Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8277)
Onko tiedossa muiden, kuin Matin Instatilejä?
Itse olen pullava, mieheni on rasvaton.
En huolisi itselleni pullavaa miestä. Ei himottaisi yhtään, eikä ole pakko olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei himota.
Kyllä nyt on mukana pari miestä ja ehkä myös yksi nainen, jotka saa mussa ihan kylmät väreet aikaiseksi. Ensivaikutelma ei ole lähtenyt parantumaan, kuten usein mulle on tän ohjelman kanssa käynyt, vaan huononemaan vaan.
Ihmisen, oli nyt nainen tai mies, pitää kantaa ittensä henkisesti ja fyysisesti. Ja jos tällaiseen ohjelmaan lähtee, niin oikeasti yrittää tutustua toiseen ja suhtautua toiseen lähtökohtaisesti arvostavasti. Eihän tuo mikään elinkautinen ole eikä edes oikea avioliitto, pois pääsee sen 6 vkon jälkeen jos ei natsaa.
Tässä vitosjaksossa kyllä huomasi, että Janne on oikeasti "lihava" näin kauniisti sanottuna, ei mitään että "hieman on mahaa" settiä. Ovat daaminsa kanssa siis samaa kalibeeria.
M31
Vierailija kirjoitti:
Onko lihava uusi normaali? 😟
Kyllä lihavuus on aina ollut ihan normaalia. Outoa, ettet sitä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vitosjaksossa kyllä huomasi, että Janne on oikeasti "lihava" näin kauniisti sanottuna, ei mitään että "hieman on mahaa" settiä. Ovat daaminsa kanssa siis samaa kalibeeria.
M31
Daami sentään aktivoituu ja tekee asioiden eteen jotain. Janne taas viihtyy enemmän kellimässä soffalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko tiedossa muiden, kuin Matin Instatilejä?
Jannen on ainakin: Janecky88p
Arttu: hynnaarttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Elisa näyttää niin tätimäiseltä lapseton ihminen. Oon ite samoja ikiä ja kukaan mun kavereista ei näytä noin vanhalta. Matti taas näyttää ikäistään nuoremmalta. tulee mieleen että erilaisella hiustyylillä Elisa vois näyttää nuorekkaammalta. 🤔
Näyttää 10v ikäistään vanhemmalta, ihan keski-ikäiseltä täti Moonikalta.
Hänhän on keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Elisa näyttää niin tätimäiseltä lapseton ihminen. Oon ite samoja ikiä ja kukaan mun kavereista ei näytä noin vanhalta. Matti taas näyttää ikäistään nuoremmalta. tulee mieleen että erilaisella hiustyylillä Elisa vois näyttää nuorekkaammalta. 🤔
Näyttää 10v ikäistään vanhemmalta, ihan keski-ikäiseltä täti Moonikalta.
Hänhän on keski-ikäinen.
Elisa on ainakin keski-äkäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iina ja Mikko ostivat aamupalapöydän. Käsitinkö oikein, että sohvan eteen sohvan ja tv:n väliin sellainen pöytä, johon mahtuu kahvimukit ja ehkä puuro- tai voileipälautaset?
Tämmöinen sohvapöydäksi kutsuttu kapistus löytyy varmaan ainakin 70%lta Suomen kansalaisista. Joku pitää siinä kynttilää, joku kaukosäädintä, joku kirjaa ja joku kahvikuppia ja leipälautasta.
No nuoremmalla väellä enää harvemmin näkee sohvapöytää mutta keski-ikäisten ja vanhusten kotona ihan vakio. Ehkä he ovat keski-ikäistyneet naimisiin mentyään😅 Muutenkin ainoa pari, joka oikeasti tuntuu siltä, että ovat aviopari ja saattavat yhteen jäädäkin.
Johtuu siitä että nuoret asuu nykyään niin pienissä koirankopeissa ettei sinne edes mahdu sohvapöytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiin painostaminen on yhtä väärin, oli kyse naisesta tai miehestä
Palstalla olisi piru irti, jos Matti olisi nainen ja Elisa mies.
Ei Elisa ole painostanut seksiin. Nimen omaan jaksossa sanoi, että on ottanut kerran puheeksi toiveensa läheisyydestä ja kertonut mitä läheisyys hänelle merkitsee. Sanoi erikseen, ettei aio ottaa asiaa uudelleen puheeksi ettei painosta Mattia ja pallo on nyt Matilla.
Ja ihan perustellusti kertoi Matille tykkäävänsä läheisyydestä (ei puhunut seksistä) ja se erottaa kaverit ja parisuhteen toisistaan. Parempihan se on sanoa ukolle asiat suoraan kuin että vaan pään sisällä niitä pyörittelisi.
Matista tulee semmoinen fiilis, että on aseksuaali.
Elisa ei vaan sytytä Mattia, joka on muutenkin lähtenyt ohjelmaan julkisuuden takia markkinoidakseen musiikkiaan.
Tämä uusi asiantuntija Joonas Pesonen näyttää vähän kuin Jim Carrey elokussa Nuija ja tosinuija, hassu kampaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon ohjelmaan riitä miehiä, siksi perheelliset miehet hyväksytty mukaan. Entä jos naiset menisi itsekseen naimisiin, huomaisiko edes, että mies puuttuu?
Kyllä itse huomasin aivan saman. Joskus vuosia sitten ohjelma oli vielä tasokas. Koulutettuja, hyväkäytöksisiä miehiä haki mukaan. Nykyään ihan tempparit tasoa. Älkää naiset oikeasti enää hakeko tähän ohjelmaan!
Vierailija kirjoitti:
Arttu on ihan ok.
Fiksu ja älykäs, mutta jotain tunnepuolen oiretta saattaa olla, esim lievä Asperger, Ei tarkoita pahaa. On pahoillaan sanomisistaa omalla tavallaan.
Saa ja saakin sanoa oman mielipiteensä omalla tyylillään. Jos on terve itsetunto voi ottaa vastaan toisen erilaisuutta loukkaantumatta.
Pohjalaisena naisena ymmärtäisin häntä eikä moinen olis minulle ollenkaan noin katastrofaalista ja traumaattista. Minulle tuommoinen herkkähipiäisyys näyttäytyy vallankäyttöä ja marttyyrimäisyytenä.
Nähdyn perusteella Ei ole fiksu eikä älykäs, korkeintaan ovela. V1ttuilu on välittämistä sanotaan Porissa mistä on kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
"Nämä psykotermit on uinut häiritsevästi normaaliin puheeseen. Kaikki k**päät on narsisteja. Vilkkaat ja menevät on ADHD. Hieman sinisilmäiset ja yksinkertaiset on autisteja. "
Täytyy jäädä odottelemaan milloin elimellisetkin sairaudet jalkautuu jokapäiväiseen keskusteluun yhtä huolettomasti ja ihan ilman oikeaa diagnoosia.
'Kato ku mulla oli eilen sellainen sydäntapahtuma, nii siks jäin vaa sohvalle maate, enkä pystynyt lähtee lenkille'
'Nii siis ku tää alkava alzhaimer puskee päälle. Ei pysty muistaa mitä muka sanoin sulle eilen'
'En mä kuule voi ny alkaa mitää astioita tiskaa. Mun parkkinssonin kädet vois tiputtaa ne.'
Ai sinun pitää odotella? Kyllä noita "dementia iskenyt" ym kommentteja kuulee lähes päivittäin.
Medikalisaatio, ihmiset halutaan lokeroida asioita sekä ymmärtää erilaisia oireita kaikessa. Voidaan miettiä, onko sekään hyvä, että vaikkapa normaalia surua lääkitään helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen formaatissa osallistujiksi valikoituu aina originellia porukkaa.
