Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22314)
Se oli mukava kuulla, että Elisa on palannut opiskelemaan, vaikka siitäkin täällä jo tiedettiin muka, että olisi keskeyttänyt.
Kyllä minua jotenkin loppujen lopuksi käy Elisaa sääliksi. En minä tiedä, miten noin hankala tyyppi löytää kumppanin. Ehkä sellainenkin sitten jossain on, toivotaan. Jonka kanssa synkkaisi ja menisi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Julia ottanut lisää tatuointeja jalkaansa? Mielestäni oli häissä vähemmän. Viimeisimmässä jaksossa esitteli jalkaa peilin kautta korostetusti. Kuin provosoiden, että nyt on vieläkin enemmän tatuointeja.
Katrillakin oli oikein korostamassa paksua käsivartta. Mutta pahinta on Katrin kaulattomuus. Mua alkaa ahdistamaan, kun katson häntä, puristaa omasta kurkusta. Miksi ihminen päästää itsensä tuollaiseksi? Vaihteeksi oli laittamassa ruokaa ja puhumassa, että syön ensin, ennen kuin vien koirat ulos. Hän elää syödäkseen.
Jotkut sairaudet tai lääkkeet lihottaa. Kilpirauhanen, kortisoni, mielialalääkket.
Jos toi kroppa on syömällä ja juomalla hankittu, siinä on kiinni paljon aikaa rahaa ja vaivaa.
Mikko ja Iina eivät tosiaan näytä onnellisilta päätösjaksossa eikä Mikko puhu Iinasta mitenkään kovin nätisti. Mikko murjottaa sohvalla myrtsinä vaikka muut nauravat. Toivottavasti Iina tajuaa lähteä suhteesta jos tilanne on tosiaan se mikä ainakin minun kotisohvalleni välittyy, eli että Mikko yrittää jatkuvasti etsiä jotain vikoja Iinasta, eikä vaikuta muutenkaan olevan tyytyväinen suhteeseen. Tuntuu kuin Iinan silmistä olisi valo kadonnut.
Oho olipas eräällä tullut ihan valtavasti lisää painoa 😳
Vierailija kirjoitti:
Mikko ja Iina eivät tosiaan näytä onnellisilta päätösjaksossa eikä Mikko puhu Iinasta mitenkään kovin nätisti. Mikko murjottaa sohvalla myrtsinä vaikka muut nauravat. Toivottavasti Iina tajuaa lähteä suhteesta jos tilanne on tosiaan se mikä ainakin minun kotisohvalleni välittyy, eli että Mikko yrittää jatkuvasti etsiä jotain vikoja Iinasta, eikä vaikuta muutenkaan olevan tyytyväinen suhteeseen. Tuntuu kuin Iinan silmistä olisi valo kadonnut.
Eihän heistä kumpikaan ole tainnut kertaakaan ohjelmassa todeta kuinka ihana toinen on. Mutta onhan tuo Mikko pahempi kommenteissaan, ainakin pariin kertaan maininnut kuinka vaikea/hankala toinen voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pelottavat vibat tuli kyllä tuosta Elisan kämpän sisustuksesta.
Pahuuteen liittyvää ja sitä glorifioivaa rekvisiittaa. Ihan sama uskooko näihin asiohin mutta hyvin näyttää sopivan Elisan sisäinen maailma tuohon ihanaiseen pimeyteen.
Jos hän ei itse ymmärrä, niin luulisi tuon Päivi-ystävän ymmärtävän oman taustansa perusteella. En käsitä, miten voivat olla noin välinpitämättömiä tuon materiaalin kanssa. Todella vaarallista.
Siis uskotteko tosissaan johonkin paholaisen palvontaan, ja että tietyt esineet on vaarallisia ja houkuttelee jotain räyhänhenkiä kotiin? Kohta varmaan teidän mielestä Elisa on riivattuna tms. Tuohan on ihan höpönlöpön juttua. Ei ihme että Auerin syytteetkin on menneet sukkana läpi, jos ihmiset uskoo tuommoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaisi, mitä nuo Mikon spontaanit ja aktiiviset teot on, joihin Iina ei kykene, mutta selvästi tätä Iinalta odotetaan ja tähän suunnataan.
Se oli ilkeä pisto Iinalle. Hänelle tuli paha mieli, sen huomasi kyllä.
Ei tuollainen haudanvakava ja pienestä hankalaksi tuomitseva mies oikein kannusta naista olemaan kepeä ja heittäytymään arjessa. Odottaako Mikko, että Iina yksin viihdyttää häntä ja etsii Mikosta jonkun kadonneen repäisevämmän puolen?
Iina tuntuu miettivän vähän liikaa, että kelpaako ja riittääkö hän. Hänen pitäisi miettiä myös, että onko Mikkokaan hänelle alkuunkaan sopiva.
Totta, Iina ja Mikko ovat siinä suhteessa epäsuhta ja vaarallinen pari, että Mikko miettii kelpaako Iina ja Iina miettii kelpaako hän. Tässä tulee helposti asetelma, jossa pehmeä ja nöyrän epäitsekäs ihminen taipuu monin kerroin kriittisen puolison edessä, kun oikeasti puolison pitäisi nostaa häntä jalustalle koska on ihana juuri sellaisena kuin on.
Kyllä Iinakin ansaitsee puolison, joka pitää häntä ylivertaisen ihanana eikä puntaroi onko hän riittävän hyvä. No on hän riittävän hyvä. Vaikka onkin vaikea eikä sellainen kuin toivoin. Plaah.
Ei taatusti kestä kauaa Mikon ja Iinan juttu. Harmi 😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaisi, mitä nuo Mikon spontaanit ja aktiiviset teot on, joihin Iina ei kykene, mutta selvästi tätä Iinalta odotetaan ja tähän suunnataan.
Se oli ilkeä pisto Iinalle. Hänelle tuli paha mieli, sen huomasi kyllä.
Ei tuollainen haudanvakava ja pienestä hankalaksi tuomitseva mies oikein kannusta naista olemaan kepeä ja heittäytymään arjessa. Odottaako Mikko, että Iina yksin viihdyttää häntä ja etsii Mikosta jonkun kadonneen repäisevämmän puolen?
Iina tuntuu miettivän vähän liikaa, että kelpaako ja riittääkö hän. Hänen pitäisi miettiä myös, että onko Mikkokaan hänelle alkuunkaan sopiva.
Ei ole Mikko hänelle soveltuva. Iina varoo koko ajan. Ei saa olla ihan oikeasti oma itsensä. Mikko on vaativa. Liian synkkä ja odottaa ihan eri juttuja. Tuo suhde ei tule tekemään hyvää Iinalle. Sen näkee jo nyt.
Iina, juokse vielä kun voit. Joku voi arvostaa sua ihan erilailla.
Siis uskotteko tosissaan johonkin paholaisen palvontaan, ja että tietyt esineet on vaarallisia ja houkuttelee jotain räyhänhenkiä kotiin? Kohta varmaan teidän mielestä Elisa on riivattuna tms. Tuohan on ihan höpönlöpön juttua. Ei ihme että Auerin syytteetkin on menneet sukkana läpi, jos ihmiset uskoo tuommoiseen.
Äläpä muuta sano. Hohoho....
Koirat pitää ottaa pois v#ttua ja j#malautaa hokevilta luonnevikaisilta Jannelta ja Julialta. Ties miten purkavat raivojaan viattomiin eläinparkoihin.
Mikko ja Iina eivät tosiaan näytä onnellisilta päätösjaksossa eikä Mikko puhu Iinasta mitenkään kovin nätisti. Mikko murjottaa sohvalla myrtsinä vaikka muut nauravat.
Ihme alien tuo jätkä. Kaikesta puuttuu oikea ilo, ei ole muuta kuin hemmetin rasittavaa analyyttisyyttä. Olisi kaameaa elää tuon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä viimeinen jakso on kuvattu?
Tää on varmaan aika tuore. Plus-tilaajille tuli katsomoon jo kaksi viikkoa sitten ja luulen, että jakso kuvattu Paris viikkoa ennen tätä.
No nyt se on loppu eikä harmita yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Oho olipas eräällä tullut ihan valtavasti lisää painoa 😳
Keneen viittaat?
Loppujakso katsottu. Yksi pari jatkaa, rauhassa katsoo eteenpäin. Varmaan ihan itse tietävät, haluavatko olla suhteessa. Iinan temperamentti on tullut esille.
Toisetkin olivat saaneet ohjelmasta hyviä asioita elämäänsä.
Matti oli nyt paljon reippaampi kuin edellisissä jaksoissa. Se, ettei Matti osaa keskustella, oli väärä johtopäätös Elisalta. Matti meni kuoreensa.
Mutta ihania olitte kaikki. Kiitos kun sain katsella pätkän teidän elämästänne. Kaikkea hyvää toivotan jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Se oli mukava kuulla, että Elisa on palannut opiskelemaan, vaikka siitäkin täällä jo tiedettiin muka, että olisi keskeyttänyt.
Kyllä minua jotenkin loppujen lopuksi käy Elisaa sääliksi. En minä tiedä, miten noin hankala tyyppi löytää kumppanin. Ehkä sellainenkin sitten jossain on, toivotaan. Jonka kanssa synkkaisi ja menisi hyvin.
Kasvu: Sekä työttömien että lomautettujen arkkitehtien määrä on kasvanut huomattavasti vuoden 2023 alusta lähtien.
Vaikutus alat: Tilanne vaikuttaa erityisesti asuntotuotannon parissa työskenteleviin arkkitehteihin.
Vertailu: Työttömien määrä on korkeampi kuin koronapandemian pahimman vaiheen aikana, mutta ei ole saavuttanut 1990-luvun laman tasoa, jolloin työttömiä oli yli puolet arkkitehdeista.
Onkohan tuo Mikko niin spontaani, menevä ja "villi" kun itse antaa ymmärtää?
Kertokaa, mitä te olette oppineet nyt tästä kaudesta (tai ohjelmasta)? Miten katsojana voi kehittyä ja oivaltaa asioita?
Minulle ainakin tuo puhumisen tärkeys taas muistutti itsestään. Ja siis aito, kunnioittava keskustelu ja kuuntelu, ei sellainen Elisan vaativa besserwisser-tyyli. Ja että asiat on hyvä puhua ja sopia mahd. pian. Näillä pääsee jo aika pitkälle.
Toinen se, että ei odota täydellisyyttä sen enempää itseltään kuin toiseltakaan.