***ENSKAT PÄÄSIÄISVIIKONLOPPUUN***
Huomenta..
Eiliset turinat http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9995066&p=1&tmode=1&smode…
Mammis
Kommentit (43)
Kuten arvata saattaa eihän se koiran tassuun niin hienosti laitettu side ollut tassussa enää aamusta. Itse asiassa löysin sen jo yöllä melkein omasta suustani tyynyllä.. Onneksi tassu kuitenkin näyttää jo vähän paremmalta.
Kesikselle kiitokset synnytyskertomuksesta. Ja aivan ihanan suloinen pieni noissa kuvissa. Sekä kiitokset myös tuosta voidevinkistä. Tämä tuleva äippä on kyllä ottanut jo äitiyshoitotyön opettajan neuvot käyttöön ja aloittanut rinnanpäiden harjoituttamisen. Tämän opettajan mukaan rinnanpäitä tulisi pystyä loppujen lopuksi hankaamaan vaikka hiekkapaperilla ilman ongelmia. No, en nyt kuitenkaan ihan hiekkapaperilla niitä ole hankaillut...
Jokohan sulla Mammis kuitenkin lähtöä olisi tekemässä nyytin hakuun??? Toivotaan ettei ainakaan mitään tautia ole tekemässä. Ennemmin tuo ensimmäinen vaihtoehto.
Niin se vaan alkaa olla pääsiäinen ohi. Tänään juttelin rakkaan ystäväni kanssa, joka viikko sitten sai esikoispoikansa. Jutskailtiin synnytyksestä ja vauva-arjesta. Tällä viikolla olisikin tarkoitus ajaa katsomaan uutta perhettä.
Tänään myös kokeilin tehdä vaahtokarkkitaikinaa, jotta huomenna voisin kokeilla muotoilla siitä jotakin. Hyvänä tarkoituksenani olisi tehdä itse sitten koriste ristiäiskakkuun. Mutta saa nähdä tuleeko siitä yhtään mitään. Ei tuo kuvaamataito ole ollut vahvin lajini. Mut kokeillahan aina voi.
Mä näköjään sitten päästelen nykyisin päivittäin kaikenlaisia sammakoita suustani. Miehen tullessa aamulla töistä jutskailtiin koirien hoidon järjestämisestä ja sanoin sitten ihan pokkana, että voihan ne mun porukat hakea koirat sitten kun vauvat(!) ovat syntyneet. Mies katsoi hetken ja alkoi nauramaan, että olenkohan jättänyt jotakin kertomatta??? Juu, tupliahan tässä odotetaankin..toinen ollut piilossa vain jokaisessa ultrassa.
Josko tästä lähtis vielä iltakahvin keittoon ja miettis tarkemmin mitä suustaan päästää.
-Ninca ja Rimpula 34+3-
Tänä aamuna klo 8 heräsin kipeään supistukseen. Koko päivän tuli suppareita vaihtelevasti, yleensä kuitenkin alle 10min välein. Noin klo 18 pakattiin kassit ja ajettiin ouluun, piti käydä hae evästä ja käytiinpä jopa hae heseltä ruokaa (supistusten välillä vedin hampurilaisen parissa minuutissa!). Klo 20 saavuttiin synnärille, siinä vaiheessa supistukset jo pisti kiroamaan ja olin yhdelle sormelle auki. Päästiin tarkkailuhuoneeseen jossa saadaan olla miehen kans molemmat. Tunti sitten sain pari särkylääkettä ja unitabletin, mutta eipä nuo paljoa auta. Supistukset tulee tiheään ja käy tosi kipeää! Nyt vain odotellaan... Serenity 40+3 ja kohta syntyvä vauva. Ps. Kännyllä kirjoitan, toivottavasti onnistuu..
[color=#8B008B]KESIKSELLE & MIEHELLE HIRMUSTI ONNEA (uudemman kerran vielä kun itsekin kenties jo luet onnittelut)!!! :)))
Piti tulla vain pikaisesti kyselemään, jos joku jo synnyttänyt sattuu tätä lukemaan.. Että mitä ihmettä tapahtuu kun mulle on nyt tänään pariin otteeseen tullut sellanen TOSI oksettava olo. Siis olen mennyt ¿kakkoshädälle¿ ja samalla tekis mieli yrjötä. No, varmaankin jotain supistuksia on tullut samalla koska masu on ollut ihan kivikova. En osaa kyllä edes ajatella että nää ois ¿niitä¿ supistuksia saati sitten miten niitä kellottaa.. Uh.. Omituinen olotila. Täytyy nyt vaan olla kotosalla ja ottaa iisisti ja seurata vähän mitä tuleman pitää. Sauna varmaan pitää lämmittää vähän myöhemmin. Onneksi on mies kotona.
Sorry nyt kun en jaksa muuta höpötellä..
Mammis[/color]