Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (7974)

Vierailija
3721/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vähän niin tuntuu olevan, että kun ollaan mitä rehellisesti ollaan eli eläimiä, niin kasvava ylipainoepidemia vähentää pariutumista. On eri asia, jos on jo rakastuttu ja vähän elämän varrella tulee elämää vyötärölle (hyvin isot muutokset on tässäkin asia erikseen). Uudessa suhteessa viehätys on hyvin tärkeää, ja tämänkin keskustelun myötä käy selväksi, että suurinta osaa ei merkittävä ylipaino houkuta. Mikä vaikeuttaa tutustumista puolin ja toisin. Lisäksi hormonitoiminta muuttuu merkittävästä ylipainosta, mikä voi vaikeuttaa sitä, että kenestäkään edes itsekään kiinnostuisi, miehillä madaltuu testotasot jne.  

hyvä analyysi.

Vierailija
3722/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoinneissa on ollut yllättävän paljon väärintulkintoja, mistähän johtuu?  Jossain viestissä Juliaa arvosteltiin, kun luultiin Artun pudonneen mereen veneestä ;)  Mieshän itse kompuroi rannassa noustessaan pois kanootista.  Kanoottien vuokraaja kysyi heti, miten kävi, no ei mitenkään sanoi kompuroija.  Mutta sitten kuvatessaan itseään, moitti ettei Julia edes kysynyt mitään ja hän olisi huolehtinut sitä/tätä.  Julia oli edelleen pahoilla mielin "puolison" toistuvista arvosteluista koskien hänen ulkonäköä.  Elikkä mihinkään muuhun kohtaan ei sattunut, paitsi kompuroijan itsetuntoon, olihan se noloa hänelle :)

Narsisteja ja psykopaatteja omaisissa kokeneena totean, että he harrastavat sellaista, että 1. Tekevät testejä (reagoiko tuo ja miten) 2. Tykkäävät esittää itsensä uhreina (minulle kävi näin, eikä tuo huomioinut mitenkään). Ja se testi on ihan tietoisesti rakennettu, ei vahinko. 

Ihan vaan tuli tällainen mielleyhtymä. Kun lisäksi heidänkin toimintaansa selitetään aina "väärimymmärryksillä" kuten ulkonäön arvostelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3723/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Julian olisi pitänyt esittää sama kysymys, jonka se "ulkopuolinen" eli kanoottien vuokraaja heti kysyi?  Kai Julia samalla kuuli, että mitenkään ei käynyt.  Ei kai tuossa nyt tarvii kohkata hulluna, kun aikuinen mies on vähän kompuroinut. Olisiko Julian pitänyt kiirehtiä puhaltamaan pipiin, vaikka mies itsekin toteaa, että mitenkään ei käynyt.

Tämä oli kuin suoraan elävästä elämästä narsistisen ihmisen kanssa: ensin ilkeillään ja sitten nostetaan esiin, kun toinen olikin vähän tyly eikä osoittanut empatiaa minua kohtaan (ollessaan tietysti ärsyyntynyt tai loukkaantunut, syystä!). 

Se on heidän tapansa manipuloida tilannetta, saada toinen näyttämään huonolta vaikka on itse riidankylväjänä kaiken takana. Siis todella tyypillinen tapaus. Mikähän sillä oikein on kun huomasin ettei ollenkaan pahoitellut? Tosiasiassa he oikein kaivamalla kaivavat reaktioita, ja nauttivat kun näkevät

Julia on saattanut juuri aikaisemmin jotenkin "loistaa". Yleensä kun toinen saa kehuja, osoittaa taitavuutta tms. noille tulee pakottava tarve järjestää jokin tuollainen sivallus. 

Vierailija
3724/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhjä on ihmisen elämä, jos jaksaa ruotia jonkun ventovieraan painoa. 

Vierailija
3725/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoinneissa on ollut yllättävän paljon väärintulkintoja, mistähän johtuu?  Jossain viestissä Juliaa arvosteltiin, kun luultiin Artun pudonneen mereen veneestä ;)  Mieshän itse kompuroi rannassa noustessaan pois kanootista.  Kanoottien vuokraaja kysyi heti, miten kävi, no ei mitenkään sanoi kompuroija.  Mutta sitten kuvatessaan itseään, moitti ettei Julia edes kysynyt mitään ja hän olisi huolehtinut sitä/tätä.  Julia oli edelleen pahoilla mielin "puolison" toistuvista arvosteluista koskien hänen ulkonäköä.  Elikkä mihinkään muuhun kohtaan ei sattunut, paitsi kompuroijan itsetuntoon, olihan se noloa hänelle :)

Ihme kitinää Artun puolelta. Ensin arvostelee todella törkeästi Julian ulkonäköä tyyliin ei ole kovin naisellinen tai että on melko miesmäinen jne. Sitten ihmettelee, miksi Julia on sulkeutunut/hiljainen. Kun Arttu kompuroi rannassa, niin tais mennä vähän tunteisiin kun ei saanutkaan huomiota. Myöhemmin kehuu Juliaa sielunkumppaniksi ja on olevinaan aivan innoissaan koko suhteesta niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. 

Vierailija
3726/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että Jannea haittaa Katrin ylipaino. Janne on kuitenkin lähes nelkymppinen kahden lapsen isä. Kun on noin paljon elämänkokemusta, niin silloin parinvalinnassa vaikuttaa muut asiat kuin ulkonäkö. Vai millä tavalla Katri olisi parempi kumppani, jos olisi 10-20 kiloa kevyempi? Mä ymmärrän, että jollekin 20-vuotiaalle nuorelle miehelle on tärkeää, että tyttöystävä on kaunis ja hoikka, mutta mitä enemmän ihmisellä on ikää, sen vähemmän ulkonäöllä on merkitystä.

Vierailija
3727/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme kitinää Artun puolelta. Ensin arvostelee todella törkeästi Julian ulkonäköä tyyliin ei ole kovin naisellinen tai että on melko miesmäinen jne. Sitten ihmettelee, miksi Julia on sulkeutunut/hiljainen. Kun Arttu kompuroi rannass

Ihan tyypillinen suhde narsistin kanssa. Monet red flagit. 

Vierailija
3728/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että Jannea haittaa Katrin ylipaino. Janne on kuitenkin lähes nelkymppinen kahden lapsen isä. Kun on noin paljon elämänkokemusta, niin silloin parinvalinnassa vaikuttaa muut asiat kuin ulkonäkö. Vai millä tavalla Katri olisi parempi kumppani, jos olisi 10-20 kiloa kevyempi? Mä ymmärrän, että jollekin 20-vuotiaalle nuorelle miehelle on tärkeää, että tyttöystävä on kaunis ja hoikka, mutta mitä enemmän ihmisellä on ikää, sen vähemmän ulkonäöllä on merkitystä.

Mä taas nimenomaan uskon, että hän olisi halunnut sen timmin naisen, jotta hän voi kehuskella kavereilleen (nythän se yksi kaveri naureskellen sanoi Katria rempseäksi) ja erityisesti janoaa kostoa exilleen, että hähhähhää, mä sainkin tuollaisen hoikan ja kauniin.

Vierailija
3729/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vähän väärin ottaa mukaan tuollainen mies jolla on kahdella eri paikkakunnalla jo lapsi.

Vierailija
3730/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vähän väärin ottaa mukaan tuollainen mies jolla on kahdella eri paikkakunnalla jo lapsi.

kuinka niin?

Vierailija
3731/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkähän ikäinen se Artun esikoinen, joka asuu Satakunnassa, on? Mietin vaan, että kulkeeko hän yksin junalla/busseilla Imatralle? Ainakaan ei ole mitään suoraa bussi-/junayhteyttä, vaan on vähintään 2 vaihtoa matkan varrella, ellei sitten Arttu tule esim. Lappeenrantaan vastaan autolla.

Vierailija
3732/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri puhuu ihan samoin kuin Charlie Kirkin leski, hampaita kireästi yhteen purren.

Vierailija
3733/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkenen olla vähän eri mieltä. Janne on vasta 36 ja Katri 35. Kyllä ulkonäöllä on paljonkin merkitystä tuossa iässä. Elämänkokemusta on enemmän kuin parikymppisellä, mutta aika maltillisesti kuittenkin. Kumpikaan ei ole langanlaiha. BMI-indeksit paukkuu ja ylipainoa on reilusti, molemmilla. Janne voisi katsoa itseään peiliin ja kysyä onko itse kovaa valuuttaa hoikkien naisten keskuudessa.  

Vierailija
3734/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ulkonäön merkitys vähenee iän myötä?  Siiäköhän se johtuu, että rikkaat ja kuuluisat vanhat miehet vaihtavat puolison säännöllisesti nuorempaan ja nuorempaan pimatsuun? Pinnallisuuden taso on se mikä ratkaisee, ei ikä. Lisäksi ihmiset - etenkin miehet - ovat usein hyvin sokeita omalle ikääntymiselleen. 

Vierailija
3735/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekatkaas "asiantuntija" Joonas Pesosen TikTok. Herran kielenkäyttö on törkeää, v-sanat vilisevät ja asenne on totaalisen k-päinen.

Tässä mallia, on ihan asiallista neuvoa pukeutumaan peittävämmin ainakin kaupungeissa. Joonas saa siitä aiheen haukkua vanhempia ihmisiä. 

https://www.tiktok.com/@pesojoonas/video/7530563815398722838

En luottaisi oman aviopuolisoni valintaa hänen käsiinsä.

Katsokaa sen TikTok. Hirveää kiroilua ja ohjeita miehille miten olla naisten kanssa. Anteeksi vaan Joonas, sinä et tiedä siitä mitään. Varsinainen törkimys on tämä tyyppi.

Tosiaan on itseään täynnä tämä tyyppi ja kielenkäyttönsä kamalaa.

No huono kielenkäyttö on tosi tyypillistä ns sateenkaareville ihmisille, ellette ole huomanneet. Perustelevat sen jotenkin vähemmistöasemallaan mitä en ole koskaan oikein ymmärtänyt. 

Vierailija
3736/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisteja ja psykopaatteja omaisissa kokeneena totean, että he harrastavat sellaista, että 1. Tekevät testejä (reagoiko tuo ja miten) 2. Tykkäävät esittää itsensä uhreina (minulle kävi näin, eikä tuo huomioinut mitenkään). J

Ihan yhtä lailla tuo sopisi Juliaan, joka testasi, että miten Arttu reagoi kun hän oli täysin välinpitämätön, paitsi sille kaatumisella, myös kokompäivän muutenkin. Lisäksi se oli juurikin Julia joka uhriutui siitä, että yhyy, Arttu ei varmastikaan pidä hänen tatuoinneistaan ja pitää häntä miehisenä - samat asiat, mitä sanoi jo ennen Artun tapaamista miehiltä kuulleensa.

Vierailija
3737/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että Jannea haittaa Katrin ylipaino. 

Mä taas nimenomaan uskon, että hän olisi halunnut sen timmin naisen, jotta hän voi kehuskella kavereilleen (nythän se yksi kaveri naureskellen sanoi Katria rempseäksi) ja erityisesti janoaa kostoa exilleen, että hähhähhää, mä sainkin tuollaisen hoikan ja kauniin.

no aika yksinkertainen Janne olisi, jos oikeasti kumppanin ulkonäkö/paino merkkaa hänelle.

Vierailija
3738/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei pelkästään ole ulkonäköseikka, vaan lisää riskiä sairastua sydän-ja verisuonitauteihin. Jo nelikymppisenä ja aiemminkin alkaa näkyä ylipainon vaikutukset sokeriarvoissa, kolesterolissa, verenpaineessa, tuki- ja liikuntaelimissä jne. Naisilla lihavuus on yksi riskitekijä esim. rintasyöpään, miehillä vastaavasti eturauhasvaivoihin. Ylipaino vaikuttaa yöuniin eikä riski uniapneaan ainakaan alene.

Vaikea uskoa että ylipainoiset eläisivät kokonaisvaltaisesti terveellisesti. Katrin ja Jannen molempien pitäisi pudottaa painoaan jo tervehdellisistä syistä. Vielä se helposti onnistuu, kun ikää on alle 40v. Myöhemmin painonpudotus vaikeutuu huomattavasti. 

Vierailija
3739/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILEREITA

.

.

.

.

.

https://www.como.fi/uutiset/ensitreffit-alttarilla-kisaaja-sanoo-sen-su…

"Julian tunteet Arttua kohtaan ovat menneet solmuun. Häämatkalla huomasin, että mun nauru katosi. En ole pystynyt pitämään sormusta sormessa, Julia paljastaa ja kertoo, ettei hänellä ole edes ollut yhtään ikävä Arttua, vaikka he eivät ole olleet häämatkan jälkeen yhdessä."

Vierailija
3740/7974 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva tietää, että viittaako Janne lastensa äitiin, kun hän kertoi, että vuosi sitten eronnut? Joku täällä väitti, että Jannen esikoinen ei olisi hänen biologinen lapsi vaan bonuslapsi, mutta Janne pitänyt tätä ikään kuin omanaan. Sama henkilö taisi väittää, että Janne eronnut nuoremman lapsensa äidistä jo vuosia sitten ja tässä välissä ollut yksi parisuhde, joka siis päättynyt vuosi sitten. Mutta minä en ainakaan luota näihin, kun tännehän voi tulla kuka vaan kirjoittelemaan.

Samoin olisi kiva tietää, minkä ikäiset lapset Artulla on. Nuorempi on pakosti syntynyt vuonna 2021 tai sen jälkeen, koska kesällä 2021 Artulla oli vasta yksi lapsi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme