Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8388)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Janne aiemmin rutissut ettei ole aamuihminen ja hänen tuntikausien heräilyynsä pitää vain puolisonkin sopeutua?
Kuitenkin pitää myös sopeutua mekkalaan, jos hän nousee aiemmin.
Seurustelin joskus miehen kanssa, joka ei arvostanut minun untani yhtään. Hän sai sytyttää makuuhuoneen valot milloin tykkäsi ja katsoa äänekästä ohjelmaa. Mutta minun piti ehdottomasti olla hipihiljaa ja mielellään liikkumatta kun hän nukkui. En viittaa tällä Janneen tai Katriin mitenkään, mutta tuli vain aiheesta mieleen, että nykyään ymmärrän tuon tilanteeni olleen ihan selkeää väkivaltaa. Älkää siis koskaan alistuko moiseen kukaan.
Kiinnitin huomiota hääjaksossa, että Janne nosti "totta"-kyltin väittämään että Katri on surkea kuski. Siis että mitä?! Nämä ovat juuri tavanneet toisensa ja mies dissaa naisen ajotaitoa ilman, että hänellä on siitä oikeasti mitään tietoa.
Joko kyse on yleisestä naisiin kohdistuvasta vähättelystä ja jopa naisvihasta, tai hän alkaa murtaa Katrin itsetuntoa heti häissä tällaisilla pikku nälväisyillä. Red flag joka tapauksessa.
Minkä vuoksi suomalaisen miehen pitää olla "rauhallinen" ja "maadoittava"? En ymmärrä. Miksi suomalainen mies ei saa olla räväkkä, puhelias ja muutenkin esim. sellainen kuin vaikka joku arabimies?
Suomalaisen miehen halutaan olevan tyhmä mölli jonka vuoro tulee viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Janne aiemmin rutissut ettei ole aamuihminen ja hänen tuntikausien heräilyynsä pitää vain puolisonkin sopeutua?
Seurustelin joskus miehen kanssa, joka ei arvostanut minun untani yhtään. Hän sai sytyttää makuuhuoneen valot milloin tykkäsi ja katsoa äänekästä ohjelmaa. Mutta minun piti ehdottomasti olla hipihiljaa ja mielellään liikkumatta kun hän nukkui. En viittaa tällä Janneen tai Katriin mitenkään, mutta tuli vain aiheesta mieleen, että nykyään ymmärrän tuon tilanteeni olleen ihan selkeää väkivaltaa. Älkää siis koskaan alistuko moiseen kukaan.
Kiinnitin huomiota hääjaksossa, että Janne nosti "totta"-kyltin väittämään että Katri on surkea kuski. Siis että mitä?! Nämä ovat juuri tavanneet toisensa ja mies dissaa naisen ajotaitoa ilman, että häne
Tai sitten vain huumoria? Arvaus, koska tällainen kysymys ylipäätään oli esitetty??
Arttu: Tosi rakentavaa keskustelua minkä päälle on hyvä rakentaa, sä oot semmonen itsenäinen ja vahvaluontoinen ja sit jos sitä lähtee rikkomaan ni sit sä niinku hajoot murusiksi. Ja sit se suhde niinku kuolee siihen....
Kuulostaa toooosi rakentavalta, Arttu. Jatka ihmeessä
Vierailija kirjoitti:
En ole kyseistä jaksoa nähnyt, niin en tiedä mikä tuossa oli konteksti (josko kukaan muukaan täällä tietää...). Mutta itse vuorotyötä tehneenä tuli myös mieleen se, että jos toisella on esim kolmivuorotyö ja siksi pitäisi ihan oikeasti saada nukkua aamulla rauhassa, niin totta helkutissa se ottaa päähän, jos muut mekkaloi niin, että se nukkuminen on mahdotonta. Ymmärrän, että lapsiperheessä aamut nyt tuskin täysin hiljaisia ovat koskaan, mutta Jannellakin lapset ovat jo sen verran isoja, että pitäisi osata ne aamuaskareet tehdä ilman kiukutteluja, riehumista, mekkalointia ja ymmärtää järkipuhetta, jos kehotetaan olemaan hiljempaa. En tosin tiedä sitäkään oliko kehotettu...
Vierailija kirjoitti:
Arttu: Tosi rakentavaa keskustelua minkä päälle on hyvä rakentaa, sä oot semmonen itsenäinen ja vahvaluontoinen ja sit jos sitä lähtee rikkomaan ni sit sä niinku hajoot murusiksi. Ja sit se suhde niinku kuolee siihen....
On tainnut muutkin miehen suhteet kuolla siihen samaan rikkomiseen... Herra näköjään läväytti rehdisti jo tässä vaiheessa esille omat pelimerkkinsä. Mikäs siinä, parempi tuossa vaiheessa kuin myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoiko näinkin? Mitä ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomiota hääjaksossa, että Janne nosti "totta"-kyltin väittämään että Katri on surkea kuski. Siis että mitä?! Nämä ovat juuri tavanneet toisensa ja mies dissaa
Ei tyypillä ole huumorintajua. Tylsä Hannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomiota hääjaksossa, että Janne nosti "totta"-kyltin väittämään että Katri on surkea kuski. Siis että mitä?!
"jannu" ei hannu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, ettei Janne viitsinyt kattoa morsiantaan Katria kunnolla/pitkäkestoisesti silmiin taksimatkalla häistä hotellille. Tuli jotenkin mieleen se Kolmiodraama-ohjelman Sami, joka oli silminnähden pettynyt kun näki Terhin livenä, eikä pystynyt kattomaan Terhin sen vuoksi silmiinkään...
En ennusta pitkää suhdetta noille.
No nyt kun sanoit, niin Jannen käytöshän on ihan samanlaista kuin sen Samin!
Jotain samaa heissä tosiaan on, mutta se Sami oli törppöydessään ihan toisissa svääreissä. Terhi oli oikeasti tosi symppis ja hauska, joskin ei varmasti ihan joka miehen makuun. Minusta Katri taas ei vaikuta kovin symppikseltä tyypiltä. Sekin, että oli valittanut Jannelle, kun aamulla kuului ääniä lasten lähtiessä kouluun... Sellaista se aikuisen ihmisen elämä on, ettei voi vain koko ajan ajatella omaa mukavuudenhaluaan. Katrikin alkaa jo olla sen ikäinen, että olisi korkea aika vähän reipastua ja ottaa itseään niskasta kiinni. Tarvetta olisi totaaliselle elämäntaparemontille.
Mä luulen, että Arttu on otettu mukaan ohjelmaan siksi, koska asiantuntijat ovat säälineet häntä kun hänellä on ollut epäonnea rakkauselämässä ja haluavat antaa Artulle kunnollisen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuon Artun mahdollinen diagnoosi tai syy käytöksen takana on? Ei kai narskukaan ala noin nopeasti moittia toista. Se rakkauspommitus-vaihe voi kestää niin kauan, että toinen on saatu henkisesti ja fyysisestikin koukkuun. Onko vaan ksipää vai onko hänellä alhainen sosiaalinen älykkyys kun heittelee tuollaista?
Kyllä voi todellakin alkaa noinkin nopeasti. Ei kaikki mene aina niin kuin sinä olet jostain naisten lehtien lööpeistä ja nettitesteistä lukenut.
Millainen mies edes huomaa nätissä naisessa, että tällä on leveät hartiat ja että on miehekäs? Kaiken lisäksi nainen on hoikka ja siro niin ihan kuin etsimällä etsisi jotain virhettä kauniissa naisessa.
Ihan farssihan tämä on! pelkästään, että toisella on staffeja ja toisella koira niin pitäisi olla yhdistämättä parit.
Mua ärsytti toi "maadoittava" sana kun katri hoki sitäa ainakin 5-6 kertaa jakson aikana
Vierailija kirjoitti:
"Mun mielestä tuo Arttu on pelottava. Ahdistavaa, että hän puhuu sielunkumppanuudesta, Julian sisäisestä kauneudesta ja muusta outo, tuijottava ilme silmissään. Juuri sen oloinen mies, joka voisi tehdä naiselle pahaa ja sitten ihmetellä jälkeenpäin että eikö olisi saanut ja eikö toinen muka halunnut. Toivottavasti olen väärässä."
Minua on häirinnyt ensi hetkistä lähtien nuo Artun silmät ja se sen outo kiiluva, pistävä katse, joka on aina samanlainen kaikissa tilanteissa. Ei näy minkään näköistä vaihtelua eikä normaalia eloa niissä sen silmissä. Pelottavat pikkupupilliset kovat silmät ja pelottava tyhjä katse. Ja silmäthän ovat sielun peili...
Minulla on ihan sama, että on alusta asti häirinnyt jokin tuossa Artun katseessa. Olen miettinyt siitä kirjoittamista tänne, mutta en ole osannut muotoilla asiaa. Ja olen myös miettinyt, että kuvittelen varmaan. Tuo pistävä ja tyhjä on hyvin kuvattu. Vai onko kyse jostain ilmeettömyydestä..? Ehkä vähän jotain samaa kuin se, kun ihminen tekohymyilee, niin sen tunnistaa siitä, että jotkin mikroilmeet puuttuu. Mutta sitä ei kuitenkaan osaa selittää, mitä puuttuu.
Sama särähti korvaan. Ei aina voi nukkua niin paljon kuin huvittaa, vaikka olisi miten vuorotyöläinen hyvänsä. Ikävä realiteetti on se, että lapsiperhe-elämässä hyville yöunille voi heittää hyvästit vuosikausiksi. Hyvinvoinnistaan voi pitää huolta muullakin tavoin kuin maksimoimalla unensa, esim. urheilemalla ja syömällä terveellisesti. Eihän se voi olla niin iso juttu jos yhtenä aamuna jää unet vähiin. Muulloin saa kuitenkin nukkua niin paljon kuin huvittaa. Olisi pitänyt hänen alun perin ilmoittaa, että perheellinen mies ei tule kyseeseen.
Katsoin ilmaistahdissa eli tokan hääjakson. Katrista ja Jannesta vielä suht neutraalit fiilikset, vaikka kipinöitä ei lennellytkään.
Arttu on kyllä otettu vain ja ainoastaan tosi tv -taustan takia. Tyyppi on jotenkin niin tapettiin maastoutuvaa sorttia, ja puhuu latteuksia, jotka eivät jää edes mieleen. Tosi tylsä tapaus. Mä en ymmärrä, että miten se enskari-vodcastin Katri Utula on niin ihastunut siihen. En näe hänessä mitään, joka yhdistäisi Juliaan.
Julia on esittelyssään tuonut esille, että hänen reippautensa ja miesvaltainen ammattinsa on ollut miehille kova pala purtavaksi, niin miksi tätä ei ole painotettu enemmän valinnassa. Arttu on kumminkin peruslandepaukku, ei hän vaikuta modernilta mieheltä, joka kyseenalaistaisi perinteisiä sukupuolirooleja.
Julia on ohjelman perusteella tosi hyvä tyyppi, mutta jos hänelle ei löydy yhtä hyvää tai sopivaa paria, niin hänet olisi pitänyt säästää koko ohjelmasta.
juliasta tulee mieleen kiira korpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoiko näinkin? Mitä ihmettä.
Tämä on niin tutun kuuloista! Sellaista pyörittelyä suhteen mahdollisista uhkakuvista ja "analyyseja" toisen psykologisista ominaisuuksista, joiden tarkoitus on saada toisen pää ihan sekaisin ja antaa kaikki valta toiselle. Sitten voidaan itse ikäänkuin hallinoida tai hallita näitä uhkakuvia ja ominaisuuksia mitä on annettu toiselle niin ettei toinen ehdi ja pysty enää itse miettimään, miten itse kokee suhteen tai onko missään päätä tai häntää. Eikä toinen voi muuta kuin reagoida hädissään koko ajan kasautuvaan psykologiseen sotkuun.
Liian kova jonkun urheilujoukkueen fanittaminen on aikuiselta mieheltä kyllä lapsellista ja outoa.