Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (968)
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä kirjoitti "laihduttakaa". Se on oikea vastaus. Mistään muusta ei ole kyse. Suomessa on vyötärölihavuutta lähes puolella. Naisille se sallitaan enemmän kuin miehille. Tästä on kyse. Ei mistään muusta. Laihduttakaa.
Jos Lauri ois 20 kg hoikempi en usko että hän alkaisi yht äkkiä siksi saada enemmän naisia. Lisäksi jos se naiselle on siitä kiinni niin parempikin jättää moiset naiset rauhaan.
M48, 173/100
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo se voi vaikuttaa paljon ulkonäköön, millaisen vaikutelman itsestään antaa. Jos on surkea ilme ja saapuu paikalle heti sellaisena heikkoitsetuntoisen näköisenä surkukoirana, eikä ole kovin hyvä juttelemaan, ja on vain asenteella, että kelpaanks mä, kerro jo, et kelpaanks mä?, niin kyllä se varmaan latistaa tunnelman jo hetkeessä, ja ulkonäköönkin liittyvät epäkohdat huomaa helpommin. Pitää olla iloinen, eläväinen ja positiivisella asenteella, niin ehkä voisi jo päästä pidemmälle.
M35
Jutussahan Lauri just kertoo kuinka oli iloista juttua joka luisti mutta naisille merkkaa vain ULKONÄKÖ. Samaa se Ari, 47, julisi omassa jutussaan. Naiset olivat sanoneet treffien jälkeen "olit kiva muttet herätä tunteita".
Suurin osa netistä tavatuista naisista on tuollasia. Siksi vain nuorilla ja kaikista komeimmilla miehillä toimii noi netissä sovitut treffit.
"Tässä on nyt sivustalukijalle niin hyvä feng shui kahden tuntemattoman välillä, että oikeasti toivon, että löydätte jonkun keinon tavata toisenne. Eihän sitä koskaan tiedä."
Täytyy siis edelleen jatkaa museoiden parissa kuten tähänkin asti täältä pikkukylästä ;)
Lauri on ihan tavallinen suomalainen mies, ei tuossa mitään yllättävää. En "kelpaa" itsekään, mutta niin ikään nelikymppisenä en jaksa enää asiaa murehtia. Ei ole naisten syy, ettei mies kelpaa eikä se ole myöskään miehen syy. Suomessa kysyntä ja tarjonta ei ole kohdannut enää aikoihin ja se näkyy jo syntyvyydessäkin.
Siihen pitää vielä palata, että jotain Lauri sentään tekee oikein tuolla sosiaalisessa mediassa. Ei tavallinen nelikymppinen mies saa tinderissä tai vastaavissa lainkaan osumia, algoritmit pitää siitä viimeistään huolen. Omalla kohdallani Tinder "lopetti toimintansa" heti kun 30v kääntyi mittariin. Tietysti päivänselvää on, ettei Lauri tinderistä mitään pari, kolmekymppisiä naisia etsi. Absurdi ajatuskin, että sellaisten kanssa nelikymppinen tavismies treffeillä juoksisi yhtä säännöllisesti kuin tämä Lauri. Nyt ei eletä Dubaissa tai Moskovassa.
Turhaa käyttää energiaa naisten etsimiseen. Jos on ihan pakko saada fyysistä läheisyyttä, on ihan ok maksaa pienehkö summa ja käydä alan ammattilaisena. Naiset tuosta toki aina nillittää, mutta mitä sitten? Ihan samalla tavalla naiset reissaa Gambiassa, Ibizalla sun muualla ja todennäköisesti vähän muukin kuin aurinko ja kulttuuri mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Totta puhuen pitäisi olla " Tinder" rumille ihmisille. Sinne vaan seuraa etsimään kaikki jotka tuntevat itsensä rumiksi. " Tasot" heti säädettynä kohdillee ja hups keikkaa kaikilla oma ruma kultanen kainalossa ja elämä taas hymyilee.
Rumien Tinder, huonojen elintapojen Tinder, työttömien Tinder, kroonisesti sairaiden Tinder.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta puhuen pitäisi olla " Tinder" rumille ihmisille. Sinne vaan seuraa etsimään kaikki jotka tuntevat itsensä rumiksi. " Tasot" heti säädettynä kohdillee ja hups keikkaa kaikilla oma ruma kultanen kainalossa ja elämä taas hymyilee.
Oletuksena siis, että ns. ruma ihminen voisi haluta ja saada vain toisen yhtä ruman ihmisen? Hassua. Olen melkoisen ruma nainen, mutta olen ollut kohta 20 vuotta onnellisesti avioliitossa komean miehen kanssa.
Samoin. Puutteita ulkonäössä täytyy kompensoida jotenkin. Älyllä ,persoonallisuudella tms. Oma pitkä, tumma, komea, älykäs mieheni dumppasi silloisen missityyppisen, viinalle ja miehille person lokkeilevan missityyppisen tyttöystävänsä samantien kun tutustui minuun. Minä taas tiesin, heti, että tuo tai ei kukaan. Pitkä , onnellinen avioliitto ja 3 pitkää komeaa poikaa meillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletuksena siis, että ns. ruma ihminen voisi haluta ja saada vain toisen yhtä ruman ihmisen? Hassua. Olen melkoisen ruma nainen, mutta olen ollut kohta 20 vuotta onnellisesti avioliitossa komean miehen kanssa.
Noinpäin tuo on ihan yleistä. Johtuu siitä, että jos otetaan kadulta satunnaiset sata miestä ja sata naista ja kysytään miehiltä, kenen naisen kanssa haluaisi tutustua. Sata naista saisi "valinnan". Jos taas naisilta kysyttäisiin samaa, niin 3-5 miestä keräisi kaikki äänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä kirjoitti "laihduttakaa". Se on oikea vastaus. Mistään muusta ei ole kyse. Suomessa on vyötärölihavuutta lähes puolella. Naisille se sallitaan enemmän kuin miehille. Tästä on kyse. Ei mistään muusta. Laihduttakaa.
Jos Lauri ois 20 kg hoikempi en usko että hän alkaisi yht äkkiä siksi saada enemmän naisia. Lisäksi jos se naiselle on siitä kiinni niin parempikin jättää moiset naiset rauhaan.
M48, 173/100
Maikkarin jutun perusteella Lauri on pallomahaansa lukuunottamatta niin pieni ja hintelä ettei 20 kugn laihtuminen ole mahdollista. Se ,mikä on mahdollista on pötsi pienemmäksi ja löysät pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluta saa mitä tahansa, mutta eri asia on saako sen mitä haluaa. Lauri ja pikkukakkonen ei tule saamaan haluamiaan instababeja. Tämä on täysin selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, 173/100
Maikkarin jutun perusteella Lauri on pallomahaansa lukuunottamatta niin pieni ja hintelä ettei 20 kugn laihtuminen ole mahdollista. Se ,mikä on mahdollista on pötsi pienemmäksi ja löysät pois.
Se on kasvattanut jutun jälkeen pötsiä 4v että kyllä siitä yksi 20kg irtois
Vierailija kirjoitti:
"Tässä on nyt sivustalukijalle niin hyvä feng shui kahden tuntemattoman välillä, että oikeasti toivon, että löydätte jonkun keinon tavata toisenne. Eihän sitä koskaan tiedä."
