Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (968)

Vierailija
361/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä tosiasia on, että suomalaisille naisille ei riitä laatumiehiä markkinoilla pitkään parisuhteeseen. Sen takia suuri määrä naisia kuluttaa Tinderiä lyhyisiin suhteisiin tai viihtyy itsekseen. Kun ikää tulee tarpeeksi, niin tämä kuvio vaikeutuu huomattavasti. Tässä kohtaa moni nainen on mieluummin yksin, kuin tavismiehen kanssa. Nuoria kolleja edelleen saavat satunnaisesti seksiin. 

Elämme kuitenkin verkostoitumisen aikaa ja erilaisissa sovelluksissa liikkuu ulkomaalaisia naisia, jotka etsivät suomalaista miestä. Siinä ratkaisu suomalaiselle tavismiehelle. Ei ole tietenkään taattua, että se venäläinen tai virolainen nainen pysyy Suomessa, mutta kyllä sitä ainakin muutamien vuosien parisuhteen saa ja pari muksua pyöräytettyä.

Onnea matkaan!

Tähän voi lisätä vielä ukrainalaiset naiset. He kaikki eivät ole lähdössä takaisin Ukrainaan ja varmasti suomalaiset miehet kiinnostavat myös heitä.

Vierailija
362/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että kuvan miehellä on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja se vaikuttaa treffien lopputulokseen.

Diagnoosin perustelu: epäsymmetriset kasvot. Leukaluu vinossa, silmät ja korvat eri korkeudella. Aiheuttajana kasvolihasten krooninen kireys. Minulla on samanlainen naama ja tuo diagnoosi.

Tässä voi olla perää. Laurin ilme ei houkuttele tekemään lähempää tuttavuutta ,koska viittaa jonkinmoisiin mielenterveysongelmiin.

Älä nyt jaksa. Ihan tavallinen ilme sillä on naamalla.

Miksi keksit tuollaisia aivan naurettavia, läpinäkyviä selittelyjä? Mikset vaan sano niin kuin asia on: Lauri on ruma, etkä siksi ole kiinnostunut hänestä. 

Ei ole ruma vaan ihan tavallinen. Miksi kuvittelet, että naiset kiinnostuisivat pelkän ulkonäön takia?

Laurista näkyy ja haisee hoitamaton  mielenterveysongelma, sanoin sinusta.

Naiset tunnistavat sekä itsessään että muissa nämä asiat ja hoitavat itsensä kuntoon  kun taas esim sinä et tule ikinä myöntämään, että aivokemiasi on sekaisin ja että se pilaa koko elämäsi. 

Tee kuten laureilla on tapana: hoida homma viinalla, syrjäydy ja kuole, kun ette kykene lääkäriin.

Te pojat pelkäätte elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikon pitäisi olla, että Lauri 38v ei kelpaa suomalaisille naisille. Maailmassa on kuitenkin valtavasti naisia, joille suomalainen Lauri kelpaisi oikein hyvin.

Samaa mieltä, ei kannata jäädä Suomeen. Varmaan puolilla mun kavereista on ulkomaalaiset puolisot eikä nämä ole mitään postimyyntimorsiamia vaan ihan samasta yhteiskuntaluokasta.

Mitä ihmeellistä niissä ulkomaalaisissa on? Miksi ne kelpuuttavat miehiä mielestäsi paremmin kuin suomalaiset? Miksi suomalainen mies antaa hyvän kuvan itsestään ulkomailla, mutta ei Suomessa? Kerro, ole hyvä.

Tästä ketjusta sen voi lukea hyvin. Aivan järkyttävän pinnallisia kommentteja ja osin jopa järjettömiä. DI-kaveri oli pitkään Suomen tinderissä ilman mainittavaa menestystä, mutta Virossa tärppäsi heti. Nyt on virolainen lääkärivaimo ja yksi lapsi.

Vierailija
364/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vois ottaa itseään niskasta kiinni ja hommata harrastuksia joissa tapaa naisia jos nyt yleensä omaa sosiaalisia taitoja. Niistähän moni suhde on kiinni, ei mistään pankkitilistä tai vatsasta. 

Jeesus toi sen paita ja habitus, on kuin koditon. 

Vierailija
365/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtv.fi/lyhyet/1b5536f6920e4d9aa02b/video-nettideittailu-sen…

HEI TSEKATKAA TUO, SIINÄ LAURIA HAASTATELLAAN HUOMENTA SUOMESSA!

