Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mielipidettä Julian tatuoinneista. Tatuoinnit ovat vain ja ainoastaan hänen oma asiansa eikä niitä kuulu kommentoida negatiivisesti, kuten ei muitakaan ulkonäköasioita. Jos asia kovasti vaivaa jonkun silmiä. niin pitäköön mölyt mahassaan ja keskittyköön miettimään, miksi on niin hanakka arvostelemaan toisten ulkonäköä. Alemmuuskompleksiko?
Arttu vain osoitti oman sivistymättömyytensä.
Ihan varmasti sinulla olisi mielipide tatuoinneista, jos sinut paritettaisiin sellaisen henkilön kanssa, jolla on vartalo niitä täynnä.
''Ihan varmasti sinulla olisi mielipide tatuoinneista, jos sinut paritettaisiin sellaisen henkilön kanssa, jolla on vartalo niitä täynnä. ''
Näin sivusta kommentoin. Itse olen tatuoitumaton nainen, mutta minulle se on ihan sa
Kuinka läppä olisikin jos se onkin se ratkaiseva tekijä Mikon ja iinan onneen :D
Tatuointejakin on erilaisia. Jättimäinen kukka tai jättimäinen luuranko kertoo kyllä valitsijastaan varsin erilaista tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, jos Julia on yllättynyt Artun lapsista, jos nyt on suoraan kertonut, että niitä on kahden eri naisen kanssa. Ei se ole miehelle mikään meriitti, että noin nuorena on kaatunut kaksi suhdetta, joiden olisi ollut syytä kestää useita vuosia lapsen saamisen takia. Sami Minkkis -fibat tulee Artusta. Emme tiedä, tietääkö Julia tässä vaiheessa kuvauksia Artun olleen myös maajusseissa. Tämä vaikuttaa myös varmasti siihen, miten suhtautuu toiseen. Arttu on kyllä hyvin väärä valinta tähän formaattiin.
Sivutolkulla on jauhettu, miten ohjelmaan hakeutuvien tulee olla valmiita avoimesti tutustumaan toisiin ja nähdä vaivaa, eikä heti luovuttaa, mutta mitä ilmeisimmin tuo vaatimus on siis asetettu vain miehille,,,
Onhan Julia ollutkin avoin ja varmasti ollut ihan tosissaan ohjelmassa mukana.
Ei ole myöskään ollut niin pikkusieluinen, että olisi jotain ulkonäköseikkoja toisesta nostanut tikunnokkaan.
Mitä tarkoitat? Kanoottiretki ainakin kertoo kaikkea muuta ja kuinkas monta päivää aiemmin ovatkaan tutustuneet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Kanoottiretki ainakin kertoo kaikkea muuta ja kuinkas monta päivää aiemmin ovatkaan tutustuneet?
En ole nähnyt tuosta tilanteesta kuin lyhyen klipin, ja siinä klipissä meloessa Julia ei edes oikein kuullut mitä Arttu sanoi. Sitten Julia kertoi niistä ikävistä kommenteista, joita oli Artulta saanut, ja kertoi miten ne olivat aivan ymmärrettävästi vaikuttaneet häneen negatiivisesti. Kerro toki lisää tuosta tilanteesta, sinä kun sen olet ilmeisesti nähnytkin kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis minä en pidä parrakkaista miehistä enkä bodareista, mutta ei tulisi mieleenikään mennä aukomaan naamaani heille edes tällaisessa ohjelmassa, että "Hyi, mä en tykkää parrasta, aja pois" tai "tuommonen lihaskimppu, eihän tuo ole normaali mies ja luulisi miehen ymmärtävän, että se karkottaa naisia, onko se mies vielä tyhmäkin?"
Antaa erittäin mauttoman ja sivistymättömän kuvan ihmisestä päästellä ilmoille tuollaisia aivopieruja ihan muitta mutkitta. Ihan kaikkea ei tarvitse ääneen sanoa. Minäkin voin kiertää parrakkaat ja bodarit ihan kaikessa rauhassa ilman, että menen mankumaan, että kun TE ette nyt ole sellaisia miehiä joita MINÄ haluan, kyllä kaikkien miesten pitää sopia siihen MUN haluamaan malliin.
Et nyt ihan ymmärrä ohjelman ideaa, kun toteat, että sellaiset ihmiset voi kiertää, joista ei p
Älä kuvittele, että nuo sinun mielipiteesi ovat joku yleinen totuus ja avain onneen.
Itse en esim voi sietää mitään hössöttämistä ja jos veteen kaatumisesta tehtäisiin moinen numero, olisi se mielestäni todella epämiellyttävää.
Elisa ja Janne olisivat sopineet paremmin yhteen. Molemmat jotenkin ankeita ja kankeita.
Siis tuo Janne on aivan kamala kumppani Katrille. Ei varmastikaan toivonut kahta lasta mukana ja tuollaista ehdotonta laiskapaskaa.
Arttu on selkeä mieslapsi. Julia ansaitsee fiksun ja empaattisen miehen.
Elisa on selkeästi tottunut saamaan munaa. Matilta sitä ei tule koska ei koe Elisaan vetovoimaa tämän kylmyyden takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis minä en pidä parrakkaista miehistä enkä bodareista, mutta ei tulisi mieleenikään mennä aukomaan naamaani heille edes tällaisessa ohjelmassa, että "Hyi, mä en tykkää parrasta, aja pois" tai "tuommonen lihaskimppu, eihän tuo ole normaali mies ja luulisi miehen ymmärtävän, että se karkottaa naisia, onko se mies vielä tyhmäkin?"
Antaa erittäin mauttoman ja sivistymättömän kuvan ihmisestä päästellä ilmoille tuollaisia aivopieruja ihan muitta mutkitta. Ihan kaikkea ei tarvitse ääneen sanoa. Minäkin voin kiertää parrakkaat ja bodarit ihan kaikessa rauhassa ilman, että menen mankumaan, että kun TE ette nyt ole sellaisia miehiä joita MINÄ haluan, kyllä kaikkien miesten pitää sopia siihen MUN haluamaan malliin.
Et nyt ihan ymmärrä ohjelman ideaa, kun toteat, että sellaiset ihmiset voi kiertää, joista ei p
Kompuroi rantavedessä. Voi kauhistus :D
Siis mikä tuota Jannea vaivaa?? Miksi kohtelee Katria kuin ilmaa? Aikapaljon sulateltavaa naisella ollut noista lapsista aina sohvaperunamaisuuteen.
En ymmärrä, miksi Elisa katsoo oikeudekseen läksyyttää Mattia.
Ihmettelin hääjaksossa kaason vuolaita yrityksiä puhua pariskunnan yhteensopivuudesta ja Matin mukavuudesta.
Ehkä hän tiesi, miten äkkiväärä Elisa on?
Voisiko joku kertoa näiden Instagram nickit
Moni täällä arvostelee nyt Julian hiljaisuutta melonta retkellä. Ehkäpä Arttu on vaikka edellisenä iltana tai samana päivänä puhunut näitä törkeyksiään ja sitten melomassa muina miehinä virnuilee ja esittelee jotain linnunpoikasia, esittää kaiken olevan hyvin vaikkei olekaan. Ymmärrettävästi Julian vaikea lähteä tähän esitykseen mukaan.
Lähtiessä Arttu vähän kastoi jalkaansa järveen ja odotti valtaisaa huomioimista ja paapomista tämän jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Elisa ja Janne olisivat sopineet paremmin yhteen. Molemmat jotenkin ankeita ja kankeita.
Pikemminkin Elisa ja Arttu sopisivat toisilleen, voisivat laukoa toisilleen sammakoita ja ''totuuksia'' ja kähmiä ja hiplata toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä arvostelee nyt Julian hiljaisuutta melonta retkellä. Ehkäpä Arttu on vaikka edellisenä iltana tai samana päivänä puhunut näitä törkeyksiään ja sitten melomassa muina miehinä virnuilee ja esittelee jotain linnunpoikasia, esittää kaiken olevan hyvin vaikkei olekaan. Ymmärrettävästi Julian vaikea lähteä tähän esitykseen mukaan.
Lähtiessä Arttu vähän kastoi jalkaansa järveen ja odotti valtaisaa huomioimista ja paapomista tämän jälkeen...
Voi mamman mussukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Tatuointejakin on erilaisia. Jättimäinen kukka tai jättimäinen luuranko kertoo kyllä valitsijastaan varsin erilaista tarinaa.
Jokin syy siinä tatuoinnin taustalla varmaankin on ollut. Eihän se tosin täysin ulkopuolisille ja sivullisille kuulu, joten turha kenenkään keksiä mitään omia tarinoita niistä.
Vierailija kirjoitti:
Katselin tilejä joita Janne seuraa instassa, niin ei ihme, että toivoi sporttista naista. Sporttinen = hoikka/laiha urheilija. Bikinikuvia, joissa sixpack ja isot reisilihakset... Ei ihme, jos ei Katri miellytä silmää samalla tavalla.
Kerrotko muutaman esimerkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä ihmettä...eihän Julialla ole leveitä hartijoita! Enemmänkin semmoiset pyöreät ja viistot tai ns. pullohartijat.
Kannattaa huomioida, että kyse on Julian omasta kertomuksesta ja tulkinnoista. Ihan samaahan hän sanoi jo ennen Artun tapaamista, että häntä on pidetty miehekkäänä eikä hänen tatuoinneistaan ole tykätty. Jatkoi vielä, ettei sellaiset kommentit häntä hetkauta, mutta kun Artun lapset ja asuminen kaukana Turusta Imatralla ei miellyttäneet, niin helppohan se on syyttää toista haukkumisesta ja vedota lapsuuden/nuoruuden ulkonäköön liittyviin traumoihin.
Ja missähän sitten ja kuka on sanonut, että Artun lapset ei miellyttäneet Juliaa tai asuminen Imatralla? 😂
Siis kuka muu kuin sinä? Artun äitikö siellä kommentoi? 🤭
Julia itse jaksossa 3. Yllättyi sekä lapsista, että etäisyydestä ja vaikkei niitä toki suoraan tyrmännytkään, niin selvästi ne oli asioita, jotka ei häntä miellyttäneet.
Eihän nuo asiat nyt varsinkaan alkuvaiheessa tee asioista helpompia. Heillä on aika paljon välimatkaa, eli vaatii säätöä ja sopimista puolin ja toisin, ja lapset eivät yksinkertaista kuviota. Sen lisäksi, jos suhde nyt toimisi, Juulia olisi se, joka luultavasti joutuisi muuttamaan ja järjestelemään elämänsä koska Arttu sitä ei lapsen takia voi tehdä.
Julialla on saattanut olla myös omia lapsihaaveita ja koska Artulla on jo kaksi lasta, totta kai mietityttää että haluaisiko Arttu vielä lisää lapsia.
Joka kaudella arvostellaan osallistujia. Milloin on liian ahdistuvia henkilöitä, milloin tökeröitä ja milloin muuten katsojien mielestä epäsopivia.
Miksei kukaan arvostele samassa mittakaavassa näitä asiantuntijoita. Tosin tekisi mieli kirjoittaa "asiantuntijoita". Vuodesta toiseen tekevät samat virheet kun valitsevat pareja. Ellei sitten kyse ole tahallisesta toisilleen epäsopivien ihmisten parittamisesta viihteen vuoksi. Ihmettelen suuresti esimerkiksi Artun ottamista mukaan ohjelmaan. Jos hänen tyhjä katse ja merkityksettömät hokemat välittyvät näin selkeästi katsojille, niin on ihan älytöntä väittää ettei nämä asiantuntijat ole huomanneet samaa.
''Ihan varmasti sinulla olisi mielipide tatuoinneista, jos sinut paritettaisiin sellaisen henkilön kanssa, jolla on vartalo niitä täynnä. ''
Näin sivusta kommentoin. Itse olen tatuoitumaton nainen, mutta minulle se on ihan sama, onko mies tatuoimaton vai ei, jos on muuten hyvä tyyppi ja muuten mieleen ja miellyttää silmää.
Toki kasvo- kaula- ja kämmentatuoinnit pistäisivät ikävästi silmään, mutta ei Julia ole niin raskaasti tatuoitu, että se veisi huomion ulkonäöstä tai hallitsisi ulkonäköä. Kyllähän Katrilla ja Elisallakin on näkyvät tatuoinnit. Iina lienee kauden ainoa tatuoimaton nainen, enkä usko sen olevan syy, miksi hänellä ja Mikolla on mennyt ohjelmassa hyvin.