Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa oli tämän kauden suola. Kuinka tylsää olisikaan ollut ilman Elisaa. Elisa on show nainen ja kaunis kuin karamelli.
Näyttää viiskymppiseltä eikä laita hampaitaan kuntoon, ilmeisesti rahapulassaan. Muutoin varmasti laitattaisi.
Ei näytä, minä olen 50 enkä ikinä noin vanhan näköinen. Elisa näyttää 60 v.
Ihan nelikymppisen näköinen on muuten paitsi kroppa paremmassa kunnossa
Kroppa on kuin kaksivitosen, todella hyvässä kunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa oli tämän kauden suola. Kuinka tylsää olisikaan ollut ilman Elisaa. Elisa on show nainen ja kaunis kuin karamelli.
Näyttää viiskymppiseltä eikä laita hampaitaan kuntoon, ilmeisesti rahapulassaan. Muutoin varmasti laitattaisi.
Lopeta jo. Vaikka en Elisan käyttäytymisestä yhtään pitänytkään, niin onhan se silti todella hyvännäköinen.
Ja vaikkei olisikaan, niin ei tämä haukkuminenkaan hyvää käytöstä ole.
"Olen eri, mutta itselläni koko jakson katselu jäi juurikin siihen, kun Julia keskeytti muut, vaikka hänen vuoronsa oli jo mennyt. Alkoi taas narisemaan jotain tylsää ja kaiken lisäksi täysin asiaan kuulumatonta minä-minä juttuaan kesken Jannen ja Katrin huomattavasti kiinnostavamman keskustelun."
Olikin tätä jaksoa vasten mielenkiintoista ettei Juliaa ja Arttua päästetty parisuhdeleirille vaan asiantuntijat sanoivat päättäneen heidön puolestaan olla osallistumatta.
Julia koki samaistumispintaa kaikkiin pariskuntiin ja kommentoi kaikkien parien tilannetta omasta näkökulmastaan. "Haluanko sittenkään menevää puolisoa" tai muuta vastaavaa.
Olisi nyt antanut vaan Juliankin osallistua siihen kun noin kovasti tykkäsi ryhmäterapiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustat väitteesi? Eihän sitä kroppaa nähnyt vaatteiden läpi.
Rahapulassa? 7000e maksaa oikominen Tampereella. Myös, vaikka hampaat olisi aiemmin oiottu ja laitetaan uudestaan vähän suoremmaksi yksittäisen hampaan takia. Juuri kesällä selvitin.
Oikominen??
Ei Elisan etualahampaiden kunnossa ole kyse oikomisesta. Kaksi keskimmäistä ovat nysiä, liekö joku trauma tullut vai mikä mutta puolet hampaan korkeudesta puuttuu. Selvä iso kuoppa kun katsoo tarkasti.
Ihan tavallinen nelikymppisen kroppa, jota ei ole syöty satakiloiseksi. Ei mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käsittääkseni Matilla on sekä Espoon kämppä että mökki. Hän ei siis muuttanut OriMATTIlaan kokonaan ? Aika hyvin tienattu musiikintekemisellä. Matti taisi olla varakkain osallistuja.
Iltasanomien haastattelussa sanotiin, että Matti on muuttanut Lahteen ja hankkinut "mökin" kotiseudultaan Orimattilasta.
Matti taitaa olla alunperinkin lahtelainen.
Hämäläiset ovat ihanan rauhallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käsittääkseni Matilla on sekä Espoon kämppä että mökki. Hän ei siis muuttanut OriMATTIlaan kokonaan ? Aika hyvin tienattu musiikintekemisellä. Matti taisi olla varakkain osallistuja.
Iltasanomien haastattelussa sanotiin, että Matti on muuttanut Lahteen ja hankkinut "mökin" kotiseudultaan Orimattilasta.
Matti taitaa olla alunperinkin lahtelainen.
Hämäläiset ovat ihanan rauhallisia.
Jep ja sitten seuraavaksi laittakaa horoskooppimerkkien luonteenpiirteet. Myös talvella tai kesällä syntyneiden luonne-erot kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustat väitteesi? Eihän sitä kroppaa nähnyt vaatteiden läpi.
Nähtiinpä sentään jotakin, kun oli kiipeilemässä s-palvojan kanssa. Ohuet raajat ja keskikroppa pönäkkä, litteä, leveä takamus. Lapissa vaeltaessaan näkyivät tikkumaisen ohuet ripakinttunsa. Tyypillinen vanhenevan, vaihdevuotisen naisen vartalo.
Uudelle kaudelle on haettu osallistujia, joten kaipa vielä uutta kautta yritetään vääntää vaikka väkisin. Toivon kuitenkin ensi syksyksi jotain uusia ohjelmia. Masked singer, Tanssii tähtien kanssa ja tämä nyt vaan on jo täysin nähtyjä ja loppuunkulutettuja ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen nelikymppisen kroppa, jota ei ole syöty satakiloiseksi. Ei mitään ihmeellistä.
Eikä myöskään näyttänyt erityisen sporttiselta kiipeillessä ja panikoidessaan seinällä. Löysä ja laaja peräosasto. Ei taida liikuntaa paljoa harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen eri, mutta itselläni koko jakson katselu jäi juurikin siihen, kun Julia keskeytti muut, vaikka hänen vuoronsa oli jo mennyt. Alkoi taas narisemaan jotain tylsää ja kaiken lisäksi täysin asiaan kuulumatonta minä-minä juttuaan kesken Jannen ja Katrin huomattavasti kiinnostavamman keskustelun."
Olikin tätä jaksoa vasten mielenkiintoista ettei Juliaa ja Arttua päästetty parisuhdeleirille vaan asiantuntijat sanoivat päättäneen heidön puolestaan olla osallistumatta.
Julia koki samaistumispintaa kaikkiin pariskuntiin ja kommentoi kaikkien parien tilannetta omasta näkökulmastaan. "Haluanko sittenkään menevää puolisoa" tai muuta vastaavaa.
Olisi nyt antanut vaan Juliankin osallistua siihen kun noin kovast
Itse hän lopetti isallistumisensa. Ihme, että tuonne oli päässyt. Varmaan Hanna taas sòhlännyt tai akka itse tuppautunut taas kidutt
Kiduttamaan ja altistamaan ja vähättelemään. Mummolla taas lääkeaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaan nyt ihan oikeasti jo oma elämä :D
Luuletko oikeasti, että jos nämä itse saisi valita mitä näytetään, että lopputulos olisi se, mikä se nyt on?
Ei todellakaan.
Mitä sinä sitten päivystät täällä 💩jauhamassa? Hanki elämä! Oudosti oli leikattu heidän osuus, kun mitään ei näytetty mistä puhuttiin ja tapaamisella oli jokaisella vuoronsa. Ei olisi tarvinnut mennä toisten keskustelun väliin...
Eikös siellä häämatkalla aika paljon kuvata itse matskua? Eipä sitä materiaalia varmasti ole, jos ei sitä kuvata ja oletan että Julia ei halunnut että kuvataan.
Se matkalaukkukohtaus oli outo. Hirveän jyrkkä ylämäki ja kauheasti reppua ja laukkua. Arttu olisi herrasmiehenä tahtonut kantaa kaikki Juliankin kapsäkit ylös, mutta Julia skitsoili siitäkin ja sai raivoh
Höpö löpö. Feministinä ja vahvana naisena minäkin olisin tehnyt nuorena ja terveenä noin, että kyllä mä itse tietysti kannan omat laukkuni. Tuollainen olet heikko nainen vanhanaikainen muka herrasmiesmäisyys ei ole koskaan minua innostanut, lähinnä ärsyttänyt. Ymmärrän Juliaa täysin, ihan normi reaktio eikä edes mikään iso juttu.
Sen sijaan minua ärsytti hitosti Elisa siinä ulkonuotiokohtauksessa. Matti puuskahtaa, että onpa tää sahaus raskasta (saha näytti tosi paskalta ja tylsältä). Mitä tekee Elisa? Ehdottaako, että sahataan vuorotellen? Ei, prinsessa katselee halveksivasti miestä ja väittää vieläpä päälle, että mies muka aina valittaa. Muutaman päivän tuntemisen jälkeen! Tuollaiset toksiset sukupuoliroolit ylipäätään ovat typeriä.
Ja kauniiksi jankkaaminen on aivan idiotismia myös. Miksi edes pitäisi olla kaunis? Ja eiköhän useimmat naiset halua, että mies kiinnostuu vähän syvemmästä kuin ulkoisesta kauneudesta.
Mattia katsoin Youtubesta kun on hankkinut talon /mökin ja remppa siellä alkoi vanhan uunin purkamisella. Piikkaili uunin pois ja kantoi sangolla tiilet pois. Saa nähdä millainen uusi uuni on, uutta videota odotan. Ihan iloinen mies puuhaili siellä. Elisa on niin kireän näköinen, että huoneen ilma muuttuu tiukaksi heti kun madame saapuu tilaan....
Vierailija kirjoitti:
Miksi Julia ei jätä Arttua jo rauhaan. Avautuu miten yllättyi, että sai itsekin kritiikkiä. Halusi itse lopettaa kokeilun ja eivät ole missään tekemisissä.
Silti edelleen arvostelee Arttua haastatteluissa ja vihjailee että ei viitti puhua, oli kaikenlaista... epäeettistä toimintaa.
Kaivaa nyt kuoppaa vaan, jos tarkoitus on saada itsensä näyttämään paremmalle.
Arttu ei ole lehdille tai kameroille Juliasta mitään ikävää sanonut tai edes vihajillut, saati syytellyt häntä mistään. Vaikka ohjelmassa oli kylmää kyytiä. Jos haluaa elää rauhassa ja jatkaa elämäänsä, voisko sen miehenkin nyt jättää rauhaan julkisestikin, kun itse katkaisi välitkin. Jotenkin puistattavaa käytöstä
Olisko niin, ettei Artulla ole siihen mitään syytä? Ei Julia sanonut Artulle pahasti, eikä haukkunut turhasta muutenkaan. Jos Arttu kerran on sanonut, että Julia on miesmäinen ja olisi paremman näköinen erivärisesessä tukassa ja tatuoinnit on rumia, mutta saahan ne piiloon, niin eihän se ole mitään Artun haukkumista. Arttuhan nuo asiat on sanonut Julialle ja jos Julia sitten kertoo mitä Arttu on sanonut niin se onkin Artun haukkumista ja seläntakana puhumista?
Arttu on myöntänyt puhuneensa ohi suunsa ja varmaan nuo asiat on asiantuntoiden kanssa puhuttu ja Arttu ne todeksi myöntänyt, että niin tuli sanottua. Arttu on harmitellut puheitään sekä kaverilleen, että asiantuntoille.
Ja kyllähän Julia jätti Artun rauhaan hyvin äkkiä.
Voi olla Artun parhaaksi, ettei Julia viitsi puhua kaikkea , sehän se vasta paha asia saattaisi Artun kannalta olla.
Julia mainitsee haastattelussa jälkeenpäin, ettei halunnut kaikkea Artusta sanoa julkisesti. Minä uskon tähän. On vaikea ymmärtää, miten moni asettuu puolustamaan miestä, joka edellisessä realitysarjassa jäi jo kiinni valehtelusta. On täysin mahdollista, että Arttu on kahden kesken ollut vähän erilainen kuin se mekaanisesti hempeitä kameroille puhuva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Kappas vaan, on taas poistatettu kirjoituksia Artusta, joissa ihmetellään miten Maajussille morsian -ohjelmassa naista huijannutta Arttua edes voitiin ajatella tähän ohjelmaan.
Onhan se kyllä todella noloa, etenkin jos Arttu sattuu olemaan läheinen ystävä tai sukulainen ;)
Muille muille tuo asia on todella hämmentävää.
Juliaa haukutaan ihan perättömistä jutuista, mutta Artusta ei saa sanoa edes totuutta ja silti se häviää :D
Tottahan se on ette huijasi tietoisesti maajussissa, mutta sitä ei saa sanoa, ja vaikka Arttu itsekin myöntää, että tuli puhuttua mitä sattuu niin sitäkään ei silti täällä uskota, vaan laitetaan Julian viaksi, että valehtelee.
Arttua on puolusteltu asioilla, jotka laittaa Artun vain outoon valoon, kuten, että jospa Arttu on leski, kun on lapsia useamman kanssa tai, että Arttu vaan huvikseen kuittaili Julialle "jätkähuumorilla" ulkönäöstä ja Julia siitä turhaan suuttui tai, että Arttu on niin arka ja vietävissä, että sen takia sanoo mitä kuvittelee muiden haluavan hänen sanovan. Mutta oikeasti, kuka haluaisi noin käyttäytyvän miehen. Nuohan vain pahentaa /pilaa Artun mainetta entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Julia mainitsee haastattelussa jälkeenpäin, ettei halunnut kaikkea Artusta sanoa julkisesti. Minä uskon tähän. On vaikea ymmärtää, miten moni asettuu puolustamaan miestä, joka edellisessä realitysarjassa jäi jo kiinni valehtelusta. On täysin mahdollista, että Arttu on kahden kesken ollut vähän erilainen kuin se mekaanisesti hempeitä kameroille puhuva tyyppi.
Ei ne usko, että Arttu osaa valehdella tai ainakin jättää kertomatta tärkeitä asioita.
Iltalehden otsikot kertoi isoin kirjaimin, miten Arttu jäi kiinni rumasta tempusta, mutta täällä sekin väännetään miten sattuu vaikka asian voisi tarkistaa ihan milloin vain. Edelleen nuo jutut löytyy luettavaksi, kun vain laittaa hakuun.
Juttu loppui silloinkin lyhyeen ja varmaan ihan sen takia, kun nainen huomasi, ettei Arttuun voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi nyt antanut vaan Juliankin osallistua siihen kun noin kovast
Itse hän lopetti isallistumisensa. Ihme, että tuonne oli päässyt. Varmaan Hanna ta
Tästäkin ketjusta voitte nähdä, kuinka Julia kommentti on poistettu.
Samoin poistuvat Jannen entisen työkaverin viestit.
Näin Elisan lopputilityksen Iltasanomien videoklipistä.
Kyllä joka kaudella on pettyneitä osallistujia, pertymisen riski kuuluu ohjelmaformaattiin, ei ole naima- tai rakkaustakuuta.
Elisa on ihan itse luonut itsestään viihdemateriaalia, jos vertaa vaikka edellisiin kausiin, jolloin kulissien takaiset tapahtumat olivat jääneet tosi epäselviksi, niin kyllähän Elisan kohdalla leikkaus oli armollinen. Elisalla oli vain niin paljon palautetta ja sanottavaa, usein aika epäasiallista Mattiakin kohtaan, mutta saipahan ohjelmassa sanottua sanottavansa, tuskin sanoja on pakotettu suuhun.
Matin ja Elisan paritus ei olisi periaatteessa ollut mahdoton tai ns viihdeparitus, jos Elisalla olisi vain ollut aikuismaisempi ja joustavampi asenne ja käytös. Esim Katri ja Janne sekä Julia ja Arttu olivat enemmän kuin lottokoneesta arvotut parit.
Ohjelman lopuksi Elisan juhlisti ja uhosi rehvakkaasti ihanan sinkkuvapauden alkamista, mutta Iltalehden lopputilityksestä päätellen Elisalla on taas vähän haku päällä, ei hän selkeästi sinkkunakaan viihdy.