Täytyy siis edelleen jatkaa museoiden parissa kuten tähänkin asti täältä pikkukylästä ;)
Autoilen kyllä pidempiäkin matkoja täältä pk-seudun museolta ;) Minne päin suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Puutteita ulkonäössä täytyy kompensoida jotenkin. Älyllä ,persoonallisuudella tms. Oma pitkä, tumma, komea, älykäs mieheni dumppasi silloisen missityyppisen, viinalle ja miehille person lokkeilevan missityyppisen tyttöystävänsä samantien kun tutustui minuun. Minä taas tiesin, heti, että tuo tai ei kukaan. Pitkä , onnellinen avioliitto ja 3 pitk
No miehillä niiden puutteiden kompensointi on pikkuisen haastavampaa, kun naiset ja miehet kiinnittää huomiota eri asioihin. Nelikymppinen mies voi kompensoida ulkonäköpuutteitaan paksulla lompakolla tai joissain harvoissa tapauksissa hevoskokoluokan kullilla. Edellyttäen, että tuo koko on muidenkin tiedossa vaikkapa puskaradion kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Puutteita ulkonäössä täytyy kompensoida jotenkin. Älyllä ,persoonallisuudella tms. Oma pitkä, tumma, komea, älykäs mieheni dumppasi silloisen missityyppisen, viinalle ja miehille person lokkeilevan missityyppisen tyttöystävänsä samantien kun tutustui minuun. Minä taas tiesin, heti, että tuo tai ei kukaan. Pitkä , onnellinen avioliitto ja 3 pitk
Juuri näin. Jos tietää ettei ole kedon kaunein kukka tai maatilan korskein kukko, niin täytyy päteä muilla avuilla. Äly, nokkeluus, huumorintaju, vinkeät harrastukset, kultainen sydän, hymy, huomaavaisuus, aito kiinnostus muita ihmisiä kohtaan ja hyvä itsetunto ovat olleet omat aseeni, joilla on päässyt pitkälle. Kun ihminen rakastuu luonteeseen, alkaa ulkonäön puutteisiinkin suhtautua ihan eri tavalla. Pelikenttä kannattaa valita omaa pelitapaa silmällä pitäen. Jos ulkonäkö ei kanna, on ihan turha mennä tindereihin hakkaamaan päätään seinään. Ei se siitä kaunistu tai komistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinpäin tuo on ihan yleistä. Johtuu siitä, että jos otetaan kadulta satunnaiset sata miestä ja sata naista ja kysytään miehiltä, kenen naisen kanssa haluaisi tutustua. Sata naista saisi "valinnan". Jos taas naisilta kysyttäisiin samaa, niin 3-5 miestä keräisi kaikki äänet.
Vai niin. Miksi sitten suurin osa miehistä on parisuhteessa monestikin elämänsä aikana, ei vai 3-5 prossaa?
Mitä ihmeellistä ulkonäössä sitten on? Ihan normaalin miehen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullostat aika raskaalta ihmiseltä, kun erityisen tärkeää on että miehesi ja lapsesi ovat pitkiä .
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo Lauri olisi nainen, Laura 38v ja muutoin täysin samoilla spekseillä, ja palstan miehet arvioisivat Lauraa samoin kuin naiset täällä Lauria, niin voi sitä paskamyrskyn määrää millaisia pinnallisen kylmiä narsistisikoja miehet ovat.
Tätä mietin itsekin. Ihan jo tuon jutun alkukin, jonka sai ilmaiseksi lukea, sai voimaan pahoin. Ihanko oikeasti on naisia, joilla on pokkaa mukavasti menneiden treffien jälkeen sanoa miehelle päin naamaa "et ole tarpeeksi hyvännäköinen minulle". Ilmeisesti tuollainen on sitten ihan normaalia nykyään, ja hyvien käytöstapojen mukaista, kun lukee täällä naisten kommentteja. Todellisuudessa, jos roolit olisivat tosiaan toisin päin, niin kyllä saisi kuulla Lauri kunniansa. Täällä kuitenkin pelkkää Laurin haukkumista koko ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Puutteita ulkonäössä täytyy kompensoida jotenkin. Älyllä ,persoonallisuudella tms. Oma pitkä, tumma, komea, älykäs mieheni dumppasi silloisen missityyppisen, viinalle ja miehille person lokkeilevan missityyppisen tyttöystävänsä samantien kun tutustui minuun. Minä taas tiesin, heti, että tuo tai
Miesten puutteet liittyvät hygienian ohella lähinnä huomaavaisuuden ja käytöstapojen puutteisiin. Mies joka on aidosti kiinnostunut naisesta ihmisenä saa useimmin pesää, parisuhteen ja perheen.
Sen sijaan, että keskittyy ulisemaan, miksen minä saa instababea parisuhteeseen kannattaisi keskittyä siihen mitä itsellä on tarjottavana siihen. Henkisesti ja fyysisesti. Ei riitä ,että on kulkuset ja heppi ja halu käyttää niitä.