Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (22189)

Vierailija
21861/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen pettynyt siihen että Elisa ei osallistunut, mutta toisaalta Matilla oli varmasti kivempaa näin."

Ensin muakin harmitti, mut lopuksi mietin et onneksi Elisa ei tullut. Luulen että olisi vienyt shown ja myrkyttänyt ilmapiirin toksiseksi.

Ei tosiaan yhtään haitannut Elisan puuttuminen loppujaksosta. Juliankin olisi saanut jättää pois, kun muutenkin käytännössä perui koko osallistumisensa. 

Vierailija
21862/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mielenkiinto sarjaan katosi tuossa matkalla.

Sama. Viimeinen jakso edelleen katsomatta.

Katsoin 20 min ja riitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21863/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen pettynyt siihen että Elisa ei osallistunut, mutta toisaalta Matilla oli varmasti kivempaa näin."

Ensin muakin harmitti, mut lopuksi mietin et onneksi Elisa ei tullut. Luulen että olisi vienyt shown ja myrkyttänyt ilmapiirin toksiseksi.

Ei tosiaan yhtään haitannut Elisan puuttuminen loppujaksosta. Juliankin olisi saanut jättää pois, kun muutenkin käytännössä perui koko osallistumisensa. 

Jep Julia alkoi myös pätemään keskeyttämällä muiden puheenvuorot omilla jutuillaan.

Vierailija
21864/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan katsoa tuo vielä julkaisematon Olet mitä syöt, jossa on asiantuntija Hanna. Vihdoin joku, tässä tapauksessa Pippa Laukka sanoo tuolle suorat sanat ja eipä tuo Hanna olekaan mikään kaikkitietävä tai osaava, mitä ehkä esittää. Tämä Hanna oli myös jossakin tietokilpailussa ja todella huonosti yhtään mitään tiesi.

Vierailija
21865/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

Kritiikin määrä yllätti. Narinaa, mökötystä ja selän takana puhumista vaan telkkarissa. Jatkaa edelleen vihjailujaan toisen suuntaan, vaikka on itse niin yksityinen ihminen. Kannattaisiko sitten antaa olla jo. Pian nämä unohtuu.

Osallistujat voi vaikuttaa siihen mitä näytetään ja Julian kohdalla mitään mitä hän väitti ei näytetty ohjelmassa. Elisan ja Matin kohdalla näytettiin. Pyysikö leikkaamaan kaiken, ettei katsojat näe tapahtumia ja voi muodostaa omaa mielipidettä pelkät hänen puheet. Ei ollut reilu asetelma. Odotti ehkä samaa asemaa kuin Matilla keskusteluissa. Matti oli ystävällinen koko ajan, ei puhunut toisesta ikävästi ja heidän tilanteet näytettiin, teki ohjelman loppuun asti. Juliasta näkyi murjotusta ja hanskat tiskiin. Koko asetelma jäi jotenkin hämäräksi katsojille

Vierailija
21866/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep Julia alkoi myös pätemään keskeyttämällä muiden puheenvuorot omilla jutuillaan.

Pikkusen totuutta näihin Julia viha viesteihin. Ei keskeyttänyt kenenkään puhetta.

Täällä ei taida enää käydä muut kuin Juliaa vihaavat .

Vierailija
21867/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan katsoa tuo vielä julkaisematon Olet mitä syöt, jossa on asiantuntija Hanna. Vihdoin joku, tässä tapauksessa Pippa Laukka sanoo tuolle suorat sanat ja eipä tuo Hanna olekaan mikään kaikkitietävä tai osaava, mitä ehkä esittää. Tämä Hanna oli myös jossakin tietokilpailussa ja todella huonosti yhtään mitään tiesi.

Onko Hanna väittänyt olevansa kaikkitietävä? On mennyt minulta ihan ohi.

Vierailija
21868/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kritiikin määrä yllätti. Narinaa, mökötystä ja selän takana puhumista vaan telkkarissa. Jatkaa edelleen vihjailujaan toisen suuntaan, vaikka on itse niin yksityinen ihminen. Kannattaisiko sitten antaa olla jo. Pian nämä unohtuu.

