>>> ELOKUISET VIIKONLOPPUUN :) <<<
Huomenta! Ajattelin aloittaa uuden ketjun, kun tuo edellinen oli jo noin pitkä. Valkeneva aamu teki tästäkin raskaudesta todellisen - paha olo velloo aaltoina ja vielä pitäisi jaksaa hoitaa kahta TODELLA energistä toipilasta kotona.
Viikkoja on nyt 6+1 ja olo tosiaan aika ällö. En ole aiemmissakaan odotuksissa juuri oksennellut mutta ympärivuorokautinen kuvotus on kuulunut kuvioihin muutaman viikon ajan - suren jo nyt menetettyjä jouluherkkuja :(
Nyt pitäisi vielä lähteä käymään työpaikalla noiden lapsosten kanssa, joten mukavaa perjantaiaamua kaikille!
anna 6+1
Kommentit (2)
mulla myös tänään ekaa kertaa oli aika kova kuvotus päällä,nyt rv6+2...aamupvästä pahimmillaan, mutta nytten jo helpottanut tai kateissa jo kokonaan, onneksi.lisääntynyttä väsymystä on nyt ollu parisen päivää.
koitetaanhan jaksella ja toibotaan ettei ystävämme oksetus kovin meitä piinaisi ;) mukavaa vkoloppua kaikille!!!!
Annalle (ja muillekkin pahoinvoinnista kärsiville) jaksamista! Minulla edellisessä raskaudessa kamalat pahoinvoinnit juuri aaltoina niin kuin annakin sanoi..:( nyt ei (vielä ainakaan) ole pahoinvointia esiintynyt..*kopkop*
Ärtyisyyttä kyllä on! Tosin siihen voi vaikuttaa sekin että lopetin tupakoinnin saman tien kun plussa tuli! Eli viikko ilman savuja!:)
Neuvolan sain tammikuun alkuun. Alkuraskauden ultrassa en käy. Onko kellään teistä pelkopolista kokemuksia? Mulla jo nyt pelottaa koko synnytys! Esikoisen synnytys itsessään meni hyvin, mut istukka ei irronnut ja vuotoa lähes 3l, ei ollut hyvä olo ei! puistattaa!:(
No mutta, ihanaa viikonloppua kaikille! Me pääsemme tänään miehen kanssa pitkästä aikaa kahdestaan syömään ja shoppailemaan loput joululahjat..
Ninni rv5+6 ja typy 1v5kk