Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8393)
Mitä epäkohteliasta siinä on, jos kehuu, että toisella on kauniit kasvot? Tottahan se on, että tuo morsian on kauniskasvoinen.
Uusin jakso katsottu.
Aikasempina kausina on ollut miehiä, jotka ovat ihmetelleet läheisyyden puutetta ja nyt se tapahtuu kameran edessä Elisan toimesta, Tuohan on viimeinen niitti orastavaan suhteeseen. Läheisyys ja varsinkin seksi ovat niin herkkiä asioita, että se tuntuu todella helposti painostamiselta, vaikka kysyjä ei sitä vaatisikaan. Eiköhän se koskettelu tule aika luonnostaan, jos siihen on halua. Saa nähdä jaksaako Elisa ystävinä loppuun saakka.
Katria ja Jannea näytettiin tosi vähän, Katri kävi olemassa yön Jannen luona. Ensi jaksossa heillä yllättäen vaikutti menevän hyvin ainakin kavereina.
Arttu on outo, kritisoi tuoretta vaimoaan ja sitten onkin sielunkumppani?! Julia on ihmeissään ja sanoo etteivät ole yhtään samalla aaltopituudella. Tämä pari ei jatka kokeilun loppuun saakka.
Iina ja Mikko ovat yllättäneet positiivisesti. Ei mitään mainintaa ahdistuksesta ja molemmat onnellisen oloisia. Voi kunpa nämä jatkaisivat yhdessä.
Siis kai tuosta on ollut pakko etukäteen kysyä, onko kumppanilla lapset ok? Päätä alkaa ihan oikeasti särkemään jos ei ole. Tämä on Ensitreffit Alttarilla eikä Lapsi tuntemattoman kanssa, kyllä mua aika lailla ärsyttäisi jos tyrkättäisiin jotkut kakarat syliin "kivana bonuksena" kun muutenkin uuteen ihmiseen tutustuminen käynnissä
Mun mielestä tuo Elisan tapa keskustella ja äänensävy on hyvin ikävä. Ei ole yhtään lämpöä ja huumoria äänessä. Tuntuu kuin kansakoulun opettaja sanoisi tiukasti oppilaalle "ei kun nyt tämä asia menee NÄIN".
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Elisan tapa keskustella ja äänensävy on hyvin ikävä. Ei ole yhtään lämpöä ja huumoria äänessä. Tuntuu kuin kansakoulun opettaja sanoisi tiukasti oppilaalle "ei kun nyt tämä asia menee NÄIN".
Elisassa rasittaa sellainen tekohauskuus ja tekorentous.
Vierailija kirjoitti:
Siis kai tuosta on ollut pakko etukäteen kysyä, onko kumppanilla lapset ok? Päätä alkaa ihan oikeasti särkemään jos ei ole. Tämä on Ensitreffit Alttarilla eikä Lapsi tuntemattoman kanssa, kyllä mua aika lailla ärsyttäisi jos tyrkättäisiin jotkut kakarat syliin "kivana bonuksena" kun muutenkin uuteen ihmiseen tutustuminen käynnissä
Vihaan tuota bonuslapsi-sanaa. Ne eivät usemmiten ole mitään bonuksia vaan rasitteita.
Voi että harmittaa, millaiseksi tämä ohjelma on mennyt. Oli muinoin yksiä harvoja ohjelmia joita katsoin telkkarista ja jopa puoliso oli kiinnostunut katsomaan. Nyt jo ekojen jaksojen jälkeen loppuu mielenkiinto, kun näkee heti ettei pareista vain voi tulla mitään. Ei kiinnosta katsella, millä tavalla tällä kertaa hommat menee pieleen.
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää halukkaita yksineläjiä osallistumaan tähän typerään ohjelmaan. Löytävät lapsettomat sinkut miehet tinderdööristä naisia jonoksi asti. Kaiken maailman tylsät jannut ja artturit - onnettomat lapsipojat - koluavat kaikki ohjelmat.
Vierailija kirjoitti:
Voi että harmittaa, millaiseksi tämä ohjelma on mennyt. Oli muinoin yksiä harvoja ohjelmia joita katsoin telkkarista ja jopa puoliso oli kiinnostunut katsomaan. Nyt jo ekojen jaksojen jälkeen loppuu mielenkiinto, kun näkee heti ettei pareista vain voi tulla mitään. Ei kiinnosta katsella, millä tavalla tällä kertaa hommat menee pieleen.
Huoh.
Ehkä ei pitäisi vielä iloita, mutta on siellä yksi pari jolla menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Huoh.
Kunnon riidat ja konfliktit, täydellinen yhteensopimattomuus on tämän ohjelman suola.
Vierailija kirjoitti:
Huoh.
onkohan vika ohjelmassa vai siinä että ihmisistä on vain tullut helvetin vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisassa rasittaa sellainen tekohauskuus ja tekorentous.
Hoitamatta jäänyt epävakaa tapaus tulee tästä mieleen? Harmi jos tämä "rempseyteen" peittää kaikki ongelmansa. Kuten myös jonnekin ysärille jäänyt Fame💃🏻 discotukka kaaso. Ikiteinit?
Kissa kuollut!!! Hirveä kriisi!!!!
Mummo kuollut. So what.
Missä ovat nykyisten keski-ikäisten arvot? Kotieläimissä, täyteaineissa, roskaruoissa, laiskottelussa, kumppanin vaihdoissa, itsessä..
Mulle tulee tuosta Elisasta mieleen hirmuiset flashbackit 15 vuoden takaa. Silloisen asuinkaupunkini kaveriporukassa oli tuommoinen Elisa, joka oli ehkäpä järkyttävin energiaimuri, jonka olen tuntenut. Hirveän kova oli arvostelemaan muita, mutta ei itse kestänyt minkäänlaista kritiikkiä. Oltiin tuolloin yli kolmekymppisiä ja tuntui että "Elisan" ympärillä oli aina joku teinidraama menossa. Ei osannut nähdä mitään asiaa kuin omasta näkökulmastaan ja loukkaantui helposti jos asiat eivät menneet hänen toiveidensa mukaan. Tuo Enskari-Elisa vaikuttaa aivan samanlaiselta, sellaiselta teinivuosiin jääneeltä ikisinkulta joka tekee pitkälle vietyjä päätelmiä jo siitä, jos joku katsoo häntä "sillain". Tuollaisten ihmisten kanssa on tosi haastavaa ja raskasta olla kun heidän kanssaan ei koskaan tiedä mistä tuulee ja koko ajan on joku draama päällä.
Vierailija kirjoitti:
Plussa:
Onpas Elisa hyökkäävän oloinen. Onko tossa nyt käynyt niin, että Elisa onkin ihastunut Mattiin ja toivoo kosketusta, mutta Matilta ei sitä irtoa ja Elisa alkaa ärsyyntyä.
Sanoin täällä heti alussa, että nykyisin tässä ohjelmassa eivät osaa edes koskea toista jne. Saati harrastaa seksiä. Ohjelma on pelkkää lorvailua ja lätinää. Ei ihme, että pitkä parisuhde ei onnistu. Eikä tule onnistumaan. Böö!
Elisasta puuttuu herkkyys totaalisesti. Ja herkkyys saisi Matin koskettamaan.
Mikähän tuon Artun mahdollinen diagnoosi tai syy käytöksen takana on? Ei kai narskukaan ala noin nopeasti moittia toista. Se rakkauspommitus-vaihe voi kestää niin kauan, että toinen on saatu henkisesti ja fyysisestikin koukkuun. Onko vaan ksipää vai onko hänellä alhainen sosiaalinen älykkyys kun heittelee tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika viiltävää katsottavaa E & M häämatkajakso....
On tämä outoa, kun minun mielestäni häissä Matti vaikutti olevan tosi innoissaan Elisasta ja nyt roolit ovat vaihtuneet toisinpäin eli Elisa olisi kiinnostuneempi Matista ja Matti ei ole ihan lämmennyt.
Minä luulen, että Elisa on heitellyt teräviä kommentteja ja hyökännyt Matin kimppuun (sanallisesti), Matti varsin herkän tuntuisena on ottanut useamman askelen taaskepäin. Elisa vaikuttaa samanlaiselta kuin se hyvinsamannäköinen iki-bilettäjä. Haluaa suhdetta mutta pelkää lähteä sellaiseen. Silloin paras strategia on pelottaa toinen ja kääntää sitten epäonnistuminen toisen syyksi "kyllä minä mutta kun tuo toinen ei halua edes koskettaa". Toivottavasti Elisa oppii jotain itsestään kun katselee sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, ettei Janne viitsinyt kattoa morsiantaan Katria kunnolla/pitkäkestoisesti silmiin taksimatkalla häistä hotellille. Tuli jotenkin mieleen se Kolmiodraama-ohjelman Sami, joka oli silminnähden pettynyt kun näki Terhin livenä, eikä pystynyt kattomaan Terhin sen vuoksi silmiinkään...
En ennusta pitkää suhdetta noille.
No nyt kun sanoit, niin Jannen käytöshän on ihan samanlaista kuin sen Samin!
No ei sitä kyllä lapsiakaan voi pitää nykyään minään "vanhuuden turvana"! Riittää, kun katsoo miten monet vanhukset nykypäivänäkin yksinäisinä makaa/istuu jossain palvelutalossa, lapset käy hyvässä nykyssä kerran vuodessa katsomassa, kun on se Omakin Elämä ja työt ja perhe ja harrastukset ja kaverit ja matkailut ja kaikki muu. Yhteiskunnan huoleksi jätetään vanhukset tässä maassa, että tervetuloa vaan tälle vuosituhannelle sinäkin sieltä menneisyydestä.