Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (968)

Vierailija
401/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus, pää kaljuksi, salille ja käsivarsiin tatskoja. Varmasti löytyy seuraa. 

Vierailija
402/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suht nuori, ylipaino, pömppömaha ja epäsiisti parta ja hiukset saa näyttämään puliukolta joka on löytänyt faijavainaan kauluspaidan treffeille laitettavaksi.

Punttitreeniä et ryhti paranee, sitten parturin ja vaatekaupan kautta niin ei jää ulkonäöstä kiinni. M42

Ja nuo farkut. Mun isä käytti tuollaisia maanrakennusalan töissä. 

N 56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo se voi vaikuttaa paljon ulkonäköön, millaisen vaikutelman itsestään antaa. Jos on surkea ilme ja saapuu paikalle heti sellaisena heikkoitsetuntoisen näköisenä surkukoirana, eikä ole kovin hyvä juttelemaan, ja on vain asenteella, että kelpaanks mä, kerro jo, et kelpaanks mä?, niin kyllä se varmaan latistaa tunnelman jo hetkeessä, ja ulkonäköönkin liittyvät epäkohdat huomaa helpommin. Pitää olla iloinen, eläväinen ja positiivisella asenteella, niin ehkä voisi jo päästä pidemmälle. 

M35

Jutussahan Lauri just kertoo kuinka oli iloista juttua joka luisti mutta naisille merkkaa vain ULKONÄKÖ. Samaa se Ari, 47, julisi omassa jutussaan. Naiset olivat sanoneet treffien jälkeen "olit kiva muttet herätä tunteita".

Ei. Ari ja Lauri haluavat vain vierittää syyn naisten niskoille. Miksi itsereflektio on niin vaikeaa varsinkin miehille?

Vierailija
404/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.

Jaa, itse hoikkana, pitkänä ja urheilullisena miehenä olen saanut pakkeja pyöreiltä tavisnaisilta.

Ulkonäöllä ei ole paljonkaan väliä jos eka treffeillä puhutaan erikoistoiveista makuuhuoneessa tai vähänkään naisvihamielisiä mielipiteitä tulee suusta.

Vierailija
405/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä hänen persoonasta mitään eikä mulla ulkonäköään vastaan ole mitään, mutta en lähtisi tämmösen "miksi en kelpaa kenellekään"- miehen mukaan.

Sinäkin rupeaisit miettimään "miksi en kelpaa kenellekään", jos pakkeja vaan tulee, eikä kukaan kerro miksi. Tuollaisessa tilanteessa on vaikea olla itsevarman oloinen ja saada pilkettä silmäkulmaan.

No ihan itsekin voi itseään arvioida ja päätellä, miksei "kelpaa". Sitten voi joko tehdä asioille jotain tai olla tekemättä ja tyytyä elämään itsekseen tai odottaa, että kohtaa jonkun, joka hyväksyy ja haluaa juuri sellaisena kuin on.

Vierailija
406/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtv.fi/lyhyet/1b5536f6920e4d9aa02b/video-nettideittailu-sen…

HEI TSEKATKAA TUO, SIINÄ LAURIA HAASTATELLAAN HUOMENTA SUOMESSA!

Eipä parantanut mielikuvaa Laurista. Lisättiin löysänä tuolissa. Ilmeisen pienikokoinen, pallomahainen  kaljuuntuva mies, jonka mielestä on paha, että ihmiset saa itse valita kumppaninsa. Mitenkäpä tämä hänen deittiappinsa menestyy- ei ihmiset pidä siitä, että estetään tekemästä ,mitä haluaa appin kanssa.

Vierailija
407/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo se voi vaikuttaa paljon ulkonäköön, millaisen vaikutelman itsestään antaa. Jos on surkea ilme ja saapuu paikalle heti sellaisena heikkoitsetuntoisen näköisenä surkukoirana, eikä ole kovin hyvä juttelemaan, ja on vain asenteella, että kelpaanks mä, kerro jo, et kelpaanks mä?, niin kyllä se varmaan latistaa tunnelman jo hetkeessä, ja ulkonäköönkin liittyvät epäkohdat huomaa helpommin. Pitää olla iloinen, eläväinen ja positiivisella asenteella, niin ehkä voisi jo päästä pidemmälle. 

M35

Jutussahan Lauri just kertoo kuinka oli iloista juttua joka luisti mutta naisille merkkaa vain ULKONÄKÖ. Samaa se Ari, 47, julisi omassa jutussaan. Naiset olivat sanoneet treffien jälkeen "olit kiva muttet herätä tunteita".

Lienee miehille vaikea käsittää, että tunteisiin vaaditaan paljon muutakin kuin ulkonäkö. Se mitä se sitten vaatii on tietenkin tapauskohtaista.

Vierailija
408/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin kannattaisi aloittaa tupakointi. Tupakkapaikalla saa aina seuraa ja juttua aikaiseksi oli nainen tai mies. Tulen pyytäminen on hyvä tapa aloittaa jutustelu. Tupakointi auttaa myös laihduttamaan.

Vierailija
409/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri kelpaa lööppeihin ja vauva-palstan keskusteluaiheeksi oikein hyvin. Jostain se kertoo. Mukava aihe monelle.

Vierailija
410/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suht nuori, ylipaino, pömppömaha ja epäsiisti parta ja hiukset saa näyttämään puliukolta joka on löytänyt faijavainaan kauluspaidan treffeille laitettavaksi.

Punttitreeniä et ryhti paranee, sitten parturin ja vaatekaupan kautta niin ei jää ulkonäöstä kiinni. M42

Ja nuo farkut. Mun isä käytti tuollaisia maanrakennusalan töissä. 

N 56

Suomalainen mieshän omistaa tyypillisesti tasan yhdet ja samat kauhtuneet siniset farkut (ja lintta-tennarit), ja niitä käytetään aivan kaikkialla, töissä, juhlissa ja vapaa-ajalla. Vaihdetaan vain (joku) paita. Värien sopivuudella ei väliä. 

Vierailija
411/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan suoraan sanoen usko, että on saanut useat pakit noilla saatesanoilla. En naisena tunne ketään joka USKALTAISI antaa pakit noin törkeästi. Ehkä joskus teininä tuollaista on lauottu, mutta aikuisilla on käytöstapoja ja itsesuojeluvaisto. Ne pakit annetaan saatesanoin ei kemiaa, kaverivibat tai jotain vastaavaa, ei sanomalla päin naamaa ettei naamaraja riitä. 

Nepsynainen voi aivan hyvin täräyttää, että et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Eikä siinä ole mitään pahantahtoisuutta.

Mä olen nepsynainen, adhd. Lääkkeetön, koska jo keski-ikäinen. Pitkäaikainen aviomies samankaltainen. Aikanaan hän teki lähtemättömän vaikutuksen nimenomaan teeskentelemättömän kauniilla ja huomaavaisella käytöksellään. Itse en näkisi edes unta, että sanoisin noin suoraan ja rumasti kenellekään miehelle, mutta olenkin se sama, joka aiemmin kirjoitti monen miehen olevan tölviviä ja ilkeitä. Suorasta torjunnasta luultavasti seuraisi vaan lisää tölvimistä ja ilkeyttä. Saattaa toki olla sukupolvikysymys.

Meillä on myös aikuinen tytär, nepsy hänkin. Hänen avopuolisonsa (mies) on neuronormaali. Näiden kahden keskinäinen kommunikaatio on vaatinut varmaan tuplasti enemmän työtä kuin kahden luontaisemmin toisiaan ymmärtävän suhde. Mutta toimii, kun pääsee jyvälle toisen aivoituksista.

Vierailija
412/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa ettei ole tärpännyt. Naisia näkee tuon näköisten miesten kanssa jatkuvasti. 

No ne naiset on pyydystetty ennen kun antoi itsensä rupsahtaa.

Ihan kivannäköisiä osa. 

Naiset huolehtivatkin itsestään paremmin ja ovat kivannäköisiä.  Miehet tässä ovat seurustelun alkaessa olleet paremmannäköisiä kuin nyt. Parisuhde tehnyt laiskaksi ja itsestä huolehtiminen jäänyt.

Vierailija
413/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri ihan paskanjäykkänä, kun toimittaja on niin kaunis. Perus suomimies. Ottaa räväkän, aloitteen itse tehneen tavisnaisen, kun pelkää kauniita naisia kuollakseen.

Vierailija
414/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri ihan paskanjäykkänä, kun toimittaja on niin kaunis. Perus suomimies. Ottaa räväkän, aloitteen itse tehneen tavisnaisen, kun pelkää kauniita naisia kuollakseen.

Täysin superperus, meikillä ja maskilla tällätty. 

Vierailija
415/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä parantanut mielikuvaa Laurista. Lisättiin löysänä tuolissa. Ilmeisen pienikokoinen, pallomahainen  kaljuuntuva mies, jonka mielestä on paha, että ihmiset saa itse valita kumppaninsa. Mitenkäpä tämä hänen deittiappinsa menestyy- ei ihmiset pidä siitä, että estetään tekemästä ,mitä haluaa appin kanssa.

Ihme tulkinta. Paljon asiallisemman näköinen oli kuin kuvassa. Et nähnyt todellisuutta, koska pyrit mustamaalaamiseen. Miksi?

Vierailija
416/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies tai nainen viittii vinkua ja kitistä julkisuudessa vuosikausia (haastattelu tehty jo 2021), ettei kelpaa kenellekään?? Johan tuon on puoli Suomea ja ulkomaillakin nähnyt. Kyllä siinä jo ikuiseksi peräkamarin mieheksi leimaantuu. Kengätkin samat molemmissa haastiksissa. Nyt vaan ryhtiä ja valitus pois. Hartiat taakse ja elämä edessä. Huokaus. 

Vierailija
417/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä hänen persoonasta mitään eikä mulla ulkonäköään vastaan ole mitään, mutta en lähtisi tämmösen "miksi en kelpaa kenellekään"- miehen mukaan.

Sinäkin rupeaisit miettimään "miksi en kelpaa kenellekään", jos pakkeja vaan tulee, eikä kukaan kerro miksi. Tuollaisessa tilanteessa on vaikea olla itsevarman oloinen ja saada pilkettä silmäkulmaan.

Hänellähän on kerrottu miksi. Siksi ettei ulkonäkö miellytä. Lehtikuvassa epäsiisti ja maikkarin haastattelusta käy ilmi ,että on pienikokoinen ruipelo, jolla pallomaha ja kuten joku sanoi tukka päin vittua. Karsea leikkaus ohenevissa hiuksissa. Maikkarin haastattelun jälkeen tullut kaksoisleukakin ja palloa lisää keskivartaloon.

Vierailija
418/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että kuvan miehellä on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja se vaikuttaa treffien lopputulokseen.

Diagnoosin perustelu: epäsymmetriset kasvot. Leukaluu vinossa, silmät ja korvat eri korkeudella. Aiheuttajana kasvolihasten krooninen kireys. Minulla on samanlainen naama ja tuo diagnoosi.

Tässä voi olla perää. Laurin ilme ei houkuttele tekemään lähempää tuttavuutta ,koska viittaa jonkinmoisiin mielenterveysongelmiin.

Älä nyt jaksa. Ihan tavallinen ilme sillä on naamalla.

Miksi keksit tuollaisia aivan naurettavia, läpinäkyviä selittelyjä? Mikset vaan sano niin kuin asia on: Lauri on ruma, etkä siksi ole kiinnostunut hänestä. 

Ensivaikutelma voi olla ratkaiseva. Jos heti alkuun tulee vähän outo viba, niin ei se yleensä aivan tuulesta temmattua ole. Jotkut ovat toisia vastaanottavaisempia sanattomalle viestinnälle ja elekielelle. Tiedostamattomat eleet voivat kertoa enemmän kuin sanat. Jos tuolla ilmeellä tulisi tapaamiseen, ajattelisin että onkohan siinä raskas ja kireä tyyppi. Aivan toista olisi lämmin hymy, joka auttaisi rentoon alkuun. Harva edes on universaalisesti ruma. Ei ainakaan Lauri. Ja mikä kenenkin mielestä on mitäkin vaihtelee, mieltymyksiä on monia, kuten on rumia pariskuntia. Jostain syystä hän ei saa kumppania. Ja sitä tässä varmaan mietitään miksi. Sallittakoon eri näkökulmat jyräämättä. Sivusta.

Vierailija
419/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naisilla jotka eivät näytä itsekään miltään Grace Kellyiltä on varaa arvostella, eihän heistäkään kaikki ole täydellistä. Ulkonäköön vetoaminen on aina henkilökohtaista, miksei voisi erota sanomalla että "kiitos mutta tuntuu ettei meidän yhteiselomme tule toimimaan" ilman sen enempää toisen ulkonäköä arvostellen tai selitellen. 

Jotenkin tuntuu, että naiset ei sanokkaan mitään, että "näytät siid*erival*aalta, eipä siksi kiinnosta"

Tuo on ehkä enempi miesten käyttämä syy, että naisella on liian pienet tissit  tai nainen on se siid*eriva*las jotakin muuta vastaavaa, ja siksi ei suhdetta voi ajatella. 

Ainakin täällä vauvalla tuo on aika yleinen syy halveksia naisia. 

Vaikka oikeasti luulen kyllä, että normaali mies ei naisita noin puhu, mutta nämä vauvamiehet kyllä. 

Vierailija
420/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko yrittäny jo vuodesta 2021

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi