Olen aviomieheni kanssa, koska hän pitää minusta huolta
Mietin, miksi olen saman ukon kanssa vuodesta toiseen. Rakastan häntä, seksi sujuu ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta suurin syy taitaa lopulta olla se, että hän pitää musta huolta, aina.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
No niin, tätä mä tarkoitin. :)
Että mulla ei ole mitään huolta omasta pärjäämisestäni, jos menisi vaikka koti alta, koska tiedän että mieheni tekisi mun takia oikeastaan ihan mitä vaan.
Ja mä tekisin hänen vuokseen sen mihin pystyn, mutta valitettavasti olen herkempi ja huomattavasti heikompi fyysisesti. Ap
Pertti, miten sä jaksat?
Ja tiedättekö, että mieheni itsetunto on katossa, kun tietää että hän on vaimolleen todella arvokas ja tärkeä.
Miehellä on jokin tarkoitus elämässään, kun hän on tarpeellinen ja hänellä on väliä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedättekö, että mieheni itsetunto on katossa, kun tietää että hän on vaimolleen todella arvokas ja tärkeä.
Miehellä on jokin tarkoitus elämässään, kun hän on tarpeellinen ja hänellä on väliä. Ap
Pertti hei, nykyään on sellaisia virtuaalisia tyttöystäviä. Ehkä sulle sopisi sellainen? Saisit jotain muutakin ajateltavaa elämääsi kuin vauvapalstalla trollailun.
Ilkeille kommentoijille - kyse ei ole siitä, etteikö pärjäisi yksin. Kyse on siitä, ettei tarvitse pärjätä yksin, ja pärjää vaikkei itse pystyisikään.
- Eri, jonka mies pitää huolta ja josta minä pidän huolta
Vierailija kirjoitti:
No niin, tätä mä tarkoitin. :)
Että mulla ei ole mitään huolta omasta pärjäämisestäni, jos menisi vaikka koti alta, koska tiedän että mieheni tekisi mun takia oikeastaan ihan mitä vaan.
Ja mä tekisin hänen vuokseen sen mihin pystyn, mutta valitettavasti olen herkempi ja huomattavasti heikompi fyysisesti. Ap
Mistä sä sen tiedät että hän tekisi mitä tahansa. Jos esimerkiksi sairastuisit vakavasti. Nämä asiat mitataan vasta tositilanteissa. On todella helppo sanoa tekevänsä ihan mitä vaan. Ei millään pahalla mutta vaikutat aika naivilta ja tulee vähän lapsi mieleen tuosta miten kirjoitat.Jos oket täysiikäinen niin kannattaa kaiken varalta vähän ottaa vastuuta omasta elämästään.
Ap:n väärinymmärtäjiä nyt riittää (niinku aina), mutta ajattelen kyllä samoin. Elämä on paljon helpompaa yms. yhdessä. Ja eikös tämä koske kaikkia ihmissuhteita, pidetään huolta toisistamme, vähintään henkisesti. Toki on niitä jotka haluaa kaikesta selvitä yksin, onnistuu hyvin tai huonosti.
Miten mies pitää sinusta huolta AP?
Konkreettisia esimerkkejä:
- jos olen väsynyt niin kysyy, haluanko ottaa torkut ja vie koiran ulos ettei mun tarvi
- tarkistaa illalla ovet lukkoon ym., mä voin hyvillä mielin mennä sänkyyn jo peiton alle
- huoltaa mulle auton/pyörän ajoissa, en ikinä ajele kesärenkailla alkutalvesta
- katsoo että mulla on tilillä rahaa jos lähden reissuun ilman häntä
- kyselee kerran työpäivän aikana mun kuulumisia
- mun ei tarvitse ikinä huoltaa tai korjata kotona mitään
- ei anna mun kiipeillä pöydille laittamaan verhoja
- kantaa kauppatavarat, mun ei tarvi kantaa ikinä mitään painavaa
- ostaa kaupasta pyytämättä mulle mieleisiä juttuja
- jos olen kipeä niin lähtee apteekista hakemaan mitä tarvitsen
- jos on hartiat jumissa niin hieroo pyytämättä
- ei anna mun liikkua "hämärissä paikoissa" yksin, huolestuu jos en ole tullut töistä tai lenkiltä normaaliin aikaan (alkaa ihmetellä ja soittaa perään, jos normi "aikataulu" venyy ylitunnilla)
Ap
Jonkun mielestä ehkä ahdistavaa kyttäämistä, mutta mun mielestä tosi ihanaa ja turvattua tämä mun arkeni.
Oli lapsia kohtaan samanlainen, kun asuivat vielä kotona. Ap
Vierailija kirjoitti:
- jos olen väsynyt niin kysyy, haluanko ottaa torkut ja vie koiran ulos ettei mun tarvi
- tarkistaa illalla ovet lukkoon ym., mä voin hyvillä mielin mennä sänkyyn jo peiton alle
- ei anna mun liikkua "hämärissä paikoissa" yksin, huolestuu jos en ole tullut töi
Mun mies tekee mun elämästä samalla tavalla helppoa. Tekee ruokaa, siivoaa, kolaa lumet talvella, hieroo niskoja, lämmittää aina saunan, ja vielä vaikka mitä.
Teen myös tuon kaiken ja enemmän ja sitten hyvä jos kerran viikkoon nihkeesti seksiä. Luulisi enemmän irtoavan. Siinähän ihmettelee kun vaihdan. Ja ollaan juteltu, ei kuulemma ole suhteessa tärkeintä seksi. No hitto mulle on.
Vierailija kirjoitti:
- ei anna mun liikkua "hämärissä paikoissa" yksin, huolestuu jos en ole tullut töi
Mitä sinä teet vastavuoroisesti miehesi hyväksi? Ja kumpi teillä huolehtii lapsista?
No minä pidän miestäni maailman hienoimpana miehenä.
Kannustan ja tuen, annan nauttia rennosta vapaa-ajasta kotona (en ole vaatimassa koko ajan jotain hienompaa ja parempaa).
Pidän tyytyväisenä sängyssä, paijailen ja kehun kavereille ja sukulaisillekin.
Teen sellaisia kivoja ylläreitä, että leivon jotain herkkua vaikka. Yritän olla sellainen kaunis ja silmää miellyttävä.
En nalkuta. Olen hauskaa seuraa. En kuvittele, että mulla pitää olla kaikkea mitä naapurin Reijolla ja Pirjollakin. Ap
Tuntuuko kuitenkin siltä, että saat apua ilman taka-ajatuksia? Jos miehesi on läheisriippuvainen, hän saattaa yrittää pitää sinut itsellään palvelemalla sinua.