Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22189)
Vierailija kirjoitti:
Tainnut vetelänveltto ja laiska Janne saanut potkut ja nyt esittää etätyötä paahtavaa yritysjohtajaa.
Ilmankos hänellä onkin nyt aikaa kehuskella täällä itseään ja poistattaa kaiken kritiikin.
Oletko aina noin ilkeä ihminen?
Vai oletko henkilökohtaisesti loukkaantunut Jannelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa oli tämän kauden suola. Kuinka tylsää olisikaan ollut ilman Elisaa. Elisa on show nainen ja kaunis kuin karamelli.
Näyttää viiskymppiseltä eikä laita hampaitaan kuntoon, ilmeisesti rahapulassaan. Muutoin varmasti laitattaisi.
Rahapulassa? 7000e maksaa oikominen Tampereella. Myös, vaikka hampaat olisi aiemmin oiottu ja laitetaan uudestaan vähän suoremmaksi yksittäisen hampaan takia. Juuri kesällä selvitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaan nyt ihan oikeasti jo oma elämä :D
Luuletko oikeasti, että jos nämä itse saisi valita mitä näytetään, että lopputulos olisi se, mikä se nyt on?
Ei todellakaan.
Mitä sinä sitten päivystät täällä 💩jauhamassa? Hanki elämä! Oudosti oli leikattu heidän osuus, kun mitään ei näytetty mistä puhuttiin ja tapaamisella oli jokaisella vuoronsa. Ei olisi tarvinnut mennä toisten keskustelun väliin...
Eikös siellä häämatkalla aika paljon kuvata itse matskua? Eipä sitä materiaalia varmasti ole, jos ei sitä kuvata ja oletan että Julia ei halunnut että kuvataan.
Se matkalaukkukohtaus oli outo. Hirveän jyrkkä ylämäki ja kauheasti reppua ja laukkua. Arttu olisi herrasmiehenä tahtonut kantaa kaikki Juliankin kapsäkit ylös, mutta Julia skitsoili siitäkin ja sai raivohalvauksen
Mäkin kannan joka päivä Salen ruokakassit itse kaupasta ulos. On siinä myyjillä ihmettelemistä, että vitsi mikä raivohalvaus, kantaa kasseja.
Miksi Julia ei jätä Arttua jo rauhaan. Avautuu miten yllättyi, että sai itsekin kritiikkiä. Halusi itse lopettaa kokeilun ja eivät ole missään tekemisissä.
Silti edelleen arvostelee Arttua haastatteluissa ja vihjailee että ei viitti puhua, oli kaikenlaista... epäeettistä toimintaa.
Kaivaa nyt kuoppaa vaan, jos tarkoitus on saada itsensä näyttämään paremmalle.
Arttu ei ole lehdille tai kameroille Juliasta mitään ikävää sanonut tai edes vihajillut, saati syytellyt häntä mistään. Vaikka ohjelmassa oli kylmää kyytiä. Jos haluaa elää rauhassa ja jatkaa elämäänsä, voisko sen miehenkin nyt jättää rauhaan julkisestikin, kun itse katkaisi välitkin. Jotenkin puistattavaa käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Mun käsittääkseni Matilla on sekä Espoon kämppä että mökki. Hän ei siis muuttanut OriMATTIlaan kokonaan ? Aika hyvin tienattu musiikintekemisellä. Matti taisi olla varakkain osallistuja.
Iltasanomien haastattelussa sanotiin, että Matti on muuttanut Lahteen ja hankkinut "mökin" kotiseudultaan Orimattilasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Julia ei jätä Arttua jo rauhaan. Avautuu miten yllättyi, että sai itsekin kritiikkiä. Halusi itse lopettaa kokeilun ja eivät ole missään tekemisissä.
Silti edelleen arvostelee Arttua haastatteluissa ja vihjailee että ei viitti puhua, oli kaikenlaista... epäeettistä toimintaa.
Arttu ei ole lehdille tai kameroille Juliasta mitään ikävää sanonut tai edes vihajillut, saati syytellyt häntä mistään. Vaikka ohjelmassa oli kylmää kyytiä. Jos haluaa elää rauhassa ja jatkaa elämäänsä, voisko sen miehenkin nyt jättää rauhaan julkisestikin, kun itse katkaisi välitkin. Jotenkin puistattavaa käytöstä
Suoranaista kiusaamista. Naurettavaa sekin, miten Julia yritti Artulta vielä ns. avioliittonsa aikana viestin saatuaan antaa kaikkien ymmärtää, että Arttu ei jätä häntä rauhaan, vaikka tosiasiassa se on Julia, joka ei millään kykene jättämään Arttua rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käsittääkseni Matilla on sekä Espoon kämppä että mökki. Hän ei siis muuttanut OriMATTIlaan kokonaan ? Aika hyvin tienattu musiikintekemisellä. Matti taisi olla varakkain osallistuja.
Iltasanomien haastattelussa sanotiin, että Matti on muuttanut Lahteen ja hankkinut "mökin" kotiseudultaan Orimattilasta.
Matti taitaa olla alunperinkin lahtelainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa oli tämän kauden suola. Kuinka tylsää olisikaan ollut ilman Elisaa. Elisa on show nainen ja kaunis kuin karamelli.
Näyttää viiskymppiseltä eikä laita hampaitaan kuntoon, ilmeisesti rahapulassaan. Muutoin varmasti laitattaisi.
Ei näytä, minä olen 50 enkä ikinä noin vanhan näköinen. Elisa näyttää 60 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten ilkeitä ihmisiä täällä. Puhutteko te livenäkin noin? Kukaan ei ulkonäköään ole valinnut ja sitä paitsi Elisa on varsin nätti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nelikymppisen näköinen on muuten paitsi kroppa paremmassa kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Viihdettähän tässä haettiin ja saatiin. Artusta oli terävän Julian ja naisasiantuntijoiden toimesta helppo tehdä syntipukki vaikka varmaan ei muutakun huolimattomuuttaan ja tyhmyyttään puhunut sitä sun tätä ja oli kauheet paineet löytää nainen. Samoin taustatyö oli tehty huolimattomasti eikä energistä naista ja flegmaattista miestä missään tapauksessa pitänyt yhdistää. Asiantuntijat puhuvat haasteista vaikka todellisuudessa oli kyse yhteensopimattomista henkilöistä. Tuollaisia haasteita ei kukaan tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Mies on lehdissä ja ohjelmassa saanut leiman.. hävetkää asiantuntijat.
Yritän miettiä, miten toimisin juuri nyt, jos olisin esim. Elisa tai Julia.
(Varsinaisesti en ota kantaa heidän kummankaan käytökseen tai heihin, ovat minusta hyvin tylsiä ihmisiä. Liian monta diagnoosia vyöryy ehkä kummallakin yli. En ota kantaa myöskään Mattiin tai Arttuun henkilöinä.)
Olisin osallistunut ja saanut puolisoksi komsii komsaa -ihmisen tai suorastaan vääränlaisen. Rakastumista en edes olisi odottanut, mutta lievää ihastumista tai ainakin hyväksyntääni ja myönteistä asennettani, jotta jaksaisin yrittää. Olisin odottanut myös, että puolisollani olisi heti tuo sama asennetaso minuun. Tykkäisi minusta, ei ainakaan inhoaisi.
Jos kaikki olisikin mennyt pieleen, hän olisi paitsi epämiellyttävän näköinen omaisi myös huonot käytöstavat. Olisin ällönnyt häntä, karttanut, panikoinut, masentunut, ehkä yrittänyt sinnitellä yhdessäoloa, mutta kuitenkin sortunut sietämättömän huonoon käytökseen ja ylilyönteihin kommenteissa, jotka tajuaisin täysin ja joita häpeäisin vasta nyt. Ei tarkoita, ettenkö olisi ollut monessakin asiassa oikeassa ja oikeutettu sanomaani, mutta olisin voinut välttää ylilyöntejä ja olla kohteliaampi.
PYYTÄISIN ANTEEKSI "PUOLISOLTANI". Pahoittelisin tuotannolle. Oloni olisi heti hyvä. (En tiedä, onko kukaan koskaan tehnyt tätä.)
Koska oloni olisi nyt hyvä ja puhdas, unohtaisin mahdollisimman pian koko jutun. En antaisi haastatteluja, en lukisi somea. Menisin elämässä eteenpäin oppia saaneena. Pian löytäisin toivon mukaan oikean rakkauden. (Näin on tehnyt varmasti monikin EA osallistuja.)
Hah hah. Hanna viestit poistuu alta aikayksikön, sekunneissa.
Vierailija kirjoitti:
(Varsinaisesti en ota kantaa heidän kummankaan käytökseen tai heihin, ovat minusta hyvin tylsiä ihmisiä. Liian monta diagnoosia vyöryy ehkä kummallakin yli. En ota kantaa myöskään Mattiin tai Arttuun henkilöinä.)
Olisin osallistunut ja saanut puolisoksi komsii komsaa -ihmisen tai suorastaan vääränlaisen. Rakastumista en edes olisi odottanut, mutta lievää ihastumista tai ainakin hyväksyntääni ja myönteistä asennettani, jotta jaksaisin yrittää. Olisin odottanut myös, että puolisollani olisi heti tuo sama asennetaso minuun. Tykkäisi minusta, ei ainakaan inhoaisi.
Jos kaikki olisikin mennyt pieleen, hän olisi paitsi epämiellyttävän näköinen omaisi myös huonot käytöstavat. Olisin ällönnyt häntä, karttanut, panikoinut, masentunut, ehkä yrittänyt sinnitellä yhdessäoloa, mutta kuitenkin sortunut sietämättömän huonoon käytökseen ja ylilyönteihin kommenteissa, jotka tajuaisin täysin ja joita häpeäisin vasta nyt. Ei tarkoita, ettenkö olisi ollut monessakin asiassa oikeassa ja oikeutettu sanomaani, mutta olisin voinut välttää ylilyöntejä ja olla kohteliaampi.
PYYTÄISIN ANTEEKSI "PUOLISOLTANI". Pahoittelisin tuotannolle. Oloni olisi heti hyvä. (En tiedä, onko kukaan koskaan tehnyt tätä.)
Koska oloni olisi nyt hyvä ja puhdas, unohtaisin mahdollisimman pian koko jutun. En antaisi haastatteluja, en lukisi somea. Menisin elämässä eteenpäin oppia saaneena. Pian löytäisin toivon mukaan oikean rakkauden. (Näin on tehnyt varmasti monikin EA osallistuja.)
Olen samoilla linjoilla kanssasi. Ja tämä olisi selkeää jos olisi vain tv ja se oma tajuaminen,että voi ei miten minulla keitti yli noista kertomistasi syistä johtuen.
Kokonaan uusi elementti aukeaa kuitenkin siinä, kun näet netistä, miten sinun kokemukset on ohitettu, tunteet vähätelty.... jaa-a. Hyvin vaikea sanoa pysyisikö pää kylmänä. Nyt kyllä, mutta jos olisi jo julkkis, saattaisi sortua ajattelemaan, että "selitän tämän nyt omasta näkökulmastani Ilttiksen haastattelussa niin kaikki ymmärtävät. " Ainut vaan että eivät ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Hanna viestit poistuu alta aikayksikön, sekunneissa.
Oliko sittenkin häirintäviestejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia ja Matti voisi käydä vaikka kahvilla pitkän kaavan kautta, voisi olla energiat samalla tasolla ja paljon juteltavaa.
Äläpäs Julia haaveile. Ei edes kukaan wt bensalenkkari koske sinuun edes pitkällä tikullakaan. Kyllä niin totaalisesti munasit itsesi.
Taasko luulet keskustelevasi Julian kanssa?
ja mistä sinä tiedät, miten moni on kiinnostunut Juliasta, varmaan aika monikin. Kaikille ei esim tatuoinnit ole kauhun aihe (kuten ei varmaan Matillekaan, kun kerran niitä hänellä itselläänkin oli) eikä hiusten värillä tai hartoiden koolla ole väliä.
Mutta en siltikään nää Mattia ja Juliaa yhdessä, koska maailmassa nyt on muitakin ihmisiä, kun nämä ensitreffeihin osallistuneet joten eiköhän Matti ja Julia löydä sen oikean ihan muualta.
Ja jo sekin, että
No kyllä Julia munasi itsensä aivan täydellisesti epäasiallisella käytöksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki olisikin mennyt pieleen, hän olisi paitsi epämiellyttävän näköinen omaisi myös huonot käytöstavat. Olisin ällönnyt häntä, karttanut, panikoinut, masentunut, ehkä yrittänyt sinnitellä yhdessäoloa, mutta kuitenk
Ymmärrän pointtisi, mutta "julkkiksen" (eivät EA osallistujat ym. ole kovinkaan suuria julkkiksia, vain pieni osa ihmisistä seuraa ohjelmaa ja näitä lätiöitä) kohdalla se, että pystyy ylittämään omat ehkä oikeutetutkin vihan ja katkeruuden tunteensa ja pyytämään anteeksi (julkisesti tai yksityisesti) tuottaa vielä paljon suuremman palkinnon eli helpotuksen. Sinua ei enää ahdistella kommentein tai haastattelupyynnöin, ja jos ahdistellaan, voit pystypäin sanoa: ei kiitos minulle enää tätä. Ja pitäähän jokaisen aikuisen ihmisen ymmärtää, että oma totuus on vain osa totuutta. Tiedän yllättävän tarkkaan, mistä nyt puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo. Vaikka en Elisan käyttäytymisestä yhtään pitänytkään, niin onhan se silti todella hyvännäköinen.
Vastaväitteeni on, että et nyt ymmärtänyt pointtiani. Saattoi toki olla vika minunkin ulosannissani.
Edetään rauhassa, tällä tarkoitin että tutustutaan, ja se hullu rakkaus VOI myös iskeä ajan kanssa. Vai onko sinun väitteesi, että näin ei voi käydä? Minulle on käynyt joten omalta osaltani kumoan väitteesi. Ja jos se on minulle käynyt, voi käydä monelle muullekin ja on käynytkin :)
En siis väitä, että rakastuminen on päätösasia, ja itsekin olen ollut hulluna rakastunut, nykyisen aviomieheeni. Joka ensin oli pitkään vain täysin neutraali kaveri. Rationalisuus tässä ohjelmassa on se, että ei panikoiduta jos rakastuminen ei syty heti.