Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22314)
Vierailija kirjoitti:
Toden totta, jannehan oli laihtunut viimeiseen ryhmätapaamiseen mennessä. Oli oikein edukseen. Eikä se ole vain ulkonäön puolesta hyvä vaan kaiken jaksamisen kannalta. Hieno saavutus.
Moi, Janne.
Älä viitsi jatkaa enempää. Todella noloa.
Ei Julia kyllä Mattia yrittänyt iskeä. En huomannut. Keskustelu oli ihan tavallista kaikkien noiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Mikko olis voinut jättää sanomatta -eikä ne ollu edes kalliita- (kukista).
Mitä sanoi? Hirveän huono äänitys.
Miksi Elisa ei tullut paikalle? Minusta sääntörikkomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toden totta, jannehan oli laihtunut viimeiseen ryhmätapaamiseen mennessä. Oli oikein edukseen. Eikä se ole vain ulkonäön puolesta hyvä vaan kaiken jaksamisen kannalta. Hieno saavutus.
Moi, Janne.
Oletko sekaisin!? Keskusteletko siinä nyt muka Jannen kanssa? Olette te kyllä aika sairaita luulottelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Joo, naiselle tulee tuosta hyvin äkkiä se olo ettenkö ole sitten kalliimman arvoinen. Mulla särähti heti korvaan.
Ei ole näkynyt vielä kummassakaan iltapäivälehdessä juttuja viimeisestä tapaamisesta.
Kiva, kun Matti oli kuvannut Pariisin näkymiä. Missähän hotellissa mahtoi asua? Jos Elisa olisi ollutok, olisi ollut mukana romanttisessa Pariisissa. Mutta noin siinä kävi, kun ei ymmärtänyt, miten ihana Matti onkaan.
Mikko vaikutti vihaisen oloiselta.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä naiset itse tietävät kuinka paljon kukkakimpun kaupoissa maksavat. Sitähän Mikko tuossa tarkoitti, että muut miehet voivat ostaa vaikka mitä kaupan kimppuja. Ajatushan siinä on tärkein. Vai onko naiset näin?
Kaikki oli tehnyt hienoja juttuja kesän aikana, matkoja, mökkiä, kuntoilua, Pariisia, vaellusta, mutta -yksinään! Oi voi. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi, Janne.
Oletko sekaisin!? Keskusteletko siinä nyt muka Jannen kanssa? Olette te kyllä aika sairaita luulottelijoita.
Kiss mee fatboy 🤡😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoi? Hirveän huono äänitys.
Sanoi: Eikä ne ollu edes kalliita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä naiset itse tietävät kuinka paljon kukkakimpun kaupoissa maksavat. Sitähän Mikko tuossa tarkoitti, että muut miehet voivat ostaa vaikka mitä kaupan kimppuja. Ajatushan siinä on tärkein. Vai onko naiset näin?
Ajatus on tärkein. Kukan tuonnin me naiset muistamme pitkään :) Sillä on suuri arvo. Olen saanut kaksi kertaa kukkia elämäni aikana ja muistan ne aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sitäkö se tarkoitti? Viesti oli siis muille miehille, että kauppaan siitä.
Arttu olis kyllä voinut olla hiljaa. Taas höpisi ulkoa opeteltua latikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikko vaikutti vihaisen oloiselta.
Tympääntyneen, äkäisen ja jotenkin dominoivan oloinen. Iinasta taas aisti jonkinlaisen varuillaan olon, vaikka kertoikin positiivisia asioita sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Arttu olis kyllä voinut olla hiljaa. Taas höpisi ulkoa opeteltua latikkaa.
Samoin Julia. Kukaan ei kysynyt häneltä yhtään mitään, kun yhtäkkiä yllättäen alkoi pitkän ja tylsän typerän monologinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, naiselle tulee tuosta hyvin äkkiä se olo ettenkö ole sitten kalliimman arvoinen. Mulla särähti heti korvaan.
No Iina ei vaikuta tavalliselta naiselta, jolla henkinen kapasiteetti pysähtyy teini-ikään, ja tätä myötä toisen sanojen tahallinen väärintulkinta, prinsessakompleksi yms jää päälle. Niitä esimerkkejä tässä sarjassa onkin riittänyt.
Mua kyllä kiinnostaisi, mitä nuo Mikon spontaanit ja aktiiviset teot on, joihin Iina ei kykene, mutta selvästi tätä Iinalta odotetaan ja tähän suunnataan.
Toivottavasti Mikko muistaa Iinaa arkena myös lempeällä hymyllä ja kauniilla sanoilla, eikä vain harmittele Iinan hankaluutta ja sirkushuvien puutetta.