Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä deodorantti (dödö) kestää liikunnankin?

Vierailija
23.08.2025 |

Olen kokeillut vaikka mitä dödöjä, mitkä pitäisi kestää vaikka 48 h, mutta eivät kestä kuitenkaan edes yhtä lenkkeillä kertaa.

Lenkkeillessä vastaantulija voi tuoksua hyvälle, eikä hielle niin kuin minä, olen miettinyt mitähän dödöä hän käyttää.

Itse pistän puhtaalle iholle dödön, mutta lenkkeillessä ne pettävät kuitenkin ja haisen hielle ainakin omaan nenääni, mikä häiritsee minua suunnattomasti.

Ehdottakaa minulle hyviä naisille tarkoitettuja dödöjä, mutta ponnekaasulliset eivät käy, kun nahka alkaa punoittaa ja kirvellä, löytyykö mitään hyvää rollonia tai muuta vastaavaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triple dry 

Vierailija
2/5 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että joku toinen ei haise hieltä, johdu välttämättä hänen dödöstään, vaan siitä, että te hikoillette aivan eri määriä ja teillä on erilainen bakteeritoiminta iholla. En osaa neuvoa sulle deodoranttia, kun mulle riittää ihan tavallinen deodorantti, mutta joitain muita neuvoja hajujen pitämiseen kurissa mulla kyllä on:

- Pese urheiluvaatteet 60 asteessa ja käytä huuhteluaineena etikkaa. Tekniset materiaalit kestävät 60 asteen pesun. Ainoastaan goretex-tyyppisten vaatteiden kanssa olisin varovaisempi.

- Käytä ihon pesemiseen hapanta pesuainetta, esim. Lactolinea (sitä saa suunnilleen jokaisesta marketista). Suihkusaippuat ovat emäksisiä, kun iho on hapanta. Kun peset ihoa emäksisellä pesuaineella, saatat myös poistaa iholta hyvää bakteeristoa ja tukea huonon bakteerikannan kasvua. Tämä yksinään voi jo aiheuttaa pahaa hajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ensiksi sensitive dödöä. Esim dove. Sen jälkeen käytä hajustettua painesuihkudödöä päälle aina heti suihkun jälkeen.

Myös opi pesemään itsesi oikein. Ei juoksevan veden alla vaan saippuoi itseäsi noin 2-4min ja anna sen saippuan siinä hetki vaikuttaa kainaloissa ja muualla kehossa. Käy kerran päivässä suihkussa.

Vierailija
4/5 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista.

Käyn päivittäin suihkussa vähintään kerran, mutta liikunta suoritusten jälkeen myös käyn toisen kerran suihkussa. Puhtaus on tärkeää minulle, siksi myös kyselen dödöjen perään, mikä olisi sopiva minullekin.

-ap

Vierailija
5/5 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia vastauksista.

Käyn päivittäin suihkussa vähintään kerran, mutta liikunta suoritusten jälkeen myös käyn toisen kerran suihkussa. Puhtaus on tärkeää minulle, siksi myös kyselen dödöjen perään, mikä olisi sopiva minullekin.

-ap

Painesuihkudödöt eivät polta tai kirvele kun niitä näyttää roll-dödöjen päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi