Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aviomieheni kanssa, koska hän pitää minusta huolta

Vierailija
23.08.2025 |

Mietin, miksi olen saman ukon kanssa vuodesta toiseen. Rakastan häntä, seksi sujuu ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta suurin syy taitaa lopulta olla se, että hän pitää musta huolta, aina.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se meille kuulu? Happy end!

Vierailija
2/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pysty huolehtimaan itse itsestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosoin ihmisiä ajattelemaan, miksi pysyvä parisuhde voisi olla mielenterveyden ja hyvinvoinnin kannalta hyvä valinta. ap

Vierailija
4/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En joka asiassa. Mutta mun ei myöskään tarvi. Ap

Vierailija
5/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En joka asiassa. Mutta mun ei myöskään tarvi. Ap

Oletko jotenkin vammainen niin että tarvitset apua esim. suihkuun mennessä tms.?

Vierailija
6/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provosoin ihmisiä ajattelemaan, miksi pysyvä parisuhde voisi olla mielenterveyden ja hyvinvoinnin kannalta hyvä valinta. ap

Onko aloituksesi totta. Olen itse sinkku, mutta ajattelen, että olisi kiva olla parisuhteessa senkin takia, että saisi turvaa toisesta, vaikkei minusta tarvitse huolta pitää.  

Vierailija
7/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tuntuu kivalta että oli mulla mikä hätä tai huoli tahansa niin mieheni tulee heti apuun. Ap

Vierailija
8/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Voisinhan mä ihan hyvin tehdä omat ruuat ja keittää kahvit itse, mutta onhan se kiva kun mies tekee. 

Vierailija
9/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö sinä huolta miehestäsi?

Vierailija
10/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi aikuisen naisen osaavan itsestään huolehtivan, peseekö se aamuisin hampaasi?

Vierailija
11/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aloituksesi totta. Olen itse sinkku, mutta ajattelen, että olisi kiva olla parisuhteessa senkin takia, että saisi turvaa toisesta, vaikkei minusta tarvitse huolta pitää.  

Tottakai se on totta. Aihe tuli mieleeni kun keskustelimme sodasta mieheni kanssa. Hän sanoi, että hän pitää musta huolta, tuli elämässä mitä vaan eteen. Ap

Vierailija
12/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta tuntuu kivalta että oli mulla mikä hätä tai huoli tahansa niin mieheni tulee heti apuun. Ap

Okei, sama täällä. Hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Luulin, että tarkoitat jotain fyysistä auttamista, mun mieheni auttaa niissäkin jos on tarpeen. Sairauden aikana olikin.

Vierailija
13/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta huolen pitäminen kuuluu rakastavaan parisuhteeseen. Molemmin puolin

Vierailija
14/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan pestä itseni, kyllä. 

Mutta tiedän, että mieheni pitäisi musta huolta tilanteessa kuin tilanteessa. Ap

Vierailija
15/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, Pertti alkaa olla jo vähän humppelissa niin ei enää pitkät avaukset onnistu. 

"Nainen" on yhdessä miehen kanssa joka on hyvä ja pitää hänestä huolta, mutta salaa haaveilee menestyjistä ja bisneshaikaloista, eikös juu? 

Ja sitten odotetaan että naiset tulisivat kertomaan miten se on juurikin näin. 

Vierailija
16/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri. Miksi aina toinen ääripää ja mustavalkoinen? Minullakin mies huolehtii perheestään, eli minusta ja lapsesta, eikä se tarkoita etten itse kykenisi. Kykenen varsin hyvin silloin kun hän on työmatkalla. Samoin hän hoitaa suurimman osan perheen kuluista. Ja ei, se ei tarkoita että minä en tienaisi yhtään mitään. Tienaan oikein hyvin enkä ole taloudellisesti riipouvainen hänestä.

Ärsyttää palstan ääriajattelu ja mustavalkoisuus. Voin vain kuvitella millaista länkytystä tähänkin ketjuun tulee. 

Vierailija
17/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
18/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Voisinhan mä ihan hyvin tehdä omat ruuat ja keittää kahvit itse, mutta onhan se kiva kun mies tekee. 

Niinpä. Mikään ei ole ihanampaa kuin tulla töistä puhtaaseen kotiin, mies on lämmittänyt saunan ja tehnyt mun lempiruokaa. Silloin tulee sellainen olo, että parisuhde on kyllä ihana asia. 

Vierailija
19/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tätä mä tarkoitin. :)

Että mulla ei ole mitään huolta omasta pärjäämisestäni, jos menisi vaikka koti alta, koska tiedän että mieheni tekisi mun takia oikeastaan ihan mitä vaan.

Ja mä tekisin hänen vuokseen sen mihin pystyn, mutta valitettavasti olen herkempi ja huomattavasti heikompi fyysisesti. Ap

Vierailija
20/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se on totta. Aihe tuli mieleeni kun keskustelimme sodasta mieheni kanssa. Hän sanoi, että hän pitää musta huolta, tuli elämässä mitä vaan eteen. Ap

Näinhän parisuhteen tulee toimia. Me molemmat pidämme toisistamme huolta. Yhdessä olemme selvinneet haastavinakin aikoina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän