Minkä ammattiryhmän/koulutuksen edustajia ajattelet olevan täällä vauvapalstalla eniten?
Itse ajattelen kirjoituksista päätelleen, että jotain yhteiskuntatieteiden maistereita (työttömiä akateemisia) ja opettajia. Myös jotain kaupan kassalla olevia tradenomeja.
Kommentit (87)
Hoitajia, lähäreitä, kouluttamattomia kotiäitejä, syrjäytyneitä elämänkoululaisia, työttömiä vasemmistolaisia, mt-ongelmien vuoksi sairaseläkkeellä tai pitkillä saikuilla olevia, työttömiä persuniehiä. Näitä enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmmaan jotain sossuja ja muita duunareita
Sossu ei ole duunari vaan akateemisesti koulutettu henkilö.
Onko akateemikkosossu TAAS linjoilla. Hanki nyt oikea elämä. Sossu on duunari eikä muuksi muutu. Eikö se ole jo moneen kertaan käsitelty täällä(kin).
Sossuksi sanotaan sosiaalityöntekijöitä ja he ovat aina maistereita. Eli ihan yhtälailla korkeastikoulutettuja kuin vaikka DI. Hanki sinä elämä. Ootko kateellinen, kun et itse ole päässyt opiskelemaan sosiaalityöntekikäksi yliopistoon? Pitikö tyytyä sairaanhoitajan tai sosionomin paskaduuniin?
Sosiaalityöntekijätkö yliopistosta? Ammattikorkeakoulu ei ole yliopisto.
Vaativaa Asiantuntijatyötä tekeviä Akateemisia
Sote- ja opetusalalla olevia naisia, syrjäytyneitä peruskoulun/amiksen käyneitä persumiehiä, meitsi, winner ja M51.
Vasemmistoliiton puoluetoimistolla trollaus ja valheiden levittäminen alkaa klo 07 ja päättyy klo 23.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko akateemikkosossu TAAS linjoilla. Hanki nyt oikea elämä. Sossu on duunari eikä muuksi muutu. Eikö se ole jo moneen kertaan käsitelty täällä(kin).
Sossuksi sanotaan sosiaalityöntekijöitä ja he ovat aina maistereita. Eli ihan yhtälailla korkeastikoulutettuja kuin vaikka DI. Hanki sinä elämä. Ootko kateellinen, kun et itse ole päässyt opiskelemaan sosiaalityöntekikäksi yliopistoon? Pitikö tyytyä sairaanhoitajan tai sosionomin paskaduuniin?
Sosiaalityöntekijätkö yliopistosta? Ammattikorkeakoulu ei ole yliopisto.
Sossu" viittaa useimmiten sosiaalityöntekijän ammattiin ja sosiaalityöntekijäksi opiskellaan yliopistossa!!!!! Miksi se on niin vaikea ymmärtää. Pitää pikkusen olla vajaa jos ei sitä tiedä. Googleta vaikka, jos osaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta nyt hoitoon hopi hopi. Aggressio on melkoista. Vai että saman tasoinen kuin DI. Anna mun kaikki kestää. Olen KTM ja täytyy sanoa, että arvostan esim. sairaanhoitajan aivan eri tasolle kuin jonkun sosiaalialan turhan puuhastelun. Sinä et sovi edes tuohon sosiaalityöhön asenteinesi.
Miksi sossut pilaavat kaikki ketjut ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijätkö yliopistosta? Ammattikorkeakoulu ei ole
Sossu on luultavasti Suomen vähiten arvostettuja ammatteja ja se mielletään samaan kategoriaan kuin ammattikoulu-taustaiset, vaikka osalla onkin luultavasti yliopistotutkinto.
Sosiaalityöntekijäksi kouluttaudutaan yliopistossa suorittamalla sosiaalityö pääaineena yhteiskuntatieteiden kandidaatin ja maisterin tutkinnot, jotka valmistavat laillistetuksi sosiaalityöntekijäksi. Pitää olla hölmö jos ei tätä tiedä. Ja vielä täällä väittää muuta.
Humanisteja ja siistiöitä sekä tarjoilijoita sekä ylioppilaita jotka eivät oo löytäneet elämälleen suntaa
Jos joku mies on täällä, hän on todennäköisesti naisten parissa viihtyvä vellihousu😆
Johan se on käyny selväksi että työttömiä ja vaativassa asiantuntija työssä.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijäksi kouluttaudutaan yliopistossa suorittamalla sosiaalityö pääaineena yhteiskuntatieteiden kandidaatin ja maisterin tutkinnot, jotka valmistavat laillistetuksi sosiaalityöntekijäksi. Pitää olla hölmö jos ei tätä tiedä. Ja vielä täällä väittää muuta.
Aprillipäivä on 1.4.
Kouluttamattomia, koulupudokkaita, vaikka ei se ammatti olekaan.
DildoInsinöörejä, kirurgilentäjiä ja kalsarimalleja
Ehdottomasti eniten sosiaalialan naisia sillä riehuvat täällä harva se päivä !
Työskentelen lastensuojelussa vuorotyössä. Monet meistä seuraavat tätä palstaa.