Cuckold-miehet
Miehelläni on tämä fantasia. Usein seksin aikana puhutaan siitä, miten joku isokaluinen mies nussii minua ja mieheni katselee. Lopuksi mies siivoaa kielellään toisen miehen mällit pois. Tämä kiihottaa meitä molempia. Kuitenkin mies sanoo, ettei halua asiaa oikeasti toteuttaa enkä minäkään. Se on vain fantasia.
Onko monilla tällaisia suhteita, joissa miehellä tämä fetissi? Oletteko toteuttaneet? Mikä tässä miehiä eniten kiihottaa? Miten voisin kiihottaa miestäni vielä lisää asian tiimoilta, mikä miehistä tässä on kaikista kiihottavinta? Kaipaisin vinkkejä ja kokemuksia. Meillä on muutenkin seksissä bdsm-elementtejä, piiskausta, sidontaa ym.
Kommentit (105)
Ei tuo nyt kovin harvinainen fantasia miehillä ole. Minulla on ollut viisi pidempiaikaista seksikumppani miestä joiden kanssa on ollut luottamuksellinen suhde ja joissa on.pystytty puhumaan toiveista ja fantasioista avoimesti. Kahdella viidestä miehestä on ollut tuo tai tuon kaltainen fantasia ja yksi oli vielä kiinostunut parinvaihdosta. Yleistäen siis kahdella oli halu nähdä oma vakikumppani toisen miehen tyydytettävänä. No ehkä valitsen kumppanini nykyään niin että he ovat yleensä hyvin korkealla itsetunnolla varustettuja, jotka eivät pelkää omaa asemaansa parisuhteessa. Nyt varttuneempana viimeisimmän kumppanini kanssa olemme myös käytännössä päättäneet toteuttaa fantasiaa. Itse saan kiksit lähinnä vieraan ihmisen tuomasta jännityksestä ja toisinaan kahden miehen yhtäaikaisesta kosketuksesta. Mieheni taas voisi vaikka vaan seurata vierestä ja nauttia näkemästään. Ja on totta että seksielämä on arjessa piristynyt. Toisinaan suunnittelemme kuukausia mitä, miten, ketä tavataan ja missä. Suunittelu ja valmistautuminen on matka, jossa jännitys, himo ja odotukset kasvavat.
Hotwife.
Kysyin yhdynnän aikana vaimoltani haluaisiko saada välillä luvan kanssa vierasta. Ei vastannut mitään mutta laukesi rajusti. Siitä päättelin että haluaisi muttei ehkä uskalla toteuttaa sitä. Ajatus kiihottaa kyllä.
Cuckold-miehet ovat aikamme sankareita.
Hotwifet ja Cucit: Tämä aihe kiinostaisi kokeilla. Mielelään aidon kokeilevan +40v pariskunnan kanssa. Ei siis fantasiapalveluita rahasta tarjoavien kanssa. Ajattelen että dynamiikan kannalta bullinkin pitäisi olla kiinnostunut nimenomaan siirä että saa toisen varattua naista ja vielä katseen alla. Olen + 50 aivan tavallinen varattu( lupa saatuna) mies taddy vatsalla ja ihan normaali varustuksella. Huumorintajuinen ja sivistynyt. Minua erityisesti kiinostaa tuo kuvio. Oisko näistä lähtökohdista mahdollista löytää pariskuntaa. Mille saiteille kannattaa ilmo laitaa.
Vierailija kirjoitti:
Hotwifet ja Cucit: Tämä aihe kiinostaisi kokeilla. Mielelään aidon kokeilevan +40v pariskunnan kanssa. Ei siis fantasiapalveluita rahasta tarjoavien kanssa. Ajattelen että dynamiikan kannalta bullinkin pitäisi olla kiinnostunut nimenomaan siirä että saa toisen varattua naista ja vielä katseen alla. Olen + 50 aivan tavallinen varattu( lupa saatuna) mies taddy vatsalla ja ihan normaali varustuksella. Huumorintajuinen ja sivistynyt. Minua erityisesti kiinostaa tuo kuvio. Oisko näistä lähtökohdista mahdollista löytää pariskuntaa. Mille saiteille kannattaa ilmo laitaa.
Me ollaan laitettiin haku-ilmoitus seksitreffeihin, pari etsii miestä. Saatiin paljon hyviä vastauksia ja vastaukseen kannattaa panostaa, että kirjoittaa hyvin viestit ja on valmis laittamaan jotain kuvia jos juttelu lähtee käyntiin. Siinä saa kiinni persoonasta ja meillä nimenomaan oli hakusessa mieluummin tavallinen mies, kuin seksin suurkuluttaja, jolla on mahdollisesti omiakin ilmoituksia.
Toki kaveripiiristäkin voi kuulostella, jos siellä on kuumia vaimoja. Sulla iso plussa siitä, että lupa löytyy.
Hotwife
No tuo niin totta "Seksin suurkukuttajat" seksitreffeissä on ainakin paljon miehiä joilla on omia ilmoutuksia vähän kaikilla osastoilla. Samalle tyypille Kelpaa parit , naiset ja joskus miehetkin. Niistä tulee enemmän pervo mieleen. Mukavampaa olisi löytää tavallinen hemmo, jolla tavoitteena juuri se yksi juttu..
Vierailija kirjoitti:
No tuo niin totta "Seksin suurkukuttajat" seksitreffeissä on ainakin paljon miehiä joilla on omia ilmoutuksia vähän kaikilla osastoilla. Samalle tyypille Kelpaa parit , naiset ja joskus miehetkin. Niistä tulee enemmän pervo mieleen. Mukavampaa olisi löytää tavallinen hemmo, jolla tavoitteena juuri se yksi juttu..
..minä etsin juuri tälläistä, se yksi juttu on tärkeintä
En haluaisi siveysvyötä ja itsekin tykkään naida, mutta voi kun olisi upeaa, jos olisi sellainen nainen, joka kävisi välillä vieraissa ja tulisi kotiin juuri paljasta kalua saaneena! Jokin siinä on vain niin valtavan kiihottavaa, jos muut miehet yhtyvät naiseen ja vielä paljaalla. Liukkaan pillun nuolemista ja naimista ei voita mikään!
M47
Etsit minua, jos aikaisemassa komentissa kuvailtu kelpaa. Ensiviikolla löytyy ilmoitukseni mies etsii paria osastolta..Päijäthäme / Tampere Luvassa ei siis ole rynnistystä jättikalulla vaan jonkun vaimon hidas ja pitkä virittely päätähtäimenä naisen nautinto. Tietysti kunnioittaen cuck miehen toiveita . Katsotaan mitö löytyy.
Mahtavaa olisi päästä naimaan toisen vaimoa
Monet hyvät runkut on saanut ajatuksella, että joku muu on pannut vaimoa kunnolla (pillu kipeäksi, lastit sisään) ja itse joutuu hyvin koulutettuna vielä lopuksi antamaan nuolemalla / herkästi hellydellä imemällä viimeiset orkut. Fantasiana ihanaa alistumista. Ehkä jopa oma muna lukittuna, ettei pääse runkkailemaan.
Oikeassa elämässä sitten ihan toinen juttu - lusikat jakoon ja alfalle musta silmä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin yhdynnän aikana vaimoltani haluaisiko saada välillä luvan kanssa vierasta. Ei vastannut mitään mutta laukesi rajusti. Siitä päättelin että haluaisi muttei ehkä uskalla toteuttaa sitä. Ajatus kiihottaa kyllä.
Naisten yleinen fantasia on tulla vieraan miehen ottamaksi, ja fantasiassa se tapahtuu turvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tehnyt mieli kysyä vaimolta samaa mutta en ole vielä uskaltanut.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille. Miten suhtautuisitte jos miehenne esittäisi tällaisen kysymyksen yhdynnän aikana? Kiihottaisiko ajatus vai lopahtaisiko seksi siihen?
Pidemmän aikaa mieheni kuiski, että haluaisi nähdä jonkun panevan minua. Kiihotti valtavasti.
Mökillä sitten se tapahtui kun mieheni kaveri oli laituri talkoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille. Miten suhtautuisitte jos miehenne esittäisi tällaisen kysymyksen yhdynnän aikana? Kiihottaisiko ajatus vai lopahtaisiko seksi siihen?
Lopahtaisi heti, ja pitkäksi aikaa
Ei kannata kysyä naiselta, että haluaisitko... jos vähääkään epäröit reaktiota. Sen sijaan, kun nainen on seksin aikana jo hyvin kiihottunut ja esim. on kontillaan sun päällä ja ottaa suihin, niin voit todeta: "ajattelepa jos nyt tuolta ovesta tulisi isokyrpäinen mies ja työntyisi sinuun takaapäin". Tällaisen tokaisun voi esittää omana fantasiana, ei siis ehdotuksena. Siinä hekuman hetkellä monikin nainen voisi kiihottua siitä lisää ja ajatus jää itämään. Fantasioitahan saa ihmisellä olla, eikä niitä kaikkia tarvitse toteuttaa. Myöhemmin voi sitten kysyä että oliko se huono fantasia. Täten voi asiaa viedä varovasti eteenpäin.
Tämäkin ketku on XUXUX-klaanin piilomainos.
Ei tarkoita kullinpalvontaa.
Nykyisin termiä käytetään usein kuvaamaan vapaaehtoista seksuaalista fetissiä tai elämäntapaa.
Dynaamikka: Mies saa seksuaalista tyydytystä siitä, että hänen kumppaninsa harrastaa seksiä toisen osapuolen (usein kutsuttu nimellä bull) kanssa.
Rooli: Cuckold-mies voi olla tapahtumassa mukana joko katsojana tai pelkästään tietoisena osapuolena.