Vierailija
366/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännä juttu että näitä kirjoituksia on nyt alkanut tulemaan kun mies ei saa naista. Noh vatsalleen kyllä voisi tehdä jotain kun on vasta 38-vuotias. Jos se on syynä niin kyllä palapelin puuttuva palanen on löytynyt. Mutta kyse taitaa olla jostain muusta. Itse vähän vanhempana miehenä olen törmännyt päinvastaiseen ongelmaan. Useimmat 40:set naiset ovat jo aika pahasti päässet rupsahtamaan ja ei vaan kiinnostus herää luonnollisesti. Pitäisi jotenkin pakottamaan kiinnostumaan toiseen. Nuorempien kanssa tuntuu sitten taas että on niin eri sivistyksen tasoilla että on vaikea edes jutella mistään. Olen jo myöntänyt itselleni että se oli hyvä nuoruus mikä mulla oli ja lapsiakin siunaantui. Nyt voi hyvillä mielin keskittyä omiin liiketoimiin ja elämään. Nuoret ne pariutumishommat kannattaa tehdä nuorena. Näin vanhempana kaikki siihen liittyvä hankaloituu. Voin vaikka listata ne asiat niin on helpompi lukea:

Vanhempana menetät väistämä

Tämä on niin totta. Tästä kaikesta seuraa se, että erillissihteet yleistyvät vanhempana. Kummallakin talous ja elämä kunnossa , mutta valitaan asua kumpikin omassa kodissaan eikä sinne kaivata toista jatkuvasti "häiritsemään" . Tehdään yhdessä asioita, jotka kiinnostavat molempia.

Vierailija
367/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kirjoitti "laihduttakaa". Se on oikea vastaus. Mistään muusta ei ole kyse. Suomessa on vyötärölihavuutta lähes puolella. Naisille se sallitaan enemmän kuin miehille. Tästä on kyse. Ei mistään muusta. Laihduttakaa.

Vierailija
368/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on paljon paljon rumempi, puoli kalju yms mutta vientiä riittää koska on sellainen sosiaalisesti hössö, empaattinen, ystävällinen ja oikeasti kiltti mies. 

Naisten viemisessä on iät ja ajat ollut suuresti merkitystä sillä, oletko supliikkimies ja saatko naisen nauramaan. Jos olet ja saat, niin vähän vaatimattomampi ulkonäkö kompensoituu näillä ominaisuuksilla. Jos olet ulkonäöllisesti komea, mutta tuppisuu tai päästelet suusta sammakoita, niin se pelkkä ulkonäkö ei välttämättä johda yhtään mihinkään.

Kyllä ulkonäöllä saa ainakin seksiä, oli persoonaltaan millainen tahansa, kunhan on siis aktiivinen yrittämään. Sairaalloisen ujo ei välttämättä saa koskaan, vaikka näyttäisi Damiano Davidilta ja asuisi Suomessa. Parisuhteeseen kelpaaminen pelkällä ulkonäöl

Näin juuri kirjoitinkin. Eli, pelkkä ulkonäkö ei välttämättä johda yhtään mihinkään. Voi toki johtaa, mutta ei välttämättä.

Sitten taas yritteliäät supliikkimiehet kyllä löytävät naisen, vaikka ulkonäkö olisi hieman vaatimattomampikin. Puhumattakaan hyvännäköisistä supliikkimiehistä.

Vierailija
369/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ehto on olla jännä.

Ei vaan mukava ja turvallinen. Se oma elämä pitää olla kunnossa. Ulkoisesta olemuksesta päätellen Laurilla ei ole.

Vierailija
370/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikon pitäisi olla, että Lauri 38v ei kelpaa suomalaisille naisille. Maailmassa on kuitenkin valtavasti naisia, joille suomalainen Lauri kelpaisi oikein hyvin.

Samaa mieltä, ei kannata jäädä Suomeen. Varmaan puolilla mun kavereista on ulkomaalaiset puolisot eikä nämä ole mitään postimyyntimorsiamia vaan ihan samasta yhteiskuntaluokasta.

No nyt oli niin kiinnostava väite, että avaapa lisää. Mitä kautta? Mistä maista? 

Mitä Lateen tulee, niin olen häntä melkein kymmenen vuotta vanhempi, mutta hän näyttää itse minua kymmenen vuotta vanhemmalta. 

M46

Ruotsi, Viro, Hollanti ja Japani. Puolet tinderistä ja puolet irl. Kaikkia miehiä yhdistää se, että ovat fiksuja ja korkeasti kouluttautuneita (vähintään amk). Ulkomailla nähtävästi arvostetaan rauhallisia, fiksuja ja kouluttautuneita miehiä enemmän kuin täällä. Tietenkään millään amisteuvolla ei olisi saumaa ulkomaalaisiin phd-naisiin.

Vierailija
371/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä niissä ulkomaalaisissa on? Miksi ne kelpuuttavat miehiä mielestäsi paremmin kuin suomalaiset? Miksi suomalainen mies antaa hyvän kuvan itsestään ulkomailla, mutta ei Suomessa? Kerro, ole hyvä.

Olen eri mutta vastaan tähän ilmiselvään asiaan. Suomalainen (länsimaalainen) työssä käyvä mies on todella monessa maailman maassa naisten silmissä tavoittelun arvoinen. Tällaisen miehen siivellä ja avulla voi nousta köyhyydestä ylöspäin ja päästä muuttamaan länsimaiseen yhteiskuntaan.

Vierailija
372/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan suoraan sanoen usko, että on saanut useat pakit noilla saatesanoilla. En naisena tunne ketään joka USKALTAISI antaa pakit noin törkeästi. Ehkä joskus teininä tuollaista on lauottu, mutta aikuisilla on käytöstapoja ja itsesuojeluvaisto. Ne pakit annetaan saatesanoin ei kemiaa, kaverivibat tai jotain vastaavaa, ei sanomalla päin naamaa ettei naamaraja riitä. 

Vierailija
373/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö ainakaan ole mikään paha. Tuostakin vois saada vaikka minkämoisen James Bondin pienellä elämäntaparemontilla. 

Vierailija
374/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako tuollaisen mahan omaava mies minuuttia kauemmin sängyssä?

Vierailija
375/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri on siis käynyt treffeillä kymmenien ja taas kymmenien naisten kanssa....? 

Miten Laurin kaltainen tavismies voi päästä treffeille useiden kymmenien naisten kanssa? 

Olen itse yli 40v poikamies. Olen käynyt yhteensä noin kymmenen naisen kanssa treffeillä. Parisuhdetta ei ole koskaan ollut, koska naiset eivät kiinnostu. 

Treffeille pääsykin lähes mahdottomuus.. Olen kyllä normaalivartaloinen, pitkä kunnollinen mies, mutta kun naiset eivät kiinnostu, niin minkäs teet. 

Sinun kannattaakin ennemmin yrittää löytää se kumppani joka päiväisessä arjessasi esim. harrastuksista, tapahtumista, laivalta jne. Ehkä jonkun kaverin muijan tuttavapiiristä joku löytyisi ja kiinnostuisi. Livenä- on paremmat mahdollisuudet, jos asiat on kunnossa ja osaat jutella .

Vierailija
376/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten suurin ongelma tässä aiheessa on hoitamaton mielenterveys, joka heijastuu mielialan lisäksi käytökseen, ajatteluun ja ulkonäköön. Sen huomaa.

Toiseksi suurin ongelma on epäsiistiys ja suoraansanottuna huono hygienia.

Peseytykää päivittäin, myös kynnenaluset. Langatkaa hampaanne päivittäin, sillä plakki ja ientulehdus haisee metrien päähän. Käykää parturissa. Voidelkaa ihoanne: naama, kädet, jalat. Aukoista tursuavat karvat pois, kulmakarvat voi ajaa 6 mm trimmerillä että näkyy silmät.

Peskää vaatteenne ja kuivattakaa ne sileinä ja hyvin ennenkuin panette ne kaappiin/ kasaan/ muovikassiin. Kosteina pakatut vaatteet alkavat haista pistävälle mikrobikasvustolle.

Tupakka pois, viina pois. Nikotiininkelta viikdissä,  hampaissa ja sormissa ällöttää.

Tämä on ihan perustason hygieniaa, mutta jostain syystä nämä tyypit ei huole

Joopa joo. Olen pitänyt itsestäni huolen koko aikuisiän, panostan miesten kosmetiikkaan (kasvot, vartalo ja hiukset) ja diggailen jopa erikoisuuksia, tuoksun hyvältä (olen aina puhdas, lisäksi kalliitakin tuoksuja, kohtuudella), peseydyn kahdesti päivässä. Vaatteet ovat olleet aina minulle sopivat, joko trendikkäät tai oman maun mukaiset. Hiukset ovat päässä ja parturista on haettu kuukausittain minulle sopiva kampaus, joka muotoillaan muotoilutuotteella. Minulla on kiinnostava ja erikoinen työ, osaan keskustella lähinnä mistä tahansa, ja naurattaa (ja nauraa) tarvittaessa. Pituutta on yli 180cm ja paino nornaali. Naama nyt on mikä on, siitä joko tykkää tai ei, mutta en ole ruma. Olen kiinnostunut lähes kaikesta, kulutan kulttuuria ja olen matkaillut paljon, etenkin kaukomailla. 

Kukaan nainen ei ole Suomessa koskaan edes lähestynyt minua millään tavoin missään, tai osoittanut muutenkaan olevansa kiinnostunut. Jos olen itse yrittänyt melkeinpä missä vain, ei ole kelvannut. 

-Eri

Vierailija
377/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herrantähden miten epävarma ihminen.. Ehkäpä kannattaisi tosiaan etsiä ihan harrastusten tai muuten ulkoilmassa tuota parisuhdetta. Hänellä se on mennyt jotenkin yli, se on mennyt totiseksi. Säälittää jotenkin. 

Vierailija
378/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin vähän aikaa. Ihan fiksun ja mukavan oloinen. Luulen että valitsee itse vääräntyyppisiä naisia. Kylmiä ja pinnallisia.

Vierailija
379/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan komea mies, kun ottaa XX kiloa pois, liikkuu aktiivisesti ja katselee uusia vaatteita. Voisi löytää nuorempiakin, jos perheellistyminen on tavoitteena. 

Perheellistyminen? Se juna meni jo ja tuo ukko jäi asemalle..

Vierailija
380/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosta pois se 25-30kg ja hyvin istuvat vaatteet päälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme