Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cuckold-miehet

Vierailija
23.08.2025 |

Miehelläni on tämä fantasia. Usein seksin aikana puhutaan siitä, miten joku isokaluinen mies nussii minua ja mieheni katselee. Lopuksi mies siivoaa kielellään toisen miehen mällit pois. Tämä kiihottaa meitä molempia. Kuitenkin mies sanoo, ettei halua asiaa oikeasti toteuttaa enkä minäkään. Se on vain fantasia.

Onko monilla tällaisia suhteita, joissa miehellä tämä fetissi? Oletteko toteuttaneet? Mikä tässä miehiä eniten kiihottaa? Miten voisin kiihottaa miestäni vielä lisää asian tiimoilta, mikä miehistä tässä on kaikista kiihottavinta? Kaipaisin vinkkejä ja kokemuksia. Meillä on muutenkin seksissä bdsm-elementtejä, piiskausta, sidontaa ym. 

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kaksi vuotta sitten vierailimme erään miehen luona, joka asuu kauempana (140km) meistä. Tuolloin vain tutustuttiin. Seuraavalle vierailulle olikin sitten jännittävä lähteä, kun tiesi että jotain saattaa tapahtua ja tapahtuikin. Tästä tuli uusi normaali, aina kun liikumme siellä suunnalla, vierailemme myös hänen luona. Mies on aina yhtä innokas lämmittelemään vaimoa ja nauttii kun näkee paljasta pintaa.  On itsestään selvää että vaimo saa mennä hänen kanssa sänkyyn. Mies kyllä osaa ja jaksaa, sitä on ilo katsella

Vierailija
122/173 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös myös rouvalla vakkari Bull. Jonka kanssa viettävät yhdessä viikonloppuja. Satunnaisesti saan katsella heitä. Meillä rouvan kanssa ikäeroa reilu 10vuotta. 

Vaikka tämä vakkarikin yli 50v ja rouva alle 40v.

Yhdessä kun saunottu niin ymmärsin miksi vaimo hänestä niin pitää. Tai oon mä sen kyllä kuullut, ja myöntänyt itselle että omaan todella pienen kalun. 12/5. 

Huomaan vaimosta selvästi kun ei ole saanut vakkaria. Tämä järjestely parantanut meidän elämää todella paljon ja ollaan molemmat oltu tyytyväisiä. Kaikki saa mitä haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme toteuttaneet tuon monta kertaa. Vaimo nauttii hyväkroppaisista itseään huomattavasti nuoremmista miehistä.  Minä katselen vierestä, lopuksi saan nuolla vaimoni puhtaaksi vieraan spermasta. Luulen, että tuo nuoleminen johtuu bi-seksuaalisuudestani. Yhden ainoan kerran on vieras ollut niin rohkea, että olen saanut kullin suuhuni suoraan pillusta, kun hän on saanut orgasmin. Nautin kuumasta spermasta suunnattomasti. 

Taas yksi piilohomo kyseessä. Eikö teidän pitäny olla rohkeita. Mutta rohkeus ei riitä olemaan rehellinen.

Lukutaito, kommentoijahan sanoi juuri olevansa bi-seksuaalinen.

Silti nämä homottelijat ovat täällä lukemassa ja kommentoimassa.. taitaa kiinnostaa jollain tasolla heitäkin.

Vierailija
124/173 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei niin kiihottavaa kuin katsella vakkarivierastamme ja tyttöystävääni kuusysissä. Tyttöni yrittää keskittyä edes hetkeksi imemään miestä, mutta yritykset päättyvät aina huudahduksiin ja nautinnolliseen vapinaan orgasmin pauloissa. Minua nuoleminen inhottaa ja joudun katselemaan miten osaava mies saa naisen menettämään täysin itsehillinnän. M30

Vierailija
125/173 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmonen vieras teillä ?

Vierailija
126/173 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei niin kiihottavaa kuin katsella vakkarivierastamme ja tyttöystävääni kuusysissä. Tyttöni yrittää keskittyä edes hetkeksi imemään miestä, mutta yritykset päättyvät aina huudahduksiin ja nautinnolliseen vapinaan orgasmin pauloissa. Minua nuoleminen inhottaa ja joudun katselemaan miten osaava mies saa naisen menettämään täysin itsehillinnän. M30

Mimmonen vieras teillä ?

Vierailija
127/173 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mimmonen vieras teillä ?

Nuorekas ja kielitaitoinen yli viisikymppinen mies. Hän ei ole tarkoituksella bull, mutta omii tyttöni aika vahvasti ja tyttöäni mies selvästi viehättää. Minua ajatus aisankannatuksesta kiihottaa. 

Vierailija
128/173 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä mikä nuolemisessa inhottaa?

Itselle ihan ehdoton juttu jo oman hyvinvoinnin kannalta että pääsee nuolemaan säännöllisesti. Eikä missään nimessä suihkunraikasta vaan silleen että edellisestä pesusta on vähintään 12h aikaa.

Jotenkin se naisen maku ja tuoksu vaan lyö sellaisen euforian päälle.

Vierailija
129/173 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle ihan ehdoton juttu jo oman hyvinvoinnin kannalta että pääsee nuolemaan säännöllisesti. Eikä missään nimessä suihkunraikasta vaan silleen että edellisestä pesusta on vähintään 12h aikaa.

Naisen maku=kusen haju?

Vierailija
130/173 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen maku=kusen haju?

Ei se kyllä kuselle haise. Ihan tuoksuu pillulle kuten kuuluukin.

Vierailija
131/173 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mimmonen vieras teillä ?

Nuorekas ja kielitaitoinen yli viisikymppinen mies. Hän ei ole tarkoituksella bull, mutta omii tyttöni aika vahvasti ja tyttöäni mies selvästi viehättää. Minua ajatus aisankannatuksesta kiihottaa. 

Vetelee varmaan paljaalla ?

Meillä samankaltainen bull

Vierailija
132/173 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei enää kiinnosta seksi 47v vaimon kanssa. Sitä saisi panna muut mutta vaimoa ei kiinnosta vieraat. 

Vierailija
133/173 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse  48v ja rouva 36v. 
Ei oikein tahdo seistä rouvan tahtiin. 
Harkinnassa hankkia rouvalle bull pitämään halut kunnossa.

Vierailija
134/173 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, ite 48 ja rouva 40 nymfo

Vierailija
135/173 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, ite 48 ja rouva 40 nymfo

Sama mihin?

Vierailija
136/173 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v mies ja lukioikäisestä asti olen haaveillut aisankannatuksesta. Homma taisi lähteä liikkeelle kun seurustelusuhde aivan upean isopeppuisen ja pitkähiuksisen pikkublondin kanssa päättyi. Tyttö oli uskomattoman kaunis ja seksikäs kiitos ahkeran saliharrastuksen. Jälkeenpäin sain kuulla että tyttö oli ollut aika antelias muillekin. Aluksi raivostutti mutta myöhemmin alkoi kiihottamaan ajatus exästäni isomunaisten vieraiden käsittelyssä, miten hänen upea peppunsa heiluisi ja miten hän voihkisi kiimassa.

Nykyään olen ollut pitkään sinkku mutta suuri haaveeni olisi seurustella samanlaisen kaunottaren kanssa joka tekisi minusta aisankannattajan. Olisi ihanaa jos hän haluaisi kokeilla erilaisia juttuja kuten siveysvyötä, minun sitomista tuoliin yms. Bi-juttuja en halua kokeilla. Haluaisin päästä liukkaille ja nuolla hänet valmiiksi vieraille miehille. 

Vierailija
137/173 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 29v mies ja lukioikäisestä asti olen haaveillut aisankannatuksesta. Homma taisi lähteä liikkeelle kun seurustelusuhde aivan upean isopeppuisen ja pitkähiuksisen pikkublondin kanssa päättyi. Tyttö oli uskomattoman kaunis ja seksikäs kiitos ahkeran saliharrastuksen. Jälkeenpäin sain kuulla että tyttö oli ollut aika antelias muillekin. Aluksi raivostutti mutta myöhemmin alkoi kiihottamaan ajatus exästäni isomunaisten vieraiden käsittelyssä, miten hänen upea peppunsa heiluisi ja miten hän voihkisi kiimassa.

Nykyään olen ollut pitkään sinkku mutta suuri haaveeni olisi seurustella samanlaisen kaunottaren kanssa joka tekisi minusta aisankannattajan. Olisi ihanaa jos hän haluaisi kokeilla erilaisia juttuja kuten siveysvyötä, minun sitomista tuoliin yms. Bi-juttuja en halua kokeilla. Haluaisin päästä liukkaille ja nuolla hänet valmiiksi vieraille miehille. 

Lisään vielä että haluaisin aina olla katselemassa aktia. Kahdenkeskeinen seksi minun ja kaunottaren välillä ei myöskään olisi piis suljettua mutta siinäkin olisi kiihottavana lisämausteena jos nainen välillä vertaisi minua aktin aikana muihin miehiin.

Vierailija
138/173 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle parille ollut bullina jonkin aikaa kymmenen vuotta sitten. Kyseessä entinen työkaveri, joka tiesi mitä oli tarjolla kun oli nähnyt mun vehkeet firman saunailloissa. Pyysi kerran mökille saunomaan kun olin  hiljan eronnut ja oltiin muutenkin yhteyksissä. Oli paikalla vaimonsa kanssa, joka on lutkamainen ollut aina. Juotiin ja saunottiin porukalla ja vaimon panemiseksihan se lopulta meni. Kertoivat että mies haluaa katsoa vierestä kun nainen saa vierasta ja oli kertonut mun paksusta kalusta vaimolleen. Uskalsivat kysyä saunomaan kun kuulivat että olin eronnut. Omalla ukolla on aika kapea kalu, joten paksu sai naisen tosi kiimaiseksi. Oli villiä kun antoi myös peppuun ja pillu ruiskii voimalla ja muija huutaa suoraa huutoa. Samaan aikaan sen oma ukkokin yleensä laukesi vieressä tai muijansa naamalle.  Tapailtiin useamman kerran ennenkuin löysin uuden muijan ja muutin toiselle paikkakunnalle. Ihan mukavia muistoja, mutta enää tuskin lähtisin uudellene

Vierailija
139/173 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rouvaa käy myös ex työkaveri naimassa. Samalla tavalla on härkä eronnut. Taitaa olla melko yleistä nämä työpaikka löydöt. Samalla tapaa rouvani oli tyttö jolta sai helposti ja ensimmäisenä iltana. Moni meidän työpaikan miehistä on aikanaan rouvaa pannut.  Naimisiin mentyämme oli seesteisempi aika, mutta nyt olemme kaksin on vanhat tavat palanneet. On muitakin panoja kuin työpaikan sonni. Nykyaikana on helppo löytää netistä pilluhalukkaita miehiä. Naisilla on valtavat markkinat. Itseä tämä kiihoittaa ja rouva tietää tämän, uskoltaa sitten hakea seuraa.  Meillä minä joudun poistumaan kotoa kun työpaikan sonni saapuu siementämään rouvaa. 3-4 tuntia kestää sessiot ja sonni vie rouvan meidän aviovuoteeseen, se on kuulema tärkeä juttu.. työreissulla rouva ensimmäisen kerran tiputti sonnille pikkuhousut nilkkoihin.  Olen törmännyt sonniin monta kertaa. Asiasta ei puhuta mutta sonni itsevarmuus ja voittajan kehonkieli kyllä kertoo kaiken. Itsellä puskee pintaan häpeä kun en ole saanut rouvaa kuriin. Mutta se tässä aisankannattamisessa on koko touhun juju, josta saa kiksit. Löytyy uros joka alistaa sinut ja pääsee varatun vihityn rouvan pöksyihin.

Vierailija
140/173 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että rouva mielellään herättää miehissä himot, jutuilla ja pukeutumisella. Eikä ihme että miehiä vetää puoleensa , kun on pitkä säärinen blondi, treenattu perse ja mukavan kokoiset rinnat.  Rouvalla on aina ollut kokeilun halukkuutta seksin harrastamiseen, ja tiedän, että myös seikkailuihin ja innoissaan, kun mies ottaa ohjat ja panee eikä kysele. Aluksi näistä seikkailuista ei puhuttu , ei kuulunut minulle, mitä työreissuilla tai salikäynneillä tapahtuu. Jotain nelikymppisen kohdalla tähän tuli vapaampi suhtautuminen, kun aloin kysellä niin rouva alkoi kertoa, ja sai myös luvan ettei tarvi salailla. Siitä rouvan seikkailut lisääntyi ja lisäsi kipinää myös meidän välille. Ajatella, että edelleen viisvitosella rouvalla riittää vientiä, nuoret miehet panee parastaan, maksaa hotellit ja shampanjat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi