Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (968)

Vierailija
381/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että käytännössä kukaan oikeasti sanoisi noin, keksittyä itkujuttua

Vierailija
382/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon pitäisi olla, että Lauri 38v ei kelpaa suomalaisille naisille. Maailmassa on kuitenkin valtavasti naisia, joille suomalainen Lauri kelpaisi oikein hyvin.

Ainoastaan niille, jotka tarvitsee pikaisesti passin EU-alueelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin pitäisi panostaa hiusten- ja ihonhoitoon sekä laihduttaa. Normaalipainoinen nainen haluaa normaalipainoisen miehen. 

Vierailija
384/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että kuvan miehellä on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja se vaikuttaa treffien lopputulokseen.

Diagnoosin perustelu: epäsymmetriset kasvot. Leukaluu vinossa, silmät ja korvat eri korkeudella. Aiheuttajana kasvolihasten krooninen kireys. Minulla on samanlainen naama ja tuo diagnoosi.

Tässä voi olla perää. Laurin ilme ei houkuttele tekemään lähempää tuttavuutta ,koska viittaa jonkinmoisiin mielenterveysongelmiin.

Älä nyt jaksa. Ihan tavallinen ilme sillä on naamalla.

Miksi keksit tuollaisia aivan naurettavia, läpinäkyviä selittelyjä? Mikset vaan sano niin kuin asia on: Lauri on ruma, etkä siksi ole kiinnostunut hänestä. 

Lauri on epäsiisti. Hänellä on huonot elämäntavat eikä välitä huolehtia ulkonäöstään.  Se, että antaa julkaista  noin luontaantyöntävän kuvan itsestään kertoo kyllä paljon. Kaikki viittaa mielenterveysongelmiin tai tyhmyyteen, mikä on vielä pahempi.

Vierailija
385/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa ettei ole tärpännyt. Naisia näkee tuon näköisten miesten kanssa jatkuvasti. 

No ne naiset on pyydystetty ennen kun antoi itsensä rupsahtaa.

Vierailija
386/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa ettei ole tärpännyt. Naisia näkee tuon näköisten miesten kanssa jatkuvasti. 

No ne naiset on pyydystetty ennen kun antoi itsensä rupsahtaa.

Ihan kivannäköisiä osa. 

Vierailija
387/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikon pitäisi olla, että Lauri 38v ei kelpaa suomalaisille naisille. Maailmassa on kuitenkin valtavasti naisia, joille suomalainen Lauri kelpaisi oikein hyvin.

Samaa mieltä, ei kannata jäädä Suomeen. Varmaan puolilla mun kavereista on ulkomaalaiset puolisot eikä nämä ole mitään postimyyntimorsiamia vaan ihan samasta yhteiskuntaluokasta.

Mitä ihmeellistä niissä ulkomaalaisissa on? Miksi ne kelpuuttavat miehiä mielestäsi paremmin kuin suomalaiset? Miksi suomalainen mies antaa hyvän kuvan itsestään ulkomailla, mutta ei Suomessa? Kerro, ole hyvä.

Kyllähän raha ja Eu-alueelle lihapatojen ääreen pääsy kiinnostaa. Siinä ne suomalaisten miesten valtit.

Vierailija
388/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi monesti näissä ihmisissä, joilla on ihan suhteettoman suuria vaikeuksia löytää kumppania, on jotain sellaista "vikaa" joka ei ole heti havaittavissa, mutta joka on ilmeistä, kun hetken juttelee. Henkilö esimerkiksi haisee aina tosi pahalta, hänellä on ärsyttävä puhetyyli, välttelevä katse tai huono huumorintaju. 

Siksi varsinkin miesten nämä "en kelpaa, yhyy, naisten syy" - vuodatukset ärsyttää. Luonnonvalinta on ihan normaali ilmiö, eikä välttämättä kaikille löydy kumppania. Kenenkään ei tarvitse laskea yhtään mitään rimaa sinun takiasi, random Lauri.

Kaikille laureille: menkää lääkäriin. Krooninen ärtyneisyys ja kiukuttelu sekä aloitekyvyttömyys ja tyytymättömyys omaan elämään  ovat oireita mielenterveyshäiriöstä, joka on hoidettavissa.

Toinen ihminen ei teitä paranna vaan teidän on itsenne tehtävä se.

Totta. Ensiksi omat asiat ja elämä kuntoon. Vasta sitten deittimarkkinoille.

Vierailija
389/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, ei kannata jäädä Suomeen. Varmaan puolilla mun kavereista on ulkomaalaiset puolisot eikä nämä ole mitään postimyyntimorsiamia vaan ihan samasta yhteiskuntaluokasta.

Mitä ihmeellistä niissä ulkomaalaisissa on? Miksi ne kelpuuttavat miehiä mielestäsi paremmin kuin suomalaiset? Miksi suomalainen mies antaa hyvän kuvan itsestään ulkomailla, mutta ei Suomessa? Kerro, ole hyvä.

Olen eri mutta vastaan tähän ilmiselvään asiaan. Suomalainen (länsimaalainen) työssä käyvä mies on todella monessa maailman maassa naisten silmissä tavoittelun arvoinen. Tällaisen mieh

Siis ulkomaiset naiset haluavat suomimiehistä työssäkäyntiä ja lompakkoa? Ahaa. Mutta se onkin niiden kohdalla ihan ok, mutta suomalainen nainen on ihan hirvee rakkaudeton opportunisti, jos kysyy treffeillä mieheltä mitä se tekee työkseen. Got it.

Vierailija
390/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri ei ole vielä neljääkymmentä ja hänellä on jo nyt möhömaha. Lisäksi on ruokkoamaton ja kuunnelkaapa Maikkarilta haastattelu, sen perusteella hänellä on myös jonkun asteen puhevika. Puheviat jne ovat jossain määrin periytyviä eikä kukaan nainen tietenkään halua huonoja geenejä mahdollisille lapsilleen.

Vierailija
391/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä hänen persoonasta mitään eikä mulla ulkonäköään vastaan ole mitään, mutta en lähtisi tämmösen "miksi en kelpaa kenellekään"- miehen mukaan.

Sinäkin rupeaisit miettimään "miksi en kelpaa kenellekään", jos pakkeja vaan tulee, eikä kukaan kerro miksi. Tuollaisessa tilanteessa on vaikea olla itsevarman oloinen ja saada pilkettä silmäkulmaan.

Vierailija
392/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käykö hän jossain Kappelissa treffeillä suunnilleen tuon näköisenä...?

Näyttää automekaanikolta tai nokisutarilta jolla 3päivän putki takana, parta ajamatta, ilme kuin pidättelisi oksennusta, paita ryppyisenä ja kulahtaneena. Olemus kenties aina jotenkin passiivisaggressiivinen ja lysy, maha pystyssä ja kädet taskussa laahustaa paikalle: "täs mä nyt oon". Ei lämpöä tai pilkettä silmissä.

Jos treffi-ilmossaan antanut ymmärtää käyvänsä salilla/liikkuvansa, niin vartalossa ei näy ja voi jo olla ratkaiseva tyrmäys treeninaisille. Olisin myös jopa loukkaantunut, jos treffit sovittu hienompaan paikkaan ja vaikuttaisi ettei toinen ole nähnyt vaivaa siistiytyäkseen ja laittaakseen parasta päälleen. Siis jos tuo IL-kuva on sitä parasta, niin tyylitaju aikuisella miehellä hukassa. Voisin kuvitella että tapaamillaan naisilla on ollut tavanomaista korkeampi vaatimustaso ja miehen treffi-ilmoitus on  ollut jotenkin harhaanjohtava.

Eniten häiritsee joku nuhjuisuus. Hänen omissa piirteissään ei ole mitään vikaa. Vetäytyvään hiusrajaan en kiinnittänyt edes huomiota, eikä maha minua ainakaan haittaisi. Varsin komea, jos ei olisi olemukseltaan jotenkin tympeä tai krapulaisen oloinen. Luulisi jossain Vantaan hotelli- tyyppisessä paikassa, Kallessa tai pubeissa olevan vientiä. En usko tindereihin muutenkaan. Sellaisissa ollaan seulomassa liikaa kriteerien pohjalta lähtökohtia eikä anneta mahdollisuutta kokonaisuudelle, luonnolliselle vetovoimalle, sattumille... En päässyt lukemaan koko juttua ja tämä päätelmä yhden kuvan perusteella, mutta ensivaikutelmahan on usein tärkeä.

Vierailija
393/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brändäytyminen nettideittiluuseriksi ei taida olla kovaakaan valuuttaa maisten silmissä.

Vierailija
394/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan suoraan sanoen usko, että on saanut useat pakit noilla saatesanoilla. En naisena tunne ketään joka USKALTAISI antaa pakit noin törkeästi. Ehkä joskus teininä tuollaista on lauottu, mutta aikuisilla on käytöstapoja ja itsesuojeluvaisto. Ne pakit annetaan saatesanoin ei kemiaa, kaverivibat tai jotain vastaavaa, ei sanomalla päin naamaa ettei naamaraja riitä. 

Nepsynainen voi aivan hyvin täräyttää, että et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Eikä siinä ole mitään pahantahtoisuutta.

Vierailija
395/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.

Jaa, itse hoikkana, pitkänä ja urheilullisena miehenä olen saanut pakkeja pyöreiltä tavisnaisilta.

Toki pitäisi myös olla mukava ihminen ja hyvää seuraa.

Vierailija
396/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset! Olen 177cm ja 102kg. Töissä vakkarina vahtimestarina museossa. Hyvin on tukkaa päässä. Ikää 55. Vähän kuin lihava Matt Damon! Eli aika komea vaikka itse sanonkin ja huumoria löytyy! Harrastan melontaa! 

Miten on uskotteko, että tällainen kaveri löytää itselleen suomalaista naista näillä kriteereillä :D ???

Vierailija
397/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis käykö hän jossain Kappelissa treffeillä suunnilleen tuon näköisenä...?

Näyttää automekaanikolta tai nokisutarilta jolla 3päivän putki takana, parta ajamatta, ilme kuin pidättelisi oksennusta, paita ryppyisenä ja kulahtaneena. Olemus kenties aina jotenkin passiivisaggressiivinen ja lysy, maha pystyssä ja kädet taskussa laahustaa paikalle: "täs mä nyt oon". Ei lämpöä tai pilkettä silmissä.

Jos treffi-ilmossaan antanut ymmärtää käyvänsä salilla/liikkuvansa, niin vartalossa ei näy ja voi jo olla ratkaiseva tyrmäys treeninaisille. Olisin myös jopa loukkaantunut, jos treffit sovittu hienompaan paikkaan ja vaikuttaisi ettei toinen ole nähnyt vaivaa siistiytyäkseen ja laittaakseen parasta päälleen. Siis jos tuo IL-kuva on sitä parasta, niin tyylitaju aikuisella miehellä hukassa. Voisin kuvitella että tapaamillaan naisilla on ollut tavanomaista korkeampi vaatimustaso ja miehen treffi-ilmoitus on  ollut jotenkin harhaanjohta

Ja voisinpa arvata, että Tinder-kuva on 10 vuoden takaa. Se kertoisi, miksi ylipäätään hän pääsee treffeille.

Vierailija
398/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo se voi vaikuttaa paljon ulkonäköön, millaisen vaikutelman itsestään antaa. Jos on surkea ilme ja saapuu paikalle heti sellaisena heikkoitsetuntoisen näköisenä surkukoirana, eikä ole kovin hyvä juttelemaan, ja on vain asenteella, että kelpaanks mä, kerro jo, et kelpaanks mä?, niin kyllä se varmaan latistaa tunnelman jo hetkeessä, ja ulkonäköönkin liittyvät epäkohdat huomaa helpommin. Pitää olla iloinen, eläväinen ja positiivisella asenteella, niin ehkä voisi jo päästä pidemmälle. 

M35

Jutussahan Lauri just kertoo kuinka oli iloista juttua joka luisti mutta naisille merkkaa vain ULKONÄKÖ. Samaa se Ari, 47, julisi omassa jutussaan. Naiset olivat sanoneet treffien jälkeen "olit kiva muttet herätä tunteita".

Vierailija
399/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju todistaa kuinka ulkonäkö keskeistä elämä on. Perusmieheltä näyttää

Vierailija
400/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset! Olen 177cm ja 102kg. Töissä vakkarina vahtimestarina museossa. Hyvin on tukkaa päässä. Ikää 55. Vähän kuin lihava Matt Damon! Eli aika komea vaikka itse sanonkin ja huumoria löytyy! Harrastan melontaa! 

Miten on uskotteko, että tällainen kaveri löytää itselleen suomalaista naista näillä kriteereillä :D ???

Löytää kun kelpuuttaa sen työttömän pullukkanaisen, joka ei vieläkään yli 30-vuotiaana ole katkaissut napanuoraansa vanhempiinsa. Mutta sinullekin nainen tarkoittaa tässä kontekstissa alle 30-vuotiasta, superhoikkaa ja superkaunista naista, jolla on virheetön iho, isot rinnat ja kapea vyötärö sekä tietysti myös tohtorin tutkinto suoritettuna, koska pitäähän naisella olla kunnon tulot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän