Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22314)
"Mitä veikkaatte, onkohan Elisa pystynyt katsomaan jaksot läpi? Itse veikkaan, että ei ole paria jaksoa pidemmälle katsonut. Naps vain, ohjelma ja kokemus leikattiin elämästä pois, tuosta noin vain."
Elisa voi yrittää unohtaa ja kieltää mielessään koko enskarikauden olemassaolon, mutta enskarileimasta tuskin pääsee helpolla eroon. Sen verran lähtemättömän vaikutuksen on tehnyt, että moni katsoja varmasti muistaa hänen sekoilunsa. Joutunee etsimään pahaa-aavistamattoman kalapuikkomiehen meriltä tai Norjasta, jos mieli taas muuttuu ja iskee akuutti läheisyyden kaipuu.
Vierailija kirjoitti:
Otti jotenkin korvaan, kun Matti oli sanonut, että hankin mökin ja aloin tekemään niitä asioita, joita ennen kuvauksia haaveilinkin (tekevän kumppanin kanssa). Niin asiantuntijat riemusta kiljuen jee ja hyvä ja ihanaa!
Se on toki hyvä osata toimia yksin ja rakentaa mökkiään ihan itsekseenkin, mutta kaikella individualismilla on kuitenki rajansa, eikä yksinolo paritusohjelmassa ole se tavoite. Yhteisöllisyys ja yhdessä eläminen on saatu poistettua kyllä aika liiaksi. Hyvä meille, jotka osaamme olla yksin, mutta jotenkin vain tuli jännä olo asiantuntijoista. Ehkä saatte kiinni mitä tarkoitan.
Hyvä teksti ja sain kiinni. Huomasin saman as.tuntijoiden hihkunnan, mutta olisko se tullut siitä, että he sai nyt tiedon, että Matin elämä on jatkunut hyvissä merkeissä vaikka Elisan kanssa koettiinkin aika raju keissi. Tähän päädyin itse.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaisi, mitä nuo Mikon spontaanit ja aktiiviset teot on, joihin Iina ei kykene, mutta selvästi tätä Iinalta odotetaan ja tähän suunnataan.
Varmaan hyppää spontaanisti kivelle mököttämään.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä veikkaatte, onkohan Elisa pystynyt katsomaan jaksot läpi? Itse veikkaan, että ei ole paria jaksoa pidemmälle katsonut. Naps vain, ohjelma ja kokemus leikattiin elämästä pois, tuosta noin vain."
Elisa voi yrittää unohtaa ja kieltää mielessään koko enskarikauden olemassaolon, mutta enskarileimasta tuskin pääsee helpolla eroon. Sen verran lähtemättömän vaikutuksen on tehnyt, että moni katsoja varmasti muistaa hänen sekoilunsa. Joutunee etsimään pahaa-aavistamattoman kalapuikkomiehen meriltä tai Norjasta, jos mieli taas muuttuu ja iskee akuutti läheisyyden kaipuu.
Tästä ohjelmasta muistaa kyllä kaikki ne aiempienkin kausien munaajat ja tökerösti käyttäytyneet kasvoiltaan ja etunimeltään eikä tulis mieleenkään lähestyä vielä vuosienkaan jälkeen. Paha juttu, mutta sille ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaisi, mitä nuo Mikon spontaanit ja aktiiviset teot on, joihin Iina ei kykene, mutta selvästi tätä Iinalta odotetaan ja tähän suunnataan.
No äläpä. Mitä ne mahtaa olla? Iina kun ehdotti Mikolle jotain niin tämä sanoi ei jaksais riehua! Hmmm??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ohjelmasta muistaa kyllä kaikki ne aiempienkin kausien munaajat ja tökerösti käyttäytyneet kasvoiltaan ja etunimeltään eikä tulis mieleenkään lähestyä vielä vuosienkaan jälkeen. Paha juttu, mutta sille ei mahda mitään.
Nämähän ne jääkin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Se oli ilkeä pisto Iinalle. Hänelle tuli paha mieli, sen huomasi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko olis voinut jättää sanomatta -eikä ne ollu edes kalliita- (kukista).
Joo, naiselle tulee tuosta hyvin äkkiä se olo ettenkö ole sitten kalliimman arvoinen. Mulla särähti heti korvaan.
Miten te voitte ymmärtää Mikon sanomiset noin väärin? Hänhän tarkoitti vinkata miehille, että hei ostakaa naisillenne (tai miksei nainen miehelle) kukkia, koska ei se oo hinnastakaan kiinni, kukat on Suomessa nykyään aika edullisia. Kauniisti puhui, miten mukavaa on yllättää ja antaa lahjoja tai kukkia ym.
Vierailija kirjoitti:
Siis kauden lopputulos oli yksi tyytymissuhde.
Jotkut tekevät parinvalintaa siten, että he lopettavat etsimisen kun löytyy riittävän hyvä kumppani. He voivat olla täysin tyytyväisiä parisuhteeseensa. Esimerkiksi Unelmahäät -sarjassa on ollut paljon tällaisia pareja, että ainakin minä olen ihmetellyt, että mitähän tuokin nainen/mies näkee puolisossaan? He kuitenkin vaikuttavat ihan tyytyväisiltä. Sitten on taasen niitä, joille ei riitä mikään, vaan he vain etsivät, etsivät ja etsivät aina vaan parempaa kumppania.
Minusta tuossa olis pitänyt kertoa syy, miksi Elisa ei tullut paikalle. Yleensä kun ohjelmaan lähdetään, se homma viedään loppuun asti. Sen verran kanttia ja selkärankaa pitää osallistujalla olla. Tällä kaudella oli muutenkin selittämätöntä hähmäistä käytöstä ja näkymättömyyttä mitä ei katsojille avattu.
Kerran eräs tapailumies tuli mun luokse 3. Treffeille kylään ja hän tuli tyhjin käsin. Hän sanoi: "mä mietin, olisiko mun pitänyt tuoda kukkia tullessani". Ihmettelin, miksi hän sanoi sen ääneen? Hän harkitsi ostavansa kukkia, mutta päätti, ettei osta ja sanoi sen ääneen.
Katri tuntuu tosi mukavalta. Ottaisin mielelläni kaveripiiriini.
Elisa on kyllä parantumaton, voi hyvä luoja. MITÄÄN ei kuulemma voinut tästä oppia. Kuka ei opi mitään?! Ja mitään ei opi, vaikka koko ajan oli kauhean ahdistunut. Eikö silloin selvästi ole jotain opittavaa, jos noin kamalaa oli?
Ja VAATIMUKSET kumppanista ovat vain vahvistuneet. Vaatia (toiselta, itseltään ei mitään) Elisa kyllä osaa!
Matti, heh, oli hauska. Lievää kettuilua Elisalle, että olisihan hän voinut heti ihan alussa eikä vasta toisena päivänä kertoa, millainen on :D. Muutenkin Matti näytti tosi onnelliselta ja on supersymppis. Todellakin osaa keskustella ja hyvin analysoi, miten se juttu meni.
Asiantuntijat kyllä kuittailivat hyvin myös Elisasta (ilman nimiä), että yleensä kannattaa hetki malttaa ja antaa aikaa. Ja sehän se koko tämän ohjelman idea onkin. Aika luuseria Elisalta jättää tulematta viimeiseen tapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, naiselle tulee tuosta hyvin äkkiä se olo ettenkö ole sitten kalliimman arvoinen. Mulla särähti heti korvaan.
Miten te voitte ymmärtää Mikon sanomiset noin väärin? Hänhän tarkoitti vinkata miehille, että hei ostakaa naisillenne (tai miksei nainen miehelle) kukkia, koska ei se oo hinnastakaan kiinni, kukat on Suomessa nykyään aika edullisia. Kauniisti puhui, miten mukavaa on yllättää ja antaa lahjoja tai kukkia ym.
Rehellisyys ja tätä kautta rohkeus puhua kameroiden käydessä muuta kuin peruslatteuksia on selkeästi epämiellyttävää monelle täällä, tai menee jopa käsityskyvn yli. Ehkäpä ei kuitenkaan Iinalle, kun monta kuukautta kuvausten jälkeen vielä ovat yhdessä.
Toki ihan varmasti ovat yhdessä jotenkin väärin tai eivät ainakaan onnellisesti ja niin edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisko sen ihan vaan suoraan sanoa, että hei miehet ostakaa niitä kukkia! Mitä siinä mistään hinnoista jauhamaan. Tuli muuten aika pihi kuvakin samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisko sen ihan vaan suoraan sanoa, että hei miehet ostakaa niitä kukkia! Mitä siinä mistään hinnoista jauhamaan. Tuli muuten aika pihi kuvakin samalla.
Täällä ruoditaan ihmisten jokaista sanaa ja lausetta kuin piru raamattua. Tehdään kärpäsestä härkäsiä. Tämä on hyvä esimerkki. Aivan kuin Mikko olisi nyt syyllistynyt johonkin ihan kauheaan mokaan. Joskus me kaikki vaan sanotaan jotain ehkä vähän kömpelösti tai jotain, jonka olisi voinut jättää sanomattakin. Koko ideahan tässä on, että ei tarvitse olla täydellinen, ja se riittää. Hienosti Iina sitä pohti jakossa.
Jos parisuhteessa jää vatvomaan ja syyttämään sitä TOISTA tällaisista asioista, tulee kyllä aika raskas ihmissuhde. Ja jos asia vaivaa, siitä jutellaan aikuismaisesti eikä jäädä mielessä haukkumaan toista.
Milloin tämä viimeinen jakso on kuvattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli ilkeä pisto Iinalle. Hänelle tuli paha mieli, sen huomasi kyllä.
Ei tuollainen haudanvakava ja pienestä hankalaksi tuomitseva mies oikein kannusta naista olemaan kepeä ja heittäytymään arjessa. Odottaako Mikko, että Iina yksin viihdyttää häntä ja etsii Mikosta jonkun kadonneen repäisevämmän puolen?
Iina tuntuu miettivän vähän liikaa, että kelpaako ja riittääkö hän. Hänen pitäisi miettiä myös, että onko Mikkokaan hänelle alkuunkaan sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eikä tullut. Mikko on järki-ihminen ja siksi niin turvallinen Iinallekin. Jossain vaiheessa elämää ihmiset vaun tahtovat jo rauhoittua ja alkaa elää seesteistä tulevaisuutta jonkun kivan ja fiksun ihmisen kanssa, josta tykkää. Ja josta aavistaa ajan mittaan rakastavansakin.
Onhan Mikko hommannut jo omaan kämppäänsä kaikki kissan ruokakupit ja jumppalaitteekin sille. Se on sitä sitoutumista, joka ei itsestään tee huutaen numeroa. Vakaata, tasaista ja ennenkaikkea rauhallista.
Siis kauden lopputulos oli yksi tyytymissuhde.