei tuollainen voi onnistua. Imatralla lasten takia asuvan isän deittihakualue on se Etelä-Karjala, vai mihin alueeseen Imatra nyt kuuluukaan. Nythän nuo asuvat ihan toisella puolen Suomea.
Jos hakisin paritusohjelmaan ylipainoisena, laihduttaisin ennen sitä normaalipainoiseksi, ihan vaan puolison silmäniloksi ja omaksi terveydeksi.
Kukin kuitenkin taaplaa tyylillään, ja antaa taaplata, ja ainakin jotkut miehet tykkäävät "pyöreistä ja pehmeistä" naisista.
Kurvikkuus on kiva, mutt runsas ylipaino häivyttää kurvit pyöreäksi tasapaksuudeksi.
Kaksi paria jatkaa tutustumista, yksi pari jättää leikin kesken?
Nyt näillä on helpompaa, kun ei enää oikeasti vihitä avioliittoon. Avioero on kamala käytännön rumba, joten enää ei ole paineita siitä, että sen itse joutuisi hakemaan ja kaikki järjestelyt tekemään. Aiemmin tuotanto hoiti eron, jos erosi heti ohjelman lopuksi.
Toivottavasti paineet vähenee ja halu kokeilla suhteen onnistumista julkisuuden ulkopuolella lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Julia ja Matti voineet viihtyä yhdessä? Molemmissa luonteen pehmeyttä ja lempeyttä.
Homma kaatuisi siihen että he ovat silti täysin eri maailmasta. Mutta jos Arttu olisi arkkitehti niin hyvinkin heistä tulisi pari!
Tämä lause on nyt täysin irroitettu asiayhteydestään, mutta Julian ja Artun kohdalla voi kyllä sanoa, että ovat täysin eri maailmasta, kun toinen asuu Turussa ja toinen Imatralla. Ajatelkaapa tosiaan, jos Arttu olisikin turkulainen ja vielä ammatiltaan arkkitehti, niin lapsistakin huolimatta Julian ja useimpien palstalaistenkin suhtautuminen olisi varmasti aivan eri.
Tämä on jo noiden asuinpaikkojen vuoksi ihan älytön match. Toinen asuu lasten takia Imatralla, eli 100% varmasti ei tule muuttamaan sieltä po
Mistä on peräisin "tieto", että Artun molemmat lapset ovat Imatralla? Aiemmin olen lukenut, että vanhempi lapsi asuu äitinsa kanssa Porin seudulla. Arttuhan on itsekin Porista kotoisin. Jos näin on, mitenköhän lapsen tapaamiset ovat sujuneet. Imatra-Pori väli on vielä hankalampi kuin Imatra-Turku.
Arttuli on kyllä sellainen tapaus, että juoksisin karkuun ja lujaaa!
Katsoin 1-jakson uudelleen (katsomosta). Kaikkia ei haastateltu kasvotusten, mutta jotain videopätkiä on kuitenkin jaksossa nähtävänä. Silloin en mm. tiennyt maajussiohjelmassa olleen henkilön mukanaolosta. En myöskään ETA-ohjelmassa häntä edes tunnistanut. Tieto siitä tuli julkisuuteen IP-lehdessä. Mutta, Jannea haastateltiin, kertoi kahdesta tytöstään jotka ovat nyt hänen arjessaan tärkeimmät huomioon otettavat. Kysyttiin myös millaista naista hän etsii. Janne käyttäytyi leppoisasti ja nosteli harteitaan eikä osannut kuvailla toivettaan. Lopuksi kuitenkin sai sanottua, että sellainen tavallinen.
Vaikka tiedossa on, että osallistujia opastetaan olla lukematta keskustelupalstoja, niin näissä käy työkaverit, oma lähipiiri, lapset jne. Mikäli Janne kohtelee Katria välinpitämättömästi, esim. ei halannut kun Katri saapui Jannen kotiin. Aikuinen voisi jollain tasolla miettiä minkälaisen kuvan antaa itsestään. Kukaan ei voi taata, etteikö hänen lähipiiristään joku lihoisi sehän voi olla aikuinen tai lapsikin. Sitten tuo myyntityö, mieti ostaisitko vakuutuksia henkilöltä jonka käytös ja asenne toista kohtaan olisi tosi-tv-ohjetmassa nähdyn perusteella sellainen jota et toivoisi tapahtuvan itselle tai muillekaan.
Minä en ostaisi. 🙅🏻
Vierailija kirjoitti:
Mistä keskustelijat täällä on saaneet käsityksen, että Jannelle kelpaisi vain hoikka nainen?
Luulen, että hän voisi hyvinkin viehättyä hieman pyöreästä, urheilua harrastavasta naisesta.
On kuitenkin aika eri asia, onko ylipainoa esim. 10 kg vai 40 kg.
Tosi hoikan ja tosi lihavan väliin osuu suurin osa Suomen naisista.
Hyvä pointti. Näin joskus tilaston jonka mukaan 70% suomalaisnaisista on kokoa 38 tai sitä suurempi. Tuosta voisi päätellä että hennot keijukaiset ovat 30% naisista. Ihan perusmatikalla siis helpommin löytyy hiukan painavampi kumppani ja niissäkin ihan kivan näköisiä vaihtoehtoja.
Telsun ohjelmien sisältökuvauksista selviää, yhdellä parilla on vakava keskustelu ja yksi pari ei osallistu yhteiselle parisuhdeleirille. Tästä päättelen, että yksi pari eroaa kesken kauden. Veikkauksia, kuka pari on kyseessä?
Ite veikkaan, että Elisa nopealiikkeisenä lopettaa suhteen. Tai sit Julia jättää Artun. Toivon, että kyse jälkimmäisestä ihan jo siksi, että Mattia ja Elisaa on kiinnostava seurata. Ja myös siksi, että tuo suhde tuskin tekee hyvää Julialle.
Kiva kyllä kun on tällainen uusi käänne että menevbät peräti koko viikonlopuksi leirille. Jokuhan täällä toivoi sitä, että paerit hengailis enemmän keskenään niin toiveisiin ilmeisesti vastataan
Vierailija kirjoitti:
Mistä on peräisin "tieto", että Artun molemmat lapset ovat Imatralla? Aiemmin olen lukenut, että vanhempi lapsi asuu äitinsa kanssa Porin seudulla. Arttuhan on itsekin Porista kotoisin. Jos näin on, mitenköhän lapsen tapaamiset ovat sujuneet. Imatra-Pori väli on vielä hankalampi kuin Imatra-Turku.
Muistelin että ekassa jaksossa olisi sanonut asuvansa lasten takia Imatralla, mutta olikohan se sitten LAPSEN takia - eli jos toinen lapsi asuu Imatralla. No, ehkä joku muu muistaa minua paremmin.
Mutta jos itse asuu Imatralla ja toinen lapsi Porissa, niin tuossa luulisi olevan jo riittävästi palapeliä yhdelle työssäkäyvälle aikuiselle. Vaikea jotenkin kuvitella, että sama ihminen voisi toimia etävanhempana toiselle puolen Suomea, lähempänä asuvana vanhempana samalla paikkakunnalla asuvalle lapselle JA lisäksi ylläpitää etäsuhdetta. Eihän se kuvio voi toimia muuten kuin että nainen mukautuu, joustaa, muuttaa, ja kaikki tehdään miehen aikataulujen mukaan. Ei ole naisen näkökulmasta kovin houkutteleva diili!
Mitenköhän osallistujien työkuviot hoituu lakisääteisten lomien jälkeen. Toistaiseksi ohjelman edetessä on töihin palanneet Janne ja Katri. Niin onhan mukana myös opiskeluun panostavia Iina ja Elisa. Toivottavasti näitä myös arkeen liittyviä asioita alkaa seuraavissa jaksoissa tulla esille. Harmillista, kun itse-kuvatuista taidetaan pantata hetkiä jotka avartaisivat katsojille enemmän heidän keskinäistä ajanviettoa ja vuorovaikutusta. Nyt joillekin palstalla kommentoiville jää vain määrittää itse miten asiat menee tai miten niiden kuuluisi mennä, ainakin mikäli itse saisivat päättää ;)
Yksi ainoa mahdollinen pari tässä ohjelmassa. Loput ihan turhaa ajanhukkaa. Toisaalta on sekin nähty että alkuhuuman jälkeen se sopivalta ja toisistaan tykkäävä parikin päätyy eroon. Mutta mitä odottaa ohjelmalta jossa tuntemattomia tyyppejä naitetaan keskenään ja odotellaan jotain loppuelämän rakkaustarinaa. Jos eivät ole itse onnistuneet löytämään sopivaa kumppani ja pysyvää parisuhdetta niin tuskin siihen joku "asiantuntijakaan" pystyy.
Täällä kun on jauhettu sivukaupalla Jannesta ja Artusta niin puhutaanko välillä Matista! Millainen Matti teidän mielestä on? Häneen on täällä viitattu useamman kerran herkkänä. Pohdiskelin huvikseni, että mikä hänestä tekee herkän.. ekana tulee mieleen, että hän itki avoimesti kameran edessä. Mutta onko se sittenkäään herkkyyttä vai rohkeutta kohdata ja näyttää tunteensa? En osaa sanoa, mikä muu tilanne hänestä toisi mieleen herkän. Toki taiteilijat monesti on herkkiä, mutta ei aina... esim. Cheek oli muusikko mutta en kuvailisi häntä herkäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä keskustelijat täällä on saaneet käsityksen, että Jannelle kelpaisi vain hoikka nainen?
Luulen, että hän voisi hyvinkin viehättyä hieman pyöreästä, urheilua harrastavasta naisesta.
Hyvä pointti. Näin joskus tilaston jonka mukaan 70% suomalaisnaisista on kokoa 38 tai sitä suurempi. Tuosta voisi päätellä että hennot keijukaiset ovat 30% naisista. Ihan perusmatikalla siis helpommin löytyy hiukan painavampi kumppani ja niissäkin ihan kivan näköisiä vaihtoehtoja.
Koko 38 ei kylläkään ole "hiukan painavampi".
Vierailija kirjoitti:
Janne on valittu mukaan juu, mutta monta vuotta on tiedetty, että varsinkin mieshakijoita on vähän.
Jannea ei olisi paritettu, jos hän olisi sanonut suoraan, että haluaa hoikan naisen, koska silloin asiantuntijoillekin olisi ollut selvää, että tässä on nyt omasta markkina-arvostaan harhainen tapaus kyseessä, eikä hänelle oltaisi haluttu parittaa ketään.
Janne yritti olla ovela, ja toivoi sporttista, ja sai naisen joka harrastaa alamäkipyöräilyä, joka käsittääkseni on ihan urheilua. Janne itse on vaan penkkiurheilija. He on ulkonäön puolesta ihan sopiva match, ongelma on Jannen luulot itsestään.
Miksi Janne ei lähde yhdessä Katrin kanssa urheilemaan, jos kerta häntä haittaa ne Katrin kilot? Yhteinen elämäntapamuutosprojekti on aina kivempi tehdä porukalla kuin yksin. Toisesta saisi lenkkiseuraa. Lenkeillä on mukava myös keskustella syvällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kokoa 38 käyttävät naisetko painavia? No ei kyllä...
Riippuu tietysti monesta asiasta, mutta itse olen nuorempana tehnyt mallin töitä näytöksissä juuri koossa 38. Nyt olen kokoa 40 tai 42, eikä kukaan ole vieläkään ylipainoiseksi sanonut. Päin vastoin, olen edelleen monen mielestä hyvin hoikka.
No, olen kyllä pitkä ja urheilullinen.
Mutta käsittämätön ajatus, että 38-kokoiset olisivat jotenkin isoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kokoa 38 käyttävät naisetko paina
Hoikkien mallien päällä näkee useinkin kokoa 38 olevia vaatteita. Ja suomalaisilla naisilla harvoin näkee luihuja hartioita, vaan vaan ihan kunnon hartialinja, vaikka kuinka muuten olisi hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Arttuli on kyllä sellainen tapaus, että juoksisin karkuun ja lujaaa!
Niin sun kannattaa tehdä ;) Arttutulta tuli jo kahdesti ja tiedät mitä siitä seurasi.
Elisan kaaso oli kyllä rasittava!
Miesten toivoma sporttisuus tarkoittaa Maria Huntingtonin kaltaista kuntoa.
M41