Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8393)
Vierailija kirjoitti:
Jannella on murrosikäisen jonnen huone kotina :O
Janne eronnut ihan vastikää. Kun itse muutin eron jälkeen (talo jäi miehelle) ei totisesti ollut rahaa eikä energiaa miettiä seinien koristeita, tärkeintä löytää sängyt ja pöydät itselle ja lapsille. Jotenkin ihmiset unohtavat kuinka vasta Janne eronnut. Sinällään ihmettelen miksi otettu ohjelmaan kun erosta noin lyhyt aika ja kuitenkin paletissa pari lasta. Olisko exällä uusi mies ja kuviot valmiina, Janne kiirehtii saamaan samat itselleen?
Eikä asiantuntijoilta kyllä kovin järkevää parittaa yli 5 v sinkkuna ollutta, hyvin tapoihinsa kangistunutta naista Jannelle. Jos rasittuu lasten äänistä aamulla niin paljon, että valittaa on kyllä täysin väärä tyyppi - olisko voinut valittamisen sijaan mennä mukaan auttamaan aamupalassa? Aika moni olisi tehnyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika viiltävää katsottavaa E & M häämatkajakso....
On tämä outoa, kun minun mielestäni häissä Matti vaikutti olevan tosi innoissaan Elisasta ja nyt roolit ovat vaihtuneet toisinpäin eli Elisa olisi kiinnostuneempi Matista ja Matti ei ole ihan lämmennyt.
Minä luulen, että Elisa on heitellyt teräviä kommentteja ja hyökännyt Matin kimppuun (sanallisesti), Matti varsin herkän tuntuisena on ottanut useamman askelen taaskepäin. Elisa vaikuttaa samanlaiselta kuin se hyvinsamannäköinen iki-bilettäjä. Haluaa suhdetta mutta pelkää lähteä sellaiseen. Silloin paras strategia on pelottaa toinen ja kääntää sitten epäonnistuminen toisen syyksi "kyllä minä mutta kun tuo toinen ei halua edes koskettaa". Toivottavasti Elisa oppii jotain itsestään kun katselee sarjaa.
Ahh Heidi! Heidissä ja Elisassa on kyllä paljon samaa. Kaksi prinsessaa.
Mä katson nyt jaksoa viisi.
Janne saa mun karvat pystyyn ja red flagit vilkkumaan. Kaverinsa kanssa löhöili sohvan nurkassa ja ilmoitti ettei Katrin mielipiteet häneen kodistaan kiinnosta. Kyllä oli koirakin niin pullea, että taitaa liikunta olla kyllä vähäistä. Jotenkin epämiellyttävä asenne ja olemus tällä ukkelilla. Asunnosta tuli mieleen jonkun 18 -vuotiaan ensiasunto.
Jaksojen edetessä Elisa vaikuttaa koko ajan enemmän ok-tyypiltä. Harmi kun Matti ei ilmeisesti ole lämmennyt.
Iina ja Mikko vaikuttaa ihan hyvältä parilta. Tosin Mikko enemmän koskettaa Iinaa kuin Iina Mikkoa. Harmitti Iinan puolesta, kun kissa menehtyi kesken kuvausten. Onneksi Mikko ei näyttänyt väheksyvän surua.
Julia ja Arttu.... Arttu toistelee kuvauksissakin samoja asioita. Ja Julia kertoi kameroille, että Arttu keskustelee mutta aina samoista asioista. En oo ihan saanut selville, että mikä tuo Arttu oikein on miehiään. Hänestäkään ei tule hyvä fiilis.
Iina ja Mikko on ihania, tasapainoisia ja fiksuja ja herkkiä ja näyttää niin helpolta yhdessäolo. Tuli niin hyvä mieli, kun Mikko lohdutti Iinaa kissan kanssa.
Katri ja Janne, eihän tossa oo mitään läheisyyttä. Tullaan töistä tai tullaan pitkästä aikaa käymään, niin "Moro!" ja mennään toiselle puolelle sohvaa istumaan. Tai kun tiet erkanee, niin halataan kun etäistä tätiä ja "Morjes!" ja vilkutetaan.
Matti on ihana, komea, fiksu ja järkevä ja tasapainoinen. Elisa on klassinen jännätyttö. Leikkii vaikeasti tavoiteltavaa ja kun toinen ei ymmärrettävästi koske toista, niin johan sekään ei ole hyvä. Matti on sen verran fiksu, että ymmärtää, milloin tuntuu oikealle koskea toista. Hän ei koe oloaan, että vielä kannattaisi ja Elisa senkun painostaa. Ja sitten varmaan jos koskee niin se on Elisan mielestä jollain tavalla väärin tehty.
Julia ja Arttu. Arttu vaikuttaa kyllä vähän narsistilta. Ensin haukkuu ulkonäön läpikotaisin ja seuraavaksi sitten kehuu ja sitten ollaankin sielunkumppanit, vaikka sokeakin näkee, että heidän yhdessäolo ei ole millään lailla helppoa tai luontevaa. Kuin olisi välissä vuori.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuon Artun mahdollinen diagnoosi tai syy käytöksen takana on? Ei kai narskukaan ala noin nopeasti moittia toista. Se rakkauspommitus-vaihe voi kestää niin kauan, että toinen on saatu henkisesti ja fyysisestikin koukkuun. Onko vaan ksipää vai onko hänellä alhainen sosiaalinen älykkyys kun heittelee tuollaista?
Ei se ole niin johdonmukaista, narsistien uhrien tarinoista saa kyllä helposti sen käsityksen, että siinä olisi jokin selkeä aikajana yhtä käytöstä ja sitten toista, koska olisi hankala selittää joka ikinen asia joka ikisestä hetkestä, mutta kyllä se on todellisuudessa oudolla tavalla ristiriitaista alusta asti, toki sillä painotuksella, että pyritään saamaan toinen koukkuun, jonka takia ylisanojen ja "meidän erityisen yhteyden" tai "sielunkumppanuuden" tai "rakkaan vaimon" painottaminen on vielä suuremmassa osassa. Se on kuin vaaka, joka keikkuu, toinen testaa kuinka paljon voi antaa vain tulla mitä mielessä liikkuu, kunnes toinen alkaa vastustella, sitten keritään takaisin. Pohjimmiltaanhan nämä ajattelee usein vielä olevansa hyviä ihmisiä, kun eivät kerro miten vastenmielisenä pitävät ja miten paljon eivät pidä siitä ihmisestä, jossa jostain syystä kuitenkin roikkuvat kiinni yrittäessään saada jotain etua. Ei mitään normaalia moraalista kompassia siis.
Vierailija kirjoitti:
Sori oon vähän jäljessä seurannassa, vasta eka hääjakso menossa. Mut siis voi herranjestas tota Elisan kaasoa, onks se joku sketsihahmo? Saa kyl enemmän kamera-aikaa kuin kenenkään muun kaasot. Kaija Koo käytti samaa kampausta joskus ysärillä. Tai käyttää kyl vieläkin. Huh, molemmat muikkelit vois kyl jo siirtyy uudemmalle vuosituhannelle.
Molemmilla ystävyksillä rempseä rooli päällä. Ettei kukaan vain erehdy liian syvälle sisintä katsomaan. Olen täysin varma, että keskenään puhuvat muista ihmisistä paljon pahaa. Bondaavat sillä, miten perseestä moni juttu on, mutta me ollaan sentään aitoja, suoria ja vilpittömiä. Onneksi meillä on toisemme, kun muut eivät aina tajua.
Jos minulla olisi valtaa, neuvoisin kokeilemaan suojamuurien laskemista. Heittäytymään elämään aidosti ja haavoittuvana, ei näennäisen rohkeaa näytellen.
Voi että luusereita hiertää Nikon menestys. Ihan sääliksi käy.
Tehkää itse puolen miltsin tulos yhden miehen firmassa. Tai käykää ensin edes peruskoulu loppuun.
-eri
-siis ihan tosi eri
- melkein ensi kertaa palstalle kirjoittava :D
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuon Artun mahdollinen diagnoosi tai syy käytöksen takana on? Ei kai narskukaan ala noin nopeasti moittia toista. Se rakkauspommitus-vaihe voi kestää niin kauan, että toinen on saatu henkisesti ja fyysisestikin koukkuun. Onko vaan ksipää vai onko hänellä alhainen sosiaalinen älykkyys kun heittelee tuollaista?
Kyllä voi todellakin alkaa noinkin nopeasti. Ei kaikki mene aina niin kuin sinä olet jostain naisten lehtien lööpeistä ja nettitesteistä lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plussa:
Onpas Elisa hyökkäävän oloinen. Onko tossa nyt käynyt niin, että Elisa onkin ihastunut Mattiin ja toivoo kosketusta, mutta Matilta ei sitä irtoa ja Elisa alkaa ärsyyntyä.
Sanoin täällä heti alussa, että nykyisin tässä ohjelmassa eivät osaa edes koskea toista jne. Saati harrastaa seksiä. Ohjelma on pelkkää lorvailua ja lätinää. Ei ihme, että pitkä parisuhde ei onnistu. Eikä tule onnistumaan. Böö!
Sitten on näiden "asiantuntijoiden" lässynlää-puheenvuorot. Ne aiheuttavat lähinnä myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannella on murrosikäisen jonnen huone kotina :O
Janne eronnut ihan vastikää. Kun itse muutin eron jälkeen (talo jäi miehelle) ei totisesti ollut rahaa eikä energiaa miettiä seinien koristeita, tärkeintä löytää sängyt ja pöydät itselle ja lapsille. Jotenkin ihmiset unohtavat kuinka vasta Janne eronnut. Sinällään ihmettelen miksi otettu ohjelmaan kun erosta noin lyhyt aika ja kuitenkin paletissa pari lasta. Olisko exällä uusi mies ja kuviot valmiina, Janne kiirehtii saamaan samat itselleen?
Eikä asiantuntijoilta kyllä kovin järkevää parittaa yli 5 v sinkkuna ollutta, hyvin tapoihinsa kangistunutta naista Jannelle. Jos rasittuu lasten äänistä aamulla niin paljon, että valittaa on kyllä täysin väärä tyyppi - olisko voinut valittamisen sijaan mennä mukaan auttamaan aamupalassa? Aika moni olisi tehnyt niin.
Jos aikuinen mies ei saa itse laitettua aamupalaa omille lapsillensa, joista toinen on jo peräti 12-vuotias (12!!!!), niin on kyllä täysin avuton tossukka.
Onko joku syy, minkä takia istuntoja asiantuntijoiden kanssa ei enää näytetä? Nytkin tuo kun se asiantuntija Iida tapasi Julian ja Artun, jäi kuulopuheiden varaan. Joillain aiemmilla kausilla näytettiin. Ei minua kiinnosta Iidan tarinointi siitä miten asiat meni vaan totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Ensitreffit Alttarilla eikä Lapsi tuntemattoman kanssa, kyllä mua aika lailla ärsyttäisi jos tyrkättäisiin jotkut kakarat syliin "kivana bonuksena"
Vihaan tuota bonuslapsi-sanaa. Ne eivät usemmiten ole mitään bonuksia vaan rasitteita.
Mitä tarkoitat tuolla, että "ne eivät useimmiten ole mitään bonuksia vaan rasitteita"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole niin johdonmukaista, narsistien uhrien tarinoista saa kyllä helposti sen käsityksen, että siinä olisi jokin selkeä aikajana yhtä käytöstä ja sitten toista, koska olisi hankala selittää joka ikinen asia joka ikisestä hetkestä, mutta kyllä se on todellisuudessa oudolla tavalla ristiriitaista alusta asti, toki sillä painotuksella, että pyritään saamaan toinen koukkuun, jonka takia ylisanojen ja "meidän erityisen yhteyden" tai "sielunkumppanuuden" tai "rakkaan vaimon" painottaminen on vielä suuremmassa osassa. Se on kuin vaaka, joka keikkuu, toinen testaa k
Mun mielestä tuo Arttu on pelottava. Ahdistavaa, että hän puhuu sielunkumppanuudesta, Julian sisäisestä kauneudesta ja muusta outo, tuijottava ilme silmissään. Juuri sen oloinen mies, joka voisi tehdä naiselle pahaa ja sitten ihmetellä jälkeenpäin että eikö olisi saanut ja eikö toinen muka halunnut. Toivottavasti olen väärässä.
Eikö Janne aiemmin rutissut ettei ole aamuihminen ja hänen tuntikausien heräilyynsä pitää vain puolisonkin sopeutua?
Kuitenkin pitää myös sopeutua mekkalaan, jos hän nousee aiemmin.
Seurustelin joskus miehen kanssa, joka ei arvostanut minun untani yhtään. Hän sai sytyttää makuuhuoneen valot milloin tykkäsi ja katsoa äänekästä ohjelmaa. Mutta minun piti ehdottomasti olla hipihiljaa ja mielellään liikkumatta kun hän nukkui. En viittaa tällä Janneen tai Katriin mitenkään, mutta tuli vain aiheesta mieleen, että nykyään ymmärrän tuon tilanteeni olleen ihan selkeää väkivaltaa. Älkää siis koskaan alistuko moiseen kukaan.
Omia huomioita (voin toki olla väärässäkin 😄)
Arttu on puheissaan tökerö. Ei varmaan tajua sitä itse, eli on näinollen hieman tyhmä. Enpä usko että heistä tulee Julian kanssa paria.
Matti ja Elisa jää friendzonelle. Elisa esittää kovin rempseää kameroille. Tunne puuttuu.
Janne ja Katri... joo en usko heihinkään. Janne on melko junttimainen. Häämatkallakin möllötti huoneessa kun toinen lähti kylpylään 🤦
Iina ja Mikko. Heissä voi olla potentiaalia. Rinnassa läikähti niin lämpimästi kun näki miten Mikko tuki Iinaa kissan menetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Ensitreffit Alttarilla eikä Lapsi tuntemattoman kanssa, kyllä mua aika lailla ärsyttäisi jos tyrkättäisiin jotkut kakarat syliin "kivana bonuksena"
Vihaan tuota bonuslapsi-sanaa. Ne eivät usemmiten ole mitään bonuksia vaan rasitteita.
Mitä tarkoitat tuolla, että "ne eivät useimmiten ole mitään bonuksia vaan rasitteita"?
Juuri sitä. Kumppanin aiemmat lapset tuovat suhteeseen aina lisähaasteita. Ne eivät sinua kenties muitta mutkitta hyväksy etkä sinä heitä. Yksinkertaista.
"Mun mielestä tuo Arttu on pelottava. Ahdistavaa, että hän puhuu sielunkumppanuudesta, Julian sisäisestä kauneudesta ja muusta outo, tuijottava ilme silmissään. Juuri sen oloinen mies, joka voisi tehdä naiselle pahaa ja sitten ihmetellä jälkeenpäin että eikö olisi saanut ja eikö toinen muka halunnut. Toivottavasti olen väärässä."
Minua on häirinnyt ensi hetkistä lähtien nuo Artun silmät ja se sen outo kiiluva, pistävä katse, joka on aina samanlainen kaikissa tilanteissa. Ei näy minkään näköistä vaihtelua eikä normaalia eloa niissä sen silmissä. Pelottavat pikkupupilliset kovat silmät ja pelottava tyhjä katse. Ja silmäthän ovat sielun peili...
Nyt vasta 3. Jakso katsottu. Hääjaksossa ainakin vaikutti molemmat parit oikein hyviltä.
Jannesta tulee fiilis että on vaansellainem hiljaisemman sorttinen. On myös ystäviensä kesken sellainen vähäeleinen ja jotenkin pokerinaama. Mutta kuitenkin ihan positiiviselta vaikuttaa.
katri oli ihanan oloinen. Hän vaikuttaa lämpimältä ja sosiaaliselta. Tykkäsi Jannen maadoittavasta olemuksesta.
Julia oli todella herkän ja suloisen oloinen. Mutta on hänessä myös vahvuutta ja henkistä kypsyyttä. Oli lapsista yllättynyt, mutta otti asian hyvin ja vaikutti miettivän myös lasten hyvinvointia, että kuinka asiat saa järjestymään myös heidän kannaltaan.
Arttu vaikutti herrasmiesmäiseltä. Mielestäni hän on todella komea ja lumoavat silmät! Toki olen lukenut juonipaljastuksia, että mollaa Juliaa joten tulee ristiriitainen fiilis hänestä.
läheinen äitinsä kanssa niin vaikea jotenkin uskoa että olisi täysin törppö.
Se nainen ei kyl oikee tykänny siitä sinihiuksisesta miehestä :D
Se, jos se pitää koko ajan mainita erikseen. Kuin sanoisi koko ajan vain, että on kivat hiukset, huomasin että kauniit hiukset on. No kiinnitin huomion, että hiukset näyttää kivalta... Joka kerta. Kyllä siinä tulisi olo, että nyt nimetään vain se kohta mikä on jotenkin ok.