En usko, että Matti normielämässä olisi ikimaailmassa kiinnostunut Elisan kaltaisesta naisesta. Tiedän tuon muusikkotyyypin ja heidän naismakunsa on ihan erilainen.
Arttu, joka omien sanojensa mukaan tykkää luonnollisista ja naisellisista naisista, tuskin valitsisi tatuoitua tuulilasinkorjaajaa. Samoin Julia tuskin päätyisi yhteen Artun tyylisen miehen kanssa.
Janne saattaisi jopa mennä tinder treffeille Katrin tyyppisen naisen kanssa, mutta toteaisi jossain vaiheessa kuitenkin, ettei pysty...
Iina ja Mikko vaikuttavat olevan molemmat enemmän kiinnostuneita sisäisistä kuin ulkoisista asioista.
Jännä, että sinun "analyysisi" on vain miesten näkökulmasta eli mietit miten naiset kelpaavat miehille ja vastaavat he
Jep. Ja yksi asiantuntija perusteli, et kun on lapsia niin toinen näkee kumppanin eri roolissa, et mahtavaa... Ontuvaa.
Järjen ääneltä:
tämän ohjelman tarkoitus on löytää pari ihmiselle joka ei ole sitä löytänyt itse. Eli:
hänellä on vaikeuksia pariutua!! Miten tätä ei ymmärretä.
Ei ohjelmaan siis valita ihmisiä jotka löytää helposti kumppanin, jonka kiintymyssuhde on turvallinen, joka on sosiaalisten taitojen mestari.
Enskat on parhaimmillaan opetusohjelma kaikille jotka on edelleen yksin OMAN KÄYTÖKSENSÄ TAKIA. Jos joku kärttyisä vanhapiika tästä nyt tajuaa että vois alussa olla miehelle mukava, lämmin, vastaanottavainen niin ohjelman tarkoitus on täyttynyt. Jos joku peräkammarin poika ymmärtää että koti siistiksi ja mies kuntoon niin priimaa!
ugh
Vierailija kirjoitti:
Arttu on ihan ok.
Fiksu ja älykäs, mutta jotain tunnepuolen oiretta saattaa olla, esim lievä Asperger, Ei tarkoita pahaa. On pahoillaan sanomisistaa omalla tavallaan.
Saa ja saakin sanoa oman mielipiteensä omalla tyylillään. Jos on terve itsetunto voi ottaa vastaan toisen erilaisuutta loukkaantumatta.
Pohjalaisena naisena ymmärtäisin häntä eikä moinen olis minulle ollenkaan noin katastrofaalista ja traumaattista. Minulle tuommoinen herkkähipiäisyys näyttäytyy vallankäyttöä ja marttyyrimäisyytenä.
Mitä, eikö Arttu olekaan narsisti? Jostain kommentista luin niin.
Itse en ole vielä nähnyt kuin 3 jaksoa, nyt en tiedä mitä odottaa...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pullava, mieheni on rasvaton.
En huolisi itselleni pullavaa miestä. Ei himottaisi yhtään, eikä ole pakko olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei himota.
Olet siis niaspuolinen Janne, lihava joka kokee jostain syystä etuoikeudekseen saada sporttinen kumppani. Yleensä rasvattomat haluavat toisen rasvattoman. Ei katos ole pakko olla sellaisen kanssa joka ei himota
No kyllä se on. Ruokaa ja herkkuja on runsaasti tarjolla ja sitä on helppo saada. Kotiin tilataan valmisruokaa, ja liikkuminen jää pois, kun ei tarvii enää edes kauppaan mennä saadakseen ruokaa, saatikka, että pitäisi mennä pellolle tai metsään sitä hakemaan:D
Jannen ja Katrin häissä näytti myös molempien vanhemmat olevan aika tuhteja. Turhaan Janne ainakaan Katria kilojen takia vieroksuu, itse on ihan samaa kaliperiä.
Ja Katri on kyllä kasvoiltaan paljon paljon parempi, kuin Janne.