Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22314)
Vierailija kirjoitti:
Katrin Bertta on ihana!
Kamalia ne koirat. Ei mitään tapoja eivätkä kertaakaan ole totelleet emäntäänsä. Jengi ei kouluta koiriaan enää.
Voi miten ihana ja fiksu Matti! Ja komea tuolla uudella tukalla.
Elisa oli katkera ja täynnä itseään.
Mutta uudet hiukset sopi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten seksikäs ääni ja tapa puhua!
Kaikki nuo olivat omalla tavallaan ihania ja rohkeita. Ja vakavissaan mukana.
Harmi kun kaikkia ei onnistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho olipas eräällä tullut ihan valtavasti lisää painoa 😳
Keneen viittaat?
No melkein jokaiselle oli tullut. Janne oli hieman hoikempi ja Hanna, kun on ollut siinä Pipan ohjelmassa jo. Odotan innolla että se tulee ulos.
Matti kyllä puhui suoraan ja sivalsi osuvasti muutaman kerran. Mutta puhui rauhallisesti ja pilke silmäkulmassa.
Onneksi sai sanottua suoraan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri tuntuu tosi mukavalta. Ottaisin mielelläni kaveripiiriini.
Parempaa naista kuin Katri ei voisi kaveripiiriinsä saada. 🤣🤣🤣🤣
Niin muutkin voisi syödä itsensä norsuiksi, eikä hävettäisi, kun kuitenkin on yksi vielä norsumpi. Vai miksi?
Kyllä Janne oli laihtunut ja piristynyt.
Näytti hyvälle.
Nyt sitten voisi katsoa hääjaksot ja ehkä joitain muitakin jaksoja uudelleen.
Nyt voi kiinnittää huomiota eri juttuihin kuin ekalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten voisi katsoa hääjaksot ja ehkä joitain muitakin jaksoja uudelleen.
Nyt voi kiinnittää huomiota eri juttuihin kuin ekalla kerralla.
Oletko tosissasi? Kannattaisko ihan vaan jatkaa omaa elämäänsä eteenpäin :D Ziisus.
Vierailija kirjoitti:
Janne oli huomannut, että ihmiset luulevat, että hänen elämässään ei ole muuta kuin Ilves :D naurahti sille. :D
Damage Controlia. Ei mitään muuta.
Kunhan taas valehtelee ja puhuu, mitä luulee ihmisten haluavan kuulla.
Takuulla saanut potkut vakuutushommistakin ja nyt esittää muka olevansa etätyötä tekevä.
Vierailija kirjoitti:
Mikko puheli aiemmin kesällä, että tajuaa nyt, että voisi ehkä sisustaa enemmän. Kuten Iinan kotona.
Totaalirepeäminen, kun oli nyt sitten saanut seinillensä laitettua PELIPAITOJA!!!!! Apuaa!! 😀
Mitä pelipaitoja se Mikko on seinille laittanut?
Oliko Mikko kiinnostunut jostakin pelistä? Menny ihan ohi. Vai sekoitetaanko täällä taas ihmiset keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä komeampi pitkillä hiuksilla. Siilitukka vanhensi häntä. Mutta ne silmät ja se ihana katse. Matin silmiin voisi hukkua 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin muutkin voisi syödä itsensä norsuiksi, eikä hävettäisi, kun kuitenkin on yksi vielä norsumpi. Vai miksi?
Täältä poistellaan raivoisasti Katrin kokoon liittyviä kommentteja.
Miksi? Ei niiden poistatus häntä hoikenna.
En väitä, että Katri söisi lääkkeitä, jotka lihottaa, esim kortisoni tai mielialalääkkeet. Myös kilpirauhasongelmat voivat nostaa painoa.
Hän on kuitenkin vielä nuori ihminen.
Jos tuo kroppa on saatu syömällä ja juomalla, siinä on palanut rahaa, aikaa ja vaivaa. Pitääkö juoda kermaa ruokajuomana vai miten tuo onnistuu?
Jos Katri on itse kroppaansa tyytyväinen, fine.
Mutta Jannelle ei voi vihoitella siitä, ettei tunteet heränneet. Häissäkin Janne sanoi kohteliaasti, että on kauniit kasvot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaattejahan Katri aina söi, paitsi kerran uunibanaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Mikko niin spontaani, menevä ja "villi" kun itse antaa ymmärtää?
Minulle tuli mielikuva ihmisestä, joka ei ole mitenkään erityisen spontaani, menevä ja villi itse. Sen sijaan hän odottaa, että tämä toinen olisi sellainen. Ja sitten pääsisi itse mukana vähän niin kuin siivellä. Mutta olen mielelläni väärässä tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katrin Bertta on ihana!
Kamalia ne koirat. Ei mitään tapoja eivätkä kertaakaan ole totelleet emäntäänsä. Jengi ei kouluta koiriaan enää.
Olen huomannut useammasta ohjelmasta, että koiranomistajista on suloista kun lemmikkinsä nuolevat naamaa. Minusta ei ole ihanaa (kun pöpöt). - Myös näytti kissa norkoilevan ihmisten ruoka-astioiden vieressä ja oleskelevan ruokapöydällä, jos oikein näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Mikko niin spontaani, menevä ja "villi" kun itse antaa ymmärtää?
Minulle tuli mielikuva ihmisestä, joka ei ole mitenkään erityisen spontaani, menevä ja villi itse. Sen sijaan hän odottaa, että tämä toinen olisi sellainen. Ja sitten pääsisi itse mukana vähän niin kuin siivellä. Mutta olen mielelläni väärässä tässä asiassa.
Ehkä Mikko haaveilee olevansa villi. Toisaalta joku tässä ketjussa, hänet aikaisemmin opiskeluaikoina tuntenut kirjoitti ettei ollut tuntea nykyistä Mikkoa, koska oli ollut aiemmin tosi räväkkä ja huumorintajuinen, vitsikäs tyyppi.
Iina ehdotti saunalauttaa, mutta se ei Mikolle kelvannut. Iina ei ehkä uskalla ehdottaa Mikolle mitään, kun saunalauttailukin olisi ollut riehumista.