Osallistujat voi vaikuttaa siihen mitä näytetään ja Julian kohdalla mitään mitä hän väitti ei näytetty ohjelmassa. Elisan ja Matin kohdalla näytettiin. Pyysikö leikkaamaan kaiken, ettei katsojat näe tapahtumia ja voi muodostaa omaa mielipidettä pelkät hänen puheet. Ei ollut reilu asetelma. Odotti ehkä samaa asemaa kuin Matilla keskusteluissa. Matti oli ystävällinen koko ajan, ei puhunut toisesta ikävä

Vielä kerran. Arttu itsekin sanoi, että tuli puhuttua mitä tahansa. Luuletko todellakin, että ohjelma leikataan jonkun osallistujan pyynnöstä? 

Hieman todellisuuden tajua noihin teidän juttuihin.

Hankkikaan nyt ihan oikeasti jo oma elämä :D

Luuletko oikeasti, että jos nämä itse saisi valita mitä näytetään, että lopputulos olisi se, mikä se nyt on?

Ei todellakaan.

Vierailija
21869/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa oli tämän kauden suola. Kuinka tylsää olisikaan ollut ilman Elisaa. Elisa on show nainen ja kaunis kuin karamelli.

Näyttää viiskymppiseltä eikä laita hampaitaan kuntoon, ilmeisesti rahapulassaan. Muutoin varmasti laitattaisi.

Ahaa. No, onko Jannellakin rahapula (kämpästä paatellen kylläki), kun ei hoidata karmeaa bulldogin alapurentaansa kuntoon?

Mitä vielä enemmän aina korostaa, kun puhuu yhteenpuristamiensa hampaitten välistä.

Vierailija
21870/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkusen totuutta näihin Julia viha viesteihin. Ei keskeyttänyt kenenkään puhetta.

Täällä ei taida enää käydä muut kuin Juliaa vihaavat .

Olen eri, mutta itselläni koko jakson katselu jäi juurikin siihen, kun Julia keskeytti muut, vaikka hänen vuoronsa oli jo mennyt. Alkoi taas narisemaan jotain tylsää ja kaiken lisäksi täysin asiaan kuulumatonta minä-minä juttuaan kesken Jannen ja Katrin huomattavasti kiinnostavamman keskustelun.

Vierailija
21871/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei häirinnyt ei. Julian kommentit herättivät lähinnä myötähäpeää kun itse heitti kaiken kesken eikä yrittänyt. 

Ohjelma on ohitse ja nyt katseet eteenpäin. Toivottavasti jokainen heistä löytää sen oikean rakkauden. Iina ja Mikko taisivat jo löytää. Iinan viisaus siitä, että toinen on ns. riittävä on järkevä kommentti. Tämä aikakausi muodostaa helposti sellaisia ihanteita ettei kohta kelpaa yhtään kukaan eikä mikään. Tässä on se huono puoli ettei olla myöskään tyytyväisiä itseensä. Iina ja Mikko vaikuttivat tasapainoisilta ja välittivät toisistaan. Siitä se rakkaus syvenee.

Vierailija
21872/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa oli tämän kauden suola. Kuinka tylsää olisikaan ollut ilman Elisaa. Elisa on show nainen ja kaunis kuin karamelli.

Näyttää viiskymppiseltä eikä laita hampaitaan kuntoon, ilmeisesti rahapulassaan. Muutoin varmasti laitattaisi.

Ahaa. No, onko Jannellakin rahapula (kämpästä paatellen kylläki), kun ei hoidata karmeaa bulldogin alapurentaansa kuntoon?

Mitä vielä enemmän aina korostaa, kun puhuu yhteenpuristamiensa hampaitten välistä.

Jannelle lisää naurettavaa. Kyllä Janne olisikin tarvinnut bulldogin purentaa staffinaista koirineen vastaan 

Vierailija
21873/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeasti, että jos nämä itse saisi valita mitä näytetään, että lopputulos olisi se, mikä se nyt on?

Ei todellakaan.

Mitä sinä sitten päivystät täällä 💩jauhamassa? Hanki elämä! Oudosti oli leikattu heidän osuus, kun mitään ei näytetty mistä puhuttiin ja tapaamisella oli jokaisella vuoronsa. Ei olisi tarvinnut mennä toisten keskustelun väliin...

Vierailija
21874/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistujat voi vaikuttaa siihen mitä näytetään ja Julian kohdalla mitään mitä hän väitti ei näytetty ohjelmassa. Elisan ja Matin kohdalla näytettiin. Pyysikö leikkaamaan kaiken, ettei katsojat näe tapahtumia ja voi muodostaa omaa mielipidettä pelkät hänen puheet. Ei ollut reilu asetelma. Odotti ehkä samaa asemaa kuin Matilla keskusteluissa. Matti oli ystävällinen koko ajan, ei puhunut toisesta ikävä

Toi on kyllä tärkeä pointti. Osa Matin "pelastusta" on se, että tilanteet näytettiin telkkarissa, kaikki näkivät mikä tilanne oli. Artulla ja Julialla tilanne jäi hämäräksi ja sittenhän jokainen täydentää ne aukot omalla mielikuvituksellaan. Sama tilanne kuin viime kauden Matinkin kanssa - osa kuvitteli taustalle vaikka mitä. Totuus jäi epäselväksi.

Toki tavallisella tallaajalla on myös kova kynnys siinä että ottaa riskin ja näyttää tilanteita jotka ehkä näyttävät itsestä huonolta.

Vierailija
21875/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan.

Mitä sinä sitten päivystät täällä 💩jauhamassa? Hanki elämä! Oudosti oli leikattu heidän osuus, kun mitään ei näytetty mistä puhuttiin ja tapaamisella oli jokaisella vuoronsa. Ei olisi tarvinnut mennä toisten keskustelun väliin...

Eikös siellä häämatkalla aika paljon kuvata itse matskua? Eipä sitä materiaalia varmasti ole, jos ei sitä kuvata ja oletan että Julia ei halunnut että kuvataan.

Vierailija
21876/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan.

Eikös siellä häämatkalla aika paljon kuvata itse matskua? Eipä sitä materiaalia varmasti ole, jos ei sitä kuvata ja oletan että Julia ei halunnut että kuvataan.

Se matkalaukkukohtaus oli outo. Hirveän jyrkkä ylämäki ja kauheasti reppua ja laukkua. Arttu olisi herrasmiehenä tahtonut kantaa kaikki Juliankin kapsäkit ylös, mutta Julia skitsoili siitäkin ja sai raivohalvauksen.

Vierailija
21877/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mielenkiinto sarjaan katosi tuossa matkalla.

Sama. Viimeinen jakso edelleen katsomatta.

Katsoin 20 min ja riitti.

Mä nukahdin siihen Jannen tylsään ja valheelliseen jorinaan.

Vierailija
21878/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amislainen yritti iskeä Mattia.

Vierailija
21879/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika jakso katsottu vihdoin, mielenkiinto sarjaan katosi tuossa matkalla.

Janne ja Katri: ensinnä tuli mieleen että nämä kaksi ovat varmaankin lukeneet keskusteluja, koska sen verran urheilun täytteisiä olivat insertit. No ei siinä mitään, inhimillistähän tuo on. Kehonkieli siinä sohvalla kielii että kumpikaan ei ole juuri nyt kauhean mielellään toisen lähellä. Katrilla taitaa olla pientä kaunaakin, Janne on sovinnollisempi ja ottaa vastuuta asioista.

Mikko ja Iina: yhdessä olon arvasi jo kun istuivat sohvalla niin lähekkäin. Moni on sanonut ettei usko tähän pariin, mutta minä luulen että heillä on oma, vähän erikoinen tapansa sanoittaa asiat, puhuvat vaikeista ihmisistä jne ja osa ottaa nämä kommentit kirjaimellisesti. Tärkeintä kuitenkin on, että Mikko ja Iina ymmärtävät toisiaan.

Arttu ja Julia: toinen pari joiden kehonkieli sohvalla kertoi jo kaiken. Jos sohvall

"Iik, se sanoi mua taas kauniiksi, iik ahdistun!"

Mielestäni suunnattoman surullista, ennen kaikkea Julian itsensä kannalta. 

Vierailija
21880/22189 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistujat voi vaikuttaa siihen mitä näytetään ja Julian kohdalla mitään mitä hän väitti ei näytetty ohjelmassa. Elisan ja Matin kohdalla näytettiin. Pyysikö leikkaamaan kaiken, ettei katsojat näe tapahtumia ja voi muodostaa omaa mielipidettä pelkät hänen puheet. Ei ollut reilu asetelma. Odotti ehkä samaa asemaa kuin Matilla keskusteluissa. Matti oli y

Arttua johdateltiin vastaamaan noin. Hanna sitä melkeinpä vaati. Kiltti Arttu vain totteli nöyrästi naisten käskytystä ja syyllistämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi